/spanien/barcelona/forum/25842.aspx/spanien/barcelona/forum/25842.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 00:40
Ämne: Den bästa tänkbara S....shikaka:
Míster har sagt att Bommel inte kommer att fungera som pivote, alltså def. mittf.(se artikelfrån 27/7 här på sv.fans): Xavi, Motta, Marques och Edmilson är tänkta för detta.
Annars ser det ok ut, kanske är Ezquerro bättre än Guily, vi får se!
Barcelona Puyol_90
2005-08-03 12:17
Rebin M: Det är iallafall ingen annan svensk kanal som sänder matchen. Någon spansk kanal sänder väl iallafall matchen.
Första gången Sportexpressen sänder något vettigt :D
Barcelona AliiKemal
2005-08-03 12:10
Någon som kommer se matchen om ca 2 timmar?. Jag har Sportexpressen och kommer att kunna se den :D ..
Shikaka
2005-08-03 00:35
Den bästa tänkbara Startelva i Barca nästa säsong...

Victor Valdes

Belletti C.Puyol Rafa Marquez Evra

M.Van Bommel
Deco Xavi

L.Giuly S.Etoó Ronaldinho

Visca El Barca!!!
Barcelona Kharles
2005-07-22 15:13
Forca Blaugranas, ta det lugnt.

Messis liv är en modern framgångssaga. Jag är helt övertygad om att han är med i VM2006.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-08-03 19:02
Bra match av alla! kul med mycket mål men som sagt motståndet va bland det sämsta vi har mött.

En sak till: Se upp Giuly.. se upp! ;)
Barcelona Stoichkov
2005-07-22 14:55
Ämne: Hehe...kikar in här ....
DU kan inte säga att Robinho gjorde speciellt bra ifrån sig i Conf. Cup för det tycker inte jag iaf. Sedan tror jag itne att han nästan är ordinarie i brasiliens landslag för Ronaldo var inte med i COnf. Cup och Ronaldo ochAdriano petar Robinho.

Sedan för att Messí inte har blivit hyllad av Pele betyder ingenting. Men Messí har blivit hyllad av enligt mig den största: Maradona.

Framtiden får visa vem som blir bäst, men Messí är ju tre år yngre så han är enligt mig en större talang.
Barcelona Adabisi
2005-08-03 17:54
Marcos verkar inte vara en raketforskare direkt, högst 15 år på den killen. Anledningen till att jag aldrig skriver här är till största delen p.g.a fjortisar som han, de verkar ha kapat de flesta forum på svenska fans.

Marcos: Säger du samma kommentar på en pub i Barcelona(eller Glasgow) är vi nog en "barcasupporter" mindre efteråt.
Barcelona ronaldinhop
2005-08-03 00:37
hej alla barcelonos. Är det någon som vet vilken kanal barca matchen går på? så ni vet jag vill se världens bästa fotbollspelare och det och bästa fotboll på v, det va ett tag sen jag såg det...:)
Barcelona Jag älskar Barca av hela mitt hjärta
2005-07-22 15:42
Ämne: Ämne: Kharles....
Ja, men om man är en Blaugrana och ingen tror på dig och alla säger att det bara är för Ronaldinho och en viss person (Kharles) fullständigt trakasserar mig så är det normalt att man försöker övertyga andra att man är en cúles.
Barcelona Gabriel
2005-08-03 00:32
Puyol_90

haha det låter som om du fick dig en varning från redaktionen i form av personligt mejl ;)
Barcelona Ahminho_A10
2005-08-03 00:10
oo vikken ti matchen borjar o sont
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 00:06
Puyol och Xavi är underbart lojala.
Barcelona Ahminho_A10
2005-08-03 00:10
kan non saga tii mejj hur man kan sa matchen om e i USA
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-02 23:58
Han spelar säkert någon halvlek...
Real Madrid Ezquerro
2005-08-03 00:14
matchen börjar 14
Barcelona Kharles
2005-07-22 15:07
Red. Rickard

Tycker nästan de är snarlika spelare, även om Messi mer liknar en playmaker med näsa för mål och Robinho mer en 'support striker'. Den stora skillnaden är annars att Messi kommit upp ur Barças ungdomskategorier. Han är Ronaldinhos spirtuelle lillebror, och får han chansen så är jag övertygad om att han tar den. Han har visat större taktiskt kunnande än Robinho och kan spela på flera positioner.
Real Madrid Ezquerro
2005-08-03 00:04
Han var la inte med i danmark???
em1l
2005-08-03 00:04
jag gillar det här puyol sagt.

”Av de som spelar i min roll så uppskattar jag Nesta och Stam mest, men det är Maldini som är min idol. Jag skulle vilja göra som han gjort och vara Barcelona trogen hela min karriär.

Jag har alltid sagt att jag är nöjd med mitt nuvarande kontrakt och skulle jag få ett nytt kontraktsförslag så skulle jag inte tveka att skriva på. Vi kommer nog finna en överenskommelse om det, men det är ingen brådska än.

Jag kommer att tacka nej till alla anbud, oavsett om de kommer från Italien, England eller från nåt annat spanskt lag. Det finns helt enkelt inget lag som är bättre än det här.”
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-07-22 13:30
Alltså...Reals fans har tänkt att de ska spela så här nästa år, iaf de flesta av dem.

Casillas
Diogo/Salgado - Helguera - Woodgate - Carlos
Beckham- - Gravesen - Zidane - Raul
Robinho - Ronaldo

Jag kan inte säga att jag blir jätteimponerad av mittfältet. Inte defensivt sett iaf!
Barcelona Tomasz
2005-08-02 23:49
Messi: Vi hade en sida för cupmatcher i menyn förrut. Nu är den borta men det dyker upp sidor för varje mästerskap i arkivet istället, när matcher är schemalagda (sent i aug för CL).

Pelle i Sumpan: Ska se vad vi kan göra ang. kontraktsinfo (och andra önskemål). Tror inte ens vi i redax har superkoll på hur länge varenda spelare har kontrakt.

Gabriel: Ett sätt att få SPORT-Expressen är via Comhem.
Barcelona Gabriel
2005-08-02 22:59
Hola Compañeros

Vet någon hur man kan se matchen på tv imorgon. har sett att vissa sagt sportexpressen, hur får man tag på den ?

tacksam för svar !
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-02 23:15
Messi:
klickar du på "Arkiv" och sedan den säsong du är intresserad av står det om cupmatcher där också.
fast du kanske menar schema på cupmatcher inför kommande säsong?
em1l
2005-08-03 00:13
Real Madrid Ezquerro
2005-08-03 00:11
Puyol=kung
Real Madrid Ezquerro
2005-08-02 23:52
Är ronaldinho med imorgon??
Varför om inte?

Real Madrid REAL5
2005-08-03 02:16
Puyol_90 - Inte behöver du be om ursäkt. Jag håller med om att det är jobbigt med folk som stavar fel, men även solen har sina fläckar, enligt ditt nick så verkar inte heller du vara så värst gammal.

Pavon och Helguera kanske inte är världens bästa mittbackspar, men att påstå att Ivan är dålig visar på dåligt omdöme när det gäller kunskap inom fotbollen. Alla barca fans borde fråga Puyol vad han tycker om Helguera, de spelar ju tillsammans i Landslaget. Dessutom är inte Pavon heller så dålig som alla verkar tro, med lite mer rutin kommer han bli en stor tillgång, vilket lag han än spelar i.

Real har faktiskt Woody också. Han kanske inte har visat sig ännu, men jag tror alla håller med om att han skötte sig bra i Newcastle, annars hade han inte blivit värvad. Jag hoppas ändå att Real byter Owen mot Rio Ferdinand. Han har klass och rutin som gör att han kommer kunna spela mycket bra i minst två säsonger till, tills dess har Real hunnit värva Ramos mfl.

Ang. Robban och Baptista. Jag håller med om att det inte räcker med att bara värva offensivt, men det finns inte någon här(på någon supportersida på svenskafans) som hade blivit besviken om en av dessa, eller i det här fallet båda, spelarna värvats till dennes klubb.

Avslutnigsvis vill jag bara säga att jag tycker det var väldigt dåligt av Real att bara ge Samuel en säsong i klubben, visst han kanske var lite sämre i början av säsongen, men det var hela laget. Han borde faktiskt fått en säsong till på sig, alla vet vi ju vilken klass den spelaren besitter.
Señor Laporta
2005-08-03 09:59
Jag antar att det är upp till Ronaldinho att ansöka om spanskt medborgarskap. Den här diskussionen har varit uppe tidigare och då har jag för mig att man måste bott i Spanien i tre år. Möjligen har Marquez bott i Spanien innan han kom till Barça, och innan Monaco.
Barcelona Messi
2005-08-02 23:43
Ja, jag menade inför kommande säsong. :-)
Barcelona Messi
2005-07-31 16:39
Menar du att Samuel och Deco är lika bra?! Samuel i den formen han hade i Roma kunde ha varit ett stort avbräck. Men inte så som han spelat hos er.
Annons: