/spanien/barcelona/forum/25838.aspx/spanien/barcelona/forum/25838.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
(--MadriEntes--)
2005-07-31 17:49
Catalan//

Vill du jämföra....??

Då tycker jag att vi istället jämför våra yttebackar med era.

Salgado/Carlos kompletterar varandra väldigt bra och är enligt mig (och många andra) mycket bättre än Gio/Belleti. Det måste tom du som blaugrana erkänna. Det är ett faktum!

Hala
Barcelona Kharles
2005-08-03 16:51
alex163

Madrid Cabrón, Salud al Campeon!! haha ;-)~

Messi

Jag såg sista 20-25min och Deco och Messi var bäst. Enligt de flesta var också dessa bäst i matchen (alla spelade en halvlek)
Barcelona Xavilicious
2005-08-03 16:23
Jaja, Ezquerro var skadad.. Såg ni inte mitt frågetecken, jag var tveksam från början? :P
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-07-31 18:41
Jag tror stenhårt på att Rodri och Pitu kommer att få mer speltid denna säsongen.
Barcelona Catalan
2005-07-31 17:39
Ämne: Ämne: Puyol_2....
Nu jämför du ju våra ytterbackar med era mittbackar. Vi kan istället jämföra vårt mittbackspar med erat.

Puyol/Marquez kompletterar varandra väldigt bra och är enligt mig (och många andra) mycket bättre än Helguera/Woodgates. Det måste tom du som madridista erkänna. Det är ett faktum!

Visca
Barcelona Catalan
2005-07-31 17:29
Gabriel

Kolla länk. Där står det vilka spelare Rijkaard anser vara bäst lämpade för pivote positionen.

Annars håller jag med dig om att Van Bommel borde spela från start. Jag tror inte vi har värvat honom (trots att han kom som bosman, vilket betyder att han kom gratis) för att sitta på bänken och se o lära.

Vår Mister tycker att följande spelare kan spela pivote; Marquez, Edmilson, Motta och Xavi. Han ser altså inte Bommel som en defensiv spelare, vilket inte betyder att han inte KAN spela där, utan bara att Rijkaard satsar på dom här 4 männen som pivotes.

Jag är övertygad om att Marquez kommer bilda mittlås tillsammans med Puyol och att Edmilson kommer agera backup till dessa 2 herrar. Då är det bara Motta och Xavi kvar som tillgängliga pivotes. Jag tror att Mr. Rijkaard satsar på Xavi i dom inledande omgångarna av La liga och sen får vi se hur han hävdar sig där. Och då kommer Deco och Van Bommel husera på dom 2 offensiva mittfältsplatserna.

Marängerna kommer aldrig att vinna något om dom har Helguera/Pavon/Woodgate som mittbackar, tro mig. Men värvar dom en riktig crack så möjligen.

Visca el Barça
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-07-31 20:58
alex163

Han är kass defensivt.
Barcelona Woods
2005-07-31 18:23
hehe undrar vad etoo har för sig på den här bilden..
Real Madrid Real_Marid
2005-08-04 01:05
Di stefano va bättre än va Romario är kan ja garantera men dom andra två är i en klass för sej. Men Maradona var inte som bäst i Barca
Barcelona Messi
2005-08-03 16:47
Tack. Ni förlorade med 3-0 mot ett japanskt bottenlag så...

-

Någon som kan beskriva målen? Vem var bäst/sämst och sånt.

Barcelona Messi
2005-08-03 16:39
Hehe, 9-0 mot Asiens bästa lag. Real Mierda fick ju stryk med 3-0 mot ett Japanskt bottenlag. Klasskillnad.. ;-)

Messi, två mål och uttagen till Argentinas landslag. Vilken dag!

Visca Messi!
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-03 16:16
Kimmpa_fcb

Hurlänge kommer Ezquero fortsätta vara skadad?
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-04 11:03
Det var kul att man körde med två olika lag i respektive halvlek och att det t.o.m. funkade bättre i andra halvlek när orutinerade Rodri (backlinjen gjorde iofs. inget speciellt;) och Pitu spelade. Kul att se Deco spela på Ronaldinhos plats också. Messi och Giuly (som folk sågar här för det mesta)var pigga och kreativa.
Barcelona Xavilicious
2005-08-04 10:41
Marcos

Skicka hem henke? Totalt onödigt, hans rutin och sätt att alltid spela för laget är nyttiga i dagens Barcelona. Ska vi göra plats för Saviola är det mycket bättre att låna ut Maxi så att han får spela regelbundet.
Barcelona DINHO_10
2005-08-04 09:15
vart visas helgens matcher
Barcelona emildiniho
2005-08-03 17:04
ville bara säja att de nya ni fixat till sidan ser skitbra ut :) Barca 9-0 Kinesiskt topplag
HAHAHAHAHAHA
Messi va bäst
Real Madrid alex163
2005-08-03 16:54
Tre dagars avstängning, tänk efter innan nästa gång //Red
Barcelona Abo Mteshar
Du får tre dagars avstängning, och vänligen ignoera realfansen nästa gång //Red
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 15:51
8-0: messi igen, riktigt bra som sagt
Spinbad
2005-08-03 16:00
Pelle i Sumpan:
Messi fortsatte alltså att imponera? Han kanske får sitt stora genombrott redan i år, omgivningen är det ju inte direkt fel på och han verkar ha Rijkaards förtroende. Vore oerhört kul om Messi kunde peta Guily (som jag personligen ändå gillar) och få spela riktigt mycket matcher.
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-03 16:18
Puyolinho

Har du BarcaTV på parabolen eller?
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-03 16:28
Är det någon som har målen från matchen idag?
Då får ni gärna lägga ut de på yousendit.com eller något liknande :D
Barcelona Barca_nr1
2005-08-03 16:56
jag förstår mig inte på real asså.
hur fan kan man vara dumma o sälja samuel när man behöver en mittback.. nu spelar de med
pavon - helguera ,, pinsammt..
Barcelona Kharles
alex163

Vi mötte de kinesiska mästarna, ni mötte de japanska jumbolaget och vad blev det?

Madrid, Cabrón, Salud al Campeón! ;-)~
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-03 16:15
Pelle i Sumpan

Jag önskar att nån av de mittbackarna blir stor i fortsättningen så man får nåt av de.
Barcelona Marcos
2005-08-03 16:34
Jag önskade mig det i höst och det funkade... så varför inte ;) Håller med att det kan låta brutalt men det är enda sättet att bli av med honom... TÄnker bara på lagets bästa...
Barcelona Kharles
2005-08-03 16:18
Förresten Pitu spelade istället för Ezquerro (som ju är skadad).
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 15:20
alla:) etoo brände just en straff
Barcelona Marcos
2005-08-04 04:27
Dessutom har jag en förkärlek för El Conejo... och tycket att han fryses ut... Han har alltid charmat mig sedan tiden i Boca. Om vi ska snacka om kämpar("Henke") så är Saviola en av de tappraste och mest offrande spelarna... trots sin litenhet ;) Därför tycker jag att man bör skicka hem Henke, och lita på Kaninen. Han bör få en värdig chans...
Barcelona Gabriel
2005-08-04 03:42
Hmm, ta inte detta personligt men WOW va intressant för oss att veta det ! Jag söker inte efter problem eller bråk men helt ärligt så är det svårt att låta bli att svara när man kommer med sånna inlägg. Hur gammal är du ? För det är så man säger när man e liten skit !

Alla försöker i en viss ålder bevisa deras kärlek och tro till deras lag genom att ständigt hävda att dom e "världens största fan" till ett viss lag, och du i detta fallet större än Kharles till Barcelona.

Vad spelar det för roll egentligen ? Jag tror inte nån av oss kommer att hålla med dig om du hävdar att du e större fan än någon av oss här.

Vi är alla fans från som håller på samma lag, det viktiga är inte vem som e det största fanset eller bästa etc utan att vi drar åt samma hålll och stödder vårat lag i bra och dåliga stunder.

Somos mes que un club, visca !
Annons: