/spanien/barcelona/forum/25841.aspx/spanien/barcelona/forum/25841.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Ribba in
2004-11-22 17:08
Skorna på hyllan?
Kan bli svårt att komma tillbaka i Barcas tröja. Men någon annan tröja kan det väl bli?
Barcelona fc_2002
2004-11-22 21:13
Om d e träningaran som är orsaken då e ju typ dom flesta spelarna i farozonen!

Men som sagt, de finns väl massor av orsaker..
Barcelona marco_85
2004-11-22 16:28
bojnov skulle vara ett mycke bra val om Barca skulle tänka sig att ersätta henke, de kommer dom säkert göra,, de blir minst två nya spelare under januari, de e ja helt säker på..
Pep Guardiola
2004-11-21 14:59
F*n...6 veckor...det var dystra besked...om dom nu stämmer...

Messí

Jag tycker att varken Sergio Garcia och Javier Saviola är tillräckligt stora för att spela toppforward. Det är på den positionen jag vill se Bojinov...inte som högerytter.
Pep Guardiola
2004-11-21 14:53
Messí

Jag tror att Sergio Garcia behöver stå på tillväxt och det är bättre att han får spela ordinarie i Levante än sitta på bänken i Barça.
Men det stämmer att Señor Laporta får öppna sin plånbok ganska rejält. Mer än ?10 miljoner i alla fall.
Barcelona fc_2002
2004-11-22 21:11
Kan va planen, men det kan oxå va något på träningarna. Felaktiga belastinigar i övinigarna på täningen. OM d e fallet så e d ju fruktansvärt... med tanke på att vi säkert har topp fystränare!
Barcelona hammabarca
2004-11-25 16:06
Tomasson? nej tack. ser helst saviola komma tillbax! och ingen mer till januari, max ett lån eller två till defensiva mittfältsplatsen. absolut inget köp.
Barcelona el magico
2004-11-21 14:37
vi har ju saviola som kommer tillbaka ,
etoo är en spelare som imponerat stort på mig ,han jobbar alltid kopiöst ,backar hem oxå ,det är man inte van att se en forward göra,han leverar alltid även om han spelar dåligt så gör han mål eller som igår ,då han var fantastiskt ,etoo är redan en världspelare ,vi behöver ingen bojinov ,däremot gjorde vi ett misstag att släppa quaresma ,för guily har varit skadad så mycket och inte presterat så bra och högerkanten har ju varit öppen ,plus att quaresma är på väg till sin form han hade innnan han kom till barca ,nu klagar ingen men i längden kommer det att märkas att guily kommer matas ut med cl spel och liga spel,
Barcelona Ronaldinho_barca
2004-11-22 15:47
Det är inte Sant en till halvårs skada ! :( hur ska de bli ? ´davids sägs vara på väg tillbaka till barca och att barca vill ha Bojnov
Barcelona Rivald0
2004-11-22 19:26
Han är stark HENKE och kommer tillbaka det tror ja iaf....GOOD LUCK HENKE!!!!!!!
Barcelona Tompa
2004-11-22 15:54
Cricce:
Kan vi plocka hem Saviola mitt under säsongen då? Vet inte själv hur dealen med Monaco ser ut.
Barcelona Tompa
2004-11-22 15:54
Cricce:
Kan vi plocka hem Saviola mitt under säsongen då? Vet inte själv hur dealen med Monaco ser ut.
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-11-25 15:48
rico//
Hehe, ja jag fick som jag ville. Nästan. Matchen var ju inte avgjord efter 5 minuter som jag hoppades, men det kändes ändå som kattens lek med råttan.
Barcelona hammabarca
2004-11-25 20:47
han fanns med i rijkaards lista av möjliga värvningar. fast det var i somras. men säg aldrig aldrig.
Barcelona Gabriel
2004-11-25 16:11
Haha vad ska man säga om han som inte är värd att nämnas alltså..Va ska man säga "anti culé"..jaja undra om han ens står för detta det tror jag inte och undra om man vet vart han står över huvud taget. För ett tag sen gick han ut och sa att barcelonas fans och publik är bättre än real madrids när det gick tungt för honom i real madrid. Det var under den perioden där Perez gick ut och sa att han inte kommer få förlängt kontrakt. Haha han är så falsk som man kan bli faktiskt, han har lika mkt sympatier för Real Madrid som han har för Barcelona men detta kommer han självklart aldrig att erkänna eftersom han är medveten om att han har fuckat upp det för sig själv i Barcelona och det vill han inte göra även i Madrid i framtiden.

Håller med Lämna hans namn utanför vårat forum!!
Pep Guardiola
2004-11-23 21:05
Javier Pedro Saviola spelar för övrigt på en offensiv position till höger. Han står skriven på Monacos mittfält men ligger i höjd med anfallet.
Barcelona Camparn på nou
2004-11-25 12:40
Relay

Igår så hade Celtic tur som inte låg 3-0 back under första halvlek med det övertag och dom chanser som Barca skapade.
Celtic har 10 otekniska försvarare på planen plus Kamara du ska inte prata om att Real Madrid skulle kunnat pulvriserat Barca i derbyt skulle vara ganska kul att se Ronaldo,Raul,Zidane och Figo ligga vid sitt straffområde hela matchen och försöka undvika att bli för förnedrade.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-11-25 14:46
Jag hatar han lika mycket som er övriga, men snälla låt inte en sån person få uppmärksamhet här i vårat forum, hans namn är inte värt att skrivas i vårat forum enligt mig, jag säger bara glöm honom eftersom han betyder noll.
Barcelona Barçafan_Nr1
2004-11-24 14:00
Kära Barçabröder. Någon som vet vilken sida som visar matchen ikväll? Jag vet att den visas på Viasat, men man vill njuta hemma. Någon?
Spanien Donjel
2004-11-24 00:06
Davidsito// Håller faktiskt med Laporta är en mycket bra president än så länge... Han ligger nog bakom lite av Barcelonas framgånger...
Barcelona Tompa
2004-11-22 15:36
Samtidigt som det verkligen är sorgligt att Henrik blev så svårt skadad så måste vi ändå blicka framåt och se över vad som behövs när transferfönstret öppnar. Vi måste ha en anfallare till om Barca ska ha realistisk chans att vinna både C.L och ligan. Och det behövs förastärkningar i defensiven med.
Barcelona Tompa
2004-11-22 15:36
Samtidigt som det verkligen är sorgligt att Henrik blev så svårt skadad så måste vi ändå blicka framåt och se över vad som behövs när transferfönstret öppnar. Vi måste ha en anfallare till om Barca ska ha realistisk chans att vinna både C.L och ligan. Och det behövs förastärkningar i defensiven med.
Barcelona Nasta*
2004-11-22 19:36
Jag är helt övertygad om att det vilar en förbannelse över Barça i år... Men så länge som vi spelar som vi gör så kanske det inte är fel att få "lufta" truppen. Hoppas Henke kommer tillbaka för det är han verkligen värd!!!
Barcelona Holländaren
2004-11-22 15:39
Ska man hitta något som är positivt så hände det i varje fall före transferfönstret öppnats.
Pep Guardiola
2004-11-22 18:30
Alla som tycker synd om Henrik Larsson, gör det själv, men det är minst lika synd om trion Edmilson, Motta och Gabri som också skadade sig i sex månader.
Pep Guardiola
2004-11-22 18:28
Fredrik

Gräsmattan. Som bekant är inte Camp Nous gräsmatta i något vidare skick och man funderar på att skaffa tredje generationens konstgräs. Sen är inte kompinationen Henrik Larsson och Guldbollen något vidare bra.

Laporta får se sig om efter ett nytt andra alternativ. Finns det något i Sergio Garcias eller Javier Saviolas kontrakt som säger att spelaren får plockas tillbaka?
Deportivo Fredrik
2004-11-22 18:05
Var det är det för konstig skadesförbannelse som vilar över Camp Nou?
Barcelona soodan
2004-11-22 18:40
synd för henke men jag vet att henke kommer vara tillbaka om 4 månader tills febrari "rekordsnabbt"!!

problemet är dock om barca orkar sattsa på honom då han är 34 år...
Pep Guardiola
2004-11-21 14:48
el magico

Quaresma var en riktig flopp. Han fick inte mycket uträttat på den speltid han fick. Han spelade trots allt vid 22 tillfällen. Men vissa spelare trivs bättre med vissa spelsystem, i vissa lag och med vissa tränare. Och för mig känns det som om kombinationen Quaresma-Barça var fel. Annars är Quaresma en mycket rolig spelare att kolla på och han besitter en fin teknik. Saviola är ett bra alternativ till Giuly, men har själv sagt, och fått medhåll av Rijkaard, att han inte har tänkt sig att spela spjutspetts som Eto'o gör. Därför vill jag se Bojinov, om inte till våren så tills nästa höst. Den här skadan kan mycket väl vara slutet på Henriks karriär, avskaffa Guldbollen!, men det hoppas jag verkligen inte. Giuly har varit bra, har dock inte kommit in i alla matcher och tyvärr dragits med småskador som Belletti.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-11-22 18:57
Fast skönt att se att Henke säger att han ska tillbaka!! Helt rätt inställnign.

Forca Barca !
Annons: