/spanien/barcelona/forum/25761.aspx/spanien/barcelona/forum/25761.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messí
2005-07-28 14:15
taysinho

Om det är någon som ska ersätta Giuly så är det Messí, inte Saviola. Messí är 5 år yngre och är en enorm talang som inte får gå till spillo. Tar vi in ännu en spelare som konkurrerar med honom så kommer Messí knappt få spela.

Mr. Rijkaard tog oss till ett ligaguld som vi har jagat i 6 år, det skulle inte förvåna mig om han tar flera titlar, inklusive Champions League-titeln inom några år.
em1l
2005-07-28 14:32
Ämne: Vem försvarar Riikja....
håller med hoppas verkligen att han köper till en back iof så var både van bommel och ezquerro gratis och det var rätt bra och bredda bra och ha en bra backup till ronnie:)
em1l
2005-07-28 14:29
Pelle i sumpan men där kan vi ha maxi istället för henke lr svaiola om det e så?
Barcelona Mrs Marquez
2005-07-28 14:10
Ämne: Ja det var bare ærge....
Det var en upplevelse i alla fall, Palle! Ojoj....går runt och småler hela tiden nu. Idag fick jag mitt medlemskort från Penya med. Väntar bara på det från fcbarcelona.com med....

Knus

Åsa
em1l
2005-07-28 14:27
Ämne: Tycker du ärligt att....
jag föredrar hellre saviola än henke fattar itne varför man ska förlänga hans kontrakt till 2007 för:S
Barcelona visca_barca
2005-07-22 01:37
asså real alex, vad är det du påstår...att casillas är bättre än buffon!! har du slagit i skallen? och du som säger att real madrid är så mkt bättre än barca, hur kommer det sej då att barca vann ligan? och tror du att vi är avundsjuka när vi har världens bäste, t.o.m utsedd av fifa till det. vad är snittåldern i real liksom.....34? med unga talanger som figo,zidane,salgado,carlos,beckham.
Barcelona taysinho
2005-07-28 14:26
Tycker du ärligt att Henke platsar i dagens Barca, e han rentutav bättre än Saviola?
Barcelona taysinho
2005-07-28 14:23
Jo men det finns gott förebilder i dagens barca(Ronaldinho, Puyol)
Señor Laporta
2005-07-28 10:19
Det går inte att ge Saviola chansen! Med hans lön så måste han spela 90x38 minuter under säsongen... och det kommer han inte göra. Enda chansen att han stannar är att han sänker lönen.

Än en gång...

Tack så mycket för den Gaspart!
Barcelona pcm
2005-07-28 13:31
Ja det var bare ærgeligt. Næste gang kan vi mødes, hvis Barca kommer til Sverige eller Danmark via Chl eller UEFA :)
Barcelona Mrs Marquez
2005-07-28 08:59
Ämne: Diskussion

”Mer ä....
Kanon Palle! Ska lägga den till mina länktips.

Synd att vi missade att träffas i Århus. Jag träffade nästan hela Barca.

:-)

Åsa
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-28 14:24
de enda spelare vad jag vet som är 30 eller mer i Barca är Sylvinho (31), Gio (30) och henke (snart 34).
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-28 14:12
saviola hänger inte med till asien....det verkar som om man ska lösa "situationen" de närmaste timmarna. spännande!..

källa: marca.com
Barcelona Patrik Andersson
2005-07-28 07:14
Många här inne vill ha tillbaka saviola, men frågan är bara vilken,vilka andra anfallare ska offras och på vilket sätt?
Säljas lånas ut osv.
Vi har alldeles för många som det är nu! Bra om några blir skadade men det kan man inte hoppas på.
Real Madrid Young-And-Gifted
2005-07-22 01:20
Kemelen:

Dida och Buffon är grymma, men dem har bland världens bästa försvarspelare framför sig. Något som inte Casillias har.

Salgado Samuel Helguera och Carlos mot Milans backlinje Cafu Nesta Stam och Maldini

eller Juves med Cannavaro, Thuram och Zambrotta

Barcelona taysinho
2005-07-28 14:20
Med den truppen och dem spelarna Barca har var det inte så jätteförvånande att man tog guldet...okej det var en prestation men som sagt inte jätteförvånande..!!
Barcelona Messí
2005-07-28 13:30
Face it, Saviola platsar inte i Barça. Om han kommer så kommer han inte ha tränarens förtronende vilket är det viktigaste en spelare behöver för att lyckas. Har han inte tränarens förtroende kommer han sitta på bänken ganska ofta, vilket hämmar en annan spelares utveckling, Messís. Varför ska vi betala en megalön till en spelare som inte kommer få spela något? Spara pengarna från hans lön och satsa allt på en riktig crack nästa säsong, en vänsterback. Precis som vi gjorde med Kluviert, tror vi sparade 150 miljoner kr på hans lön förra säsongen.

Men jag tycker verkligen synd om Saviola. Laporta lovade honom att det skulle finnas en plats för honom när han kom tillbaka från Monaco. Laporta svek Saviola och Saviola verkar mentalt instabil i nuläget.

Får hoppas att ledningen verkligen tänker igenom detta och gör det bästa för båda parterna.
Barcelona taysinho
2005-07-28 14:18
Det var ju väldigt smart av styrelsen att värva ezquerro när dem visste att Saviola skulle komma tillbaka...smart att förlänga henkes kontrakt vad e han snart 40? En man för framtiden?hmm bra styrelsen tänk på Barcas framtid...
Barcelona Barcelona_4Life
2005-07-28 13:30
fan hatar Rijkaard eller hur fan det stavas..

saviola är MYCKET bättre än giuly.. fan hoppas han inser det nångång. bättre teknik och bättre målsinne hoppas verkligen han får chansen i år elr blir utlånad till espanyol och visar alla vad han går för.. han är Mäktig.!!!!!!!

FORZAAA SAVIOLA
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-27 22:42
..skönt att Rijkaard äntligen förklarade en gång för alla att Bommel inte ska fungera som pivote i första hand. Någon försökte här om dagen förklara för mej att Xavi INTE var en bra pivote, något som gjorde mej minst sagt förbryllad: Míster berättar ju som sagt vilka 4:a gubbar som fungerar bäst i denna position (bl.a Xavi). Ska bli kul att (förhoppningsvis) få se lite mer av Edmilson kommande säsong. Och Gabri.
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-28 14:21
taysinho

det finns väldigt många unga talanger i Barca. De flesta spelare är 20-28 år. Henke är bra för sin rutin, kämpaglöd och lojalitet. DET FUNKAR INTE MED BARA SPELARE FÖR FRAMTIDEN I EN STORKLUBB!
Barcelona Sebbeee
2005-07-28 14:16
taysinho//

Du verkar ju ha mycket innanför pannbenet :)
Barcelona Kamelen
2005-07-22 01:01
alex163//
En match? Även om han inte gör mål kan han vara bra, det kanske du inte visste?
Nej, Casillas är grym - men inte bäst. Både Dida & Buffon har räddat sina lag ett flertal gånger, för att inte prata om Cech som slog rekord i Premier League för att hållt nollan i längst antal minuter, tangerade självaste Peter Schmeichel's rekord.
Barcelona Maxi Lopez
2005-07-27 22:59
Undrar vad ni tänker på när ni säger att Oleguer är värdelös.

Tycker synd om Saviola låt honom få chansen iår och se vad han går för om det inte går bra sälj honom.
Barcelona Puyol "Bäst i Barça"
2005-07-28 14:20
Ämne: Jag förstår inte dig....
ja håller med att saviola är bättre än Giuly och han borde vara förstavalet på högeryttern, med saviola skulle annfalet förbättras med några steg.

Forza Barca
Barcelona Catalan
2005-07-27 22:56
Ämne: Vad snackar du om ja....
Jag menade inget illa. Du kan säkert en hel del, och om en månad kan du förhoppningsvis ännu mera ;-) !
Barcelona Puyol "Bäst i Barça"
2005-07-22 00:44
alex163//
det spelar ingen roll hur många talanger man köper om dom ändå inte får spela. Robiho kommer inte utvecklas till en superstjärna i real madrid för han kommer bara nöta bänk. han behöver speltid för att utvecklas inte bänknötande. han borde gå till en mindre klubb där han får spela istället till en ganska stor klubb och nöta bänk.

sen föresten alla madridare vi är inte avundsjuka. vi har världens bästa fotbollsspelare (RONALDINHO) ,en av världens största talanger (MESSI) och en av världens bästa försvarare (PUYOL).

tillslut, man vinner inga matcher på pappret, det spelar ingen roll vad spelarna heter utan vad dom presterar på plan.

Força Barça!
Barcelona Kamelen
2005-07-22 00:33
alex163//
Det vi väl redan, hänvisar till mitt tidigare inlägg.
Barcelona taysinho
2005-07-28 14:24
Ska vi kasta bort Saviola som vi gjorde med Riquelme?
Barcelona Messí
2005-07-28 01:06
Xavi har nu skrivit på ett nytt kontrakt som sträcker sig fram till 30:e juni 2010. Hans utköpningsklausul kommer ligga på (låga) 60 miljoner euro.

Samtidigt har FC Barcelona och Fenerbahçe kommit överrens om Rüstü Reçbers framtid. Rüstü kommer att fortsätta vara utlånad till Fenerbahçe även nästa säsong. Rüstüs kontrakt sträcker sig fram tills den 30:e juni 2007.

Källa: www.fcbarcelona.com
Annons: