/spanien/barcelona/forum/25798.aspx/spanien/barcelona/forum/25798.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:28
Ämne: Man springer inte i ....
Bonden har talat...
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:26
Ämne: Har varit på Zinken ....
Sexigt inlägg hahaha

Barcelona Vbg:arn
2005-10-12 16:25
Man springer inte i bandy, man åker skridskor.
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:25
Vbg

ALLTSÅ VAD HAR DU FÖR KOLL!!!
Tiago är ju i Lyon hur fan kan du missa såna saker???
Seriöst dra här ifrån...
Du har gjort bort dig så jävla många gånger idag...
Barcelona Suñol
2005-10-12 16:24
Har varit på Zinken ett par gånger men var finns konsten i bandy?
och varför diskuterar vi bandy?
Synfel så det är därför du kommer med alla konstiga "fakta" =)
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-12 16:22
Vbg:arn
Uttråkad? hmm.... Kanske inte. Men jag känner mig som en handicapp om jag ska springa där med en pinne i handen med böjd rygg.
2005-10-12 16:21
Ämne: Vbg:arn
Altså snäll....Det är ingen här som har sett mer än en bandymatch ändå så ingen idé att diskutera det. ;) Speciellt inte eftersom det är ett fotbollsforum.
Suñol
Det visste jag faktisk inte.
Tiago ska ju inte klaga om han får sitta på Chelseas bänk. Samma sak som Oleguer inte har någon rätt att klaga om han sitter på vår.
Barcelona Suñol
tiago är i lyon ingick i essien dealen.
2005-10-12 16:20
Havaldinho: Konstigt, jag har synfel och ser bollen hur bra som helst. Det är en vanesak.

Dessutom är tempot och farten så mycket hägre än i fotboll, du blir aldrig uttråkad hur dålig matchen än är.
2005-10-12 16:19
Vbg:arn
Altså snälla! Bandy? Finns inget värre. Hellre curling för fan. Du är en rolig svenne du! ;)
2005-10-12 16:18
Havaldinho: Men vad händer när Tiago och de andra spelarna i Chelsea som är innermittfältare vill spela då? Till och med Chelsea får bara ha elva spelare på banan samtidigt. Nån av innermittfältarna lär ju försvinna då, och det lär inte blir Makelele eller Lampard..

Abramovitj betalar Mourinhos shoppingrundor och hans lön, och jag tror inte att kamrat Roman vill se sina 350 miljoner kronor på bänken direkt.
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:16
Vbg

Bor i Uppsala där finalerna går men skulle aldrig ens tänka mig att gå på en sån sport!
Man ser inte ens boll jävel ju!
Barcelona Suñol
2005-10-12 16:15
Bandy är en härlig sport...hihihihi
2005-10-12 16:13
Ämne: men dollarn var inte....
Ja, inte står det för Varberg iaf. Bandy är en härlig sport, tyvärr gör sig alltför många en uppfattning av den utan att ha sett en enda match.

Men skitsamma, det hör inte hit ändå.

La_Rambla: Jag tycker nog det verkar mer vettigt att tro på citat som sägs komma från en kille än att säga att dom är påhittade.

Jag säger inte att jag vet, lägg ner nu innan du blir patetisk. Jag säger bara vad jag tror, att du sen verkar tro att allt som alla skriver här är absoluta sanningar är väl ditt problem men plåga inte oss med det.
Barcelona Camparn på nou
2005-10-12 16:12
zz har knåpat ihop ett långt inläggoch så blir det fel när jag ska trycka det...
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:11
Vbg

Essien och Makelele använd inte på samma position.
Vad är de du inte förstår i detta?
De spelar med 3 inner mittfältare med Makelele bakom Lampard & Essien...

De jag menade med Abramovich på bänken är att han skulle kunna peta vem som helst inte ens Abramovich får yttra sig om Mourinho´s taktik...

Kharles

Japp han gnällde där ett tag men de var för att han var sur på att Chelsea inte försvarade han mot FA & Uefa, sen såg det ut som att P.Kenyon gick bakom ryggen på Mourinho innan Roman gick in i det hela och höjde hans lön med va var de 20 mille?
Enligt mig helt rätt agerat av Roman...
Barcelona La_Rambla
2005-10-12 16:09
"La_Rambla: Det är nog mer naivt att tro att Eto'o INTE har sagt det."

Lol! Har du varit på plats och hört alla hans uttalanden på olika presskonferenser? Eller tom kanske fått någon exklusiv intervju?

Tydligen så vet du även hur Mourinho tänker och resonerar. Jag ger upp. ;)

Barcelona Suñol
2005-10-12 16:09
men dollarn var inte 7.90 når tevez blev köpt, runt 7 kronor och om det var 6.90 eller 7.20 är skitsamma.
och vem bryr sig om dollar? det man kan diskutera i stället hur moraliskt är det att använda pengar som borde tillfalla det ryska folket på fotbollspelare!
står Vbg för vänersborg?
bandy? herregud att ens nämna den sporten på ett forum om barcelona fotboll...det ger mig rysningar
Barcelona Kharles
2005-10-12 16:04
Jag tror att Chelsea ser Mascherano som Makeleles ersättare.

Havaldinho

Han vet att han inte behöver fjäska för nån...

Hehe, men gnäller han och hotar med att lämna så kan han ju försäkra sig om mer deg.
2005-10-12 16:02
Så om dollarna har legat på 7,90 eller liknande då så gör det enorm skillnad jämfört med 8 kronor?

Havaldinho: Kan du inte läsa? Sätta Abramovitj på bänken? Vad pratar DU om? Essien och Makelele kommer konkurrera senare när fler och fler spelare vill få speltid. Och en sån fajt vinner Makelele lätt.

Nej, Barca har ju ett alternativ till pivote-positionen på närmare håll än Brasilien.
Barcelona Suñol
2005-10-12 15:52
Beautiful_ Barça// Låter ju bra.
kanske släppa edmilson och sylvinho + $ till corinthas i utbytte mot Mascherano.
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 15:48
Chelseas innermitfält består av Makelele bakom Essien och lampard...
Essien konkurerar inte med Makelele...
De 3 skiftar Mourinhos sällan på...
2005-10-12 15:47
Suñol
Mascherano har italiensk pass och Marquez kommer att få spansk på sommaren är det sagt.
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 15:45
Hahaha Mourinho skulle sätta Abramivich på bänken vad snackar du om?
Ingen har mer kulor än "The special one"
Han vet att han inte behöver fjäska för nån...
Barcelona Suñol
2005-10-12 15:45
efter 9/11 så har inte dollarns värde varit över 8 kronor, så allt snack om det kan vi lägga ner.
måste säga att D´Alessandro är en fantastisk spelare som är för bra för en klubb som wolfsburg. skulle gärna vilja se honom i barca men får han plats på ett redan smockfullt mittfält.
annars är Mascherano ett namn för barca enligt mig men i och med att han är utan EU pass(eller?) så måste vi i sådant fall sälja marquez...
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 15:44
Har man en gång sjungit Madrid Cabron saluda el CAMPEON inne på Cam Nou förblir man odödlig hos oss!!!
2005-10-12 15:42
La_Rambla: Det är nog mer naivt att tro att Eto'o INTE har sagt det.

Egentligen är jag inte juventino heller, jag är bandysupporter! ;)

Att Essien inte roterar just nu är ett spel för gallerierna. Mourinho måste visa fansen och Abramovitj att pengar inte var bortkastade och då vågar inte ens Mourinho att sätta en så dyr spelare på bänken i början. Vänta bra, snart är även Essien en av dom som roterar. Herregud, Chelsea har Makelele! Hur länge tror ni Essien kan hålla honom och alla andra stjärnor vid sidan av planen om han inte överträffar sig själv?
Barcelona Kharles
2005-10-12 15:39
Eto'o är ett lejon, det hörs när han ryter.
Annons: