/spanien/barcelona/forum/25817.aspx/spanien/barcelona/forum/25817.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Pep Guardiola
2004-11-21 11:58
Reals matchrapport...hmm...många felstavningar och Barça stavas så här i Madrid; barca...hmm...skärpning...
Barcelona Messí
2004-11-16 18:44
Frank de Boer//
Ditt inlägg är inte ens värt att komentera...

robinho*//
Jag håller inte alls med dig där. "Henke" är inte mycket bättre än Eto'o, det är snarare Eto'o som är bättre än "Henke". Jag håller dock med dig om att Henke bör få starta vissa matcher i ligan och CL. Tycker han ska få starta mot Celtic, inte mot Madrid.
Barcelona Messí
2004-11-16 23:19
Sonde! En av de roligaste artiklarna jag läst på Svenskafans.com någonsin! :-)
Barcelona Xaviii
2004-11-21 12:00
Haha Fan vad Barça lekte med Real
Riktig Fotbolls underhållning från Barça
Såg ni Deco o Ronnie med sitt nummer?
Barcelona Tompa
2004-11-21 11:18
Vilken seger, svävar fortfarande på moln! Igår visade vi verkligen att FC Barcelona är bättre än Real Madrid och att Ronaldinho utklassar Zidane. Som Barca spelade igår tror jag knappast något lag i Europa rår på Rijkaards manskap. Tycker f.ö Rijkaard ryckt upp sig ordentligt den här säsongen.
Barcelona Sonde
2004-11-21 12:01
Pep: Helt rätt! skandal att man inte ens ska stava till namnet!! ;)

Egentligen borde jag rensa lite bland allt spann men det här var ju ändå El Clásico. Enjoy!!
Barcelona Tompa
2004-11-21 11:18
Vilken seger, svävar fortfarande på moln! Igår visade vi verkligen att FC Barcelona är bättre än Real Madrid och att Ronaldinho utklassar Zidane. Som Barca spelade igår tror jag knappast något lag i Europa rår på Rijkaards manskap. Tycker f.ö Rijkaard ryckt upp sig ordentligt den här säsongen.
Barcelona nobody
2004-11-21 11:10
Madrid 2012Jag gissar att det betyder att Madrid söker OS 2012
Barcelona Tompa
2004-11-15 10:31
(--MadriEntes--):
Åtminstone jag har aldrig trott vi skulle obesegrade genom serien. På lördag kommer Barca göra en mycket bättre match. Lär bli en riktig höjdare då Real verkar ha fått ordning på laget.
Real Madrid Zidane_5
2004-11-17 07:56
detta är erat lag år 2002!
Bonano; Reiziger (Giovanni, 59), De Boer, Abelardo (Christanaval, 72); Rochemback, Luis Enrique, Cocu, Motta (Gabri, 82), Overmars, Saviola, Kluivert.

hur många av dom lär starta på lörda?? haha så kallar ni oss köplag=S
Barcelona Tompa
2004-11-15 10:31
(--MadriEntes--):
Åtminstone jag har aldrig trott vi skulle obesegrade genom serien. På lördag kommer Barca göra en mycket bättre match. Lär bli en riktig höjdare då Real verkar ha fått ordning på laget.
Spanien C.R
2004-11-25 19:04
Någon som vet en sida me BARCA wallpaper snygga nu och inte alltför gamla???
Barcelona Forza Barça!!!
2004-11-17 00:23
Nu stämmer det. Nu Står det inte FORZA BÅT hehe. Sov gott Barçabröder.

Forza Barça!!!
Real Madrid Max
2004-11-17 13:34
Di Stefano.

Underbart inlägg, men jag har för mig att din namne faktiskt gjorde någon träningsmatch för Jollen innan skiljenämnden beslutade som de gjorde.
Barcelona Puyol_20
2004-11-16 23:12
Frank De Boer:
Mår du bra??
walter samuel misbedömde en sitaution mot albacates som resulterade mål för dem,,Är han skit dålig nu?? ..nonchalant kanske,,det va nog puyol oxo ..Det du söker e nonchalant agerande.. Det händer alla..speciellt efter att dem vunnit en massa matcher irad o får för mycket självförtroende,,kolla alla andra ligorna o lär dig lite
Barcelona O Fenômeno
2004-11-16 23:27
Gustaf Norrefeldt,

Ronaldo gjorde inte 37 mål under en säsong.

Antingen räknar man ligaspel eller totalt.

I ligan gjorde han 34 mål och totalt gjorde han 47 mål. På en säsong.
Real Madrid Solari = Gud
2004-11-16 22:49
/Figo_Fanatiker

Tips om du vill veta vad folk skriver om på forumet: Läs inläggen!
Barcelona Sonde
2004-11-16 21:02
Delade meningar märker jag. Misstänkte nästan att det skulle bli så. Jag vill bara klargöra det att artikeln, från start till mål, är meningen att vara ironisk (rolig om ni så vill) och jag orkar inte svara de som försöker argumentera emot det jag skrivit, då jag knappast menar allt. Jag hoppas bara att vissa kan förstå meningen med det hela. Det var bara ett försök att skriva något lite annorlunda jämfört med vad som brukar publiceras.

Ni som hoppas på seriösa artiklar väntar knappast förgäves. Det är fler artiklar på väg :) (inte från min sida ska jag väl kanske lägga till)

Kharles: Om jag skrev orsaken till att vi värvat för mycket skulle ju det "roliga" försvinna :)
Pep Guardiola
2004-11-21 09:52
Måste säga att Rafael Marquez underbara satsning på Luis Figo var helt underbart att se. Och Samuel Eto'o när han satsade stenhårt på Iker Casillas i andra halvleken. Sen ska vi väll inte glömma påpassligheten av Eto'o på 1-0 målet. Ronaldinho kan man inte klaga på, inte Deco heller båda var utmärkta. Puyol spelade ut hela sitt register och fintade som siste man. Gio gör sin bästa match i Barçatröjan. Tifot var mangifikt. Ronaldinho lekte med marängerna precis som i min dröm. Men ärligt talat trodde jag inte det skulle bli sån enkel seger.
Pep Guardiola
2004-11-21 09:37
El Mundos betyg från el Clasico
V. Valdes 2
Belletti 3
Puyol 4
Oleguer 3
Gio 4
Deco 4
Marquez 3
Xavi 3
Eto'o 4
Larsson 2
Ronaldinho 4

A. Iniesta 2
Damià 2
Sylvinho s.c.

Rijkaard 4
Chevantón
2004-11-21 04:42
Tack för underhållningen. En seger för fotbollen då fascisterna från Madrid med deras patetiska fans fick sig en örfil som heter duga. Och vilken ironi på hur Florentino Perez agerar på sin presidentpost. Han nobbar Ronaldinho och värvar Beckham. Vem var det som sa att jubelidioten är ute efter kvalitet istället för PR?

Fy sjutton för dem!
Barcelona O Fenômeno
2004-11-16 23:23
Sonde,

Jo, precis men jag lär dock inte använda photoshop för något Ronaldo kommer borra...
Real Madrid Solari = Gud
2004-11-16 22:48
/Sonde

Underbart rolig artikel! Mer sånt! Man måste kunna ha glimten i ögat som du skrev.

Heja alla som spelar fotboll!
(även barça)
Barcelona hammabarca
2004-11-25 18:50
Måste bara säga att berbatov skulle vara en drömvärvning. han är komplett. Rijkaard verkar vara intresserad av honom
Barcelona FC Sant Just Desvern
2004-11-22 14:19
Saknar Luis Garcia på högerkanten! Han satte lite fart på Barcas anfall!
Spanien edge
2004-11-22 14:17
Tycker Barcelonas crew måste göra en utredning ang alla knäskador? Nåt fel på planen el?
Spanien edge
2004-11-22 14:17
Tycker Barcelonas crew måste göra en utredning ang alla knäskador? Nåt fel på planen el?
Barcelona Kharles_Puyol
2004-11-16 19:19
Haha Sonde, bästa artikeln på länge..!
Fast att man värvade dessa 7 kan också ha nåt att göra med att man ville rensa upp i truppen lite och två spelare lade skorna på hyllan (Luis Enrique och Overmars). Så det argumentet lär inte komma upp.. ;-)

J.Smith, du skriver intressanta, om än rätt långa inlägg.. Tror inte jag sett något inlägg av dig under 100 ord.. ;-)
Barcelona Sonde
2004-11-16 18:43
Kharles: Bah, de lägger ju bara upp gammalt skräp :)
Nej, skämt å sido så är det en del artiklar på gång.
Barcelona ackish
2004-11-22 14:14
Verkligen tung nyhet.

Vad sägs om att plocka hem Saviola ifrån Monaco,
om det nu går med tanke på vilket kontrakt som skrevs?

Annars är det bara att börja handla, tyvärr.
Annons: