/spanien/barcelona/forum/25791.aspx/spanien/barcelona/forum/25791.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ronnie10
2005-07-12 04:33
Killar, jag vill bara berätta att jag oroar mej för iniestas utveckling. Någon som kan säga några väl valda ord som lugnar mej?
Barcelona Barcc
2005-07-12 11:44
Klart Rebin skall få bemöta kritiken. Bra att han gör det, jag tycker krönikan är väldigt bra och den tar upp saker jag själv håller med om.
Barcelona Barcc
2005-07-12 11:44
Klart Rebin skall få bemöta kritiken. Bra att han gör det, jag tycker krönikan är väldigt bra och den tar upp saker jag själv håller med om.
Barcelona Messí
2005-07-06 16:58
Daniel el magnifiç(s)

Jag läste fel, ändrade det.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-07-06 18:31
Messí:

Jo jag håller med, eftersom Ronaldinho redan nu släpar ganska mycket, vill komma ner lite i banan och få boll för att sedan atackera, det skulle ju funka då Eto´o och Adriano kan komma in lite mer i mitten och ge utrymme för Belletti att komma runt på högerkanten (om det skulle behövas)
idén gillar jag men samtidigt som du sa OM vi skulle få Adriano, jag tror han skulle tillföra mycket för erkänn att hans styrka och huvudspel är något som vi saknar lite hos Eto´o, som därimot är kvick, snabb, teknisk och målfarlig så dem skulle nog kompletera varandra bra.

Eto´o och Adriano håller ju samma klass som anfallare men dom har lite olika spelstilar och lite olika egenskaper, dem 2 tillsammans med en släpande Ronaldinho och våra genier Xavi och Deco i farten skulle inte göra dagen lätt för motståndarnas försvar :D
Real Madrid Ronnie
2005-07-06 17:59
Daniel el magnifiç, Enligt mig hade Adriano passat in perfekt som 9:a i vårat lag, han har det som Etoo har, men han har även det som jag tycker att Etoo saknar. Förmågan att göra mål på egen hand! Så personligen tycker jag han hade varit den perfekta anfallaren, nu verkar han även vara bra polare mid Dinho vilket inte är något negativt.

Men nu har vi Etoo och det är inte fy skam!
Barcelona Barcc
2005-07-12 03:27
håller me om att maxi är ojämn men i slutskede av matcherna söker man ingen jämn spelare, utan prioriterar högsta nivå. de är de som förändrar matchbilder. hellre 1 mål o 3 felträffar än 4 stolpar?? förstår ni resonemanget?
Barcelona Ronnie
2005-07-06 17:59
Daniel el magnifiç, Enligt mig hade Adriano passat in perfekt som 9:a i vårat lag, han har det som Etoo har, men han har även det som jag tycker att Etoo saknar. Förmågan att göra mål på egen hand! Så personligen tycker jag han hade varit den perfekta anfallaren, nu verkar han även vara bra polare mid Dinho vilket inte är något negativt.

Men nu har vi Etoo och det är inte fy skam!
Barcelona Messí
2005-07-06 18:05
Adriano skulle vara en dröm, men det kommer nog bara att vara en dröm för oss Barcelonistas. Ang. Eto'o vs Adriano så är det ganska jämnt mellan båda. Adriano är mer kraftfull medans Eto'o är mer smidig.
Barcelona Barcc
2005-07-12 03:27
håller me om att maxi är ojämn men i slutskede av matcherna söker man ingen jämn spelare, utan prioriterar högsta nivå. de är de som förändrar matchbilder. hellre 1 mål o 3 felträffar än 4 stolpar?? förstår ni resonemanget?
Barcelona Kharles
2005-07-12 19:43
RonaldoZone

Hur gammal är du? 9?

Patrik

Stockholmarna kan ju kolla in penyan?
Barcelona Xavilicious
2005-07-06 16:59
Daniel el magnifiç

Adriano är en klart bättre anfallare än Ronaldo, Ronaldos bäst-före-datum är passerat och han avrundar väl snart karriären..
Real Madrid AnDeY
2005-07-06 14:02
Ni snackar om världens bästa forward och ingen har sakt nått om Ronaldo :-S
Barcelona Patrik
2005-07-22 19:17
Jag måste bara kommentera fifas senaste uppdatering av världsrankingen. Jag vet att det inte har med Barca att göra, men jag vet inte var jag ska skriva det.

Enligt fifa är, hör och häpna, följande länder högre rankade än Sverige: Irland, Iran, USA, Japa och Turkiet. Herregud.
Barcelona Patrik
2005-07-22 19:17
Jag måste bara kommentera fifas senaste uppdatering av världsrankingen. Jag vet att det inte har med Barca att göra, men jag vet inte var jag ska skriva det.

Enligt fifa är, hör och häpna, följande länder högre rankade än Sverige: Irland, Iran, USA, Japa och Turkiet. Herregud.
Barcelona Patrik
2005-07-22 19:10
ronnie10

Jag undrade om jag behövde klargöra, i mitt inlägg om att Robinho aldrig skulle platsa, att han inte kunde peta någon av dom tre spelare som besitter icke-eupass (Ronaldinho, Marquez eller Eto'o)

Jag är kluven för trots att det verkar som att ingen annan missförstod mig gjorde du det.
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-07-06 15:53
Messí
För det första är det Rafael Nadals farbror och för det andra i en intverjuv med Sportbladet idag säger Rafael Nadal att han hejar på Real Madrid.
Barcelona Patrik
2005-07-22 19:10
ronnie10

Jag undrade om jag behövde klargöra, i mitt inlägg om att Robinho aldrig skulle platsa, att han inte kunde peta någon av dom tre spelare som besitter icke-eupass (Ronaldinho, Marquez eller Eto'o)

Jag är kluven för trots att det verkar som att ingen annan missförstod mig gjorde du det.
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-07-06 17:15
Xavilicious
Det håller jag fullständigt med dig om
Förresten skulle du kunna tänka dig Adriano i Barcelona?
Barcelona ronnie10
2005-07-22 17:38
Patrik, ursäkta min ovänlighet, men är du född igår eller?

Om Robinho hade haft Eu-pass hade han petat giuly så det sjunger om det. Synd att Robinho valde Real Madrid då hans favoritlag är Barça, det omöjliggör nästan killens chanser att komma hit senare i karriären.

Robinho är en klasspelare men det är ju så ruskigt synd att en sån spelare kanske hamnar på bänken, för Owen, Raul, Ronaldo och i viss mån zidane och figo är inga lätta spelare att konkurrera med. Hade det inte varit "lag" på att ha Beckham i startelvan skulle jag frukta Real några snäpp...

Kolla bara på engelska landslaget, Shaun Wright-Phillips eller Kieron Dyer är klasser bättre än Beckham men Beckham är bara en spelare som det verkar vara nåt sorts tvång på att ha i startelvan.

Sen är Robinho betydligt bättre än Messí, men vi får se var Messí står om tre år.
Barcelona Nemo
2005-07-22 17:30
Brassen. Skulle Puyol skadas vet jag inte vad som händer. Men vårt försvarspel är VÄLDIGT svag om du jämför med mittfältet (som jag tycker är ett av europas starkaste), och anfallet.
Men nu verkar det som Rijkaard har fått igång försvarspelet och iomed mittfältet så höga press slipper man bli rädd varje gång bollen är på vår planhalva.
Barcelona Nemo
2005-07-12 01:07
Messí-sjukan verkar inte lämna forumet. Okej, visserligen är killen ruggigt duktig och kan bli riktigt bra, men vi har en spelare som redan är bättre. Iniesta.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-07-06 14:22
Ämne: kanske är det en kon....
Haha att du ens kommer på den frågan, komiker!
Barcelona Lucho
2005-07-06 13:48
Jussi_90: Hur tusan resonerar du när du säger att Maxi Lopez är bättre än Henke?

Om någon säsong eller två är kanske argentinaren bättre och ett mer pålitligt alternativ men han behöver speltid för att utvecklas. Han har ju potential men än så länge har han ju inte bevisat något. Henke är för mig det självklara andravalet. Han vet man var man har och får han bara spela så kommer han att göra ett par mål. Tycker nog därför också att Maxi borde lånas ut någon säsong.

Maxi Lopez: Att satsa på Adriano är väl inte direkt aktuellt? För det första har vi redan en stjärn-toppforward som Rijkaard kommer att satsa hundra på och hur man skulle få in Adriano i bilden har jag svårt att se. Dessutom skulle nog Laporta behöva lägga ut lika mycket som han gav för Ronaldinho och Eto'o tillsammans. Men visst, han är en grym spelare som säkert skulle uträtta stordåd i Barça.

Du frågar om Ramon Ros och som jag förstått det så har han inget kontrakt med Barça längre.
Barcelona Nemo
2005-07-22 16:47
Puyol_90, precis. Jag tyckte Real Madrids smartaste värvningar var Zidane och Ronaldo. Sedan har dom fått överflöd av Perez löften. En galactico varje säsong. Senast såg vi Beckham... Nu Robinho? Men han är väl inte galactico? Real Madrids största misstag var när dom inte värvade Nesta när dom väl kunde, och iår kunde dom värvat Sergio Ramos, men nej. Pengarna ska gå åt offensiven. Påminner mer och mer som historien om gräshoppan och myran. Gräshoppan var ute och hoppade och flörtade med tjejer, medan myran samlade mat inför vintern. ex; Bommel och Ezquerro.
Barcelona Jussi_90
2005-07-06 12:04
ja det menar jag...den enda som kanske är bättr just NU är kanske henry..men inte van nistelrooy och sheva, dem är sämre..och henry lär ju gå till barca nästa säsong, hoppas jag!
Barcelona Maxi Lopez
2005-07-06 13:27
Har någon glömt Adriano hans styrka,snabbhet,skott och ålder

När jag säger ålder tänker jag på att Henry inte var lika bra när han var 23 eller 24 inte Sheva heller.Adriano rankas som en av världens bästa anfallare i 23 års åldern + att han kan bli mycket bättre.
Barcelona jawa
2005-07-12 01:48
mycket bra sagt nemo!! klart han ska få mer speltid men att han e redo för start 11 e helt fel,,,, iniesta e bättre än messi och om guliy inte e bra finns u ezquerro elelr så kan man alltid slänga in iniesta där. Men ge guliy chansen han kan gott och väl få en säsong till på sig de tar tid att anpassa sig dessutom har guliy haft prob med skador
Barcelona barca_barca
2005-07-12 00:21
Aubri

"Även om vi har Champions league kval, så brukar
de lagen inte heller vara av klass"

barca är redan kvalificerade

Barcelona VISCA BARÇA!!!
2005-07-22 17:07
hej,
är det någon som vet vad spelarna i Barcelona har för smeknamn?
har hört, Dinho,Ronnie.. vad mer?
tack på förhand!
Annons: