/spanien/barcelona/forum/25865.aspx/spanien/barcelona/forum/25865.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Señor Laporta
2004-12-09 21:09
Davidsito

Man Utd kan jag gå med på men när man skriver Man U blir jag sur, riktigt sur. Känner många som tycker att klubbens värdighet försvinner.
Barcelona fc_barca
2004-12-15 20:21
nån som vet vart man kan se målen från igår?
Deco_Barça
2004-12-15 21:19
Ämne: jag vet ja skrev i d....
Jag håller med tror inte de vinner kanske om 30 år?
Boixos Nois
2004-12-15 21:34
Vilka vill han ha för spelare....??
Señor Laporta
2004-12-15 19:05
Rijkaard har än en gång uttryck sig om nyförvärv. Han vill ha nyförvärv och han vill att dom kommer så fort som möjligt. Den 3 januari åker laget på ett kort träningsläger och Rijkaard hoppas att de nya spelarna är med redan då.
Deco_Barça
2004-12-15 20:22
Läs denna krönika! ASSÅ ARSENAL BORDE SKÄMMAS!
Barcelona Messí
2004-12-15 19:11
Ämne: Vad skulle detta inn....
Vi skulle väl klara det med truppen vi har nu.
4 från egna led; Det har vi ju gott om. Valdes, Ruben, Jorquera, Puyol, Oleguer, Navarro, Gabri, Rodri, Damia, Mora, Peña, Motta, Xavi, Gerard, Iniesta, Oriol och Messí.

4 st från det egna landet; Det har vi ju också gott om, många har jag redan nämnt.

Om jag har förstått allt rätt så ska vi inte ha några problem med den nya regeln.
Tack La Masia :-)
Spanien King Cannon
2004-12-15 19:34
Inser att det här är gammalt, men jag är så sällan i dessa knutar av SF.

Ville bara kommentera designen, fantastiskt snygg. den som har gjort den förtjänar stor respekt.
Jag måste nog fila till en ny till Arsenal-sidan...vill ju inte tappa...hehe...

Anyways, lycka till, vi kanske ses i CL rätt vad det är. :-)
Barcelona fanatico
2004-12-08 08:42
Bra gjort av Rijkard att vila nyckelspelarna så att de får vila ut.....vi kom inte etta men vad gör d bara d inte blev nåra skador.......
Deco_Barça
2004-12-07 21:29
va händer fan?
Barcelona Bopi
2004-12-07 22:34
Qurre [Quaresma] spelade fram till Portos 2-1 nu..Qurre är gryyym!
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-15 17:33
Jocke/

Ronaldinho och Iniesta gäller inte. Iniesta är för ung för att kunna ta så pass mycket ansvar på ett tremannamittfält och Ronaldinho spelar inte där (men Deco kan spela på hans position). Vi såg ju hur det gick mot Numancia hemma. Sen tycker jag det är onödigt att spela med mer än en pivot på tre platser. Och jag glömde visst Gerard.

Arsenalpajasen ignorerar jag.
Barcelona hammabarça
2004-12-15 15:46
Det finns Absolut världsklass spelare, adriano henry zidane m.m. sen finns det en högre klass, dvs RONALDINHO klass. ingen i världen kommer nära honom.
Barcelona Damia
2004-12-07 21:17
Cesc har gjort mål för arsenal.
Barcelona F.C Barcelona
2004-12-07 21:14
Messi//

Är det den uppställnign som du visade som spelas?
Barcelona vivabarca
2004-12-09 19:16
Nån som vet vad artikeln i deportivo el mundo med Recoba handlar om?
Barcelona Blaugrana_1899
2004-12-15 14:51
Ämne: Ämne: Har ni ....Men det är en pajjas som har skrivit det där ju.

En skandal att deco kom 2a? 5 titlar på 2 säsonger, förde porto till cl seger och portugal till em final.. det är fan inte skandal!

Och jag behöver inte berätta varför Ronaldinho va med på top3!

Respekt till Henry han är grym men han har presterat bra i ligan men Arsenal gör inte mkt i cl och han har inte gjort mål i landslaget på ca 10 matcher!

Snacka om att skämma ut sig genom att skriva sådär och skriva om Ronaldinos tänder? barnslig pajjasstil, han må se ut så men Arsenal har ingen bättre fotbollsspelare, Henry håller högsta klass men för mig är Ronaldinho nr1.
Barcelona Adriano_
2005-02-09 16:45
Ämne: Ämne: Adriano....
grejjen är att vi skulle kunna få han för lite pengar eftersom klubben är i ekonomisk kris..tror att han skulle vara grym förstärkning på vänsterkanten : D hoppas barcas president öppnar ögonen nu : D
Barcelona pat-w
2004-12-15 14:52
Sag matchen igar och jag maste saga att den var riktigt bra for att vara en traningsmatch...

iaf forsta halvlek nar dom stora boysen lirade..
iniesta var riktigt bra tycker jag men samuels andra mal var sa javla briljant..

barca-valencia pa lööda sen bär det av till kalla sverige igen...

Barcelona Barca Barca
2004-12-07 21:01
Jag tycker Rijkaard gör helt rätt med. Han ska inte vila nyckelspelare.

Mycket bra gjort Rijkaard.
Barcelona Barca Barca
2004-12-07 21:01
Jag tycker Rijkaard gör helt rätt med. Han ska inte vila nyckelspelare.

Mycket bra gjort Rijkaard.
Barcelona Dinho
2004-12-07 21:36
Backlinjen har enorma problem med Shaktars snabba omställningar o anfallare, vi har mkt bollinnehav som vanligt men har inte vaskat fram någon chans. Messi känns inte så giftig som center utan spelar mer tillbakadragen vilket gr att vi inte har någon där inne där mål görs
Señor Laporta
2004-12-07 19:32
Kompany imponerade stort på mig när jag såg honom i en Champions League match. Lite fakta om honom
Född 1946.04.10
Han är belgisk medborgare.
Spelat 360 minuter i Champions League i år. Visserligen har det inte gått något vidare för Anderlecht som är borta från fortsatt spel i Europa. Han är storvuxen, hela 190 cm, troligen en bra huvudspelare, och väger 85 kg. För övrigt deltog han i den välgörenhetsmatch mot Barcelona i förra veckan.
Barcelona Messí
2004-12-09 16:53
En kompis till mig sa idag att Man Utd har mest medlemmar i hela världen. Är det inte vi som har mest medlemmar i hela världen?

-

Mardrömsmotståndare i åttondelsfinalen:
Juventus - De har en grym defensiv, och kommer säkert spela 10-0-0 på Camp Nou, och vinna med 1-0 hemma...

Drömmotståndare i åttondelsfinalen:
Monaco - Monaco känns "lättast" av de 8 lagen. Monaco har inte kommit upp i samma standard som förra säsongen, det märks att flera spelar saknas. Bl.a Giuly.
Om jag minns rätt så får väl inte Saviola spela mot oss om vi skulle mötas i CL? Tror det var något sånt i kontraktet...
Barcelona Messí
2004-12-07 22:05
Ämne: Efter att ha läst in....Han verkar vara väldigt nöjd med en andra plats, konstigt nog. :-/

Tror det är kört nu, kommer bli väldigt svårt att vinna idag...

EDIT:
Någon mer än jag som tror att Aftobladet kommer skriva:
"Barça - pinsam förlust i Ukraina"?
Och
"Juventus - Zlatan gör mål på straff!"?
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-07 18:23
Man söker nog en center i huvudsak. Kan han också spela på kanterna, så är det ännu bättre.

Riquelme ser jag bara som en överskottsspelare, Barça är nog det laget med mest(bäst) playmakers i världen och dessutom har han väl inte EU-pass.

Kompany? Vill inte Rijkaard satsa på Oleguer/Puyol eller Puyol/Marquez? Känns som om Barça köpt för mycket spelare de senaste åren och inte behöver man la fler? Rochemback, Oscar Lopez, Dani Fernandez och Tortolero, Ros och alla dessa.. Vi alla här utgår väl från att Motta, Gabri, Edmilson och Larsson kommer tillbaka. Eller?

Sen undrar jag fortfarande om någon vet var Barçamatchen sänds. Eller hoppas man på för mycket? Inga kommentatorer/journalister som vågar åka dit för rädslan att bli sprängda av ryssar i Donetsk?

Är Cesc katalan?
Barcelona Puyol_20
2004-12-07 21:46
med tanke på vår skade problem så är dem ju i behov av att vila sina nyckelspelare...
Barcelona Messí
2004-12-07 19:12
Allt annat än förlust ikväll är ett godkänt resultat i mina ögon. Det är inte lätt att åka till östra Ukraina i december och spela mot ett lag som måste vinna för att kunna få spela vidare i Europa!

Barçaspelarna kommer inte gilla detta. Belletti hade under lördagens match vantar när det var ca 10 C. Räkna med minusgrader ikväll...

Som sagt allt annat än förlust är ett godkänt resultat i mina ögon!
Barcelona Rod
2004-12-09 15:26
Lucho. Då tycker du som Xavi. Han undviker gärna Juventus och Inter har han sagt i en intervju.
Jag tycker också det för den delen att Barça gärna undviker dem lagen redan nästa fas, men tror att årets Barça ska inte vara "rädda" att möta något lag utan tvärtom de ska FRUKTA att möta Barça.
Atlético wesse
2005-02-07 21:14
Albertini är en riktig slitvarg så det var inte alls ett dåligt köp, jag kan dock hålla med om att marquez är bättre mittback än oleuger. I mina ögon hade Barca hade otur som inte kunde behålla Davids som jag tyckte gjorde stor nytta förra säsongen.
Annons: