/spanien/barcelona/forum/25850.aspx/spanien/barcelona/forum/25850.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
mw
2004-11-29 23:15
Sonde: sry bara jag som satt lite trött på jobbet o läste "Först ut är våra kära Ultras (som nu är uppe i två tillfällen)." som "våra" :P

Kom nu på att dom inte heter så =)
Barcelona F.C Barcelona
2004-11-29 22:35
Vad betyder egentligen Més que un club?

Mer än en klubb va?
Barcelona Barca_^^
2004-11-29 22:48
Ämne: kom pâ en spelare so....
Nu är det som så här.. visst Grönkjaer var hyfsad i chelsea förra säsongen. Men i år har han vart bedrövlig i birmingham. Jag har sett dom ett par ggr i år och det finns inget positivt med hans spel... Förr va han ju iaf snabb, verkade som han hade tappat det med.
Valencia Senkal
2004-11-29 16:42
vart visar de barca mot världslaget imorron??
Barcelona Bopi
2004-11-29 22:39
http://www.tribalfootball.com/november/italnews291104.html kolla länken! det skulle inte vara fel!
Real Madrid Que?
2005-02-07 23:03
MrDeco20,

Jag tror du har dyslexi. Det är inget skämt. Och om det stämmer så förklarar det ju din dåliga stavning. Hacka inte på killen, han har det inte lätt.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-11-29 17:50
Ämne: Sonde
För att inte ....
Du har fel, hårda straff mot det ska det självklart va men att dra bort poäng från ett lag bara för laget har en liten skara supportrar som är dumma i huvet ska inte straffa resten som är där för att stödja laget på rätt sätt och inte rättvist mot spelarna heller, hårt straff JA men poängavdrag NEJ.
Spanien Pelayo
2005-02-07 21:55
Cred till Barcelona som lånar ut hemmaarenan inför matchen till flodvågornas offer. Självt om jag som regel inte gillar den formen av uppvisningsmatcher (bra sak denna gång dock) som synes mig vara oändliga i sin omfattning.
Barcelona MrDeco20
2005-02-08 09:15
Har ni märkt att de på´real-madrids forum blir ju verkligen förbannade när man skriver sanningen till de. De kan inte ta sanningen på ett bra sätt. stupid kids..
mw
2004-11-29 14:54
Nu måste spanska fotbolls förbundet ta tag i supporter problemen med hårdhandskarna... Hörde Även "ap-ljud" igår igen... (Mallorca's fans emot Sissoko)...
Stäng av dom på livstid.

Alla ni Real Madrid fans som kommer in hit o tjaffsar, varför?

Är vi på erat forum o tjaffsar eller?

Spar det tills ligan är färdigspelad o håna varandra sen eller till nästa el classico iaf...
Sevilla Uppe på berget
2005-02-09 15:49
Barca_best_forever//

Det går att se matchen Zaragoza - Barcelona via norsk web-tv. Det kostar dock pengar. 50 kr för en match. 200 kr för en månad och 650 kr för ett halvår. Adress till web-platser är:

http://pub.tv2.no/TV2/video/
mw
2004-11-29 15:55
Sonde
För att inte tala om Real Madrid's fans...

Måste bli hårda straff på sånt... poängavdrag från laget som har supportrar som gör så eller något i den stilen...
Nikedine
2005-02-08 07:37
Barca_best_forever:
Bra uppställning, men om jag inte minns fel så är Messi extremt vänsterfotad, därför tycker jag det vore vettigare att byta plats på Messi och Ronnie. Anars var det en mycket bra uppställning. =)
Barcelona pat-w
2004-11-29 17:09
kom pâ en spelare som barca skulle kunna värva...

grönkjaer (hur nu det stavas)
Han värkar ju vara pâ väg till atletico madrdid
vet inte vad han kostade birmingham men innan han kom dit var han briljant i chelsea..
dvävulusiskt bra för billigt pris
(5miljoner euros kanske ??)

tror han skulle trivas i barcelonas spelstil

jag rankar honom väldigt högt ( har dock inte sett han sâ mkt îâr)

synpunkter tack
Barcelona frío como el hielo
2005-02-07 00:50
Vadå ska vi gå över till 422 bara för att vi har en liten svacka.

Jag säger så här:

Valdes

Beletti-Puyol-Marquez-Sylvinho

Albertini
Xavi-Deco

Etoo-Maxi-Ronaldinho
Barcelona Sonde
2004-11-29 15:11
Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique

Jag försökte säga ditt nickname tio gånger snabbt, utan större framgång. Föredrog när det bara var Puyol ;)

mw

Man undrar ju lite smått vad som håller på att hända i Spanien. Först ut är våra kära Ultras (som nu är uppe i två tillfällen). Därefter kommer en massa smålagsfans och börjar göra samma sak! Getafe! Jag kan för allt i världen inte förstå poängen med det hela.

Lustigt med Mallorca förresten. Var det inte bara ett halvår sen som deras hjälte var en viss Eto'o. Han är ganska mörk :)
Barcelona El culé
2005-02-09 13:21
Nu är dt bekräftat:
Matchen Barca-Chelsea är totalt slutsåld sen ett par veckor tillbaks.
ca.98000 tusen åskadare dt vill säga!
säger bara håll ögonen på tifo:t för dt här kommer att bli hitills årets viktigaste match på Camp Nou
Barcelona Rivald0
2004-11-30 23:39
SLUT! 4-3 BARCA!!!...1-0, Iniesta (14'); 1-1, Nakata (17'); 2-1, Deco (26'); 3-1, Messi (30'); 3-2, McCarthy (49'); 4-2, Belletti (82'); 4-3, Petrov (86')
Barcelona Barca_best_forever
2005-02-08 00:52
Hej allihopa =)=) Jag har 2 frågor ;

1. = Hur kan man se matchen Zaragoza - BARÇA eftersom att TV4+ inte visar den =( ?? VIKTIGT !!

2. = Vet ni någon hemsida där man kan få se klipp med Messí, både när han spelar i Barca och nu när han har spelat med Argentinas U20 landslag !? Jag är tacksam för hjälpen =)=)
Tack på förhand. Sov gott BrödeR !! VisÇa BarÇa !!
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-11-29 12:48
Real - Albacete 6-1
Barcelona - Real 3-0
Real - Leverkusen 1-1
Real - Levante 5-0

Är det någon som ser ett mönster förutom jag?
Real Madrid R.Carlos #3
2004-11-30 22:47
vilka är det som är med i world stars x1?

tycker definitivt att Etoo ska bli av med sitt gula kort han fick i helgens match. Fy fan vilken skamm det är att hålla på att skrika en massa rasistiska ord på en fotbollsläktare. Spanjorerna skämmer ut sig inför hela världen om dom fortsätter så här.
Barcelona Rickiboy
2005-02-07 09:02
tjena bopi.. vi åker 12:e april.. Spelar i IFK Skövde här i SKövde..
hur länge ska ni stanna?..
en hälsning bara te min underbara brorsa Rivald0.. Peace choni
Real Madrid Aj_auxerre
2005-02-06 23:03
Nu blir det jämt i toppen!
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-11-29 12:52
Ämne: hej alla Barca fans.....
Har också funderat på det. Här är några kandidater:

Saviola +
Tomasson -
Morientes ?!
Saha +?
Riera ??

Ronaldo kom ut med ett roligt citat, jag vet att det är sportal, men likväl skrattretande.

Brassen anser också att det är solklart vem som är världens bäste spelare.

- David Beckham är den bäste. Han fick fotbollen med modersmjölken.

*Harkel*

El Gordo y El Imbecil!
Barcelona RiZzo
2005-02-07 00:13
Hej alla barcelona bröder tråkigt me en förlust nu när vi behövde en vins som mest;((
Men jag undrar om de e nån som e medlem i penya ??
Har bra förslag kontakta mig på msn dastayeto@hotamail.com . Har fixat så man kan sita o kolla på matcherna i stan + äta o såå.
Spanien Pelayo
2005-02-06 23:17
Haha...Helt ofattbart hur man kan gå på Giuly när man har en köpoption på Joaquín. Och varför inte flirta mer med Torres?

=)
Barcelona hammabarca
2004-11-29 00:01
barca vinner ligan jag är säker på det, känns just nu ohotat. måste bara passa på att säga att real är fortfarande riktigt usla. spelar ingen roll att de vann me 5-0. byt ut spelarna som har passerat "bäst före" datumet.
Valencia Valencianista
2004-12-01 00:44
såg att någon undrade varför inte Aimar spelade ikväll eftersom han var uttagen men ersattes av Baraja sent.

Anledningen är att Aimar är i Argentina just nu ihop med representanter från Valencia för att titta till hans lillebror för en eventuell övergång till Valencia B.

för övrigt är hans lillebror född 85 och heter Andrés i förnamn...efternamnet kan ni redan..och spelar i River Plate..
Barcelona Messí
2004-11-30 23:39
Matchen slut! 4-3 till Barça. Inte så tråkigt som de andra välgörenhetsmatcherna som spelas.
Real Madrid zidane
2005-02-06 23:15
fan sluta klaga barcasuporters. ni kan ox förlora ibland att laget backar hem är bara smart eftersom det har sämre spelarmaterial barca borde veta det isf hala madrid
Annons: