/spanien/barcelona/forum/25863.aspx/spanien/barcelona/forum/25863.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Señor Laporta
2004-12-06 18:18
Varför alla dessa långtidsskador? Varför alla just på främrekorsbandet?

Självklart är det mycket otur som ligger bakom det hela. Men tre utav fyra skador har kommit på hemmaplan. Och därför måste det ligga någonting bakom det. Och vad kan detta vara?
Jo självklart måste det vara Camp Nous gräsmatta, med en kombination av otur. Thiago Motta, Gabri och Henrik Larsson har alla råkat ut för liknande skador. Men varför? Alla har fastnat med dobbarna i gräset när dom ska göra snabba förflyttningar i sidled. Kanske för att man har haft fel dubbar. Men jag tror på att gräsmattan helt enkelt är för dålig. Rätta mig om jag har fel!
Det har tidigare i höstas snackat om att Camp Nou ska få den trejdegenerationens konstgräs, för att den nuvarande mattan slits något otroligt som vi har fått se på tv.
Señor Laporta
2004-12-05 20:35
Sonde

Det kan jag hålla med om. Skysports, brittisk press i övrigt gillar precis som Aftonbladet att sprida rykten om var och varannan spelare, klubb, skådis m.m.
Barcelona Lopov
2004-12-16 10:19
http://www.fcbarcelona.dk/
Här kan man tanka mål från säsongen och lite annat godis ;D
Barcelona Sonde
2004-12-06 18:31
Jag skulle aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, acceptera att man lägger konstgräs. Varken om det är tredje eller tjugosjunde generationen. Fotboll ska spelas på gräs, savvi!
Barcelona Barçafan_Nr1
2004-12-06 17:48
Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique//

Jag tror att det ligger något i det du säger. Klubben har sagt att de letar efter en spelare med samma spelstil som Henke. Tror att Carew och HEnke är rätt lika, Tommasson också.

Läste på aftonbladets hemsida att Anelka vill bort från Man C för han vill spela i CL. Man C släpper givetvis inte honom för en småpeng men man kan alltid hoppas.
Spanien Donjel
2004-12-09 09:00
Vendetta// Barcelona kom ju tvåa.. Alltså kan laget möta Arsenal inte PSV.. Inte Werder Bremen utan Inter.. Inte Bayern Munchen utan Juventus. Inte Madrid eftersom de kommer från Spanien och kom tvåa. Istället Leverkusen.
ja ja är skriver jag ner alla om jag nu har rätt..

-Arsenal
-Juventus
-Monaco
-Leverkusen
-Lyon
-Chelsea
-Internazionale
kanske Milan jag vet inte??..
Barcelona Barçafan_Nr1
2004-12-10 23:00
Messí//

Hur är Rubén? Har aldrig sett honom in action.
Spanien Donjel
2004-12-09 09:05
em1l// Konstigt??? Ni leder ligan och har gått bra i ch.. Tror ni ska vara glada om ni inte möter Juventus eller Chelsea som nog är de bästa lagen just nu..Sedan vann ju Milan gruppen mot er, men det var ju mera på att ni klantade er..
Barcelona Viking
2004-12-10 10:17
gravessen? JA TACK!
Barcelona Messí
2004-12-09 22:05
Barças ledning har bestämt sig: 1 defensiv mittfältare och en anfallare ska köpas/lånas in under vintern.
Barcelona Sonde
2004-12-09 22:01
Fabian: Absolut inte. Det sägs att juve har flest fans, men långt ifrån flest medlemmar. Det är skillnad. Barça har flest medlemmar, har aldrig hört något annat.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-12-09 21:35
Finns det inte viktigare saker att diskutera här än hur Manchester United stavas/sägs!!
Barcelona Lucho
2004-12-11 18:30
Vendetta: Valencia värvade ju John Carew från Rosenborg när denne var i Rosenborgs ålder. Han gjorde kanske inte succé men han var ingen megaflopp.
Señor Laporta
2004-12-09 21:09
Davidsito

Man Utd kan jag gå med på men när man skriver Man U blir jag sur, riktigt sur. Känner många som tycker att klubbens värdighet försvinner.
Barcelona fc_barca
2004-12-15 20:21
nån som vet vart man kan se målen från igår?
Deco_Barça
2004-12-15 21:19
Ämne: jag vet ja skrev i d....
Jag håller med tror inte de vinner kanske om 30 år?
Boixos Nois
2004-12-15 21:34
Vilka vill han ha för spelare....??
Señor Laporta
2004-12-15 19:05
Rijkaard har än en gång uttryck sig om nyförvärv. Han vill ha nyförvärv och han vill att dom kommer så fort som möjligt. Den 3 januari åker laget på ett kort träningsläger och Rijkaard hoppas att de nya spelarna är med redan då.
Deco_Barça
2004-12-15 20:22
Läs denna krönika! ASSÅ ARSENAL BORDE SKÄMMAS!
Barcelona Messí
2004-12-15 19:11
Ämne: Vad skulle detta inn....
Vi skulle väl klara det med truppen vi har nu.
4 från egna led; Det har vi ju gott om. Valdes, Ruben, Jorquera, Puyol, Oleguer, Navarro, Gabri, Rodri, Damia, Mora, Peña, Motta, Xavi, Gerard, Iniesta, Oriol och Messí.

4 st från det egna landet; Det har vi ju också gott om, många har jag redan nämnt.

Om jag har förstått allt rätt så ska vi inte ha några problem med den nya regeln.
Tack La Masia :-)
Spanien King Cannon
2004-12-15 19:34
Inser att det här är gammalt, men jag är så sällan i dessa knutar av SF.

Ville bara kommentera designen, fantastiskt snygg. den som har gjort den förtjänar stor respekt.
Jag måste nog fila till en ny till Arsenal-sidan...vill ju inte tappa...hehe...

Anyways, lycka till, vi kanske ses i CL rätt vad det är. :-)
Barcelona fanatico
2004-12-08 08:42
Bra gjort av Rijkard att vila nyckelspelarna så att de får vila ut.....vi kom inte etta men vad gör d bara d inte blev nåra skador.......
Deco_Barça
2004-12-07 21:29
va händer fan?
Barcelona Bopi
2004-12-07 22:34
Qurre [Quaresma] spelade fram till Portos 2-1 nu..Qurre är gryyym!
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-12-15 17:33
Jocke/

Ronaldinho och Iniesta gäller inte. Iniesta är för ung för att kunna ta så pass mycket ansvar på ett tremannamittfält och Ronaldinho spelar inte där (men Deco kan spela på hans position). Vi såg ju hur det gick mot Numancia hemma. Sen tycker jag det är onödigt att spela med mer än en pivot på tre platser. Och jag glömde visst Gerard.

Arsenalpajasen ignorerar jag.
Barcelona hammabarça
2004-12-15 15:46
Det finns Absolut världsklass spelare, adriano henry zidane m.m. sen finns det en högre klass, dvs RONALDINHO klass. ingen i världen kommer nära honom.
Barcelona Damia
2004-12-07 21:17
Cesc har gjort mål för arsenal.
Barcelona F.C Barcelona
2004-12-07 21:14
Messi//

Är det den uppställnign som du visade som spelas?
Barcelona vivabarca
2004-12-09 19:16
Nån som vet vad artikeln i deportivo el mundo med Recoba handlar om?
Barcelona Blaugrana_1899
2004-12-15 14:51
Ämne: Ämne: Har ni ....Men det är en pajjas som har skrivit det där ju.

En skandal att deco kom 2a? 5 titlar på 2 säsonger, förde porto till cl seger och portugal till em final.. det är fan inte skandal!

Och jag behöver inte berätta varför Ronaldinho va med på top3!

Respekt till Henry han är grym men han har presterat bra i ligan men Arsenal gör inte mkt i cl och han har inte gjort mål i landslaget på ca 10 matcher!

Snacka om att skämma ut sig genom att skriva sådär och skriva om Ronaldinos tänder? barnslig pajjasstil, han må se ut så men Arsenal har ingen bättre fotbollsspelare, Henry håller högsta klass men för mig är Ronaldinho nr1.
Annons: