/spanien/barcelona/forum/25872.aspx/spanien/barcelona/forum/25872.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-10 21:32
Real_4ever

Hah. Dåre.

Red, snälla, låt det stå kvar, så att alla kan bevittna idioti i sin renaste form.
Barcelona Barca_best_forever
2005-02-09 15:18
VET NÅGON HUR MAN KAN SE PÅ ZARAGOZA-BARCELONA MATCHEN NU DEN 13:E ???? VIKTIGT ..
tack för mig ;)
Barcelona JAG
2005-02-09 13:57
El culé: bekräftat var?
Señor Laporta
2004-12-12 21:28
W.P-B

Självklart kan du inte möta ett lag från samma grupp...
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-09 11:42
Kickboxer

Jag tackar för berömmet. Du borde skriva här oftare.. ;-P

Solari = Gud

I spelarlistan från 19 januari finns det 23 'shevchenkos' och 28 'ronaldinhos'. I den lite nyare listan har antalet spelare gått ner rejält (se "Tsunami-offren hedras på Camp Nou" - artikeln) där det finns 21 'shevchenkos' och 16 'ronaldinhos'. Intressant med så många återbud.

Sen har jag också grubblat över Bellettis undermåliga inlägg. Som vi vet så har ju Barcelona ingen riktig "centertank" typ som spelar från start och då kanske han får instruktioner att slå låga inlägg. Men han kanske är van vid att slå långa, varför de blir misslyckade mellanting.. kanske?
Barcelona Blaugrana_1899
2004-12-12 21:07
Ämne: Förstår inte varför ....
ehh man röster ju på sin mardrömsmotståndare!
Real Madrid Solari = Gud
2005-02-09 10:50
Måste bara få fråga: hur kan Belletti slå så värdelösa passningar/inlägg? Killen har ju träben! I matchen mot Atletico kom han runt på sin kant (detta gör han mkt bra) gång på gång, men han fick aldrig bollen till en Barça-spelare! Det ska noteras att jag haft ganska stort fokus på just Belletti i de Barça-matcher jag sett, och det harit likadant varje gång: han slår bort 95% av alla inlägg(-sförsök). Borde inte en såpass offensiv ytterback lyckas få in bollen lite oftare?
Spanien Robert_M
2004-12-17 15:28
Nog är ni inte bättre än Chelsea på alla positioner. Chelsea har både bättre målvakt och en av mitbackarna. Mittlåset Carvalho, Terry håller högre klass än Oleguer, Puyol även om Puyol är en världsspelare.

Sen är Chelseas trupp otroligt stor och på så sätt kans pelarna hålla sig fräscha hela tiden. Men vi får se. Det blir en intressant match. Vill bara tillägga att jag inte på något sätt är Chelsea-fan. :)
Real Madrid Real Madrid_4_ever
2005-02-12 20:46
måste erkänna att ni spelar bra idag!
lycka till =)
Barcelona Messí
2004-12-12 20:01
La Liga studion påstår att vi vunnit La Liga 15 gånger. Okej, när försvann vår 16:e titel?
Barcelona Barca Lover
2004-12-12 19:56
är det nån som vet om marquez blir borta länge???
Deco_Barça
2004-12-12 20:15
Ämne: Kollar just nu på Ma....
Håller med dig jag har inget hat för Espanyol i alla fall =). SKulle vara roligt om de kom med till CL nästa säsong...

Forca barca!
Deco_Barça
2004-12-12 21:06
Förstår inte varför folk vill att vi ska möta Juve o Chelsea. Asså de e de lagen man INTE ska möta i åttondelsfinal...
Barcelona Xaviola
2004-12-17 12:43
Chelsea i Champions League. Det blir tufft men jag ser fram emot matcherna mot Mourinhos lag. Enligt mig så är vi bättre än chelsea på nästan alla positioner. och om vi ska vinna Champions league kommer vi ändå få möta väldigt svåra lag så vi kan lika gärna börja med att slå ut Chelsea!!
Barcelona Cobain
2005-02-12 22:42
Så jävla gött med seger idag!!!
Barcelona *
2005-02-12 22:20
Missade linken.
Barcelona *
2005-02-12 22:20
Målen från barça mtachen.
Barcelona Xaviii
2004-12-17 14:44
Blev glad när jag hörde att RM skulle möta Juve men sen blev det vi som fick en svår motståndare Chelsea men man måste tänka positivt och säga att vi vinner den här matchen med tanke på att vi är världens bästa lag just nu.
Barcelona Der Afro
2004-12-17 12:22
Först blev jag glad att Real M fick Juventus men sämre var att vi fick kanske eruopas näst starkaste lag Chelsea (vi är starkast).

Ja ja, två tunga möten som jag redan ser fram emot.
Barcelona Xaviii
2004-12-17 15:11
Der Afro

Bara så du vet är det en eftersänding från Tisdag!
Barcelona Der Afro
2004-12-17 12:22
Först blev jag glad att Real M fick Juventus men sämre var att vi fick kanske eruopas näst starkaste lag Chelsea (vi är starkast).

Ja ja, två tunga möten som jag redan ser fram emot.
Barcelona hammabarça
2004-12-12 22:16
kommer real madrid - real sociedad spelas om eller nåt sånt eftersom att den avbröts?
Barcelona Bopi
2004-12-17 13:16
Hoppas bara att Chelsea spelar offensiv fotboll! för det e då vi e som bäst! när dom ger Etoó å Ronaldinho ytor!! de kan bli kul!!! sen gäller de för Deco att vissa att han e Värdsspelare!!!

Barcelona Kluivert9
2004-12-13 22:16
Vill inte möta Lyon i 8-del , de spelar offensiv fotboll och kommer inte backa hem.

Jag vill ha ARSENAL!
Spanien Nain
2004-12-13 22:02
Deco_Barça:
Definitivt inte, klart att han är en mkt duktig spelare.
Men att han kom tvåa på listan före bl.a er Ronaldinho är för mig väldigt konstigt.
Att Zagorakis genom omröstningen också kan klassa sig som världens femte bästa spelare är oxå ytterst märkligt.
Spanien Nain
2004-12-13 21:57
hammabarça:
"Deco var en stor nyckelfigur i Porto, och han var stor anledning varför Porto vann 2 ligatitlar 1 uefa cup och 1 CL på 2 säsongen"
Och?
Sheva har legat bakom att Milan vunnit ligan och CL de två senaste åren. Dessutom öser han in mål i såväl viktiga som mindre viktiga matcher.
I höst har han oftast ensam stått för de offensiva krafterna i Milan.
Deco är en duktig spelare, men ni kan väl inte på allvar mena att han är världens bästa?
Ronaldinho möjligtvis, men Deco???????
Deco_Barça
2004-12-13 22:04
Ser ut att Saviola kommer tebax :D
Tagit från artiklen:

Så var de igång igen. Karusellen Saviola snurrar igång igen. Mellan varven har de varit lungt och Carew, Batistuta, Rosenberg och många andra har ryktats vara klara för Barca som ersättare. Men den mest naturliga ersättaren är Saviola i Monaco. Men Monaco vill inte gärna släppa pojken med guldskorna. Om nu ändå Saviola skulle få åka "hem" till spanien återstår att se men om så blir fallet har Monacos klubbdirektör Michel Pastor sagt att Monaco skall skaffa en annan klass anfallare, varför inte Fernando Morientes?
Barcelona Xaviii
2004-12-13 21:21
"Att Deco länge sågs som favorit till att vinna Guldbollen måste ses närmast som ett skämt då han inte alls var framträdande i EM. Att vinna titlar med sina lag i all ära, men de flesta är nog ense om att Deco inte var Europas bäste spelare 2004".
Vad e detta för skit snack....

Jag stör mig lite på den här texten som skrevs av en Milan redaktör
Deco vann den portugisiska ligan med sitt lag Porto, Förde Porto till CL vinst + Portugal till final i EM
Barcelona Lucho
2005-02-10 21:23
Wow.. jag tror redan att vi kan utse en vinnare till priset 2005 års mest puckade inlägg.
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-17 12:21
Det blir fyra riktigt stora matcher:

Real-Juve
Barça-Chelski
ManU-Milan
Bayern-Arsenal
Annons: