/spanien/barcelona/forum/25766.aspx/spanien/barcelona/forum/25766.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lucho
2005-07-30 15:21
Kul att marängerna värvat Baptista och Robinho. Nu blir det ju i alla fall lite kamp om ligaguldet ;-)
Barcelona Gabriel
2005-07-30 14:56
Younies

Kanske eftersom den verkade vara som "inget speciellt". Barcelona kontrollerade matchen från start utan att riktigt skapa farliga målchanser. Nu har jag inte sett matchen, men från det som jag läst så verkar det som att matchen inte var speceillt "underhållande" i sätt med målchanser. Den stora höjdpunkten som du letar efter var när ronaldinho kom in :) Alla japaner ska ha blivit galna eftersom dom missade att se honom förra året !
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-07-30 15:31
--------------Valdes
-------Marquez-Puyol-Oleguer
---------------Motta
Belletti-------------------Gio
-------Deco----------Xavi
-------------------------Ronaldinho
-------------Eto'o

Den här då? :)
Barcelona Gabriel
2005-07-30 14:39
Filey

Jag håller med dig !

Sedan så sa aldrig Baptista "Niether Barcelona" utan det var den spanska sporttidningen AS som hade omciterat det Baptista verkligen sa ! (ÄVEN OM DOM INTE LJÖG, UTAN DOM OMCITERADE!)

Min drömvärning har varit och fortfarande är Joaquin och Ash.Cole (när Del Horno köptes av Chelsea).

Venga Laporta, Despiertate tenemos que hacer algo, YA !
Barcelona Puyol_90
2005-07-30 18:02
zidane: Alla vet att det är omöjligt att punktmarkera Ronaldinho.

Egentligen är det inte spelsystemet som avgör hur bra Barca är. Det är bland annat kärleken till klubben, organisationen, inställningen, initiativtaganden, taktiken, den individuella skickligheten hos spelarna i laget, ett tryggt grundspel att falla tillbaka till när spelet går sämre och europas bästa passningspel som gör Blaugranas till spaniens bästa klubb. Ja, och så världens bästa försvarare, Carles Puyol, förstås.
Atlético AtleticoMaarv
2005-07-30 18:00
Jag slår nästan vad om att vi kommer till europa nästa år...vi ser starka ut nu erkänn det...!;)
RESPEKT TILL ATLETICO!!
FORZA!
Real Madrid zidane
2005-07-30 18:23
okej tackar...nu får vi önska en spännande säsong

hala madrid
Real Madrid zidane

hala madrid
Real Madrid zidane

hala madrid
Real Madrid zidane

hala madrid
Real Madrid zidane

hala madrid
Real Madrid zidane

hala madrid
Real Madrid zidane

hala madrid
Real Madrid zidane

hala madrid
Real Madrid zidane

hala madrid
Barcelona Messí
2005-07-30 18:07
Det är inte omöjligt att markera bort Ronaldinho, bara svårt. Vi såg ju hur väl t.ex Villarreal tog bort honom från matchen. Spelar man hårt på Ronaldinho från början så hamnar han ur balans och försvinner ur matchen. Men får Ronaldinho starta matchen med att finta bort två-tre försvarare är det väldigt svårt att få honom ur balans.

Més que un club, una manera de viure

Har inte hänt så mycket på sistone. Saviola kom tillbaka till Barcelona, men fick stanna där medans resten av laget (de tillgängliga) åkte till Japan. Saviola verkar just nu vara väldigt nära Espanyol. Samtidigt lånades Rustu ut till Fenerbahce ännu en säsong.

Ang. tröjsponsorn har jag inte hört något speciellt.

Kimmpa_fcb's uppställning kommer nog aldrig att starta en match, tro mig. ;-)
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-07-30 14:58
Vad dåligt av oss att bara få 1-1 mot Yokohama Marinos (tror de heter så).

Jag trodde vi skulle vinna med minst 2-0.
Barcelona Patrik
2005-07-27 12:48
Vad har Gilardino gjort som inte Eto'o gjort?
Barcelona Patrik
2005-07-27 12:48
Vad har Gilardino gjort som inte Eto'o gjort?
Barcelona Més que un club, una manera de viure
2005-07-30 17:43
Har vart borta i några veckor nu. Har det hänt nåt väsentligt runt laget på senare tid eller? Är det färdighandlat? Är tröjsponsorn klar (fasar....)? Hopppas det inte gått så utför så att Kimmpa_fcb:s startelva stämmer, ingen balans och dåligt utnyttjande av våra spelkvalitéer..

I Barcelona är det nu 30 grader är det någon mer än jag som längtar bort från det eviga regnet till seriestart den 28:e augusti??
(--MadriEntes--)
2005-07-30 10:06
haha då har vi Robinho och Baptista i truppen!
(--MadriEntes--)
(--MadriEntes--)
Barcelona Younies
2005-07-30 14:44
Matchen idag blev oavgjort.
1-1. Målet innickat av Xavi.
Ingen verkar bry sig om den matchen ?

Har ingen höjdpunkter från den som man kanske kund eladda ned ?
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-27 12:43

han spelar antagligen i Barca till 2007 (förlänger från 06 till 07 i sept. sägs det), sen när han är 36 spelar han väl i Högaborg ett år eller två.
Real Madrid Hala Madrid !
2005-07-30 09:56
Robinho klar för RM!! Det finns på reals hemsida så dt är inget påhitt!
HALA MADRID!!
Barcelona Orrenborren
2005-07-27 12:09
Ämne: Kharles//

Jag hop....
Jag håller med dej helt klart. Etoó gör mycket mål. Det är bra. Men Henry gör så mycket annat än att göra mål. Etoó gör inte alltid heller det bästa för laget. Som tex Henkegör. Men jag gillar Etoó ändå. han är en av världens bästa forwarder men Henry är bättre.
Barcelona The_ÖÖhman
2005-07-27 12:39
Ämne: Henke stannar......
tror jah med
Barcelona Gabriel
2005-07-30 03:45
Baptista till Real Madrid..hmm det var inget bra !

Hade faktiskt förväntat mig att se honom i Sevilla en säsong till och sedan med nöje i våran tröja, men att han går till våra största rivaler blir bara en mardröm.

Alla som säger att Real Madrid INTE kommer att bli bättre av att Baptista kommer har så mkt fel så det kommer dom få äta upp när säsongen har börjat. Yes, problemet ligger i deras försvar men trots det så kommer dom bli mycket bättre med denna beastet! Han kommer tillföra så mycket för dom så jag tror att han kommer kunna vinna skytteligan. Mer realistiskt än detta kan man inte tänka: Baptista öste in mål i Sevilla, tänk nu när han kommer till Real Madrid som skapar hur mkt chanser som hällst. Ja, han kommer ösa än mer mål för Real Madrid och fakta e att jag tror att Real Madrid kommer att må bra av att dom aldrig fick Robinho för han skulle blivit fiasko vilket Baptista kommer bli det motsatta.

Alla ni som tror att vi redan vunnit trippeln och med det la liga får nog tänka om. Det är svårare att försvara ligaguldet än att vinna det i 1 år, för nu blir vi laget att slå i Spanien, vi är Los Campeones och alla vill få en smak utav hur det är att slå mästarna.

Lag att ränka med kommer som vanligt bli barcelona och real madrid, men om Valencia var dåliga förra året så kommer dom bli det motsatta denna säsongen. En liten kuriosa med "los ches" e att dom aldrig vunnit en titel när dom varit med i champions league, men när dom inte varit det så har det gått strålande dom senaste åren i ligan för dom. Japp, som alla vet så är dom inte med i Champions League i år vilket innebär att spelarna kommer få vila mycket mer än vad vi och Real Madrid kommer. Dessutom har dom David Villa som jag räknar som en av spaniens största possibilities till stjärna i landslaget ! Sen har vi Betis, Villareal (som förövrigt signat Tacchinardi!) och At.Madrid som jag verkligen räknar med. hmm Osasuna, Sevilla, Celta (som vi alltid har problem med). Inget missförstånd vi är Los Champs och vi är bäst..men my point is, det blir grovt mycket svårare i år än vad det var för oss förra säsongen. Och eftersom ja tror att priority number one kommer vara Champions League så har jag i realistiskt sätt(trots att det svider i mitt barcahjärta) kommit att tro att vi inte vinner mer än 1 titel i år, antingen la liga eller champions league.

Sen Kickade..Haha jag skrattar bara åt dig !

HOPPAS JAG HAR FEL ! Visca el Barça !
AAAAAA
2005-07-30 02:53
Är det bara jag som anser att Zambrotta är bättre än R.Carlos?
Annons: