/spanien/barcelona/forum/25769.aspx/spanien/barcelona/forum/25769.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Forca_barca
2005-07-29 18:54
R9 Ronaldo
jag tycker ni börja drömma ganska mycket om era nyförvärv..
förra sesongen trodde ni att Patrik Viera var klar men vad hände ?
sen Robinho och nu Baptista? alltså när dem väl har presenterat match tröjan då kan jag tro på dig.. men i real madrid är det mycket dem drömmer om!!
Valencia El Guiri
2005-07-29 03:06
Ämne: När kommer det RSS f....
LEE//

RSS finns redan på SvenskaFans.com, men du får filtrera ut Barcelonanyheterna själv. Funkar utmärkt med t ex Feedreader. (RSS-kanalen i länktipset).
Barcelona Sonde
2005-07-28 22:18
Han nämns sällan, men i saband med alla dessa hyllningar för Laportas arbete med ekonomin så bör även Soriano ha sin del av berömmet. Han är trots allt ekonomiansvarig.

Bra jobb av styrelsen överhuvudtaget, jag gillar faktiskt det här med att de inte vill värva med. Det visar att de inte förivrar sig och känner sig tvungna att värva ett 'crack' trots Rosells avgång.

KUTGW!
Barcelona Patrik
2005-07-28 20:54
Kuffba

Den enkla anledningen till jag inte står upp för Malmö i CL-kvalet är att om dom mot förmodan skulle gå till CL måste vi genomlida ett helt gruppspel av Malmö-matcher, och har vi otur hamnar dom i en tråkig grupp = tråkiga matcher, istället för att vi får se dom bästa matcherna varje omgång.
Barcelona Patrik
2005-07-28 20:54
Kuffba

Den enkla anledningen till jag inte står upp för Malmö i CL-kvalet är att om dom mot förmodan skulle gå till CL måste vi genomlida ett helt gruppspel av Malmö-matcher, och har vi otur hamnar dom i en tråkig grupp = tråkiga matcher, istället för att vi får se dom bästa matcherna varje omgång.
Sir Henke
2005-07-29 00:18
Jag tror det var till 2007 eller 2008 inte riktigt säker.
Barcelona DINHO_10
2005-07-29 09:29
vart visas asien-matcherna?
Barcelona pcm
2005-07-28 23:51
Noget nys om Miguel? Han er vel på vej til FC Barcelona ifølge sport.es
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-29 00:25
vet inte. -02 kanske
Lacus Clyne
2005-07-28 22:50
varför inte sälja Saviola istället för att konstant låna ut honom ?
Lacus Clyne
2005-07-28 22:50
varför inte sälja Saviola istället för att konstant låna ut honom ?
Barcelona Blaugrana_1899
2005-07-28 22:24
Patrik: Jag kan inte hålla med dig eftersom OM Malmö ff skulle gå till cl så skulle det finnas en chans att vi hamnar i samma grupp som dem och då kommer vårat älskade Barça till Sverige och spelar och påsåsätt blir det enkelt för oss att ta oss till matchen (Malmö-Barça), jag är inte malmföfan överhuvudtaget utan jag bor i Stockholm men håller endå på Malmö i kvalet just pga att vi kan få Barça hit till Sverige för att spela gruppspelsmatch i cl.
Barcelona Lee
2005-07-28 22:21
När kommer det RSS för Barcelona-nyheter?
Señor Laporta
2005-07-28 20:36
Varför ska man inte kalla något lag för Real? Det finns mängder utav dom, Sociedad, Zaragoza, Madrid och många fler...

Real Malmö är bara Aftonbladets påhitt och inget du behöver ta på allvar. Och just nu hatar jag inte Real, bara skrattar åt deras misslyckande...
Barcelona Kharles
2005-07-28 20:29
Kuffba

Nej det är inte över, de ska till Asien igen först.
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-28 18:27
när turnén drar igång? nu på lördag möter de Yokohama Marinos kl. 12.
Señor Laporta
2005-07-28 18:13
Om du menar om Saviola så syftar jag på Messís inläck tidigare idag. Dessutom skriver Sky Sports att Saviola inom de närmsta dagarna kommer lämna klubben för utlåning.

Sen håller jag på att leta efter artikeln om van Bommel, återkommer med länk om jag hittar den...
Real Madrid _Puya__Arsenal
2005-07-26 23:52
Teknikos//

Zalayeta = mer som en stolpe

Del Piero = SLUT!

Trezeguet = fast i startelvan

Kapo = Fick INGEN chans!

Så klart Zlatan ska ha en startelva plats i juve
Real Madrid _Puya__Arsenal
2005-07-26 23:50
Puyolinho//

TRO MIG! Henry hade petat honom 10 av 10!
Barcelona Kharles
2005-07-26 22:48
Kuffba

Där fick du till det!
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-28 21:03
...jo, vi minns ju när Ztv eller tv3 envisades med att visa Helsingborgmatcher för några säsonger sen. Tråkigt.
Barcelona Kharles
2005-07-28 20:46
Haha, Sonde i farten igen.
Barcelona Kuffba
2005-07-28 20:25
Härligt att Saviola är tillbaka! Nu ska han minsann visa Mr Rijkaard att han är värd att kämpa om en plats på topp.

Nu är allt dett fjantet kring tournen i Danmark, Asien över och nu ska vi kämpa i ligan igen. Nu är det dags att erövra Europa!

Även om detta inte är ett forum för MFF, så måste jag påminna er cúles en sak. Ni är trots allt svenskar, och ni borde stå upp för er representant i Europa, MFF.
Vilken vändning! Jag var själv på Stadion och vi gav våra hjältar en enorm applåd efter matchen.

Forza Malmö och Visca el Barca!
Barcelona Kharles
2005-07-26 22:39
Tompa

Tänk på att vi fått fyra "nya förstärkningar" iår varav 3 är defensiva (Motta, Gabri, Edmilson). Läste i EMD för ett tag sen att ledningen håller ett öga på hur det ser ut med försvarsspelare på marknaden. Det har ju snackats om Andrade, Gonzalo, Milito och Perea. Vi får se hur det blir, själv hoppas jag innerligt på Sergio Ramos, men det blir nog i så fall aktuellt nästa år.

Ja Som Campions!
Barcelona PepS
2005-07-26 22:36
Ashley Cole är min drömspelare, han är hur bra som helst! Dock tror jag tyvärr att den gode fransmannen i Aresenal kommer hålla hårt på Cole så de kommer att krävas en fantastisk summa pengar för att få honom...
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-26 22:16
Håller fullständigt med dej. Mittfält och anfall är fantastiskt. Backlinjen är inte lika bra. Puyol, Belletti och Marques håller måttet. Kanske Sylvinho. Damia kanske när han utvecklats lite mer.
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-26 22:07
den defensiva balansen blir inte för dålig även om man kör Bommel-Xavi-Deco på mitten (glömma CL-titlar med detta mittfält????)
....sticker en eller två upp är den tredje tillräcklig smart/skicklig att stanna kvar (antagligen Xavi för det mesta). Om man sen roterar med Motta och Iniesta blir det skitbra.
Barcelona PepS
2005-07-26 21:50
Jag tror att vi garanterat kommer att vara med och slåss om CL, dock tror jag vi kan få problem om vi får en skada på tex. Ronnie, etóo eller Puyol kommer vi att få de svårt. Vi har iofs duktiga ersättare men jag tror inte att de håller klass för att vinna CL, tyvärr

Força Barça
Atlético Tequila
2005-07-26 21:18
Ryska maffian kommer att se till så att Chelski får det längsta strået.:-P
Barcelona Puyolinho
2005-07-26 23:47
Teknikos

Inte skulle Zlatan ta en Plats i Barça, !

Han kan varken spela till Höger eller Vänster i vårat Anfall, och det finns ingen spelare i världen som rubbar på Etóo.
Annons: