/spanien/barcelona/forum/25829.aspx/spanien/barcelona/forum/25829.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
1/7/2006 15:26
_Puya_Arsenal//

Allvarligt, med tanke på den säsongen Arsenal har haft och den form tex Henry visat upp är det fan skrattretande att du ens är här inne och fjantar dig om att Ronaldhino är överskattad bla bla...

Ta på dig dumstruten du med vet ja. :-)~
Real Madrid _Puya_Arsenal
1/7/2006 15:26
Tydligen tycker Ronaldinho att Henry behövs i laget och de betyder vad?

mm tyvärr verkar inte som att han är nöjd med Etoó och Barcelona annars säger man inte sånt och förutom Ronaldinho som drömmer om Henry, har Gio och Xavi också sagt de vill spela med Henry!

Pelada
1/7/2006 15:25
Ämne: Pelada//

Mmm, men....
Nej nej, dom börjar ju slåss i stället, med varandra! Hur bra är det om jag får fråga?

Adéu!
1/7/2006 15:24
Pelada//

Mmm, men du ser inte Arsenal spelarna slå på gräset för att spelet inte fungerar!

Kharles//

På tal om "drömma" så drömmer just Ronaldinho om HENRY och att Henry ska komma till Barcelona!
Barcelona Der Afro
1/7/2006 15:24
Stort tack till redaktionen som fixade bildarkivet! Och till de som skickade in bilder!

Det fanns en del grymt fina bilder som fick mig att rysa av skönt igenkännande (och lägtan tillbaks).
Barcelona Kharles
1/7/2006 15:21
Även solen har sina fläckar. Och mot Milan var han en av planens giganter, vi spelade ut italienarna och Ronaldinho - dubbelmarkerad av Gattuso och Nesta lyckades skoja med dom matchen igenom (förutom en gång när Gattuso lyckades ta bollen..) Dessutom har Ronaldinho en egenskap som Henry bara kan drömma om - att rädda sitt lag när de som mest behöver det.
Pelada
1/7/2006 15:20
Ämne: Ronaldinho är bra oc....
Att Ronaldinho ler har inget att göra med hur glad han är, det ser du själv hoppas jag. Frustration är ganska vanlig, i alla fall hos Arsenal;)
Barcelona Blaugrana_1899
1/7/2006 15:20
La Rambla // Håller med, när #1 flippar så får man skönaste känslan, jag brukar börja garva :D

Barca har rätt, igentligen ska man inte ens behöva diskutera om vem som är bäst :)

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,736382,00.html

http://www.expressen.se/index.jsp?a=491501

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,749631,00.html

det borde räcka va??? :D

Nytt ämne tycker jag, va tror ni om kvällens match mot lillebror? jag tippade 1-3 i tippset iaf :)
1/7/2006 15:18
La Rambla//

mm, visst som skallningen på en spelare sista matchen ni spelade förra säsongen!

Och jag tyckte de var någon som sa henry klagar på lagkamrater men de e Ronaldinho som LER jämt va?
De såg vi i MILAN matchen hur falsk han var! började klaga och slå på gräset för hans "finter" inte fungerade på Cafú men men!
Barcelona Kharles
1/7/2006 15:18
Första-touch-chippen + klack mot Sevilla ex.

Ronaldinho är fotbollen personifierad. Väldigt vacker och glad fotboll. Avancerad, nya nivåer upptäcks.

Ikväll sätter vi Sanchez Llibres blåbärsgäng på plats.
Barcelona Ordem e Progresso
1/7/2006 15:17
Glädjetårar kan jag däremot få när jag ser hela Barcelona spela... sitter i soffan och gråter som ett litet barn, det är så vackert ! :)
Barcelona La Rambla
1/7/2006 15:13
Haha, jag bara garvar. Dumstruten sitter fortfarande på va ParmaFrasse?

När tom våra värsta rivaler marängerna kan se objektivt på saken och hylla Ronaldhino, så undrar man ju varför tomtar ifrån andra ligor ska komma in hit och ifrågasätta det.

Pelada//

Kunde inte ha skrivit det bättre själv. Nej, jag får inte heller ståfräs så fort Dinho gör en tunnel. Men måste erkänna att vissa saker han gör på planen får mig åtminstone att häpna. ;)
Barcelona !!BaRcA!!
1/7/2006 15:13
Det är nog många som håller med när jag säger att det är skrattretande att ens ha en diskussion om hurdera Ronaldinho är världens bästa fotbollspelare eller inte och det är skönt att puya arsenal, frasseparma och co. har skämt ut sig tillräckligt och har valt att vara tysta.
Barcelona Blaugrana_1899
1/7/2006 15:12
Frassenisse du är så ute och cyklar! :) Det påhoppet som du gjorde nu va löjligt försök till att försöka spela smart, folk älskar Ronaldinho för hans fotboll, han är ju världens bäste... därimot är Beckham ett SKOLEXEMPEL ! På det du just beskrev, mer en marknadsföring än en fotbollsspelare som resulterar i miljoner asiater och småbarn från ert forum med Beckhamtröjer, rätta mig om jag har fel? fast det inte behövs.
Pelada
1/7/2006 15:12
Spelar ingen roll. Är det inte "mode" att hålla på Real då? För det är precis samma sak som med Ronaldinho, om man läser mellan raderna i ditt inlägg...
Barcelona EsCúle
1/7/2006 15:11
Frasseparma

"DET HAR BLIVIT EN TREND ATT TYCKA OM HONOM "

Det var det dummaste jag hört på mycket länge, konstaterat är att han ÄR världens bäste fotbollsspelare, och det är på planen han har visat det inget annat.
Sen att annat rullar in beror på hans fantastiska kvalitèer.

Visca Ronaldinho!
Barcelona Ordem e Progresso
1/7/2006 15:11
Nej, inte massa anti-ronaldinho bäbisar här igen! :'( Jag orkar inte, vissa människor är så otroligt trångsynta och vet inte vad fotboll är, orkar inte diskutera med er igen !
Real Madrid Frasseparma
1/7/2006 15:10
jag har bara den tröjan här jag HEJAR på parma
Pelada
1/7/2006 15:09
Frasseparma

Precis som att tycka om Real Madrid. För det är ju det du säger...
Real Madrid Frasseparma
1/7/2006 15:07
Det finns något som heter marknadsförning de är det alla gör med ronaldinho. Att göra honom till världens bästa säljer Biljetter, tröjor och genom att han syns mycket i media tjänar Nike och dom andra som sponsrar honom. DET HAR BLIVIT EN TREND ATT TYCKA OM HONOM
Pelada
1/7/2006 15:01
La Rambla

Det värsta är inte att dom anser att andra spelare är bättre än vissa spelare. Det är att dom inte är ödmjuka, överhuvudtaget. I bland kan man tro att dom menar att man får ståfräs varje gång Ronaldinho slår en tunnel eller varje gång Eto'o sätter bollen i nät, men det är långt ifrån det. Fotboll är en konst, o jogo bonito, men det var för huvudsak på 50-talet då Pelé regerade. Men den tiden finns inte längre, även om vissa spelare kommer då och då. "Puya Arsenal" propagerade hela tiden för att en spelare inte kan göra laget, Ronaldinho, och öste beröm över kollektivet, men sen kommer han och säger emot sig själv, igen! För det var ju tydligen Davids, bara Davids, som räddade kvar Barça. A jo visst! Det är skrattretande när man tänker på det.

Visca Barça!
Barcelona EsCúle
1/7/2006 14:59
Orkar inte disskutera med sådanna typer som säger att Dinho inte är bäst i världen just nu.

De som säger så har helt klart något att fundera över.Om man vinner Fifa world player of the year två år i rad samt Guldbollen ett år är man helt klart bäst i världen, punkt slut.
Barcelona La Rambla
1/7/2006 14:52
Vilka nissar alltså, avundsjukan lyser igen. Strunta i provokationerna culés. Huvudsaken är att vi vet hur det ligger till och att O Rei Ronaldinho talar på planen, vecka efter vecka. :)
Barcelona La Rambla
1/7/2006 14:49
Frasseparma//

Allvarligt talat, du ska nog vara "tyst" nu annars blir du snart idiotförklarad. :-)~

Ronaldinho är bra och grym men ni ska inte göra honom till världens bästa eftersom spelare förutom Henry men Adriano är bättre än honom!

Så nu är det vi här som gör honom till världens bästa? Det har undgått dig att världens fotbollsjournalister, förbundskaptener och även spelarna själva har utsett honom till världens bästa? Du menar alltså, bara för attu påstår att Adriano och Henry är bättre så är det så?

Ta på dig dumstruten nu va. :)
Barcelona Lucho
1/7/2006 14:48
Frasseparma: Som det klarsynt påpekats så är form en färskvara. När man diskuterar vem som är bäst så handlar det om vem som presterar bäst nu, inte förut. Och hur ställer du dig till att Ronaldinho vunnit, Fifa World Player of the Year två år i rad samt guldbollen i år? Är det taget ur luften?
Pelada
Ämne: Ronaldinho är bra oc....
Vad är det du försöker säga? Visst Ronaldo var ett underbarn vid 20 års ålder. Men i vilken jävla klubb var inte det då? Du kan dra vilka paraller du än vill, förstår du? Pelé gjorde 150 mål på en säsong, 18 år gammal! gjorde Ronaldo det? Herregud, dom är helt olika spelartyper. Ditt inlägg låter bara dumt!

Och att Ronaldinho börjar bli bra, skitsnack!
Barcelona Blaugrana_1899
Frasseparma , puya och kalle anka + övriga som verkar helt IQ befriade, HALLÅ?????

Ronaldinho har 2 gånger irad blivit utvald till VÄRLDENS BÄSTA FOTBOLLSSPELARE + andra fina priser, han är just nu världens i särklass bästa fotbollsspelare, så sluta skämm ut er på det sättet ni gör! kan folk inte bara inse att det är ingen smaksak, typ av spelare, meritlista blablabla som avgör, Ronaldinho Gaucho är bara bäst, nummer 1 helt enkelt.
Barcelona !!BaRcA!!
1/7/2006 14:47
är adriano bättre än Ronaldinho?! haha det kommer han aldrig vara.
Barcelona Suñol_
1/7/2006 14:47
Vad är det här, har inte folk kollat på fotboll dom senaste åren. va fan ronaldinho gör ju saker som maradona gjorde senast...har folk svårt att se det!
Barcelona La Rambla
1/7/2006 14:45
Allvarligt talat, inser du hur korkad du låter?

För Davids räddade Barcelona från att trilla ur högsta divisonen till att bli 2:a!

Tror du på fullaste allvar att Barça hade ramlat ur bara för att de inledde säsongen dåligt? Sen vad f-n har 2 säsonger sen med att göra hur det ser ut idag? Verkligen genomtänkta och insiktsfulla inlägg där.

!!BaRcA!!

Nä, Ronaldhino går inte omkring och hänger med huvudet och gestikulerar mot medspelare när de missar en passning. Så därför är väl Henry bäst i världen då. :)
Annons: