/spanien/barcelona/forum/25754.aspx/spanien/barcelona/forum/25754.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Patrik Andersson
2005-07-22 07:38
Ämne: Skrev nyss ett långt....
Med en ny Saviola, menar du då att han inte blir välkommen av någon klubb pga av sina löneanspråk?
Visst är Robinho lovande men som det skrevs tidigare så kommer killen ha en hel världs förväntningar på sina axlar, sedan om Real inte säljer av någon i anfallet kommer han knappast få spela och utvecklas.

Ingen Barca supporter som är i Danmark som kan berätta om läget. Hur ser spelarna ut nu i början av säsongen, trötta? tjocka? eller i toppform?
Barcelona Kharles
2005-07-22 03:26
Skrev nyss ett långt inlägg som försvann om intet. Men sammanfattar; Casillas är bäst (marängernas försvar är pinsamt) - Valdes är en av de mest lovande målvakterna, om 2 år är han lätt bland top 10 i värlen. Robinho kan bli en ny Saviola.

Tots units fem força! Salud al Campeon! Visca el Barça!
Barcelona taysinho
2005-07-30 12:26
När kommer Barcas stor värvning?
Real Madrid R9 Ronaldo
2005-07-22 12:04
Ämne: Robinho kommer nog å....
Beckham är en mittfältare, Zidane, mittfältare, Raúl, mittfältare.. Varför ska Robinho peta de när han är en anfallare?
Barcelona Ronaldinho_barca
2005-07-27 11:06
visst gör det pelle .. :)
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-30 07:09
skönt med en realist som inte helt plötsligt tycker Baptista är en spelare utan kvaliteer bara för han gått till Real M.
Viva Barca!
2005-07-27 10:37
Japp, jag tänkte lite fel där .. :)

Men nu då, jag tror absolut inte det blir ngn offensiv värvning.. det snackas så mycket om Julio Baptista.. Men nja, jag vet inte .. det blir för mycket av annfallare.. Om det blir yttligare en värvning så hoppas jag/ tror jag på Perea (At.Madrid) Det skulle vara underbart sen så kan man ju också byta lite på vänster/högerbacks positionerna .. Vad jag tycker.
tack för mig .. :)
Real Madrid _Puya__Arsenal
2005-07-27 01:46
Teknikos//

Du e skämt du rakt av!
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-27 10:45
låter bra med perea!
baptista går nog tyvärr till arsenal inom en snar framtid
2005-07-27 10:28
Catalan; Hmmm 0leguer startade inte bara 3 matcher kan jag säga dig..
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-27 10:03
jo, som sagt...vb. är nog en position som borde förstärkas, sen kan ju Gio/sylinho funka som förstärkning.
Real Madrid _Puya__Arsenal
2005-07-27 01:48
Senkal//

Finns det ingen med Bremens bråk med Valencia!
Valencia förlorade hemma 2 - 0
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-07-27 01:56
Teknikos

Ja, du är lite fel ute.
Det finns bra v.backar som är bra defensivt.
Barcelona Lucho
2005-07-27 01:19
Belletti är en spelare jag inte riktigt vet var jag har. Ena matchen känns han helt fel för Barça och nästa match är jag övertygad om att han är rätt man för högerbacksplatsen. Offensivt är han och Gio hyfsat jämna enligt mig men defensivt känns brassen som ett starkare kort. Han är liksom holländaren ofta virrig i positionsspelet men i "en mot en"-situationer så är Belletti mer pålitlig.

Skulle dock gärna se att Gabri testas en gång till som högerback. Dom gånger han gjort det har han imponerat på mig och han verkar ju vara på gång nu efer skadan (pichichi tillasmmans med Henke under Danmarks-turnén ;-)). Men vem vet, kanske ser Rijkaard honom mer som en innermittfältare? Det är ju som en sådan han spelta dom senaste två matcherna..
Valencia Senkal
2005-07-27 01:24
HÄR MED BRÅK I MATCHER!
Barcelona Teknikos
2005-07-27 01:50
Årets skämt alltså, jävlar vad jag får priser av alla här inne, senast igår fick jag ett! de bara jag som vinner här ju! ;)

OOOOOOOONEJ jag driver inte. Tycker du A. Cole är bra defensivt då borde du tycka Belleti är bra defensivt (inte).
okej där har du rätt zambrotta är grym men ingen chans att barca får honom.
Det är helt enkelt så att de inte finns några bra ytterbackar defensivt, eller är jag heeeelt fel ute?
Barcelona Teknikos
2005-07-27 01:27
_Puya__Arsenal//
hahaha så du menar alltså att det är enda anledningen till att Zlatan har en fast plats i startelvan, Del piero=slut zalayeta=stolpe m.m. hahaha och sen leker du som om du kan fotboll %/ skärp dej vafan med de kvaliteterna som zlatan har så behöver inte del piero vara slut för att han ska peta honom.. Zlatan skulle "peta" ut eto'o till högerkanten och ta platsen i mitten, "peta" inte peta you get it för det är en skillnad... och de kan nog henke aldrig göra..inte för att han är kass men hallå ZLATAN!!!

Ska vi värva nån på yttern för att de som vi har inte håller försvarsmässigt så borde vi nog inte nämna namn som Ashley Cole i det här sammanhanget för han är inte precis den bästa defensiva spelaren han heller... och varför lägga ut pengar i onödan när man inte behöver göra det för att köpa världsspelare. båda de nya speöarna som vi har "fått" är nog värda en j*vla massa pengar. kan man hitta fler spelare gratis så TA dem bara!
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-07-27 01:42
Teknikos

OOOOOOOO årets skämt, hur kan du säga att Ashley Cole inte är så speciellt bra defensivt? OOOOOOOO du måste driva.
Han är Helt klart Helt klart den bästa defensiva vänster backen.
Ingen kan jämföras med honom förutom Zambrotta när han är som bäst.
Real Madrid Hala Madrid !
2005-07-30 11:13
Carlos har fått sitt EU PASS!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-07-29 21:47
Kickade: haha är du uppretad över att Arsenal är en klubb som inte är det minsta het just nu, blivit av med sin kapten och storstjärna och aldrig genom tiderna spelat en semifinal i cl, och ser inte ut att få göra det heller.

Så nej, vi ska inte slå några huvud ihop utan vi klarar oss bra själva :) Força Barça!
Barcelona Kharles
2005-07-27 00:59
Catalan

Ärligt talat tycker jag inte heller Belletti håller defensivt, men där har vi i varje fall mer alternativ.

Khomeini, Sharon och Bush är alla rubbade, men det hör inte hit, detta är inget politiskt diskussionsforum. Folkmord begås ja, men det är inget vi culés kan stoppa. Tills vidare:

Visca el Barcelonismo y Su Jugador Favorito Eto'o!
Barcelona Nemo
2005-07-30 11:03
Nu förstår jag inte; Hur många icke-eu spelare har Real Madrid?
Barcelona Mrs Marquez
2005-07-29 21:41
Ämne: De röda shortsen säl....
...ja...SÅ underligt..*S*
(--MadriEntes--)
2005-07-30 10:57
Ronaldinho_barca//

Dem kommer ta't lugnt..
(--MadriEntes--)
Ronaldinho_barca//

Dem kommer ta't lugnt..
(--MadriEntes--)
Ronaldinho_barca//

Dem kommer ta't lugnt..
2005-07-30 10:55
Det e ju sanslöst egentligen ...att real madrid orkar köpa spelare hela tiden desutom offensivt.. Perez är en nolla, köper bara offensivt.
Han vet själv att det behöver att stärkas med defensivt.. real madrid kommer vara helt klart bra offensivt.. men defensivt e dem sämre än mitt fotbollslag... Lite illa faktist..
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-29 21:51
...som sagt, bra värvning av Real.
Känns lite fånigt att bli arg på en speciell spelare bara för att han går till en speciell klubb. Real behövde verkligen något nytt och mer bredd i truppen.
Heja Barcelona och lycka tll Baptista!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-07-29 21:31
Kim: Va inte negativ till Baptista och påpeka att han gjorde självmål osv när han samtidigt va en av ligans hetaste spelare, så det skulle även va en drömvärvning för Barça ifall han gick hit, men nu gick han till real och dessutom så är vi inte i nöd av en tillanfallare, speciellt inte en icke eu spelare, då vi har giftiga anfallare redan.. bara Giuly gör sitt jobb annars ska Messí få sina stora chans från start!
Så grattis real till en jättevärvning, fast jag kan ju inte säga att jag hoppas att Baptista lyckas.. i real.
Real Madrid Ronaldo_Lover
2005-07-22 01:35
Young-And-Gifted//

exakt..
Kamelen//

Buffon och Dida har mycket lättare än vad Casillas har de tänk på det också
Annons: