/spanien/barcelona/forum/25812.aspx/spanien/barcelona/forum/25812.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bopi
2004-11-14 23:18
killar de va inte bra idag!!! men ändå leder vi ligan!! så se bara framåt nu!!!

RilleReal : vi får väl se om du e lika glad nästa helt!!!

barca kan oxå bara menskliga!! det e bara att ta de som de kommer!!! men men ....
Spanien Pelayo (A.K.A 14-79)
2004-11-17 22:04
Madrientes,

Kan bara lyssna. www.rne.es

Puyolinho,

Xaví styr och ställer matchen nu. Låg bakom målet (som del Horno gjorde) via ett inlägg. Givetvis hoppas jag inte någon skadad denna matchen....
Barcelona kubala
2004-11-17 22:40
Ämne: Egentligen blir man ....
Vilka otroliga 20-25 min. har Xavi spelat. Lekte på mittfältet. Del Horno och Michel Salgado är också bra med...
Barcelona Puyolinho
2004-11-17 21:56
Äre någon som följer den Spanska landskampen ??
Jag hoppas att Xavi o Puyol inte är med och jag hoppas VERKLIGEN att Ronaldinho inte är med i natt i det Sydamerikanska VM-Kvalet !!
Barcelona G.Pazzino
2004-11-14 23:01
Deco är en total katastrof!!! Killen är värdelös!
Satsa på Iniesta istället!
Väldigt besviken...
Barcelona Sonde
2004-11-20 19:09
Dani: spana in länken. Hoppas det hjälper.
Real Madrid Zidane_5
2004-11-15 00:09
det hade talats om "gio" många hade skrivit att han förbättrats i defensiven men ack så fel så fel! joaquin hade lekstuga!! undrar om sylvinho hade gjort nåt bättre?! etoo va lite borta idag! guily la inlägg o inlägg men inte mycke mer! xavi visade fina ind prestationer o va enligt mej bäst i erat lag idag!(inte för att nån va så bra men!) puyol va lite nonchallant o att han inte tar på sig målet utan skyller på nått annat e ju för mej ett jävla mysterium kolla på samuels kroppsspråk efter hans miss idag va förbannad han bli på sig själv! inte fan går man o skyller på nån annan!=S ja förstå inte vafö ni klaga på deco han va den som oroade mest ihop me ronaldinho=S sen måste ja sätta ett plus på oleguer ++ tack oleguera för din fina insats till realmadrid!
Real Betis Adalini - Denilson
2004-11-14 22:59
hhhrrrmmm hrrmm... vad säger man??

tack för en good match jaaoo=)

grymt spelat ida... fast inte fööör grymt=)

FÖR DET GJORDE BETIS!!!!
Pep Guardiola
2004-11-17 21:43
Tyvärr har jag inte kunnat skriva så mycket på det senaste då jag har införskaffat Football Manager 2005. Självklart har man kört igång en säsong med "Blaugrana".

Ni som har provat på Championship Manager ska prova på FM. Personligen tycker jag allt är bättre och enklare att spela. Tyvärr kan man inte ha alla tröjnummer, går bara att använda nummrerna 1-25. FM har utvecklat spelmotorn. Spelarna tar inga onödiga långskott när man pressar på motståndarlaget. Man har även en helt ny databas.

Prova på FM...Nu!!!
Barcelona S.W.A.T
2004-11-15 00:08
Ämne: allvarligt ja börjar....
jag håller med dig! han bara springer o spring gör inget nytta jag har fått någ av Guly faktiskt! när han får sina chanser så missar han bara! låt henke spela från start istället!
Barcelona Hadinho
2004-11-17 21:13
Sportal är ju inte direkt den mest pålitliga källan men men, vore inte illa om Davids vill återvända till camp nou :)
Barcelona Buba
2004-11-15 07:26
sanningen är att barcelona helt enkelt blev överkörda igår
all heder åt betis
dålig match av både gio och oleguer i deffensiven
den enda höjdpunkten var att ronaldinho såg spel sugen ut och kan visa det även mot real
Barcelona Xavi_totalkontroll
2004-11-14 23:42
allvarligt ja börjar bli trött på guly!!! ja tycker inte att han är så bra som folk verkar tro !!!
Barcelona Xavi_totalkontroll
2004-11-14 23:25
Real har ingen chans grabbar det var en dålig dag bara för Barca men vi vet att dom kan och vi får väl se nästa omgång Mot Real att dom fortfarande är den Barca vi har sett tidigare !!!!
Barcelona FORZA BARCA!!!
2004-11-16 00:17
NU....har jag lyckats smälta gårdagens förlust. NU....ska man blicka framåt till lördag. Nu ska vi bevisa att vi kan resa oss. Det som hände var bara en parentes i protokollet. Kära BarcaBröder; Sist jag lovade en vinst var hemma mot Milan. Det löftet infriade jag. NU....är det dags för ett nytt; Jag LOVAR att vi vinner på lördag. Har jag fel ska jag får ni såga mig hur mkt ni vill.

FCB mitt älskade FCB, käka Real Sopor på lördag.
FORZA BARCA!!!
Barcelona Rivaldinho9
2004-11-14 23:03
Nä nu blev jag riktigt besviken på Barca.
En fruktansvärt dålig insats där samtliga spelare är dåliga(i synnerhet GvB - In med Sylvinho nu!!).
Puyol sjabblar för en gångs skull. Oleguer assisterar till första målet.
Eto'o är ju totalt osynlig. Xavi gör sin sämsta match för säsongen. Giuly helt värdelös, inte ett rätt där.
Varför är det så svårt att spela bra på bortaplan för vårat Barca??
Nästa vecka krävs stor skärpning.
Barcelona O Fenômeno
2004-11-14 22:13
Borde inte Ronaldo vara med på "profiler"?

Spanien Pelayo (A.K.A 14-79)
2004-11-17 22:06
Egentligen blir man tårögd när man ser honom spela. Vilken spelare, vilket geni!!
Real Madrid Dani
2004-11-14 23:48
Ämne: Ämne: Dani oc....
Jag antar att jag uttryckte mig klantigt förut, men min åsikt är att man kan vara förbannad på Figo - med rätta! - men att huliganernas uppträdande måste fördömas!

Idioterna förstör så mycket för klubben och de riktiga supportrarna!
Real Madrid nr9 magic
2004-11-14 23:47
S.W.A.T

Vi "värkar" vara glada för att vårt spel har inte imponerat den här säsongen så därför känns det extra skönt nu men den enda anledningen som jag kom hit och skrev för var för att vi möts nästa helg och jag ville önska er lycka till.

Sånt kanske inte uppskattas men hursomhelst, god natt och dröm sött!
Pep Guardiola
2004-11-17 21:58
Puyolinho

FIFA borde har prel. uppställningar.
Länktips: www.fifa.com
Barcelona Dani
2004-11-14 23:48
Ämne: Ämne: Dani oc....
Jag antar att jag uttryckte mig klantigt förut, men min åsikt är att man kan vara förbannad på Figo - med rätta! - men att huliganernas uppträdande måste fördömas!

Idioterna förstör så mycket för klubben och de riktiga supportrarna!
Barcelona S.W.A.T
2004-11-14 23:38
så glada Reals fans värkar vara idag! tycker verkligen synd om dom, det var längge sen dom var så glada.. nu till matchen ida alla spelade dåligt, det stämmde liksom ingeting ida! men man kan inte alltid spela på topp, man kan ha sina dåliga dagar och betis värkade som om dom har tittat på mycket italienskt fotboll och lärt sig att man ska backa med hela laget! Oleguer har inte vart stabilt på sista tiden! måste bli skärpning mot Real Madrid! det kommer att bli tufft real är på gång!
Pep Guardiola
2004-11-20 18:49
giovani

Skulle föreslå att du kollar på www.fcbarcelona.dk...dom borde ha koll på det...
Pep Guardiola
2004-11-20 18:42
Sonde

Ni på redaktionen ska ha stor kred efter den senaste veckans arbete.

Thanks
Real Madrid nr9 magic
2004-11-14 23:35
Nästa helg möts vi!

Ser fram emot det, årets match utan tvekan.

Vill be om ursäkt för de omogna inlägg som skrivs men jag ber er att ha överseende med detta för det är lika illa inne på vårt forum, oftast från Barca fans.

Synd för er att ni inte vann idag men å andra sidan blir ligan mer spännande nu och jag kan itne bortse från att Real nu börjar få kontakt igen.

Hoppas på en bra match nästa helg och må bästa lag vinna. Med eller utan Henke men spelar Barca utan Henke så kanske kommentatorerna glömmer kommentera matchen beroende på att de kommer vara så upptagna med att kommentera vad han gör på bänken.

Ett Barca i form mot ett Real i form är fotbollskonst på hög nivå. Se matchen nästa helg ni som kan. NI som inte kan är det bara att beklaga för, ni går miste om något enormt.
Real Madrid JRC
2004-11-21 03:01
Grattis till en seger, där Barca spelade en fin offensiv fotboll.

Barca eller Madrid måste vinna Champions League!
just nu ser det mycket bra ut för er, jag hoppas att Madrid lyfter sin nivå igen, så vi får två lag som sätter skräck i resten av Europa!

Lycka till!
Barcelona Bopi
2004-11-14 23:29
Emadinho : det e nog du som e en mogen real fan(inte som dom andra,RilleReal )!! bra sagt!! hoppas på en kul fotbollsmatch nästa helg!!!
Pep Guardiola
2004-11-21 12:20
När kommer matchrapporten? Längtar efter att höra redaktionens åsikter om matchen...

¡Visca el Barça!
Pep Guardiola
2004-11-17 21:55
Sen tycker jag att Damià inte övertygat på mig. Mot Atletic var han bra offensiv. Mot Betis var han inte lika stark. Det märks att högerback inte är hans riktiga position. Han gör enkla saker svåra och spelar för omständigt. Man ser på honom att han är orutinerad och osäker. Självklart är det naturligt att man är osäker och han har bara spelat två matcher.
Annons: