/spanien/barcelona/forum/25759.aspx/spanien/barcelona/forum/25759.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-07-27 13:08
Patrik

ja han splade i ett lag som man knappast kan kalla storlag och gjorde en massa mål.
Dessutom så är det ju svårare stt göra mål i den erkänt defensiva Italienska ligan.
Spinbad
2005-07-27 13:06
Daniel el magnifiç:
Som mycket bättre? Baserat på vadå?
Barcelona Gunner1
2005-07-31 01:53
Bobby_Raul// har du ens sett Woodgate spela? låt mig svara för dig: nej .. jag följer premier leauge och kan knappt minnas när jag såg honom spela sist men en sak kommer jag ihåg ... han är inte världsklass.

Ps kan ni hitta en köpare för Raul så sälj.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-07-31 01:44
*- Kan absolut inte hålla med dig, real madrid har bättre lag än er.
Casillas-valdes 1-0
Woody, helguera- Puyol,??? 2-0
Carlos, Salgado-Belletti, Gio 3-0
Gravesen- Marquez 4-0
Beckham, Zidane- Xavi,Deco 4-1
Raul, Baptista, Robinho- Ronaldinho, Guily, 5-1
Ronaldo-Etoo 5-2

Detta är hur jag gämför våran lag, plus att vi har en bättre bänk än vad ni har.
Barcelona Gabriel
2005-07-31 01:47
Bobby_Raul

haha gå och berättade det i erat forum då. Du e rolig :D

Som du sa..det är så DU gämför lagen vilket inte betyder nånting. Att vi e mästare betyder däremot nått, så tack för mig !
Barcelona Bopi
2005-07-30 17:31
undrar om inte Laporta kommer att göra ett köpa en stor spelare nu! bara för att Real fick både baptista å Robinho! men ja tycker de e kul! hoppas på att Spanska ligen blir bäst i Europa igen!! ... vill se en vänster back nu!!! Patric Evra ja tack!
Barcelona *
2005-07-31 01:05
Om real köper ramos emerson och zambrotta så skulle jag bli nervös men nu känns det som vi har ett mycket bättre lag.
Real Madrid _Puya_Arsenal
2005-07-31 00:38
varför gör de ingen Villareal sida här på spanska sidan??
Barcelona ronaldinhop
2005-07-31 00:32
Spelade barca 1-1 mot det japanska laget eller? kan nån ge mig bra iformation om matchen:)
Real Madrid carlos.
2005-07-30 17:17
Robinho är också klar.
För många anfallare nu.
Barcelona Mr_Mayano
2005-07-31 00:51
Robinho är klar real madrid
och jag är lite rädd asså, för om man kollar på vilka spelare real har köpt nu så barca måste se upp när la liga starta annars kan det vara mycket farlig
Barcelona Maxi Lopez
2005-07-30 23:34
Benjii kan du berätta lite mer om Barcas P94:or
Barcelona PepS
2005-07-30 23:47
Benjii, eller skicka en bild! de verkar ju grymma!!
Barcelona Benjii
2005-07-30 23:52
Hehe, dom bjuder på riktigt rolig fotboll =)
Barcelona Benjii
2005-07-30 23:48
Maxi lopez, va vill du veta? PepS, gå in på www.umeafotbollsfestival.com dom lägger upp bilder där efter helgen är slut tror att det redan finns nån bild uppe!
Real Madrid LEGEND
2005-07-30 23:02
legend
Barcelona Patrik
2005-07-30 16:33
zidane

Jag ser hellre Messi på Giulys plats, alternativ 2 är Eto'o så Larsson kan ta den centrala platsen.

Pivote-platsen måste vara den mest diskuterade frågan här inne på forumet den här sommaren. Många har sina favoriter, jag ser nog helst Motta där om han är frisk, men Edmilson är nog inte helt fel heller.

Huruvida taktiker är förutsägbara, jag tror inte att vi ska fokusera så mycket på olika spelsätt. Anledningen till att vi är så svårlästa tycker jag har mycket med vårt snabba passningsspel att göra. Det handlar alltså snarare om den höga inviduella skickligheten hos spelarna än på någon taktik. Att motståndarna skulle läsa sönder oss skulle nog snarare vara för att spelarna har en dålig dag.
Barcelona Patrik
2005-07-30 16:33
zidane

Jag ser hellre Messi på Giulys plats, alternativ 2 är Eto'o så Larsson kan ta den centrala platsen.

Pivote-platsen måste vara den mest diskuterade frågan här inne på forumet den här sommaren. Många har sina favoriter, jag ser nog helst Motta där om han är frisk, men Edmilson är nog inte helt fel heller.

Huruvida taktiker är förutsägbara, jag tror inte att vi ska fokusera så mycket på olika spelsätt. Anledningen till att vi är så svårlästa tycker jag har mycket med vårt snabba passningsspel att göra. Det handlar alltså snarare om den höga inviduella skickligheten hos spelarna än på någon taktik. Att motståndarna skulle läsa sönder oss skulle nog snarare vara för att spelarna har en dålig dag.
Real Madrid zidane
2005-07-30 16:17
hej allihopa har nåra frågor: är det någon ni har i truppen som ni vill se hellre än giuly på den positionen och om man nu flyttar ner marquez bredvid puyol vem tar platsen mellan deco och Xavi. Sista frågan är, om ni inte tror att eran taktik kan bli lite väl förutsägbar nu. Läste en intrevju med Maldini där han sa att Milan planerar andra taktiker för att inte vara för förutsägbara, samma faktiskt för en gång skull med real madrid där man inte vet om dom spelar med två pivote elelr en osv ha de gott!!
Real Madrid zidane
hej allihopa har nåra frågor: är det någon ni har i truppen som ni vill se hellre än giuly på den positionen och om man nu flyttar ner marquez bredvid puyol vem tar platsen mellan deco och Xavi. Sista frågan är, om ni inte tror att eran taktik kan bli lite väl förutsägbar nu. Läste en intrevju med Maldini där han sa att Milan planerar andra taktiker för att inte vara för förutsägbara, samma faktiskt för en gång skull med real madrid där man inte vet om dom spelar med två pivote elelr en osv ha de gott!!
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Real Madrid zidane
Spinbad
2005-07-30 15:29
Vad fick Real M betala för Robinho till slut?
Barcelona Blaugrana_1899
2005-07-30 15:40
Lucho: Håller med, skulle vara riktigt nöjd som realfan nu me tanke på att man har fått in ungt hungrigt blod i truppen bland lite smått avtankade stjärnor som inte presterar på topp.

Sen för övrigt så tycker jag vi borde starta med Puyol-Marquez som mittbackspar, det känns ganska trygt och stabilt.

Platserna där det finns frågetecken är ju först och främst Pivote-rollen, kan Van Bommel skolas om och spela på den positionen? enligt mig borde Motta få chansen om han är frisk och i form och då får Van Bommel konkurera om de offensiva platserna med Xavi och Deco, sen Sylvinho eller Gio på vänsterbacken? jag har ju sett mer av Gio än av Sylvinho när det gäller speltid osv och Rijkaard kommer nog köra Gio från start öven denna säsong. Så om inte fler värvningar görs så lär vi starta följande när säsongen drar igång den 28e augusti.

Målvakt: Valdés

Högerback: Belletti
Mittback1: Puyol
Mittback2: Marquez
Vänsterback: Gio

Pivote: Motta
Off mitt1: Xavi
Off mitt2: Deco

Forward V: Ronaldinho
Forward M: Eto´o
Forward H: Giuly

så kommer vi nog starta, men vi har en bra bredd i truppen och många hungriga spelare som vill få sin chans, så det kan ju bli ändringar under säsongens gång och prövning av olika formateringar, jag hoppas iaf att Iniesta får fler matcher från start den här säsongen för han bevisade förra säsongen att han är mogen för det, sen att vi får se vårat superlyfte Messí men framför allt vår egna Motta som jag verkligen tror på. Bra med bredd på truppen me tanka på att många spelare behöver vila ibland pga många matcher i ligan, cl, cupen osv, vi har inte gjort några "jätte" värvningar men det ser endå riktigt bra ut, det tyder på styrka!

Så nu är man galet sugen på att säsongen ska dra igång och se vårat Blaugrana försvara ligan samt spela hem CL!!

Trevlig helg Les Rambles!

Força Barça!
Real Betis Joaquin_JR
2005-07-22 12:55
Ämne: Ämne: Robinho....Raul är egentligen inte mittfältare madrid spelade 4-1-2-1-2 diamant med kanter raul var släpande bakom anfallarna åter till robinho nu enligt mej en okej värvning ingen större hit vem ska dem peta owen??? ronaldo??? edit: Fc_Barca håller med dej alla här inne underskattar Edmilson han är så himla elegant och passningsäker
Annons: