/spanien/barcelona/forum/25877.aspx/spanien/barcelona/forum/25877.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messí
2005-02-10 17:48
Förstår inte varför ni ska bomba Tv4s mail? Tv4+ har visat i stort sett alla Barçamatcher under 2004, och bara för att de inte visar en endaste match så ska ni bomba deras mail. Väx upp!
Señor Laporta
2004-12-16 20:13
Det blir en mycket intressant match mot Valencia på lördag. Valencia är på stark uppgång efter en lite sämre period. Både Valencia och Barça dras med stora skadeproblem. Rijkaard väljer nog att chansa lite och låta Belletti komma tillbaka in i startelvan. Min startelva
Valdes
Belletti-Puyol-Oleguer-Gio
Xavi-Marquez-Deco
Iniesta-Eto'o-Ronaldinho
Barcelona Barçafan_Nr1
2004-12-17 00:29
Scorpius_Cx//

På Eurosport kl 12.00 och Viasat sport 1

Kolla på på startsidan nästa gång. Alla tv-tider som har med barça att göra står där.
Barcelona Scorpius_Cx
2004-12-17 00:12
nån som vet vilken tid och kanal lottningen sker på????
Deco_Barça
2004-12-19 11:46
Nästa match är 22:a mot Levante hemma.Valdes är avstängd. Vem ska stå? Hur ska vi spela? Barca spelade bra igår men de gör inte mål på chanserna de får!

Visca el Barca!
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-17 12:27
Precis. Dags för fotbollens propagandister att knäppa oljeryssens kaxiga nissar på näsan och göra skrytbygget till ett skrotbygge.
Barcelona Cricce
2004-12-19 00:20
antagligen blev Xavi utbytt för att han var ganska osynlig och redan hade ett gult kort.
Barcelona Barçafan_Nr1
2004-12-17 00:12
hammabarça//

Jag har Anelka högst på min önskelista. Tillgänglig för CL. Han jobbar kanske inte lika hårt för laget som Henke, men vill han spela är det bara att springa.

Anelka har varit ett problembarn. Efter en tid i Man C har han mognat och behöver en ny utmaning.

Nicholas Anelka - Välkommen!!!
(om det nu blir så)
Barcelona Cricce
2004-12-19 00:17
Nyberg// Precis, han dribblar i fel lägen och passningarna och skotten är inte så precisa som dom var förra säsongen.
Sevilla Nyberg
2004-12-19 00:11
Rivald0//
som ja sa så har barca många lägen men sumpar de, om man ser hur matchen slutade så får säga att barca hade tur.
Barcelona Barca Barca
2004-12-19 00:12
Ämne: Där hade barca tur i....
Kan du kittla mig så ja skrattar.
Barcelona Barca Barca
2004-12-19 00:12
Ämne: Där hade barca tur i....
Kan du kittla mig så ja skrattar.
Barcelona el diablo
2004-12-18 23:22
Tomasz:Det stämmer inte det du skriver om att jag inte gillar spansk fotboll och landslaget, men jag blev så förbannad när fansen på arenornabeter sig som bastardos och är främlingsfientliga mot Barca bröderna som kämpar i vått och torrt bör vårt kära katalanska landslag.Publiken där nere är det som fått mig att rysa av arghet i synnerhet i matchen Albacete-Barcelona där Etoo blev mobbad.Och Real publiken som skämde ut sig ganska rejält...

Kasta bananer kan dem men inte håna vår spelare bara sådär är ju för grymt.

All heder åt den tappre mannen som orkar bry sig om Barcas ortoliga förmåga att alltid värva mer och mer när det verkar finnas så mycket i leden som vi kan fiska upp med hjälp av våra egna ledare och ungdomstränare.

Ge senor laporta en lektion i fotbollspolitik innan han öppnar plånboken och gör mer förändringar..../
Barcelona el diablo
2004-12-18 23:22
Tomasz:Det stämmer inte det du skriver om att jag inte gillar spansk fotboll och landslaget, men jag blev så förbannad när fansen på arenornabeter sig som bastardos och är främlingsfientliga mot Barca bröderna som kämpar i vått och torrt bör vårt kära katalanska landslag.Publiken där nere är det som fått mig att rysa av arghet i synnerhet i matchen Albacete-Barcelona där Etoo blev mobbad.Och Real publiken som skämde ut sig ganska rejält...

Kasta bananer kan dem men inte håna vår spelare bara sådär är ju för grymt.

All heder åt den tappre mannen som orkar bry sig om Barcas ortoliga förmåga att alltid värva mer och mer när det verkar finnas så mycket i leden som vi kan fiska upp med hjälp av våra egna ledare och ungdomstränare.

Ge senor laporta en lektion i fotbollspolitik innan han öppnar plånboken och gör mer förändringar..../
Barcelona frío como el hielo
2004-12-19 01:33
Ska man snacka om tur, så är de Valencia som ska va glada att vi slarvar i avsluten och att det inte står typ 2-0 i halvlek.
När jag nu tänker efter så hade Valencia en målchans i matchen om man bortser från målet. OCH frågan är om den målanchansen (Angulos tama nick, mitt på mål, från utkantan av straff området) ska räknas som målchans!!

Jag säger; Valencia hade tur att det blev 1-1 och att det blev en poäng på Nou Camp...
mw
2005-02-10 18:23
Skulle vara roligt om någon som kan läsa danska kan översätta (Min danska är inte den bästa ;))
Barcelona Cricce
2004-12-19 00:13
fan vilken skitmatch. Deco och Puyol var iaf bäst, visar lite vilja. synd att vårat mål kom efter en riktigt filmning, nästan i klass med Pavel Nedved. fattar inte vad som hänt med Dinho, han har enligt mig varit långt ifrån världens bästa såhär långt på säsongen.
Barcelona hammabarça
2005-02-12 20:20
skönt de känns me tidig ledning.. seriöst, jag blir tårögd om jag missar en ända barça match :(
Barcelona vivab
2004-12-19 00:49
Ronaldinho kanske borde vila med tanke på vad han presterar.Barca Borde fö gjort åtminstone ett mål i första halvlek.Deco,poyol var bäst och iniesta var frisk på kanten.Synd att åka på ett sånt mål när vi ligger på för ett seger mål.
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-17 12:06
Señor
Jag hittar inte det på uefa, men på eurosport (fast uppdateringen verkar lite seg).

På uefa sidan behövs flash, och det har inte den här skoldatorn..
Sevilla Nyberg
2004-12-19 00:08
Där hade barca tur i kvadrat.
Barca hade en hel del lägen men tyvärr visade ingen spelare tillräcklig kyla och Barcaspelarna försökte desperat få en straff. Kommer sedan en totalt feldömd straff i slutet.

Ganska orättvist resultat tycker jag då Valencia helt klart förtjande seger och när dessutom kvitteringen kommer på en feldömd straff känns det rätt fel.

Om Barca fortsätter spela såhär (vilket jag inte tror) så kommer Chelsea smula sönder er i CL, men ja tror att Barca kommer igång lite bättre efter nyår.
Barcelona vivab
2004-12-19 00:53
Victor Valdez la sig lite väl tidigt vid målet och skulle avvaktat,men tycker att vi spelade bra fö.Att valencia försvarar sig efter 1-1 föstår jag inte eftersom dem var en man mer på banan.
Barcelona Pivote
2004-12-19 00:17
Underbar match, hade verkligen allt. Straffen är otroligt billig men det jämnar ut sig med den missade straffen på Eto'o under första halvlek.

Lite konstigt att Xavi fick lämna när Valdes blev utvisad. Visserligen är det Xavi som slår "passningen" till Valencias ledningsmål men det är ju fruktansvärd otur. Inte en spelare i världen kan förhindra ett sådant motlägg. Annars gjorde Xavi en helt okej match. Kanske skulle en back blivit utbytt istället.

Bäst på plan var Deco, Marquez och Puyol. Etoo jobbade enormt mycket och ska ha cred för det.

En liten applåd till Valencia som genomför matchen precis efter sin taktik. Och gör det riktigt bra. Tyvärr blev matchen lite väl hård men det får man räkna med ibland.
Sevilla Nyberg
2004-12-19 00:16
Cricce//
Håller med om Dinho, iaf för mig känns det som om han inte vågar gå på sina räder, han liksom håller igen.
Barcelona Der Afro
2004-12-18 23:08
På TV4+ lät dom meddela att Real Madrid tidigare idag spelat 2-2 mot Santander. Jag blev glad som f-n över att höra det. Sån besvikelse jag känner över att det uteblivna rycket. Usla b-kanal!

Bra halvlek av Barca!
Señor Laporta
2005-02-10 18:17
Härom dagen missade Oleguers träning och rehabiliterade sig efter Sevilla matchen. Nu är Barcelonas unge mittback Oleguer osäker på medverkan i helgens match mot Zaragoza. Orsaken är en smäll, på höften, han fick på dagens träning. Dommen för Oleguers medverkan, som har smärtor efter smällen, avgörs inom de närmsta timmarna.

Tröjreklam är kanske inte nödvändigt!!!, läs artikeln---länktips...

Omoget att klaga på tv4+. Ärligt talat så har dom visat tjugo utav Barças tjugotvå matcher. Ni är inga dåliga fans om ni råkar missa tre matcher på en säsong. Och bombadera tv4+ med mail är bland de dummaste sakerna jag har hört i år. Tänk på Valencia, Betis och Deportivo som har visats högst fem matcher denna säsongen. Vi är lyckligt lottade att få se nästan varje match. Inte ens Real Madrid har visats så många gånger som Barça. Lägg av med den fjortis-attityden!
Barcelona Xaviii
2004-12-19 00:11
Barca Barca

Jag håller med, tycker antingen Deco eller Xavi borde få lägga dem och möjligen Marquez
Barcelona Der Afro
2004-12-18 23:08
På TV4+ lät dom meddela att Real Madrid tidigare idag spelat 2-2 mot Santander. Jag blev glad som f-n över att höra det. Sån besvikelse jag känner över att det uteblivna rycket. Usla b-kanal!

Bra halvlek av Barca!
Barcelona el diablo
2004-12-19 00:19
såg ni Ruben i Barca målet som ersatte när Valdes klantade sig.Vilken dubbelgångare Valdes har fått som målvakt,de är ju sagolikt lika varandra eller hur?(till utseendet alltså)
Barcelona el diablo
2004-12-19 00:19
såg ni Ruben i Barca målet som ersatte när Valdes klantade sig.Vilken dubbelgångare Valdes har fått som målvakt,de är ju sagolikt lika varandra eller hur?(till utseendet alltså)
Annons: