/spanien/barcelona/forum/25783.aspx/spanien/barcelona/forum/25783.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcc
2005-07-11 21:24
Messi är riktigt bra och en stor talang. Problemet med talanger är att de är ojämna. Deras högsta nivå påminner ofta om de bästa, men deras lägsta nivå är för låg. Vi har inte fått sett Messis än, men jag är övertygad om att den finns där. Vänta något år innan han blir redo för startelvan.

Varför är alla för en försäljning av Maxi? Jag håller med om att han inte är typen man har från start, men det är en ypperlig inhoppare som kan förändra matchbilden. Barcelona har matcher då det låser sig offensivt. Det blir mkt bolltrillande och lite chans. Maxi är verkligen en spelare som förändrar sådana matchbilder. Det är otroligt nyttigt att ha honom som ett ess i ärmen. Vem minns inte inhoppet mot Chelsea?
Real Madrid {Riquelme/Alex B}
2005-07-11 22:43
Jag sa aldrig mkt bra! Jag sa att han var bra..Och det var han! men kan ngn skicka länktips så jag kan se bilder på nya tröjorna?
Barcelona Rafa Márquez
2005-07-11 00:51
Ämne: Välkommen. Mycket br....
tack så mkt
Barcelona Patrik
2005-07-25 21:37
Larsson går ut och Maxi tar hans plats nu. ¨

Jorquera
Belletti, Rodri, Oleguer, Gio
Iniesta, Xavi, Gabri
Pitu, Maxi, Giuly
Barcelona Patrik
2005-07-25 21:37
Larsson går ut och Maxi tar hans plats nu. ¨

Jorquera
Belletti, Rodri, Oleguer, Gio
Iniesta, Xavi, Gabri
Pitu, Maxi, Giuly
Barcelona Patrik
2005-07-25 21:32
Jorquera och Maxi har kommit in. Maxi har bytt med Edmilson verkar det som och tar en av mittfältsplatserna samtidigt som Xavi går ned som Pivote. TV3+ visar ingen grafik på byten tyvärr.
Barcelona Patrik
2005-07-25 21:32
Jorquera och Maxi har kommit in. Maxi har bytt med Edmilson verkar det som och tar en av mittfältsplatserna samtidigt som Xavi går ned som Pivote. TV3+ visar ingen grafik på byten tyvärr.
Barcelona Patrik
2005-07-11 13:57
Tips: En mycket bra intervju med Laporta i dagens nätupplaga på sport.es

Han ger svar på många intressanta frågor om tex Baptista, Saviola och dom operation 2010.

Dock på spanska. Kanske kan någon översätta den, tror nämligen att det är av stort intresse för alla här inne att läsa intervjun.
Barcelona Patrik
2005-07-11 13:57
Tips: En mycket bra intervju med Laporta i dagens nätupplaga på sport.es

Han ger svar på många intressanta frågor om tex Baptista, Saviola och dom operation 2010.

Dock på spanska. Kanske kan någon översätta den, tror nämligen att det är av stort intresse för alla här inne att läsa intervjun.
Barcelona Patrik
2005-07-25 21:24
Rätt avslaget tempo. Men många fina passningar.

62:a
Barcelona Patrik
2005-07-25 21:24
Rätt avslaget tempo. Men många fina passningar.

62:a
Barcelona Patrik
2005-07-25 20:22
Vi behöver en ny vänsterback.
Barcelona Patrik
2005-07-25 20:22
Vi behöver en ny vänsterback.
Barcelona Patrik
2005-07-24 21:07
Kharles

Jag är inte så orolig över att vi har ett för "lätt" mittfält utan Marquez eller Motta. Deco och Xavi har visat att de kan ta en smäll tycker jag. Speciellt Deco. Men Givetvis är Van Bommel den store bollvinnaren i en sådan mittfältskonstellation. Om Marquez spelar mittback tror jag också att han kan kan fungera som ett säkerhetsnät (om han har Puyol vid sin sida) och utnyttja sin spelskicklighet mer än en vanlig mittbacksroll ger utrymme för. Fast det är ju bara spekulationer, vi får helt enkelt se hur det blir.
Barcelona Patrik
2005-07-24 21:07
Kharles

Jag är inte så orolig över att vi har ett för "lätt" mittfält utan Marquez eller Motta. Deco och Xavi har visat att de kan ta en smäll tycker jag. Speciellt Deco. Men Givetvis är Van Bommel den store bollvinnaren i en sådan mittfältskonstellation. Om Marquez spelar mittback tror jag också att han kan kan fungera som ett säkerhetsnät (om han har Puyol vid sin sida) och utnyttja sin spelskicklighet mer än en vanlig mittbacksroll ger utrymme för. Fast det är ju bara spekulationer, vi får helt enkelt se hur det blir.
Barcelona Patrik
2005-07-25 21:17
Larsson gjorde precis 2-0. Helt fristående vid straffpunkten, gör tittfinten och lägger den till höger om målvakten som är på väg åt andra hållet.
Barcelona Patrik
2005-07-25 21:17
Larsson gjorde precis 2-0. Helt fristående vid straffpunkten, gör tittfinten och lägger den till höger om målvakten som är på väg åt andra hållet.
Barcelona Kharles
2005-07-25 02:48
Barça-Niño

Huvudet på spiken.
Real Madrid Ultras sur
2005-07-24 20:55
Ämne: De flesta lagen har ....
jag menade om man kan se matcherna live alltså.du kanske vet det med?tacksam för svar.
Barcelona Patrik
2005-07-25 20:55
Ja, lågt stolpe in i målvaktens högra hörn.

Edit: Från en position ganska centralt.
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-07-25 21:26
Ämne: fan de e 44 pers inl....
Rizzo kan bero på att vissa som jag till exempel inte kan följa matchen på TV.
Barcelona Patrik
2005-07-25 20:55
Ja, lågt stolpe in i målvaktens högra hörn.

Edit: Från en position ganska centralt.
Barcelona Woods
2005-07-25 21:23
I vilket skede är matchen i för tillfället?
Barcelona Rickiboy
2005-07-25 21:21
LARSSSSSSSSSON...YES
Barcelona Barça-Niño
2005-07-24 21:56
Det diskuteras om vem som ska peta vem.
Tror Rijkaard kommer ha en bra rotation på laget.
I mina ögon så är Motta den bästa pivoten när han är i bra form.Satsar fullt ut i alla närkamper och har mycket bra bollkontroll,missar nästan aldrig en pass.
Sen tycker jag att Van Bommel har bra offensiva kvalitèer.Vad jag har sett i Psv så kan han slarva bakåt(en anledning att han inte platsar i startelvan i landslaget).Tycker inte Rijkaard ska använda honom som pivote,tycker han ska kriga om en mittfälltsplats.
Och Marquez,han tycker jag att man ska använda som mittback brevid Puyol.Ett bra mittlås.
Tror Rijkaard ordnar det på ett bra sätt.
Någon som längtar till ligastarten?! =)

Visca Barça!
Nikedine
2005-07-24 17:35
Messí
Jag tror att Edmilson kan imponera om han får chansen. Av det lilla jag har sett han tycker jag att han har grymt bra teknik för att vara en defensiv spelare.
Barcelona RiZzo
2005-07-25 21:19
fan de e 44 pers inloggade 3 som skriver.
Barcelona Patrik
2005-07-25 20:32
PepS

Givetvis inte. Men det är först nu när jag ser att även Sylvinho blir uppsnurrad för lätt som det slår mig att ingen av våra vänsterbackar håller. Var osäker på honom innan.

0-0 ännu.
Barcelona Patrik
2005-07-25 20:32
PepS

Givetvis inte. Men det är först nu när jag ser att även Sylvinho blir uppsnurrad för lätt som det slår mig att ingen av våra vänsterbackar håller. Var osäker på honom innan.

0-0 ännu.
em1l
2005-07-25 20:28
haha kan nån säga va det står:)
Annons: