/spanien/barcelona/forum/25801.aspx/spanien/barcelona/forum/25801.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-09-10 17:30
Aubri

Tja den här disskusionen om Chippen i ett världslag har ju varit på tappeten förut i Inter forumet och där var alla superintresserade av Chippen,Inte blev det sämre då Inter faktiskt har varit intresserade av Chippen. Men att Anderlecht inte velat släppa honom.

Förresten hur tror ni matchen imorronkväll slutar?
Barcelona Aubri
2005-09-10 16:50

Åsikter ska man ju ha, men är man verkligen inte
blind av att vara svensk, när man påstår att CHIPPEN skulle platsa i världslag som Inter, Arsenal och Man utd, eller att ens använda Chippen och Barcelona i samma mening

Ursäkta men vet dessa folk och deras åsikter,
vilka spelare dessa världslag har på chippens position?? Att man ens drömmer tanken om chippen
i Man Utd, herregud säger jag. SÅ BRA ÄR INTE KILLEN, kanske förklarar varför han är i belgien

Ett mitten lag i PL, kanske, men snacket om världslag, det kallar jag inte för åsikt, utan
att det är den svenska blodet i de åsikterna som kommer ut

Ps-
Eto är spel klar bättre nyhet finns inte, en känsla av Första La Liga Målet -05 kommer ikväll för Eto.
Pelada
2005-09-10 15:17
Eto'o spelar mot sin gamla klubb Mallorca... Läs mer - klicka på länken.
Barcelona Camparn på nou
2005-09-10 15:04
Chippen är en ibland mycket bra spelare men han är för ojämn för att spela i ett storlag han är ofta osynlig, och måste lära sig att spela smartare om han utvecklas så skulle han kunna bli aktuell för en bättre klubb som fiorentina
Barcelona Leo Messi
2005-09-10 14:46
asså jag fattar inte när ska Maxi få en chans att visa någonting? killen är inte ens med i truppen imorrn??? hur fan kan man välja henke istället
Pelada
2005-09-10 14:38
FCB Morro

Diskussionen hanlade om Chippen skulle ha chans att ta en plats i Barça eller inte.

Daniel el magnifiç

Årgången från 92 skulle jag nog tippa. Känns strået vassare..
Barcelona La_Rambla
2005-09-10 14:10
i Hala Madrid !//
Oj vad förvånande att han tillbakavisar det nu när Robinho är Reals stora värvning för säsongen.
Helt chockade är vi här inne. :P

Det där är gamla nyheter, men tack för ditt engagemang och att du vill informera oss barcafans. Du är en hyvens kille! ;)

Ps. Läs länken, du måste ha missat den.
http://www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=69238&progr=1
Barcelona La_Rambla
2005-09-10 14:02
Ja du har fel. ;)
Det började med en diskussion angående Chippen i Barça eller inte. Varför ska inte folk få sitta och utbyta åsikter om en svensk spelare, när många av oss är svenskar även om detta nu råkar vara en klubb i La Liga. Personligen så stör det inte mig iaf. Trevligare än alla dessa ständiga jämförelser på Messi/Robinho för att nämna ett exempel som står en upp i halsen snart.
Nu tror ju jag aldrig att Chippen lär hamna i Barcelona trots det. ;)
2005-09-10 14:01
Förresten om det lag vi hade 92 skulle möta det lag vi har nu vilket lag skulle iså fall vinna tror ni?
2005-09-10 14:00
FCB MORRO

Okej MORRO
men som sagt man ska aldrig säga aldrig ifallet Chippen kanske än dag kommer han att ha på sig våran vackra tröja.
Barcelona FCB MORRO
2005-09-10 13:58
Vill ni diskutera Valencia o Athletico så gå dit o snacka om Chippen. Har jag fel eller?
Barcelona FCB MORRO
2005-09-10 13:58
Alla: Lägg ner Chippen diskussionen, detta e ett Barca Forum inte Svff forumet eller nåt.
Chippen kommer aldrig att länkas med Barcelona.
2005-09-10 13:55
Pelada

Ja inte nu ialla fall men man ska ju som sagt aldrig säga aldrig.
Pelada
2005-09-10 13:50
Atletico skulle nog inte vara fel dom heller. Men Barça blir det inte..
Barcelona La_Rambla
2005-09-10 13:48
Pelada:
Precis, som i en klubb som Benfica med Koeman som coach. Där hade han passat perfekt.
2005-09-10 13:46
Pelada

Själv tror jag han skulle kunna må bra av att spela för Atletico Madrid eller varför inte Valencia?
Pelada
2005-09-10 13:44
Daniel el magnifiç

Absolut kan Chippen platsa i ett topplag, men först måste han bli jämnare. Fysiken kan väl förbättras, men självförtroendet är det inga större fel på. Men jag skulle nog vilja se Chippen i Portugisiska ligan i någon utav de större klubbarna där, som är lite av en underdog i de stora cuperna..
Barcelona La_Rambla
2005-09-10 13:40
Så mycket skitsnack man ser på Chelseas forum om Rijkaard och Barcelona, mycket pga förra säsongens CL-möte så är det nästan att man blir lite skadeglad. Men som sagt bara nästan. ;)

"It is being reported in Brazil that the World champions are suspicious of Chelsea's finances and did not want any connection with Abramovich."

Brasilien hade iaf inget emot att möta Sevilla i deras jubileumsmatch och det till lägre ersättning.

Som sagt synd för dem, hade varit trevligt för Chelseafans att få se sambafotboll på SB.
2005-09-10 13:38
Pelada

Jag håller med dig om det. Chippen skulle nog inte peta Deco,Xavi eller Van bommel.
men min poäng är att han skulle nog platsa i ett världslag. Som Inter eller arsenal,Manchester United osv men just nu skulle han inte platsa i Barca det har du rätt i.
Pelada
2005-09-10 13:30
Daniel el magnifiç

Har inte sätt Chippen i Anderlecht, men jag kan inte tänka mig att han spelar centralt, även om jag tror på dig. Men han skulle inte peta Iniesta, Deco, Xavi och van Bommel..
Barcelona _Barca
2005-09-10 13:29
Chppine hade inte haft en chans att platsa i barca...själv hade jag valt Messi klart för Giuly....för Giuly e för ojämn..Messi e en fantasstiks spelare...se bara på killens tekni och snabbhet,, '' Vi har världens 2 bästa spelare snart''
2005-09-10 13:29
Pelada

Du får ju inte glömma att Chippen spelar på fel position i landslaget.
Du ska se hur bra han är när han spelar i mitten av mittfältet i Anderlecht
Pelada
2005-09-10 13:11
Frågan Chippen..

Måste till en början hålla med om att han är den bäste dribblern i Svenska landslaget. Men, för att spela i Barça kan man inte vara så ojämn som Chippen faktist är, konkurrensen är för hård..

Och eftersom Chippen är svensk så kommer Henke in i detta snacket. Henke och Chippen spelar väl inte på samma position så det är bara onödigt att jämföra dom två. Och sen till dig "Robinho"... Vem var det som i början av förra säsongen, innan han blev skadad, allt slet till 100% i matcherna? Vilket ledde till att han gick hem hos publiken på Camp Nou, det är det inte varje spelare som lyckats med..

Avslutar med att säga att Henkes inledning på säsongen 05-06, både i Barça och i Sverige är av mer att önska..

Slutsats - Henke är inte för dålig för La Liga!
Barcelona Kharles
2005-09-10 12:51
Samuel Eto'o - diplomaten

;-)~
Barcelona Killa
2005-09-10 12:43
Grabbar, match om en dag. Vad tror ni 3 enkla poäng? Hoppas vi inte tappar poäng.
Barcelona _Barca
2005-09-10 11:49
Zadiac_ har du msn ..så du kan hjälpa mig och fixa de med tvmix.net ???
Barcelona catalonia barca
2005-09-10 11:26
-=Robinhos PadaLadaS=- // håller inte med dig att henke är för slö för spanien.han är teknisk och snabb och bra spelare .så han platsra i spanien.men nu är han lite slö kan jag hålle med om men bara för att han kom från en långtidsskada.
Barcelona catalonia barca
2005-09-10 11:23
zadiac_ /// alltså om jag vill titta på en match är det en bra bild.jag tittar på la liga på tv men jag vill se barca-werder bremen.tar dom ut den .
Barcelona zadiac_
2005-09-10 11:19
Hej!
Det är ofta männoskor på forumet som frågar hur och vart man kan se matcher så jag tänkte bidra med 2 länktips som jag förövrigt hittat här på forumet tidigare, kommer dock inte ihåg av vem, men ett stort tack iaf :)

Här hittar du matcherna.
http://www.tvmix.net
Sändningarna börjar 1 timmer före matchstart, klickar helt enkelt på en match och då får du upp en massa kanaler och vilket streaming program som måste användas. (Du startar upp streaming programet och trycker sedan på ikonen för den kanal du vill titta på och väntar en liten stund så fixxar det sig)

Om du missade matcen så brukar dom finnas tillgängliga för nedladdning(via torrents) på
http://www.fbtz.com/
Du måste registrera dig.

Barcelona Barca Barca
2005-09-10 10:57
-=Robinhos PadaLadaS=-// Måste faktis hålle med dig när det gäller "Chippen". Han skulle faktis passat i Barca men nu har vi Messi så ja tror faktis det skulle vara mer som ett s.k. köp för köpandes skull.

Ronnie// Att kalla Chippen för icke teknisk spelare. Kompis Chippen är den bästa dribblern i Svenskalandslaget och en av Anderlecht viktigaste spelare inte konstigt att dom inte släpper honom så lätt. Men alla tycker olika=)

Christian Wilhelmsson = Underskattning
Annons: