/spanien/barcelona/forum/25778.aspx/spanien/barcelona/forum/25778.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona hammabarça
2005-07-23 11:44
svensk tid?
Barcelona Messí
2005-07-12 13:14
Ämne: Messí-sjukan verkar ....
Ja, Iniesta är bättre just nu. Men de spelar på helt olika positioner.

-

sr. skarrie

Se länk.

Barcelona Messí
2005-07-23 15:22
Kharles

Haha, ja.

-

Nu börjar de här jävla skadorna komma igen! Ezquerro sträckte sig på träning och är borta från spel i tre veckor!

Och Motta skadade sig i ett finger och fick avbryta träningen. Se länk.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-07-12 14:02
http://expressen.se/index.jsp?a=403205

Va ska man säga? spanskt temprament :) det va rätt komiskt iaf!
Barcelona Kamelen
2005-07-12 13:51
Ämne: han löste problemet ....
Inte värre än "El Köttbullo".
Barcelona Kharles
2005-07-12 13:11
Nu kommer Barça_best_forever med ännu en floskel. Men var inte han avstängd i 4 veckor?
Barcelona Rebin M
2005-07-12 10:14
Puyol 21

"Måste säga att jag störde mig mycket på all kritik som Rebin riktade mot Gio och Giuly. jag kanske är barnslig men Puyol är inte bra, han är bäst."

Oki tråkigt för dig att du störde dig på min kritik mot Gio och Giuly. Men sanningen är den att jag bara la fram "fakta" och skrev ingenting som båda dessa herrar inte har gjort. De har spelat katastrofalt i vissa stunder, och det är exakt det jag tog upp.

Jag vill att Barça ska vara bra på alla positioner i laget, men när vi har ett par spelare som startar och spelar regelbundet men inte riktigt håller klass, ja då känner jag att man måste få kritisera dem. Jag är verkligen inte ensam om att tycka såhär, utan majoriteten av dem jag pratat med, folk på forumet osv. tycker som mig.

Sedan fortsätter du med att citera ett kort stycke från min krönika:

"Puyol kan man nog inte kritisera speciellt mycket, utan honom i vårt försvar ser det allt som oftast ut som en hönsgård"
Och du kommenterar detta med att skriva: "tycker han är värd mer än så.."

Men om du fortsätter läsa lite längre ner i krönikan så ser du att jag skrivit följande:
"Visst är vi inte lika beroende av Puyol som vi varit de senaste 2-3 åren, men han är ändå herren som tar tag i förvarsspelet och styr våra backar. Carles Puyol är enligt mig bland top-3 bland världens alla försvarare och inga pengar i världen kan ersätta krullet från La Masia."

Hur tolkar man detta då? Jo att jag tycker att Carles Puyol är bland världens tre främsta försvarare. Att inga pengar i världen kan ersätta denna man. Vad mer vill du att jag ska skriva?

"ledsen men det va en av de mindre bra krönikorna.. min åsikt i alla fall..."

Oki tack ska du ha för att du är ärlig. Alla kan inte gilla allt man gör, utan det finns alltid folk som inte riktigt är nöjda och så kommer det alltid att vara.

Visca el Barça!!!
Real Madrid sr. skarrie
2005-07-12 13:15
El rapido

verkligen inte, vill bara se hur dom ser ut.

btw, borta-tröjan var ju inte att leka med:P helskön.
Barcelona PepS
2005-07-23 23:32
inget snack om saken, Van Bommel i dagsläget... Men frågan är om inte Motta snart kommer bli bättre de vet man aldrig.
Barcelona Barça-Niño
2005-07-23 11:43
Och matchen spelas 22.00.

Visça Barça!
Real Madrid {Riquelme/Alex B}
2005-07-12 11:01
Om det är sant...4 miljoner i veckan är lite för mkt!
Barcelona Patrik Andersson
2005-07-12 11:28
Tycker schemat för marcherna gör att laget kommer tappa fokus på själva träningen, det blir mest matcher som inte gäller något. Det gäller bara att visa upp sig och sälja tröjor!
Risken är att försäsongens träningen kommer i skymundan, vilket i slutet av säsongen kommer märkas.
Barcelona Patrik Andersson
2005-07-12 10:54
konstruktiv kritik är bra!
Annars får det vara.
Ingen som vill kommentera rykerna om Ronnies lön?
Barcelona Rebin M
2005-07-12 10:48
Barça_best_forever

Självklart tål jag kritik, men jag måste väll få svara på kritiken jag får eller?
Jag måste väll få förklara vad jag menar med det ena och det andra.

Det kanske låter som att jag är sur eller irriterad på kritiken jag fick, men så är verkligen inte fallet. Utan som jag nämnde i mitt förra inlägg, så är jag glad när folk är ärliga. Det hjälper mig att utvecklas också.

Men du måste hålla med om att jag måste få svara på både dålig och bra kritik som jag får. Annars blir det ju bara pajkastning mot mig, och sedan så ska jag bara acceptera det alla andra säger?

Visca el Barça!!!
Spinbad
2005-07-21 23:32
Kan inte någon fixa ett som gör att alla idioter som ska in hit och skriva "hala madrid!!!!!" varje gång något händer i Real Madrid saxas omdelbart och spärras i en månad (gärna mer, helst för all evighet). Jag kan inte se meningen att skriva på just det HÄR forumet och inte heller varför vissa måste avsluta med just "DEN-ENDA-SPANSKA-FRASEN-JAG-LYCKATS-LÄRA-MIG var eviga gång de gör ett inlägg.

Och visst blir Real madrid lite bättre av att värva Robinho men Perez har bestämt att laget ska fortsätta spela med sina varumärken Beckham, Raul, Zidane etc så det blir nog en tredje säsong utan titel för Den Kringresande Kungliga Cirkusen Från Madrid.
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-07-23 15:19
Vilka datum spelar Barcelona sina matcher i Danmark?
Barcelona hammabarça
2005-07-23 11:33
Vet nogon om Matchen idag sands pa nogon arabisk sport kanal.. t ex Al Jazeera sport jag e inte i sverige just nu o har alla arabiska sportkanaler. o nar borjar matchen? Tacksam for svar.
Barcelona Kharles
2005-07-23 15:17
Messi

Det är en bra start på säsongen. ;-)~ Man måste börja lätt och arbeta sig uppåt.
Barcelona Messí
2005-07-23 15:16
Förstår inte varför folk vill se matchen... Vi möter ett gäng amatörer vars bäste spelare spelar i Division 2! Inget spännande ju.. :-)

Det lär bli tvåsiffrigt.. ;-)
Barcelona real_one
2005-07-23 14:59
hej....Jag undrar om nån kan säga alla kanalar som matchen sänds på. Jag är deperat :D

Väldigt Väldigt tcksam för svar ;)
Barcelona Mrs Marquez
2005-07-22 23:45
Blaugrana_1899: Ca 200 spänn.....men betalade i samband med medlemsavgiften så jag minns inte exakt... Säg till om du ska åka...biljetter kan du köpa på www.fcbarcelona.com, tror jag...

:-)

Åsa
Barcelona Nemo
2005-07-23 02:47
Kharles, Heh... Nu blev jag lite nyfiken. Något spec?
Barcelona Bopi
2005-07-23 02:32
----------- Robinho-----------
OBS: kolla länk!

nu e de så att Robinho e INTE klar!

Vem vet hur denna saga ska sluta!

Florentino Perez är ett skämt!!.. asså killen har sagt att Robinho e klar 4 ggr nu!! asså vad håller han PÅ me! kan han inte göra affärer så fixa nytt jobb!

Laporta..kan sitt jobb, tack för de!
Barcelona Adaminho
2005-07-23 13:28
Är inte Messi med i danmark??!!?
Barcelona Mrs Marquez
2005-07-23 00:55
Messí: Ja...det känns lite plågsamt...att BEHÖVA åka dit ju..*S* Samma sak på söndag..JOBBIGT att åka till Århus..*HAHAHA*
Barcelona Maxi Lopez
2005-07-23 11:55
Jorge andrade till Barca vore inte dåligt

Källa:El Mundo Deportivo
Barcelona Messí
2005-07-23 14:03
Maxi Lopez

Ingen förutom Rijkaard och Ten Cate vet det.

Adaminho

Nej.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-07-22 00:01
Kopierat från real forumet:

Namn: {Riquelme/Alex B} » Svara på inlägg
Sänt: 2005-07-21 23:11:28
Ämne: så jävla gött att Ro.... (2 inlägg)

Glöm inte Owen som var riktigt bra förra säsongen...Grattis till Robinho igen..Är väldigt avundsjuk och erkänner direkt att jag ska inskaffa en Real tröja med Robinho..Är ju samlare plus att jag bara är 14 år och inte är världens mest trogna barca fan som min Real M. fan kompis så vänligt påpekar varje gång vi träffas.

Där vet vi vart den killen står.

Robinho är ett suprelöfte som är en mycket bra värvning, men jag kan inte säga att jag är avundsjuk när vi har de spelare vi behöver och inte har något behöv av Robinho, så låt de fansen som skriver något annat va, det kan inte jag hålla med om iaf.

Força Barça!
Barcelona Barça-Niño
2005-07-23 11:36
Hammabarça:

Jag vet bara att matchen visas po spanska kanalen tv3.jag kan se den,jag e i spanien.
tror barça vinner med 4-0 idag!

Forza Barça!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-07-06 18:11
Tänk om Eto´o skulle kunna tänka sig att spela till höger i anfallet. Tänk er då:

Ronaldinho - Adriano - Eto´o

Då får vi en 9a med grymt skott, styrkan och huvudspelet som jag tycker vi saknar lite i vårat anfall, jag vet att det är mycket pengar att lägga ner på Adriano men jag sitter ju bara här o dagdrömmer :)
Annons: