/spanien/barcelona/forum/25845.aspx/spanien/barcelona/forum/25845.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2006-02-12 23:20
chrisespaña

Jag gillar ditt "försök" att alltid försvara det uppenbara, genomskinligt!

RonaldoZone

Dåliga, bra? Ta det som du vill, ni är precis som jag sa i mitt förra inlägg.

5-0? Haha hur ska det hända...jag menar lyckas att gå igenom matchen utan att släppa in ett enda mål - nah du. Zaragoza går inte bara vidare, de vinner matchen borta mot er också och ger mig bara ytterligare bevis på att ni torskar mot bra motstånd!
Real Madrid Robinho 10
hahahahahah snälllla Barcelona fans gråt inte mer nu... ahhahaahahahahh

HALA MADRID
Puyol #5
Nu mot Betis tror jag att det blir storseger och Barca kommer igång. Sen mot Chelsea blir det förlust med 3-2 men 2 viktiga borta mål. Sen Zaragoza borta blir tufft och efter det blir det Chelsea igen.

Godkända idag:
Belletti
Puyol
Marques
Edmilson
Larsson
Giuly(fattar inte varför han blev utbytt)
Van Bommel

FORCA BARCA!
Barcelona Tiago
2006-02-12 23:19
till alla er äckliga real fans ta det lungt ni ska med bsöka valenica sanrt på mestalla. vi kmr med få skratta åt er och kom ihåg detta grabbar vi leder ligan och vi kmr ta den med så försvinn till er lilla forum för när zaragosa spöa skiten ur er så skrev ni inte här så gå och lägg er. FORZA BARCA
Barcelona II Barça II
2006-02-12 23:19
Så j*vla orättvis förlust idag, jag tycker att vi ägde matchen. Barcelona spelade väldigt bra, med tanke på att det fattades flera viktiga spelare. Idag älskar jag FC Barcelona mer än nånsin!
Barcelona Gaucho!
2006-02-12 23:18
Gabriel

Håller med dig om Van Bommel, men att att Ballack skulle vara en perfekt ersättare vill jag att du ska förklara :P. Tycker att båda har för dålig teknik överlag för att spela i barcelona
Barcelona Maxi Lopez
2006-02-12 23:17
De som spela bra idag var Puyol vår kung,Inista kämpa slet som en varg och Edmilson som verkligen gjorde sitt bästa för laget(Giuly var oxå aktiv så länge han spelade).
Real Madrid chrisespaña
2006-02-12 23:16
Gabriel//

Du är bara för mycket.
Real Madrid RonaldoZone
2006-02-12 23:14
Gabriel

överdriv inte nu, så dåliga är vi väl inte :P

kom igen nu, inga sura miner från er. Stå upp som Campeones om ni nu är några ;)

HALA MADRID !

Vi vinner Zaragoza med 5-0 :P

Barcelona Gabriel
2006-02-12 23:10
Ve att jag sa att jag inte ska in här på ett tag, men Im not a man of my word så skitsamma.

Vedo

ja undra varför. För att det finns en jävla konspiration emot oss där Ronaldinho blir offret för den uppenbara korrupta domarkåren som gör allt för att ge liv till era chanser att komma tillbaka - inget är fan hedersamt i la liga så länge francotendenserna hänger kvar.

Jag blir äcklad bara jag tänker på det.

Real Madrid vann igår mot ett av la ligas sämsta lag, helt värelösa är At.Bilbao i år men så fort Real stöter på bra lag som Zaragoza så blir det förnedring.

Real Madrid kommer inte hålla takten med Barcelona. Det enda som har gett liv till ligan är alla de viktiga spelarnas frånvaro i Barcelona.

Så nu börjar alla prata om att Barcelona tappat deras spelidée på tv4+. Det är ju fan så pinsamt sagt så man önskar att de höll sig till Henke Larsson diskussioner under hela sändningen istället. Ett lag som spelar utan 4 av deras nyckelspelare sviktar alltid.

Van Bommel kan dra ta las maletas y regresar a holanda. Jag är inte den typen som skriker KÖP HONOM efter två förluster, men Ballack vore perfekt ersättare.

De som anser att Valdes ska bänkas till nästa match elelr even worse säljas kan göra oss alla en fet tjänst och köpa ett annat lags tröja och dra den över huvet, tål inte medgångssuportrar.

I slutet så kommer vi fortfarande vara Campeones, detta är inget speciellt bortsett från sättet vi förlorade på. Valencia hade inte någonting som kunde liknas som fotboll, vi gjorde inte heller någon utav våra bästa matcher men Valencia är Spaniens Juve...

skillnaden ligger på att Juve är mycket jämnare på deras tråkfilosofi!

Visca el Barça!
Puyol #5
2006-02-12 23:09
Ämne: Det börjar lukta ReA....
och BELLETTI!
Barcelona La Rambla
2006-02-12 23:08
Det börjar lukta ReAlFjOrTiSaR här på forumet.

Dagens enda glädejämne, Damias mål mot Espanyol.
Visca Damia!
Bon nit!
Barcelona Klint
2006-02-12 23:04
Fan vad skönt att Victor Värdelös gör en sån tavla idag! riktigt välbehövligt! Fy fan vad vi är dåliga just nu, men å andra sidan, det kan bara bli bättre. För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

FORZA BARCA!
Barcelona Jussinho
2006-02-12 23:03
Så nu finns det bara en sak att göra, och det är att gå och dö!
Innan det vill jag ge ''cred'' till dem fansen som inte har provocerat oss eller snackat skit..
Ni (Zidane#5) andra kan ta o dra åt helvete!
Vi tar Betis nästa vecka då har vi dinho!

Visca Barca!!
Hej då!
Barcelona barcelona_10
Fan vad jag saknar Xavi nu alltså.
Real Madrid Zidane#5
jussinho//

gråt inte...
Barcelona Kimmpa_fcb
2006-02-12 23:01
Holländaren

Haha fan vad du överdriver, du kan ju verkligen inte betygsätta! Tro mig, det är inget du ska syssla med iaf. HAHAHAHAHAHA!
Barcelona Lucho
2006-02-12 23:01
Sommarens värvningar må ha varit gratis men vilka floppar dom varit än så länge! Ezquerro är väl delvis ursäktad då han aldrig får chansen. Van Bommel däremot är jag riktigt besviken på. Vad är han egentligen bra på?

Jag brukar vanligtvis inte fästa så mycket uppmärksamhet vid vad kommentatorerna säger men idag störde jag mig på en sak. Dom tycker att det är konstigt att Barça inte får igång sitt passningsspel. Hmm.. det kan inte ha att göra med att Ronaldinho, Deco och Messi saknas?
Real Madrid Vedo
2006-02-12 22:59
Det börja LUKTA ReAl MaDRid i la liga..vi kommer närmare och närmare er heheheheheh :D..vad var det för på Valdés?? lite seg eller?
Barcelona barca_dreamteam
2006-02-12 22:59
I framtiden ska Etoo sluta leka Ronaldinho när denne är frånvarande.Oleguer ska spela i b laget,Gio ska inte spela vb utan det ska Sylvinho göra.Vad håller du på med Rijkaard.
Låt Valdez spela i anfallet i fortsättningen.2 assist är inte illa för en målvakt.
Lär Henke göra mål på sina frilägen.
Han har missat otroligt många bra chanser i flera matcher i rad nu.Ezquerro ska man inte ha för höga krav.Han har ju knappt fått nån speltid av Rijkaard.Hade jag varit Maxi skulle jag må otroligt dåligt.Helt ofattbart att han aldrig får chansen.Han kostade ju trots allt runt 60 miljoner.På ett år har han väl spelat sett till speltid runt 3 hela matcher.
Barcelona La Rambla
2006-02-12 22:57
Vilken skitmatch. Bittert att förlora på en sån tavla av Valdes även om vi knappast var värda någon seger. Valencia är lika dåliga de, spelar rena rama dödgrävarfotbollen. Nåja, mot nya utmaningar nu när Ronaldinho, Messi och Deco är tillbaka. Ligan kommer vi att vinna ändå, gäller bara att komma ur den här svackan som nästan har varat hela det här året. Rijkaard, vad fan har du Maxi till egentligen?

Usch, vilken skitmatch. :(
Barcelona Jussinho
Zidane#5

Stick o Brinn!!!
Dina kommentarer är så jävla ointressanta, och du borde hålla dem för dig själv för ingen bryr sig så DRA!!!!!
Valencia Amunt!
Tackar för en god match och vinn mot Chelsea!
Barcelona Havalinho
Japp de var de synd, men sånt är livet bådde Mister o Valdes bör lära sig av sina misstag ikväll annars är de väl inget mer att tilläga torsk o inget skönspel men vi torskade på ett skitmål och utan 4 av våra viktigaste offensiva spelare.
Misstag av Valdes o kostiga byten av Mister o flummgi placering av ligans bästa anfallare som borde vara i boxen inte nästan hos försvarana...
Ny match nästa vecka o bättre tider med gamla barca tillbaks...

Real Madrid Zizou-Mano
En stor jävla applåd för PUYOL!
Bästa mittbacken på jorden!
Fan vilken match han gör, att han står upp så bra och allt när resten av laget suger! Respekt!
Barcelona Barca Barca
2006-02-12 22:56
Valdes måste bänkas nästa match de e för mkt. Nonchalans, känner sig trygg. Dags o sitta lite på bänken Jorquera tycker ja har sköt sig bra när han ahr fått spela. Van Bommel? kanske dags att åka tillbaka till holland, träbent e inget för barca.

Nästa match slaktar vi betis.

Visca Barca
Real Madrid Zidane#5
2006-02-12 22:56
härligt jag visste det ni kommer alldrig klara er utan dinho
Barcelona Fredecó
2006-02-12 22:55
Usch så illa av Valdes. Eto'o undra om han var på spelhumör, tyckte det syntes som han inte ens ville spela matchen. Försöka spela som Ronaldinho när han inte kan det, tycker ändå att det finns vissa spelare som gör en bra match, Puyol var faktiskt riktigt bra idag. Längtar nu till nästa match då dinho kommer tillbaka och sätter lite fart på barcas anfallsspel.
Barcelona Jussinho
2006-02-12 22:55
Så sket sig den här helgen!
Barcelona Bob
2006-02-12 22:54
Tycker nog att både Henke och Puyol var värda högre betyg. Att Valdes ens skulle få en etta förvånar mig
Annons: