/spanien/barcelona/forum/25831.aspx/spanien/barcelona/forum/25831.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Super-Barca
2004-11-19 16:56
Deco vakna upp till verkligheten du är brasse du är född i Brasilien och kommer alltid va en brasse hur länge har du varit portugis ett år eller 2 Figo förtjänar skit hur mkts som helst hoppas Puyol sparkar ner honom några extra gånger

Ps Det borde va förbjudet att byta land som tex Deco o Camoranesi har gjort m

Forca Barca
Real Madrid R.Carlos
2004-11-19 16:35
Om ni vinner mot oss kommer det vara eran ronaldinho som avgör på straff! t ex ja minns inte vilka de va mot men ja tror de va mot betis förra året som ronaldinho slängde sig i straff området efter att kommit springande in från kanten dommaren dömde inget fören ronaldinho tittade och pekade på honom och då fick han straff och avgorde (minns inte om de blev 1-0 till barca eller 1-1) fan va skamligt!!!

HALA MADRID !!!
Pep Guardiola
2004-11-23 21:59
Monaco-Liverpool 1-0

Målskytt Javier Saviola...Bring him back Laporta!
Barcelona jandelin
2004-11-23 19:46
hoppas att du kan spela igen henke.
Barcelona Kharles_Kubala
2005-02-04 19:10
Tyckte jag såg en Real-Madrid fan skämma ut sig och alla andra RMfans härinne..

Ang. Torres.
'Intransferable' Fernando 'El Niño' Torres skulle nog platsa i nästan alla topplag i världen, och nästan alla topplag i världen skulle vilja ha honom i sin trupp. Men nu måste man tänka realistiskt. Visst skulle det vara en dröm att ha med Torres i anfallet 05-06, men ska man då flytta på vår suveräne kamerunske pichichi? Jag tror att Torres är mer lämpad att spela som center än som högerforward, även om han har en ganska fri roll i anfallet hos Atleti. Och vad gör man med Giuly, Maxi, Larsson, Saviola och även Messi? Personligen skulle jag tycka att man bör byta bort en del spelare för att hålla transfersumman nere, och dessutom lär ju El Niño få en del betalt. Det är en 20-21 åring som håller sitt lag på sina axlar vi talar om och han lär ivf inte vara älskad i Atleti efter en övergång. Han sade förvisso att han bara kan tänka sig att spela i FC Barcelona som spanska klubb efter Atleti. En 'omvänd Raul' med andra ord. Dessutom bör och förtjänar en spelare som Torres att spela på den allra högsta nivån, vilket hans agent varit tydlig med. Hoppas inte för mycket, det gör inte jag, men drömma kan man alltid ju..

Hoppas f.ö. också att hans tips om eventuella ligasegrare stämmer.

Visca el Barçelonismo!
Barcelona carlos_18
2005-02-04 19:51
vad heter dom barça fans som står på kortsidan på camp nou (bakom mål)....barcelonas "vilda" fans :)

Tack på förhand
Barcelona Viking
2005-02-04 09:42
Har läst igenom lite startelvor som förekommer lite här och där på forumet. En ska jag undrar..

Det känns som många väljer Albertini framför Gerard? Varför?

Visserligen så kan vet jag inte vilken form Gerard resp Albertini har för tillfället. Men om Gerard är fullt återställd från sin ljumskskada, så tycker jag han borde spela..
Barcelona Kharles_Puyol
2004-11-23 21:26
Det blev torsk för Barcelonas damer mot Sabadell..

Finalizado CE Sabadell 4 0 FC Barcelona

De ligger näst sist..

Intressant:
38' Real Madrid (Spa) 0 - 1 Leverkusen (Ger)
Pep Guardiola
2004-11-23 21:15
Kharles_Puyol

Tror du missuppfattade mig. Morientes tillbaka till Monaco på lån och Saviola återvänder till Barça.
Barcelona Kharles_Puyol
2004-11-23 20:53
Förresten, är det någon som vet hur det går för Canteran/Barça B?
Spanien Milan Mikey
2005-02-04 10:55
Ämne: Jag tror om man värv....
Torres kommer att bli den hetaste spelaren i sommar.. Det är hur må¨nga storklubbar som helst som vill ha han. Hoppas att Milan värvar honom...

Jag hoppas ni vinner mot Chelsea i CL. LYCKA TILL
FORZA MILAN
Pep Guardiola
2004-11-23 20:55
Just nu kan alla som har ZTV se Barçaspelaren Javier Saviola, utlånad till Monaco i matchen mot Liverpool. Den förre Barçaspelaren Luis Garcia, numera Liverpool, skadade sig efter två minuter.

Sen tycker jag det låter mycket interresant med affären Saviola Morientes. Men frågan är om Madrid vill missgynna sig själva och gynna konkurrenten.
Barcelona Maestro_
2005-02-04 16:33
Robben missar Barça matchen ? Kolla länk...
Barcelona Kharles_Puyol
2004-11-23 20:06
Ämne: Kharles_Puyol

Jag....
Men läste du ens igenom vad jag skrev? Jag menar att uppmärksamheten är proportionell mot förhållandena som råder.
Pep Guardiola
2004-11-23 18:20
FC Sant Just Desvern

Ronaldinho har gjort en utmärkt säsong på sin plats till "vänster" i anfallet. Vi ser mycket rotation bland anfallarna under matcherna då framför allt Eto'o och Ronaldinho. Men Ronaldinho har kommit in i varje match och eftersom han får såppas mycket boll som han får spelar det ingen roll var han spelar. Han dominerar ändå. Och vem skulle ta steget ut på vänstern, då vi inte har någon naturlig vänsterspelare förutom ytterbackarna Sylvinho och Gio? Giuly och Deco trivs bäst till höger. Och Iniesta och Xavi ska spela centralt för att komma till sin rätt.

Håller med om att Iniesta ska få chansen från start i år och det får han troligtvis mot Donetsk i den sista gruppspelsmatchen.
Barcelona Gustaf
2005-02-04 14:46
Daniel el magnific//
På Camp Nou kommer Barcelona ha bollinehavet, vare sig Chelsea vill eller inte. Det har vi haft 90% av matcherna hittils och så lär det förbli. Om vi lyckas omvandla bollinnehavet till mål är en annan sak. Chelsea spelar förövrigt 433 och inte 442 (som de gjorde i början av säsongen).

Deras mottaktik kommer säkert, som du skrev, vara kvicka konringar på yttrarna Robben och Duff. Det blir nog en tuff match för våra ytterbackar som måste fylla på uppåt så vi kan få hål på europas kanske bästa backlinje ju nu somtidigt som de inte får lämna allt för stora ytor år deras yttrar.
Barcelona Sonde
2004-11-23 19:37
Ronaldinho HAR en fri roll. Varför ändra på ett vinnande koncept. Vi har ju dessutom redan sett han inte fungerar lika bra inne i mitten. Han är betydligt mer lättmarkerad där än om han startar ute från kanten.
Barcelona FC Sant Just Desvern
2004-11-23 19:23
Sonde: Det är precis det jag säger! Ronaldinho ska ha en "fri roll" typ. I de senaste ligamatcherna (inte mot Madrid) har han hamnat lite för långt ut på vänsterkanten och då får han ofta bollen felvänd och med motståndare i ryggen.(inte för att han inte kan trolla bort vem som helst)

Hoppas att Ronaldinho kan uppnå sin toppform i år. Han är ett riktigt geni.
Barcelona zappa
2004-11-21 18:29
Segern igår var en av de ljuvligaste på länge!!!
Barcelona Majsan
2004-11-21 18:12
Messí och Pep Guardiola/

Han kanske menade att staden Sevilla besegrade Barcelona, att ett av de två lagen från Sevilla vann över Barca? Men om han nu inte gjorde det, är det det första ni retar er på? *gäsp*
Barcelona Camparn på nou
2005-02-04 10:57
fantastico

löjligt att Ronaldinho skulle sticka för att barca värvar en fantastisk spelare. Det är ju inte så att Ronaldinho skulle sitta på bänken i så fall Torres men de skulle ändå inte konkurrera om samma plats.

2005/2006 lag

-------Ronaldinho----Torres-----Eto'o------------

-------Deco------Motta-----Xavi------------------

Behövs bättre vänsterback!---Marquez---Puyol--Belletti---
-----------------Valdés--------------------------

Barcelona Xaviii
2004-11-21 17:37
Pep Guardiola

Nej men jag bara undra.

Eller hur, Han springer inte han dansar, han sparkar inte han smeker
Barcelona get27
2004-11-21 19:31
vet nån var man kan se highlights från matchen på datan?
Barcelona Rickiboy
2005-02-03 23:23
tjenna Bobi.. vi ska oxå åka ner me vårt lag till barca.. vi åker den 12:e april.. när ska ni åka?..
vilket lag lirar du i
Barcelona Barca_best_forever
2005-02-04 00:25
Nån här som är medlem i " Penya Barcelonista de Suecia " ?? jag är redan medlem där men hur ska jag göra om jag vill bli medlem i själva FC Barcelona ?? vi har ju redan 125 000 medlemmar och jag vill göra den skaran ännu större ;) !!
hur ska jag göra för att bli det !?? Tack på förhand.. Visca Catalunya ! Visca les Penyes !
VISÇA EL BARÇA !!
Barcelona Barca_best_forever
2005-02-04 00:23
MESSI : Jaa det låter intressant !! Jag tycker att vi ska ställa upp såhär nu mot Atletico :
----- Valdes -----

Belletti -- Puyol -- Oleguer -- Sylvinho

Iniesta ---- Albertini
Deco

Giuly --- Etoo --- Ronaldinho

Vi vilar Xavi som har en liten svacka men som vi inte kan klaga på utan lägger in han på bänken så han föår den välbehövliga vila som han förtjänar !! Så att han kan/ska ge gärnet mot Chelsea =o) !! Sen tycker jag att vi ska låta Iniesta ( som jag är trött o se bytas in nästan varje match 20 min före slutet ) ge en rejäl chans o ist. vila Marquez en aning .. En aning reservbetonat men det ska nog gå vägen met etoo, dinho och alla våra andra kvalitetsspelare som vi har i laget. =) =) =) ... / Nikola
Barcelona Rivald0
2005-02-04 09:01
Rickiboy =) skönate grabben asså =)..dachit nacha ?
Barcelona Xaviii
2004-11-21 17:03
Ämne: Här är en länk till ....
ja jag skrev så här igår:

Finaste tekniken på plan
Som sagt Ronnie sparkar inte fotbollen han smeker den
Man märker ju fan inte marängerna på plan bara Barca
Blaugrana Seger Räknas!
Pep Guardiola
2004-11-21 16:58
Här är en länk till banderolen från gårdagen.

Någon som kommer ihåg vad Ralf Edström sa om Ronaldinho i pausen?

Jo så här sa han; Ronaldinho är helt underbar. Han sparkar inte fotboll utan han smeker den...
Steijers
2004-11-21 19:15
Jag måste säga att ni var det enda laget på banan igår. Helt otrolig fotboll från start till mål. Champions League bör inte vara några större problem...! Grattis!
Länktips: www.cine.nu
Annons: