/spanien/barcelona/forum/25855.aspx/spanien/barcelona/forum/25855.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 20:01
La Rambla//

I monaco spela han väl i ett 2-manna Anfall...men då spela han höger i anfallet och de där ja tro han trivs
Barcelona Beautiful_ Barça
1/5/2006 20:00
Etó'o spelar på lördag och nästa helg också.
Ska bli intressant att se Rijkaards uppställning. Det är inte ofta han träffar exakt den XI jag vill ha :) Personligen skulle jag inför CL och överhuvudtaget försöka spela in Sylvinho - Edmilson - Puyol - Belletti (alt. Ole) med Motta framför. Deco - Bommel på mitten och El Tridente på topp så klart.

Det kommer också bli intressant att se Real överkörda så att deras sista hopp släcks. Riquelme fick förresten vila mot Valencia :)

Undrar hur det kommer att gå för dem när Cassano får nöta lite bänk där och lacka ur. Han förväntar sig just nu gott om speltid inför kommande VM. När kommer Raul tillbaka förresten?
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 20:00
Figolina//

i artikeln står det inte att Rijkard inte gillar han eller orkar inte läsa om artikeln
Real Madrid Figolina
1/5/2006 19:57
Vill absolut se Maxi Lopez på lördag.I artikeln om Eto´o står att Rijkaard inte gillar honom och att han bara fått 12 min speltid denna säsongen.Synd, de 12 minutrarna har iaf jag jublat.
Är Motta frisk?
Den här matchen blir svårt att hålla på nån, är ju väldigt förtjust i de la Pena också, hm, ock, ock ,ock.
Barcelona La Rambla
1/5/2006 19:56
Nja, han spelade som toppforward i Monaco i ett 4-4-2. Där var han ju hur bra som helst.

Tror nog att han passar bättre i ett 2-manna anfall. Åtminstone så känns det så.
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:55
han e ju blixtsnabb precis som eto'o ronaldinho och messi så han skulle passa bra in men frågan e om han kan spela som CF hans position är ju HF
Barcelona La Rambla
1/5/2006 19:53
Gabinho!

Guily spelade lite som center mot Zamora, han och Ezquerro bytte plats ibland. Han gjorde också ett mål.

Det stämmer, Maxi är 21 år.
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:52
Fick nästan alla rätt 1 fel :( :P emn de va på den där sista frågan
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:49
ska göra Fotbolls Quiz nu en gång ska se hur bra ja e :D
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:48
E Van Bommel me mot Atletico?
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:47
han va ju inte gammal han e ju bara 21 år han fyller 22 i april men när ja kolla fick ja en ide kan inte Giuly spela som Eto'o ersättare också?
Barcelona Beautiful_ Barça
1/5/2006 19:47
Messi

Jag läste om den här Thiago några gånger. Har för mig att han heter Tiago och spelar mittback. Från Brasilien kanske. Sades iaf dör ett tag sedan vara en av världens bästa mittbacktalanger.

Stämmer det?
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:45
chicken dansen den va jättterolig men hur gamal e maxi lopez tar nog o kollar på ert lag :S
Barcelona EsCúle
1/5/2006 19:40
La Rambla

Ja,det kanske det var.
Nä den dansen var fin ;-)

För övrigt var det länge sen man fick se Maxi på planen, så det skulle vara härligt om Rijkaard kunde överraska oss genom att sätta in honom när Etoo försvunnit.
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:38
La rambla//

aa de de ja har sakt i R.M forum du kan ju gå in o läsa lite bara om du vill :P
Barcelona La Rambla
1/5/2006 19:36
EsCúle

Det var Gallas han vände bort, men annars var det ett underbart mål. Glömmer aldrig Maxis kycklingsdans med armarna. :)

Ordem

Jag hoppas verkligen du har rätt, längtar efter att få se Maxi.

Gabinho!

Visst, som svensk så hoppas man att Henke ska spela och vara i form till VM. Det kommer nog.
Varför får inte era talanger chansen lite oftare, istället för att värva nya spelare helat tiden. Ni verkar ha ett par riktigt intressanta talanger i Castilla ju?
Barcelona Ordem e Progresso
1/5/2006 19:33
La Rambla

Det känns som vår gode holländare Rijkaard kommer att överaska oss. Skulle inte fövåna mig om Maxi får starta första matchen efter Eto'o har dragit.
Barcelona EsCúle
1/5/2006 19:33
Ordem e Progresso

Ja,det får man hoppas, för det orkar jag inte med heller ;-).

La Rambla

Ja,jag hoppas också att Maxi får chansen.
Jag glömmer aldrig när han klev in mot Chelski förra året i Cl och i första anfallet vände bort Terry och stänkte upp 1-1 och i anfallet efter spelade fram Eto`o till 2-1.

Det var härligt!
1/5/2006 19:32
Gabinho!

Förstod inte riktigt ditt inlägg, men jag höll med dig när du sa att vi inte behöver reta upp några R.M fans... det jag menade med mitt inlägg.
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:31
La Rambla//

De klart maxi också ska få pröva på o spela men nu kanske det är rätt tillfälle att låta henke klivA FRAM innan han säger hejdå tilla alla fans som han gör efter VM ...och då vill man också att han ska ha bra form till Vm
Barcelona La Rambla
1/5/2006 19:29
Nej, det är nu Henke ska stiga fram om han nu har cojones, som han påstår sig ha. :)

Sen är det ett ypperligt tillfälle att testa Maxi nu. Han har hela tiden sagt att han vill stanna till varje pris, inte bli utlånad, just för att han trivs så bra i Barça och lär sig så mycket på träningar och av Rijkaard. Upp till bevis Maxi, om du får speltid.
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:28
Orden e Progresso//

ja vet att de skämt men man ska inte behöva höja nivån på skitsaker
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:27
Om man kollar på real så blir dom utbuade direkt efter 3 minuter så nu e de skönt att spela på bortaplan och kansker visar dom som sitter o kollar på tv eller inte att dom kan spela fotboll
1/5/2006 19:27
EsCúle

Alla förstod nog att det var ett skämt, men det hindrar inte småbarn att komma in och börja gnälla här, så snälla ge dem ingen anledning för jag orkar inte att diskutera med några tolvåringar ikväll ;).
Barcelona EsCúle
1/5/2006 19:26
La Rambla

Ja, precis :D
Hur som helst kommer vi inte ha några problem utan vår skyttekung!
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:26
La Rambla//

Ni har ju äkta statestiken och alla i barcelona har så bra sjävlförtroende och med det självförtroendet tror ja nog de går vägen
Barcelona EsCúle
1/5/2006 19:25
Gabinho!

Det var ett skämt som inte så många verkade fatta, men förlåt då ;)
Barcelona La Rambla
1/5/2006 19:25
EsCúle

Hehe, ja man får ju scrolla lite för att hitta dem där nere. :)

Gabinho!

Ja jag förstod ju det. Skrev ju att vi kanske inte vinner matcherna med så många mål vi gör med Eto'o. Kanske någon match slutar 1-0, eller så kanske vi tappar poäng. Det återstår att se.
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:23
EsCule///

Du behöver inte reta Upp alla R.M Fans...
Real Madrid Gabinho!
1/5/2006 19:23
La Rambla//

ja har inte sakt att ni inte klarar er ja sa de kommer gå sämre lite sämre då menar ja i målskytett
Annons: