/spanien/barcelona/forum/25787.aspx/spanien/barcelona/forum/25787.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Marre_
2005-11-19 12:46
"Att se ut som Beckham är nog också en jäkla orgasm"

Måste alla se ut som Ronaldinho och Tevez? Herregud. Vem fan bryr sig om utseende? Det ständiga snacket om att Ronaldo är fet och att Beckham är för söt för att spela fotboll är så jävla töntigt. Höj dagisnivån en aning tack.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:45
Marre_//
Tycker tex att Lampard har mindre felprocent än vad Beckham har på långa bollar där de landar inom en radie på 50cm till mottagren.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:43
Beckham har assisterat till nästan hälften av Reals mål, vilket säger ganska mycket.

Kan det kanske bero på att det inte finns så många andra i laget som kan bidra med samma sak?
Real Madrid Marre_
2005-11-19 12:43
La_Rambla: Okej okej, 80 då? ;)

Min poäng är ändå att Beckham slår världens bästa krossbollar.
Barcelona Kharles
2005-11-19 12:42
Ikväll kommer alla få se vilken medelmotta Becks verkligen är, som när han försvann i de stora matcherna mot Valencia, Lyon och Deportivo. Motta, Xavi och Deco kommer att käka upp honom. Sen kommer han bli frustrerad och säga puta till domaren (det enda ord han kan på kastiljanska) och bli utvisad, men kortet stryks väck då Becks är så snygg och måste spela varje match enligt kontraktet med Florentino.

Que ha ganado? Nada!
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:41
Sen klarar tex Ronaldhino, Carlos, Lampard och säker många fler att slå 60m pass till folk på foten. Har tom sett det själv otaliga gånger. Det är knappast en unik egenskap Beckham besitter.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:39
Marre_//
Jag skulle vilja hävda att Ronaldo är en ännu större diva!
Barcelona Kharles
2005-11-19 12:39
Marre_

Att slå en 60-meterspassning direkt ner till Robinhos fot är för mig en jäkla orgasm, ingen annan klarar det

Att se ut som Beckham är nog också en jäkla orgasm, då ingen klarar det. Att kosta så mycket och att bara bidra med långbollar och tröjförsäljning.

Que ha ganado el madrid desde Beckham?

Haha.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:38
Angående "ryktet" tidigare om att Ronaldhinos släktning avlidit och att han åkt till Brasilien. Borde inte det vara ett rätt så stort scoop och börjat synas i media så här tätt inpå match?
Barcelona Kharles
Tyvärr, kan någon ringa Rijkaard och säga att han ska starta med Messi? Vill verkligen att vi sätter dit dom. Rejält.
Real Madrid Marre_
"Skämms du inte säga att beckham är bättre än xavi ?"

Nej?

Blaugrana_1899:

Eto'o är en mycket bra anfallare, det kan jag inte sticka under stol med. Men Ronaldo är fortfarande bättre. Om man ska klanka ner på Ronaldo för att han är fet bör man klanka ner på Eto'o för att han är en diva. Jag har tyvärr ingen större respekt för Eto'o.

Jag har sett varje match Barca och Xavi spelat denna säsong. Jag anser ändå att Beckham är snäppet bättre. Xavi är enligt mig, riktigt bra, vilket också Beckham är. Att slå en 60-meterspassning direkt ner till Robinhos fot är för mig en jäkla orgasm, ingen annan klarar det. Beckham är en bra passningsspelare och bra vid fasta situationer säger du. Du har inte tänkt på att det är därför han är med i startelvan? Det är hans jobb, att slå de avgörande passningarna. Han klarar inte att bygga upp ett spel som Xavi gör. Beckham har assisterat till nästan hälften av Reals mål, vilket säger ganska mycket. Och ja, jag vet att Xavi har 10 assist denna säsong.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-19 12:36
Kharles; rätt bra gissning..

Messi på bänken idag?
Barcelona AlexC
2005-11-19 12:35
För att du enbart bidrar med skräpinlägg, jag gjorde det syndiga undantaget att ge dig uppmärksamhet, uppmärksamhet på hur man inte skall skriva innlägg. Adios!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-11-19 12:35
Lycka till ikväll och hoppas på en riktigt underhållande match. Jag har ingen lust att skriva idag för att jag är nervös. Jag tippar på 2-0 till Real och jag vet att ni inte håller med mig men man vet aldrig, det kan lika gärna sluta kryss eller fördel er.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:23
Ja Floppgate oroar vi oss väldigt mycket över, speciellt som han inte ens sitter på bänken då han är skadad. Riktigt synd att han inte är med faktiskt, hade åtminstone varit ett "säkert" mål till oss. ;)
Barcelona Blaugrana_1899
Dare: Va tur att du har mycket intressant att säga då. :)
Barcelona professorn
"Det är en samling fantastiska fotbollsspelare ute på plan, plus Beckham och Pablo García."

Haha! Krossa Madrid!
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:20
Dare//
Nej det stämmer, du tog andan ur oss med din analys. :)
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:18
Blaugrana_1899//
Jag tycker inte det är synd, jag tycker bara det är bra. Folk får ha sina åsikter, det betyder ingenting att att göra head to head jämförelser i slutändan. Det är som lag man vinner såna här "slag".
Barcelona Madrid, Cabron! Saluda al campeon
2005-11-19 12:17
Kharles//

Hahahaha skönaste
Barcelona Kharles
2005-11-19 12:17
Flora. Är inte det en bok om blommor?
2005-11-19 12:16
La_Rambla//

Sant Sant.. ja förstår inte hur dem kan jämföra guti och beckham mot Xavi. Vilken tränare som helst väljer xavi framför dem två. PINSAMT
Barcelona Kharles
2005-11-19 12:16
Marre_

Pass me that shit!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-19 12:15
La_Rambla // Sant sant men jag ville bara förklara för han lite om hur det är, det är ju synd om killen går runt och tror att Beckham är ens i närheten av Xavi.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 12:13
Att ens nämna Beckham i samma mening som Xavi är däremot pinsamt. Att som Reals jämföresle hävda att kampen mellan Xavi och Guti slutar ovagjord, gav mig däremot skrattanfall.
Mera kommentarer överflödiga.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-19 12:10
Marre_ // När det gäller Ronaldo så har man respect, en av tidernas bästa anfallare. Men du kan inte klanka ner på Eto´o för du vet att han håller högsta klass, 24 mål förra säsongen och redan 10 denna.. det säger sitt om Eto´o.

Sen snacket Xavi vs Beckham så är du bara för roliga, "avgörande touchen" ? haha.

Har du ens sätt Xavi i flera matcher? Xavi är i en klass högre och är en mycket bättre fotbollsspelare än Beckham, och det hade jag tyckt fast jag va bolton fan, om du förstår att jag menar att jag bedömmer neutralt.

Visst Beckham är bra, men inte mycket mer.. bra passningar, krossbollar och bra vid fast.

Xavi, kanske världens säkraste passningsspelare, otrolig blick för spelet, framspelare, speluppbyggare och framförallt mycket jämn som fotbollspelare, gör sällan en dålig match.

Vad du än tycker så vet både du, jag och alla andra att man inte ska gemföra Beckham med Xavi, för Xavi vinner 11 gånger av 10.
2005-11-19 12:10
Marre_

Skämms du inte säga att beckham är bättre än xavi ?

"Xavi har inte den avgöande 'touchen' som Becks har" HAHAHAHAHAH det måste vara årets skämt.
Real Madrid Marre_
2005-11-19 12:04
inför-rapporten sög ganska hårt. Det säger jag inte bara för att jag håller på Real (den var t.o.m. bättre än Realredaktionens jämförelse). Men att säga att Xavi är bättre än Beckham är bara riktigt dåligt. Endast för att du (vem som än skrev den) inte har något för Becks kan man inte ge 1-0 till Xavi. Pinsamt. Xavi har inte den avgöande 'touchen' som Becks har, Xavi är bra inget snack om saken men Beckham är bättre. Sedan är det pinsamt att ge 1-1 mellan Eto'o och Ronaldo. Ronaldo är fortfarande en av världens bästa anfallre vilket Eto'o inte är. Känns som att det blir 1-1 endast för att Ronaldo är fet och aldrig springer i onödan. Men att Eto'o är världens största diva för närvarande nämndes givetvis inte. Nej då. Hur många passningar har han slagit iår? 3? Hur många skott? 53? Ungefär så, ja. Usch och fy för den största divan idag (Totti? Totti vem?).
De övriga punkterna var bra och slutbetyget ska givetvis vara 3-2 till Madrid, vilket det även blir idag.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-19 11:58
Tråkigt att se massa barnsliga inlägg på en dag som denna, lägg ner bara.

Ojojoj vilken match idag, matchernas match!
El clásico! Jag tror det blir en underbar match och att vi står som vinnare med 1-2 ikväll, men det är ju matchen där allt kan hända och det kan sluta hur som helst, vilken fotbollsfest hur som helst!

Força Barça!
Barcelona Maxi_Lopez_11
2005-11-19 11:58
chrisespaña//

Jag skiter i om folk skrattar.. ja tycker det är så jävla pinsamt och skriva sån där smörja som du skriver.. jag har "hört" jävla pajas alltså..

Madrid, Cabron! Saluda al campeon!!
Annons: