/spanien/barcelona/forum/25800.aspx/spanien/barcelona/forum/25800.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Valencia Miran T
2005-07-11 18:11
Bra skrivet "Valdes".
Pep Guardiola
2004-11-13 17:12
Truppen till Betis...källa Sport.es

Valdes, Ruben

Damià, Puyol, Oleguer, Gio, Navarro, Sylvinho

Xavi, Marquez, Deco, Iniesta, Gerard

Giuly, Larsson, Eto'o, Ronaldinho, Messí

Man ser ett mönster till en tänkt startelva...
Valdes
Damià-Puyol-Oleguer-Gio
Xavi-Marqeuz-Deco
Giuly-Larsson-Eto'o...

Hoppas ni hittar mönstret;)
Barcelona Sonde
2005-07-11 17:36
'Valdés' kommer in på les Rambles och briljerar som vanligt.

Intressant synpunkt på värvningarna du tar upp där. Jag hade helt glömt bort att det faktiskt är president val nästa år. Om detta är anledningen till att alla nuvarande rykten verkar gälla 06/07, så är det ju närmast tjänstefel.

- Blir Giuly en bättre bollmottagare och dribbler efter 5 veckors semester?

En av de bättre frågorna som ställts på forumet, trots uppenbart svar. Jag vidhåller, bort med Giuly!
Real Madrid Nazario
2005-07-12 10:11
tja ska bara säga en sak när jag såg barca tröjer i svenskafan så syndes dom inte så bra så jag reta er som fan men när jag nu såg dom i barcas hemsida dom va faktik snygga
Barcelona Ojje
2005-07-11 22:18
tror att rikjard kommer att borja sesongen med xavi som pivote och van bommel och deco breve honom...

tror dock inte pa denna uppstalning, utan upp med marquez som pivote(dar han varit grymm fora sesongen) och in med edimilson i forsvaret...

messi ska agera alternativ till guily som ska fa en rejal chans...

de e vad jag tycker...
Barcelona Hazel
2005-07-11 22:27
Messi behöver utevecklas mer, bara genom att säga att han är ett stort namn för framtiden sätter press på honomm, låt oss inte nu göra samma misstag som många gör med sina talanger. Barca brukar oftast ta till vara på deras talangar, låt oss nu hoppas på att han får utveckals i den takt han kan!
Barcelona Valdés
2005-07-11 19:14
Tack
Spanien C.R
2004-11-10 23:09
Va fan är d jag hör. Att Robinho är bättre än C.Ronaldo bara o skratta åt sånt C.Ronaldo är kungen på att DRIBBLA och överstegsfinter lätt kom inte med sån skit mera tack och alla REAL fans vrf är ni här?? dra till erat eget forum om ni vill snacka om Robinho.

PS:Om det är sant med Robinho så gratulerar men ta det på erat egna forum är ni snälla=)

FORZA BARCA
Barcelona Puyol_21
2005-07-11 17:21
Måste säga att jag störde mig mycket på all kritik som Rebin riktade mot Gio och Giuly. jag kanske är barnslig men Puyol är inte bra, han är bäst.
"Puyol kan man nog inte kritisera speciellt mycket, utan honom i vårt försvar ser det allt som oftast ut som en hönsgård" tycker han är värd mer än så..
ledsen men det va en av de mindre bra krönikorna..
min åsikt i alla fall...
Spanien Kujovic
2004-11-10 22:40
Ämne: Kujovic//
Räkna int....
inte än chans att arsenal kommer något bra i år...
Barcelona Messí
2005-07-11 15:16
Ämne: Stackars J_Krojjf =P....
Nej, han fyllde 29 år. Giuly också. :-)
Barcelona Messí
2005-07-11 15:05
Se länken. Samma intervju översatt till danska.
Barcelona Kharles_Puyol
2004-11-10 22:10
soodan.. källa?
Barcelona Messí
2005-07-11 21:21
Ämne: I Ronaldo's hemsi....
Inte omöjligt. Dinho har själv sagt att en flytt till Italien kan vara möjlig, men det skulle i så fall vara i slutet av hans karriär.
Barcelona soodan
2004-11-10 21:57
Här är svaret på alla som tror han är klar!!!

Santos star Robinho has rejected Real Madrid's recent transfer offer as he doesn't want to wait until next summer to make a move.
Spanien Kujovic
2004-11-10 22:46
Ämne: Tycker inte ens att ....
anfallsmässigt...men i backlinjen e de stora luckor...Bara Puyol e bra i backlinjen...

fixas inte backlinjen till så blir de problem...
Barca_Best
2004-11-10 21:34
(--MadriEntes--):
haha va snackar du om haha Robinho bättre än C.Ronaldo o Ronney fan göm dig i skogen för fan.

PS:Kolla in länken.
Juve vill sälja Taccinardi!
Real Madrid R.Carlos #3
2004-11-15 12:30
var det Henke som gjorde målet igår?
Barcelona Rivald0
2004-11-10 22:50
Jag vill ha Tachhinardi asså, de e en av mina favorit spelare..så de skulle vara positivt om han kom..
Barcelona Edmilson
2005-07-11 22:54
Ämne: Så här ska vi spela ....
Tycker inte att Ezguerro ska vara med i startelvan då jag tycker Giuly är mycket bättre och kommer att visa detta i år. Året då Monaco kom till final i CL var han riktigt bra och han behövde nog ett år för att ställa om till spanska ligan och känna förtroende från både tränare och spelare vilket ofta är svårt somk ny spelare i en klubb...
Barcelona Tompa
2004-11-15 10:14
Första förlusten i ligan är ett faktum. Och det är bara att bita i det sura äpplet och erkänna att Barcelona gjorde ingen höjdarmatch, Betis seger var inte alls oförtjänt. Alltför många spelare underpresterade. Gio var värdelös på sin kant, Oleguer gjorde återigen en tam insats jämte Puyol, Etóo helt osynlig. Fast man får försöka se det positva. Även de bästa lagen torskar ibland och igår var det Barcas tur. Är helt övertygad om att vi får se ett helt annat Blaugrana på lördag.

em1l och Barca:
Man måste kunna kritisera spelarna och laget när de spelar dåligt. De tjänar massor med pengar och då får de vara beredda på att ta kritik. Så länge man inte ägnar sig åt rena personangrepp är kritiken helt berättigad när de förtjänar det. Och man är minst lika god Barcasupporter för det. Ni vill ju däremot (verkar det som) bara vilja sticka huvudet i sanden när de spelar dåligt. Och det gahnar knappast laget.

Sen tror jag i och för sig att gårdagens insats var ett tillfälligt bottennapp. Är som helt övertygad om att vi får se en helt annan insats på lördag. Då blir det seger mot Real!

FORCA BARCA!
Barcelona Hazel
2005-07-11 22:45
"Steget från franska till spanska ligan är stort! Giuly VAR mycket bra!" undertecknat {Riquelme/Alex B}
Eller har jag citerat fel ?
Barcelona Tompa
2004-11-15 10:14
Första förlusten i ligan är ett faktum. Och det är bara att bita i det sura äpplet och erkänna att Barcelona gjorde ingen höjdarmatch, Betis seger var inte alls oförtjänt. Alltför många spelare underpresterade. Gio var värdelös på sin kant, Oleguer gjorde återigen en tam insats jämte Puyol, Etóo helt osynlig. Fast man får försöka se det positva. Även de bästa lagen torskar ibland och igår var det Barcas tur. Är helt övertygad om att vi får se ett helt annat Blaugrana på lördag.

em1l och Barca:
Man måste kunna kritisera spelarna och laget när de spelar dåligt. De tjänar massor med pengar och då får de vara beredda på att ta kritik. Så länge man inte ägnar sig åt rena personangrepp är kritiken helt berättigad när de förtjänar det. Och man är minst lika god Barcasupporter för det. Ni vill ju däremot (verkar det som) bara vilja sticka huvudet i sanden när de spelar dåligt. Och det gahnar knappast laget.

Sen tror jag i och för sig att gårdagens insats var ett tillfälligt bottennapp. Är som helt övertygad om att vi får se en helt annan insats på lördag. Då blir det seger mot Real!

FORCA BARCA!
Barcelona jawa
2005-07-12 12:32
snackade just me en kompis som befinner sig i turkiet för tillfället,, han påstod att galatasaray lagt ett bud på iniesta och att iniesta tackact ja:S:S kan de finnas nån sannning i de hela ????
Barcelona Hazel
2005-07-11 22:42
Riquelme/Alex B : Känns som du överdriver när du säger mycket bra, jag har en teori om varför de flesta tycker att giuly underpressterat.
Etoo o Ronaldinho spelade mycket bra då är det självklart att vi kräver lika mycket från den tredje anfallaren, men inte många i världen kan prestera som Etoo och Ronaldinho. Därför tror jag att de flesta tycker som de tycker. Han var ju inte helt kass, mäktade med 11 liga mål trots sina skador..
Barcelona Messí
2005-07-11 21:28
Barcc

Det är ju en av anledningarna till att han ska få spela mycket. Vi måste se om Messí är en talang utöver det vanliga, vilket jag tror, eller om han bara är en 'vanlig' talang. Jag tycker att Messí ska vara andravalet efter Giuly. Om Giuly inte presterar ska Messí in, inte Larsson, inte Ezquerro. Men det är bara vad jag tycker.

Håller med dig om Maxi.
Barcelona Ronaldinho_4_Ever
2005-07-11 22:20
Så här ska vi spela med den truppen vi har jsut nu =)

------------------Valdes---------------------
Belleti------Marquez--Puyol------Gio---------
----------------Van Bommel-------------------
-------------Deco----------Xavi----------------
------Ezquerro------Etoo------Ronaldinho

Skulle Inte denna 11:a räcka långt ???

Vi har en bredd trupp om vissa spelare tappar formen eller är skadade/avstängda har vi alternativen..se o njut =)

Belleti ----------- Gabri
Marquez/Puyol ----- Oleguer
Gio ----------------Sylvinho

Van Bommel -------- Motta/Edmilson
Deco/Xavi --------- Iniesta

Ezquerro ---------- Giuly
Etoo ---------- Larsson
Ronaldinho -------- Maxi/Messi
Barcelona AliiKemal
2005-07-11 22:53
Jag kolla idag på Turkisk tv och där sa dem att Chelsea har lagt ett bud på Ronaldinho, 300 Miljoner Dollar!.. Är det fler än jag som har hört det?
Real Madrid Ronnie
2005-07-11 22:00
Problemet med Maxi är ju även där det med lägsta och högsta nivån, han var grym mot Chelsea men visa inte speciellt mycket i ligan när han fick chansen. Tror att en utlåning/försäljning vore det bästa för hans skull, tycker dock som ni att han är perfekt att förändra en matchbild med. Men för att han ska få en jämnare nivå måste han spela mycket och utvecklas och det tror jag inte han kommer göra i Barcelona...

Är det någon som vet vilken division som Barcelona B spelar i?
Barcelona Ronnie
2005-07-11 22:00
Problemet med Maxi är ju även där det med lägsta och högsta nivån, han var grym mot Chelsea men visa inte speciellt mycket i ligan när han fick chansen. Tror att en utlåning/försäljning vore det bästa för hans skull, tycker dock som ni att han är perfekt att förändra en matchbild med. Men för att han ska få en jämnare nivå måste han spela mycket och utvecklas och det tror jag inte han kommer göra i Barcelona...

Är det någon som vet vilken division som Barcelona B spelar i?
Annons: