/spanien/barcelona/forum/25805.aspx/spanien/barcelona/forum/25805.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_Rambla
2005-09-01 22:59
Chrissan//
Kan inte annat än att hålla med dig angående matchen mot Alaves. Det var inte det "vanliga" Barça, inte på långa vägar.
God natt då!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-01 22:57
snälla kom inte och säg att vi inte va kreativa mot alaves, vi spelade rätt bra och skapade mycket frammåt men vi va som det redan sakts här under all kritik när det gällde att sätta ditt bollen i mål, det är sånt som händer och jag är säker på att vi radar upp vårt underbara spel på hemmaplan nästa ligaomgång och då kommer målen ochså.
Barcelona Puyol 5
2005-09-01 22:51
ronaldinho e undebar.

Forza Barca och Ronaldinho"the worlds greatest"
Real Madrid Chrissan
2005-09-01 22:39
Ämne: Chrissan//
Att idén....
Jo, det är klart att kreativitet är en definitionsfråga, men jag anser att barca saknade det spelet som de brukar ha. Hela laget kändes trögt och spelarna såg inte direkt taggade ut. Om barca får ordning på det så kommer vinsterna tror ja. Ska tugga kudde nu så men men...
Barcelona Disco
2005-09-01 22:36
Är det bara jag som tycker etoo är lite klumpig? Väldigt målfarlig men teknik som en höna känns det som ibland. Eller är jag helt ute och cyklar?
Barcelona La_Rambla
2005-09-01 22:30
Chrissan//
Att idén att sätta Eto'o ute på kanten var galet i den matchen håller jag med om. Sen vad som är kreativitet kan man ha olika åsikter om. Att hänga några baljor men att spelet överlag suger är en sorts kreativitet. Att spela sig fram till frilägen och en massa avslut men inte kunna hänga dit den är en annan sorts. Sen anser iaf jag att Eto'o ska vara självisk och dunka dit den som han oftast bruka göra. Han bör bara vara mer skärpt och koncentrerad och välja rätt tillfälle med bättre omsorg.
Real Madrid Chrissan
2005-09-01 22:22
Först å främst var det taktisk idioti att först spela etoo på båda kanterna innan han fick spela i mitten. Sen så har Giuly ingen bolltalang över huvudtaget så han kan man inte räkna med. Han är bra på allt annat än när han har bollen. Etoo håller i bollen allderles för länge och förstör anfallen då man försöker bli matchhjälte.
Barcelona Kharles
2005-09-01 22:18
Chrissan

Så att Giulys och Eto'os frilägen är "brist på kreativitet"? Därutöver prickade Ronaldinho stolpen och ribban och Eto'o stolpen. Men jag håller med om att vi kanske borde haft lite mer variation i spelet, typ mer anfall genom kanterna.
Real Madrid Chrissan
2005-09-01 22:16
Barca saknade en hastighet i spelet som gör att man kommer till de där exeptionellt bra målchanserna. Med kreativitet och bättre spelsinne kunde barca haft lättare att plocka 3 poäng.
Barcelona La_Rambla
2005-09-01 22:14
Barça saknade kreativet? Man undrar om du ens såg matchen. Eller, du såg väl den ur en marängs synvinkel. De skapade minst ett dussinet chanser. Heta chanser. Det som saknades var skärpa i avsluten. Det var under all kritik.
Real Madrid Chrissan
2005-09-01 22:10
Ämne: förra året gjorde de....
Catalonia barca: det var inte bara deco som inte var synlig och utanför spelet i den matchen. Barca saknade kreativitet i den matchen, något som Dinho borde kunna fixa men lyckades inte de i matchen på alaves.
Barcelona catalonia barca
2005-09-01 21:57
förra året gjorde deco alltid det lilla extra som han ibland gjorde mål på.han är heöt underbar spelare.Men mot alaves var inte särskilt synlig o hade inte kommit inne i spelet men endå så är det normalt för det var den första MATCHEN i ligan.SÅ DET KOMMER.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-01 21:53
Tycker Deco är rätt underskattad, ok han va kanske inte på topp mot Alaves men för övrigt är han hur grym som helst, en perfekt mittfälltare i Barça som har det där lilla extra fast han saknar snabbhet och inte är speciellt stor så är han teknisk, smart och en riktig lirare.. så Deco med den alltid så underbara Xavi bredvid sig och en bra deffensiv spelare bakom dom är bland det hetaste mittfälltet som finns.

Underbart att världens bästa spelare har förlängt med oss, RONALDINHO !!!
2005-09-01 21:51
ja det kommer
Barcelona Etoó_9#
2005-09-01 21:42
catalonia barca//

håller med dig.men det kommer med tiden
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-09-01 21:42
Ar det bestämt när och hur dags nästa liga match ska spelas?
2005-09-01 21:39
jag tycker att deco är en bra spelare men mot alaves slarva han mycket boll.så han måste bli snabb med att leverera bollar som innan.Annars är han duktig.
Barcelona Etoó_9#
2005-09-01 21:29
ja tycker faktist deco inte va bra mot alaves.. han försöker göra det lite för fint iställe för att släppa bollen när han ska släppa den..
Barcelona Ronnie
2005-09-01 21:27
Hur menar du då? Vi har spelat en match... och vad jag minns var han inte sämre än någon annan?
Barcelona Chivo
2005-09-01 21:18
Deco har inte vart bra på sistonde ..
Barcelona Barcafan1
2005-09-01 20:34
Världens bästa klubb världens bästa spelare världens bästa back en av världens bästa mittfältare vad behöver vi
Barcelona Ronnie
2005-09-01 19:43
Tror att Ronaldinho spelar en halvlek, han själv har ju sagt att det betyder mycket för honom att spela i Frankrike igen... eftersom att det var hans första land som proffs i Europa.
Barcelona Polero
2005-09-01 18:54
nej, ingen liga i helgen.

hoppas Ronaldinho får vila imorgon...men han spelar säkert.

Barcelona Koeman!!
2005-09-01 17:55
Härligt Ronaldinho, världens bästa spelare har ett barcahjärta :)
Barcelona Puyol 5
2005-09-01 17:50
Gött att Ronaldiho har förlängt.
ja tror att han kommer att spela i barca tills han lägger ner med elitfotboll för han har ett barcahjärta och ja älskar han.

Forza Barca
Barcelona Kharles
2005-09-01 17:47
Någon upplyst själ som vet en kanal där matchen sänds imorgon? Sabla landskamper.. ;-P
Barcelona baarca
2005-09-01 17:47
men kommer inte barca ha nån match på lördag? asså liga match?
Barcelona Younies
2005-09-01 17:44
...Ronaldinho...Maxi...Ezquerro...
Så vill jag se vårt anfall imorn mot St Etienne.
Tror dessa 3 anfallare kan komma att fungera väldigt fint tillsammans.
Ska också bli kul att se om Ezquerro klarar att spela högerytter.
Barcelona Ohoo
2005-09-01 17:12
Går det inte att se morgondagens match via nån livestream grej?
Barcelona Polero
2005-09-01 17:01
kul att Motta och Ezquerro är tillbaka. hade varit kul att se matchen imorgon.
Annons: