/spanien/barcelona/forum/25820.aspx/spanien/barcelona/forum/25820.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kharles_Thiago-Gabri-José-Enrique
2004-11-26 11:00
Det är så snyggt med Puyol och Josep Guardiola i bakgrunden i menyn.. ;-)
Barcelona Barca_^^
2004-11-25 23:08
Men snälla.... när vi väl har gjort bra nyförvärv inför den säsongen, då kommer jon dahl tomasson på tal!!!! HAN HÅLLER VERKLIGEN INTE MÅTTET. måste väl ändå finnas bättre alternativ. Han suger enligt mig
Barcelona Blaugrana_1899
2004-11-26 00:26
Du håller ner Alt sen klickar du in 0231 medans alt är nere så dyker ett ç upp ;) Hur man gör ett stort ç vet jag ej.
Barcelona Gustaf
2004-11-25 23:15
Skämande bilder det där. Förjävligt helt enkelt.

Nej tack till Tomasson. En ganska begränsad spelare som inte gör mycker mer än står rätt och petar in den. Sen sån spelare vill inte jag ha i Barcelona. Dessutom verkar han ha svårt att komma upp till förra årets form igen, det har gått riktigt tungt för dansken i år.
Señor Laporta
2005-02-03 21:04
Messí

Det är väl ingen inkomstkälla som ger några enorma summor pengar som reklam på bröstet skulle gjort. Det är ju inte så ofta man zomar in Eto'os eller Ronaldinhos ena tröjarm.
Barcelona Barca Barca
2004-11-25 22:14
Ämne: vilka idioter
....
Sheeet..visste aldrig att de fanns sånt i spanien. Det kallas för SKAMM. Visste aldrig att de fanns sånna människor i spanien och framför allt fans.

Är de nån som vet varför de gör så??
Barcelona Barçafan_Nr1
2004-11-25 23:34
Ingen Tomasson i vårt kära Barça!!! Han har inte kvaliteer för att spela hos oss. Ser hellre att Saviola kommer hem igen. Då kan vi ha honom som backup (tror dock inte han ville det).

Pep Guardiola//
Grattis till det nya namnet;) från en kung till en man som kan bli stor, Señor Laporta.

Själv bytte jag från FORZA BARCA!!!, Det var ju ett himla snack om att det var italienska och bokstaven ç.

Sov gott barçabröder
Pep Guardiola
2004-11-23 21:36
Satt här och räknade på Barcelona spelarna vilka som varit skadade, är skadade och så. Detta kom jag fram till.
Långtidskadade...Thiago Motta, Gabri, Edmilson, Larsson
På väg tillbaka?...Jorquera, Gerard
Tillbaks från skada...Sylvinho
Småskador...Puyol, Giuly, Ronaldinho

10 av 22 spelare...
Barcelona Barca Barca
2004-11-25 22:14
....
Sheeet..visste aldrig att de fanns sånt i spanien. Det kallas för SKAMM. Visste aldrig att de fanns sånna människor i spanien och framför allt fans.

Är de nån som vet varför de gör så??
Barcelona Kharles_Puyol
2004-11-23 21:16
Ämne: Kharles_Puyol

Tro....
Nä, jag fatta. Fast jag la bara till kommentaren.
Barcelona Kharles_Puyol
2004-11-23 21:13
Ämne: Just nu kan alla som....
Ja, det hade verkligen varit något, att norpa Morientes från marängerna. Nästintill samma spelstil som Henke, men det är knappast troligt att en övergång sker, trots Real Madrids otacksamma attityd mot spelaren ifråga.
Pep Guardiola
2004-11-23 20:57
Kharles_Puyol

Sorry...skummade mest igenom ditt inlägg och la bara det första i inlägget på minnet.

Kolla länken där kan du hitta resultat och tabellplacering för Canteran.
Länktips: www.lfp.es
Barcelona Jocke (Izquierda)
2004-11-24 16:12
Laporta är i Monaco nu och förhandlar om Saviola, enligt radiosporten.
J.Smith
2004-11-23 17:53
Messi/

Varför vill du inte ha med Xavi emot Celtic?. Är det för att han inte presterade max emot Real Madrid eller för att vila honom?. Så som jag ser det så borde man spela med fullt manskap då man ännu inte är vidare. I och för sig så är man i praktiken redan vidare och det kan vara en bra ide att lufta lite spelare nu. Men kampen om förstaplatsen i gruppen är stenhård , jag tror inte Milan tänker ge med sig. Och så är det alltid naturligtvis bättre att komma etta än tvåa.
Pep Guardiola
2004-11-23 18:09
Kan tänka mig två uppställningar mot Celtic. Det beror på hur många spelare Rijkaard vill vila eller hur många förändringar han vill göra.

Valdes
Oleguer-Puyol-Marquez-Sylvinho
Deco/Xavi-Gio-Iniesta
Giuly-Eto'o-Ronaldinho

Valdes
Oleguer-Puyol-Navarro-Sylvinho/Gio
Deco/Xavi/Iniesta-Marquez
Giuly-Eto'o-Ronaldinho

Belletti måste vila efter sina skadebekymmer. Och Damià får inte spela då han inte är med i Champions Leaguetruppen.
Barcelona Messí
2005-02-03 20:24
Ämne: Messí

Din uppstäl....Maxi Lopez är lite ur matchtempot, men ett inhopp de sista tio minuterna [då vi förhoppningsvis har avgjort matchen] skulle vara ganska bra tror jag.

Puyolinho//
Tar vi bort Torres och Ibagaza vinner vi hela matchen. ;-)

-

Fortfarande ingen som vet om Tv3 märket på tröjärmen inte räknas som tröjreklam?

EDIT:
Maxi Lopez kanske inte är så långt ifrån matchtempot ändå? :-)
http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder022005/030220054.htm
Señor Laporta
2005-02-03 17:59
Messí

Din uppställning ser mycket intressant ut. Själv kan jag inte minnas något annat än att Xavi har spelat i stort sätt alla matcher 2004. Han är värd vila och behövs enormt mycket sen i Champions League. Ser också att Iniesta är naturlig ersättare till Xavi och att Albertini borde få starta. Deco vilar borta mot Real Zaragoza kommande helgen, alltså vecka sex. Men jag skulle hällre se att Sylvinho fick fortsätta som vänsterback trots att jag argumenterat för Gio. Gio behövs också han mot Chelsea och Sylvinho har inte spelat allt för mycket denna säsongen och ska orka 90 minuter mot Atletico. Belletti eller Damià? Kan bli vem som helst utav dom. Man såg ett tydligt mönster i de två förta matcherna av La Liga på ytterbackarna. Mot Racing var det Belletti och Gio, mot Sevilla var det Gabri och Sylvinho. Damià skulle ge allt mot Atletico. Maxi Lopez, han är vad jag har hört inte lika bra tränad som de andra och jag är tveksam över hans medverkan i matchen. Oleguer får forsätta spela och Marquez får välförtjänt vila.
Så här skulle jag ställa upp laget, ganska reserv betonat?
Valdes
Damià-Puyo-Oleguer-Sylvinho
Iniesta-Albertini-Deco
Giuly-Eto'o-Ronaldinho

Bänken:
Jorquera, Marquez, Belletti, Gio, Xavi, Gerard och Maxi Lopez[navarro]
Barcelona Giuly!
2005-02-03 22:00
"The Cameroon forward will also be able to gain Spanish citizenship next year."
Stod såhär längst nere på Goal.com (Artikeln som handlar om att Sacchi vill ha Eto'o till Madrid.)
Barcelona MaxAndersson
2004-11-21 01:23
Jävulskt bra Barca. Tack för en bra match. Fröjd för ens ögon att se Ranaldinho trolla :)
Barcelona Bopi
2005-02-03 23:36
Rickiboy : vi åker den 2 April =) jag spelar i Råslätt SK , från Jönköping , du då?
Barcelona Messí
2005-02-03 21:57
Ämne: Messí

Det är väl ....
Men även om det inte är någon stor inkomstkälla så är det väl reklam? Bara en sak som jag har undrat över ett bra tag nu...
Pep Guardiola
2004-11-25 18:52
hammabarca

Källa?
Sen tror jag inte Leverkusen säljer sin guldklimb.
Barcelona kubala
2004-11-21 01:19
Ämne: Såg verkligen inte u....
Nyberg, det krävs för många felpass och idéfattiga spelare för att komma till sådant närkampsfotboll som du syftar på. England försökte i onsdags spela ett sånt spel men det såg rätt så pinsamt ut.
När Barcelona och Madrid möts så är spelarna för bra för det.
Barcelona Bopi
2005-02-03 22:10
SÅÅÅ GÖTT!!!!.vi åker mer me vårt a-lag nu i april på träningsläger i barcalona., vi ska kolla på Barca- betis=) någon mer som ska ner då eller?? jag sa ta en massa kort om de e nogon som vill ha sen så säg till!! ;-)
Barcelona Puyol_20
2004-11-25 22:35
....
Fy fan assåå...Ja tror att dem e förvirrade..dem har 2 mörkhyade spelare i laget även om ronaldo e rätt ljus så e roberto carlos mörhyad o va e det för slags fan som beteer sig såå...Dags o straffa dessa människor som inte ens e där för fotbollen utan för att förstöra..o dem förstör ju bara för sitt eget lag...Talas ju om neutrala plan o det kan ju inte vara bra för dem..Aja Kick racism out of football
Barcelona Aubri
2005-02-03 16:35
Utan att fasna i drömmar om nya spelare så anser jag ändå att .. en offensiv mittfältare, en Joaquin typ skulle jag föredra, Då Eto och Ronaldihno byter ibland +att Dihno inte är rent ut på kanten, så känns att en ren odlad kant spelare skulle göra NYTTA: dessutom en BACK; stabil o etablerad back intill puyol ser jag hellre än olguer o Marguez,

sen kan yttrarna discuteras, o låta yngre komma in i laget osv..

Jag är inte helt nöjd med Guily..
Han behöver nog en rejäl konkurrent
Saviola, och Requelme vill inte jag ha tillbaka ..även om de är väldigt bra. De är för ojämna , lite av Guily form på de...
Real Madrid McManus
2004-11-21 01:00
Der Afro: Jag klagade på tifot, ja! Men det gjorde jag med all rätt. Det förstår alla som är involverade i den världen (supportervärlden alltså). Jag tycker inte det jag skrev var ett lumpet påhopp i stil med "fan va ni e dåliga era svin, barca äger". Jag förklarade varför jag tyckte så och gjorde det på ett sakligt och korrekt sätt. Sådana inlägg är mer än välkommna på vårt forum också! En debatt är inte fel.

Till matchen: Ni vann helt jävla rättvist och det gjorde ont i mitt madridhjärta att se lagets agerande ikväll. Men som det sagts innan, det kommer en morgondag också. Sju poäng på 26 matcher är långt ifrån en omöjlighet.
Real Madrid Don_Kulan
2004-11-21 01:00
Grattis till alla barca fans.. kanske detta är erat fotbolls år....
Det är ni värda efter mycket hårt jobb i alla dessa år så har ni äntligen fått ett mycket bra samba lag..

men men madrid kommer fortsätta jakten...
Barcelona Messí
2004-11-25 20:15
Eto'o med bättre skärpa i avslutet skulle kunna ha gjort 15-16 mål den här säsongen.

Skönt att vi är vidare! Jag tror faktiskt att vi tar första platsen! Celtic kommer spela 100% på Celtic Park mot Milan för att ta 3:e platsen i gruppen. Om vi då vinner medans Milan förlorar går vi upp på 13 poäng medans Milan stannar på 12 poäng. Så jag tycker inte vi ska ställa upp med något b-betonat lag.

Sylvinho verkade väldigt bra igår! Samarbetet Ronaldinho-Sylvinho verkade fungera väldigt bra om man får tro de spanska komentatorerna.
Barcelona FC Sant Just Desvern
2004-11-23 16:29
Ämne: Mitt förslag till st....
Gruppspelet är inte slut än, och man får inte göra samma misstag som Reial mot Athletic. Jag vill se ordinarie lagupställning, och sedan kan man ta ut spelare om det går bra. Jag tror jag knappast har sett en Barcamatch när man "vilat" Puyol. Puyol är en av pelarna i laget. Att spela Messi från start är inte heller att rekomendera. Han är mycket duktig, men inte Barcelonamaterial än. (lite för ung). Jag tror för övrigt att han är extremt vänsterfotad och skulle därför inte passa på högerkanten.

Jag har däremot inget emot att se Damia spela från start, som varit strålande de senaste matcherna han spelat.

Annons: