/spanien/barcelona/forum/25774.aspx/spanien/barcelona/forum/25774.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-10-18 22:57
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Ja då lilla ja då. Fjortis kompisar yes!

"Panathinaikos, sämsta lag jag sett i CL. Spelar för 0-0 på hemmaplan, haha." Om ni nu är "världens bästa klubblag" så ska ni ju lätt kunna besegra ett grekiskt lag med alla dessa storstjärnor ni har. Speciellt Ronaldinho osv.
Barcelona La_Rambla
2005-10-18 22:56
Känns som om Rijkaard laborerar mer med laget i ligan. Testar olika spelare på flera positioner. Nu när det är CL så vill han ha ett startk och fysiskt lag, speciellt de svåra bortamatcherna.
Barcelona Gabriel
2005-10-18 22:56
La_Rambla

Glad ? Nej nej fy fan jag kan inte vara glad efter en sån här riktigt rostig match. Det är i sånna här situationer som min andra personlighet dyker upp här inne. Skulle nog lika gärna kunnat vräcka ur mig vilka aggritionsord som hällst så irreterad som jag är.

Glad för att Motta fick spela är jag, glad för att vi testade spel med bommel,xavi och deco är jag. Däremot inte så glad på resultatet och verkligen inte spelet. Vi är Barcelona vi ska alltid gå ut för att vinna, det spelar ingen roll om det är bortaplan eller inte i champions league. Men det är skillnad hade detta varit 8-delsfinal eller nått annat hade resultatet varit bra men nu var det bara gruppspelsmatch. Men herregud, spelet va riktigt dåligt de är främst det som irreterar mig.

Jaja, positivt gabriele, tänk positivt ! Motta tillbaka det bästa idag !
Barcelona Adriano_
2005-10-18 22:55
asså varför vísar dom bara italienska lag och engelska lag på ztv ? så jävla trött på dom...visa mer spansk fotboll..typ chelsea betis, den matchen e mkt mer sevärd än milan psv :(:( trist som fan
Barcelona Messi
2005-10-18 22:54
Jo, visst jobbar Larsson mer hemåt en resten av våra anfallare. Men vi (iaf jag) visste ju att Pana inte skulle spela med någon tokoffensiv och jag hade hellre sett en offensivare spelare på den platsen.

Men nu ska jag plugga lite... Bona nit!

Nu vill jag se Motta från start mot Osasuna, Marquez i mittlåset med Puyol och Messi i anfallet.
Barcelona La_Rambla
2005-10-18 22:53
alex163 [Sergio Ramos]//
Ge dig nu, du är som vanligt. Ska bara provocera som flera av dina fjortiskompisar från reals forum. Vadå sur? Fattar du svenska eller? Jag är NÖJD med 1 poäng. Förstår du bättre nu när jag skriver med versaler?
Barcelona La_Rambla
2005-10-18 22:52
Messi//
Jag tror att Rijkaard ville ha med Henke från start, då han hjälper Belletti bakåt. Henke har rutin från såna här "grismatcher". Som vi alla såg, så blev det inte så mycket till spel. Helt rätt att börja med honom och låta Messi komma in sen. En helt annan ballgame när vi spelar på Camp Nou, då kan man starta med Messi. :)
2005-10-18 22:51
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Yes Yes. Kopiera någonstans där jag har sagt att Real Madrid är bäst förutom nu? Vi har inte haft RONALDO i en enda match i Champions league. Ni har helt ordinarie lag och SKA vinna mot Panathinaikos. Panathinaikos alla storstjärnor har dragit från klubben. Det är inte så att man bara ska vinna hemmamatcher, bortamatcher också. Du är nog lite borta pga att du är sur :) Stackars pojke, så synd om dig.
Valencia zapio
2005-10-18 22:50
#Ronaldo# jag håller med dig angående Etoó, tycker han är för ego ofta.. :/
Barcelona La_Rambla
2005-10-18 22:50
#ronaldo#//
Precis, ibland är inte spelet på topp och då måste man vara nöjd med 1 poäng. Speciellt när det är på bortaplan. :)
Barcelona Messi
2005-10-18 22:49
La_Rambla

"Vad mer ska man klaga på?"

Att Larsson spelade från start på en helt felaktig position, visserligen gjorde han det bra men ändå. Hade vi haft Messi eller Ezquerro där från start hade vi nog säkerligen presterat mer framåt.

Nu visar Marquez den gamla formen, på sin rätta position. Hoppas bara att Rijkaard inte flyttar upp honom mot Osasuna.
Real Madrid #ronaldo#
2005-10-18 22:49
Ämne: neo

Skojar du med....
hehhe
ja,det var faktiskt riktigt skönt att Juve fick pisk samt att det bara blev oavgjort för er. ni imponerade inte direkt (det saknas föra årets barca)
jag tror ni är o ska vara nöjda att det bara blev oavgjort för er då ni har vunnit två matcher och idag möte ni inte bara ett fotbolls lag de var faktiskt ett gäng fron hollywood!!
Barcelona La_Rambla
2005-10-18 22:48
alex163 [Sergio Ramos]//
Vad fan vill du? Akta mig för vad? Om Real är bäst, varför blir de utspelade av Lyon då? Snacka om jiddra strunt. Jag är glad för 1 poäng, sen kan du jiddra bäst f-n du vill. :)
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-18 22:48
Nu såg jag friläget. Typikst Etó'o
Barcelona La_Rambla
2005-10-18 22:47
Gabriel//
Visst var det skönt o se Motta spela? :)
Jag är också nöjd med oavgjort. Tänka sig, nu fick allt det som vi tjatat på Rijkaard om tidigare. Marequez som mittback, van Bommel från start och Motta kommer in och får mycket speltid. Vad mer ska man klaga på? Jag är nöjd. Det var en sån där grismatch, defensiv i första hand på bortaplan. Var glada alla barcelonafans. :D
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-18 22:46
Eto´o borde avgjort för oss idag och Ronaldinho sprang högst 300 meter totalt men trots allt fick vi 1 poäng på bortaplan i cl och det känns bra.
Ämne: Panathinaikos, sämst....
Om dem är sämst, varför vinner ni inte då? Akta dig.
La_Rambla
tack
Barcelona Messi
2005-10-18 22:45
Ämne: Ämne: Det är ....
Och Ronaldo är världens kämpe, som alltid tänker på lagets bästa, eller hur?
Barcelona [F]utbol [C]lub [B]arcelona
2005-10-18 22:45
Alltså väldigt besviken på spelare som bla Ronaldinho,Deco,Xavi och Etoo..Trots att Ronnie är min favorit spelare så måste man ju vara ärlig när man säger att han verkligen inte hade någon bra match ikväll. Däremot såg Henke väldigt pigg ut, Belletti spelade väl ganska okej eller? någon som inte håller med?
Barcelona La_Rambla
2005-10-18 22:44
Beautiful_ Barça//
Det var underbart att se Motta i spel igen. Han gör inte bort sig iaf. Bytte med Bommel som var varnad tidigt i matchen. Messi hade väl inte så mycket bra bollar att jobba med. Iniesta byter med Xavi. Tycker domaren förtör matchen, går på alla filmningar och blåser helt fel i de flesta man mot man-situationer. Skönt vi inte förlorade. Eto'o borde gjort mål på friläge men kommer ur vinkel och ska tvunget göra en dragning för mycket för att få bättre läge.
Barcelona Messi
2005-10-18 22:44
Jag är trots allt glad för en poäng. Vinner vi mot Werder Bremen i nästa match så är vi väldigt nära avancemang.
Real Madrid #ronaldo#
2005-10-18 22:43
Ämne: Det är ju fan bara E....
jag har alltid sagt o kommer alltid att säga det
Etoó har en klass kvar för o jämföras med Ronaldo,Henry..
killen är för självisk (inget snack om saken)den här matchen säger allt!!!!

lycka till i dem kommande matcherna
jag längtar til elclasico redan nu :D
Barcelona Messi
La_Rambla

Inte så konstigt då de möter Barça. Ett Barça med spelare som är bättre än "Panas" på varje position.
Barcelona barcelona_10
La_Rambla

Jag visste inte att han inte var med, det är synd tycker jag för att han förtjänar en chans.
Barcelona Gabriel
2005-10-18 22:42
neo

Skojar du med mig, dom var ju för fan sämst idag skapade verkligen ingenting. Det såg ut under hela matchen som att vi ledde med 0-3 eller nått på det sättet som dom spelade. Förtjäna vinsten ? Aldrig i livet, tror detta är en av få matcher som vi inte förtjänar att vinna !

Ne uff..det ända positiva idag var att juve fick pisk. Skönt som fan, njuter nästan lika mkt varje gång nån av Chelsea, juve eller real madrid får stryck som när vi själva vinner.

Sen säger han kommentatorn (hörde dessutom aldrig vad han sa, mummlade ju) att vi var nöjda med 0-0. Snacka om att vara Barçaokunnig ! IDIOT
Barcelona La_Rambla
2005-10-18 22:41
Panathinaikos, sämsta lag jag sett i CL. Spelar för 0-0 på hemmaplan, haha.
2005-10-18 22:40
Kan inte någon skriva lite om matchen? Jag såg typ 3 min. av andra halvlek. Skiten hackade hela tiden.

Hur var: Motta, Bommel, Messi, Iniesta?

Är tacksam om någon orkar.
Barcelona La_Rambla
2005-10-18 22:40
Usch vilken jobbig jäkla match. Greker säger jag bara. Ligger och vrider sig i plågor för minsta lilla beröring för att i nästa moment springa omkring som värsta Duracell-kanin. Tack och lov för 1 poäng iaf.

Öh, lite svårt o slänga in Maxi då han inte är med i truppen. :)
Spanien neo
2005-10-18 22:36
barca förtjänar vinsten, men jag saknar deras offensiva kreativa spel...det blev 0-0 nu är matchen slut
Annons: