/spanien/barcelona/forum/25795.aspx/spanien/barcelona/forum/25795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B_a_r_c_a
2004-11-10 14:11
Killar Barca har inte vissat någon intresse för Robinho sen sommarn, han har hela tiden sagt att hans drömlag är Barca och skulle vilja gå dit före allt annat, men Barca kan inte köpa honom för att hab inte har eu pass pch sedan så vill han till europa nu för han är 20 år och för att Barca inte visar någon ontresse så måste han välja nu mellan Chelsea och Real, men real blir det klara valet med brassarna i laget.
Det vore synd faktist att förlora en sån spelare till speciellt real för att han skulle göra succe i Barca med alla andra brassarna här och bland alla stjärnorna, men det sägs att Santos inte ska släppa han förräns i juli så Barca kanske har chans fortfarande.
För övrigt så har jag sett han spela några gånger och han skulle passa perfekt i giulys plats och på Ronaldinhos för han spelar ytter och brukar dra sig in mot banan och gör massa mål.
Den andra som jag är jävligt imponerad av är Bojinov, ojojojoj vilka skott han har och hur bra han är. Skulle nu båda de här spelarna köpas så skulle Barca äga all fotboll i Europa 10 år frammåt med Iniesta och Xavi.
Spanien Kujovic
2004-11-09 22:10
larrson e kass, han gör bara petmål o nu gör han inte dem heller
Pep Guardiola
2004-11-10 11:19
Kuriosa

Ronaldinho, Deco, Larsson, Eto'o och Giuly har en sak gemensamt. Det är inte att de spelar i Barça. Utan alla är nominerade till "Ballon d'Or".
Inte sen 1997 har fem Barçaspelare nominerats till detta ärofyllda pris. Då var det Figo, de la Peña, Rivaldo, Sergi och Sonny Anderson. Bara AC Milan har fler nominerade, sex stycken.

www.fcbarcelona.com
Barcelona Messí
2005-07-10 15:49
MrDeco20

Robinho kommer floppa, det är jag ganska säker på.

Om du bor i Barcelona, varför läser du Sportal?

Kamelen

Själv så tycker jag att Ramos är värd 20 miljoner. Om vi avvakar och ser hur det går för ynglingen så kan det vara försent när vi väl ska försöka köpa honom.
Pep Guardiola
2004-11-14 20:27
Boka torsdagen. Tv4 visar en intervju med Henrik Larsson med klockan 20.30. Missa inte!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-07-10 14:00
Kamelen: som jag tycker så brister bellettis deffensiv ibland för att han inte alltid hinner hem till sin position, eftersom han är tvungen att agera högeranfallare ibland för att Giuly inte kan utmana sin försvarare och komma förbi, en bättre högerforward skulle underlätta för Belletti.

Angående chelsea och Ronaldinho så blir man bara trött när man hör sånt om och om igen, jag är inte orolig, Ronaldinho kommer skriva på till 2010 och chelsea kan stoppa upp sina pengar någonstans, Ronaldinho ska förbli Barça trogen!
Pep Guardiola
2004-11-14 09:54

Pep Guardiola
2004-11-10 11:26
El Mundo Deportivo skriver att Werder Bremens defensive gigant Fabian Ernst kan vara ett alternativ till Barça.
Sevilla Nyberg
2005-07-10 13:29
Ämne: Senaste nyheter i Ex....
83 miljoner pund är ca. 1120 miljoner kronor. Jag tror knappast att Chelsea lägger ut så mycket pengar (även om de har tillröcklig ekonomisk kraft för det) samtidigt som jag inte tror att Ronaldinho vill flytta. Som jag förstått det trivs han bra i Barcelona och då är det knappast aktuellt att diskutera en eventuell flytt. Detta är bara aftonbladet tjaffs, likt det påstådda budet från real madrid på Zlatan.
Barcelona Messí
2004-11-14 13:59
Ämne: Det här, mina damer ....
Håller med till 100%! Vilken j-vla idiot den där Anrell är. Varför skulle "Henke-Bänke" som han kallar honom få starta när vi har Europas kanske bästa anfallare just nu?
Publiken han snackar om. Det har varit uppe flera gånger. Spansk publik är inte som den engelska som de flesta svenskar vant sig vid. Spanjorer (de flesta) applåderar åt bra saker, de ställer sig inte upp och sjunger matchen igenom, de njuter! Det finns vissa undantag, t.ex Barca-Real Madrid, Betis-matcherna osv...

Det är en skam att den där Anrell får kalla sig skribent, även om det är på Aftonbladet.
P.S: Fulare människa får man leta efter...
Maxi_Lopez
2005-07-10 12:46
Det är tuffa matcher från början av La Liga, hoppas vi inte får en tuff grupp nu i CL.
Barcelona Tomasz
2004-11-09 22:54
B_a_r_c_a:

Jag håller med om att en artikel med fakta om våra lån vore passande på sidan, med tanke på den förvirring som råder. Det bästa jag kan komma med just nu är en hänvisning till vår silly season-artikel där finns en massa notiser samlade om sommarens utlåningar. Se länktips. Angående deras framfart så kan jag bara tala för mig själv - känns som om jag inte har tillräckligt bra koll på alla för att skriva ihop något sammanfattat. Kan möjligen dyka upp något i framtiden här på SF om katalanska pressen hjälper till med info.
Barcelona rico
2004-11-10 11:20
Tjena grabbar :)
Jag ska göra ett kulturarbete i skolan om Fc barcelona.
Så jag undrar om ni har eller vet nån bra hemsida på svenska om barcas historia och betydelse för folket i katalonien.
Barcelona Puyolinho
2004-11-10 16:51
Ok Tack Pep..

MEn asså fattar inte varför är detta forum så dött ! Det e hela 37 personer inloggade !!!
INGEN skriver förutom Pep !!!
Barcelona _BARCA_
2004-11-14 10:14
Quaresma målskytt igår:P:P:P BARCA VINNER IDAG. 2-1
Pep Guardiola
2004-11-14 13:35
Oddsen inför dagens match
6/5 för Barça vinst
12/5 för oavgjort resultat
3/1 för Betis vinst

Den modige spelar självklart på Barça seger med 4-0. Odds 40/1.

Något helt annat. Skadelägena
Barça saknar; Jorquera, Belletti, Thiago Motta och Edmílson
Betis, Balompie saknar målvakterna Toni Prats och Toni Doblas och storstjärnan brassen Denilson.
Anfallaren Ricardo Oliveira och yttermittfältaren Joaquin är osäkra kort.
Försvararen Luis Fernandez är tillbaka i truppen.
Pep Guardiola
2004-11-10 16:37
Puyolinho

Det lär den göra. De flesta matcherna spelas idag.

Forza Barça
Barcelona BARCA BLOD
2004-11-14 02:07
Asså ni som dömmer ut, det fansen gjorde mot figo, bör tänka mer med hjärtat.
det var helt rätt, han ska inte känna sig vällkommen på camp nou. det är värsta tänkbara saken man kunde göra mot klubben och miljontals anhängare, han förtjänar det samma tillbaka.

Barcelona Puyolinho
2004-11-10 16:26
Spelar Betis cupmatch innan våran match ??
Pep Guardiola
2004-11-10 14:07
C.R

Vem rycker inte Real i?
Real ryktas ju också att värva Mark van Bommel, PSV, och den värvningen kan bli dyr. PSV har avskräckt klubbar tidigare när det gäller van Bommel.

Barça kan då satsa på att värva Robinho och låna in en defensiv mittfältare.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-11-14 17:12
Jag har nyss läst Anrells artikel, jag tänker inte ens kommentera den för att den mannen är helt ute och cyklar..
Anrells kunskap om spansk fotboll suger.

Nog talat om den pajjasen. Hoppas på en underhållande match ikväll och 3 poäng!

Força Barça!
Barcelona kiddie
2004-11-14 14:19
Anrell vilken kille!! Han går och kollar på kanske världens just nu bästa lag och gnäller för att henke inte är med.(Vem fan bryr sig!)
Det bevisar även hur intresserade barca publiken är av matchen och inte av att gapa glåpord till motståndarna! Efter att ha läst artiklen inser man hur lite fotboll anrell kan.
Barcelona CruzitoZ
2004-11-14 17:11
I dag vinner vi med 1-2=)=)=)
mål av etoo o iniesta=)=)=)
forza barca=)
Barcelona Moridin
2004-11-14 02:29
Ett tips till redaktionen: sluta skriva 'ända', det ska vara 'enda'

Vinst imorrn. Força Barça!
Barcelona Moridin
2004-11-14 02:29
Ett tips till redaktionen: sluta skriva 'ända', det ska vara 'enda'

Vinst imorrn. Força Barça!
Barcelona Kamelen
2005-07-10 13:13
Jag tror bestämt att Ronaldinho kommer stanna i Barcelona iaf till 2010, han har sagt att han trivs utmärkt med livet i staden och att han gillar klimatet. Han har även sagt att han vill testa på att spela i Serie A, detta kan komma att hända i slutet av hans karriär. Tror aldrig att Ronnie skulle flytta till England med deras klimat, brassar må vara brassar.
(--MadriEntes--)
2004-11-10 17:05
haha fast än vi madridistas har mindre inloggade än er så skriver vi mycket mer.

lustigt...
(--MadriEntes--)
haha fast än vi madridistas har mindre inloggade än er så skriver vi mycket mer.

lustigt...
(--MadriEntes--)

lustigt...
Spanien C.R
2004-11-10 14:03
och när har detta rykte poppat upp och var???

FORZA BARCA!!!!!!!!
Annons: