/spanien/barcelona/forum/25745.aspx/spanien/barcelona/forum/25745.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-03 16:12
Pelle i Sumpan

Du har rätt, som det såg ut att spelarna var mycket koncentrerade på att anfalla ordentligt.
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-03 16:10
GRATULERAR ALLA BARCAÄLSKARE FÖR VINSTEN IDAG
Barcelona Kharles
2005-08-03 16:24
Daniel el magnifiç

Sepp Blatter kommer inte sitta kvar länge om det går igenom, men det gynnar självklart lag som Athletic och vårt kära Barça.
Barcelona Xavilicious
2005-08-03 16:24
Jag vet ingen som motarbetar toppklubbarna som Sepp Blatter.. Och han är FIFA president..
Barcelona Kharles
2005-08-03 16:21
3 veckor.
Barcelona Maxi Lopez
2005-08-03 16:16
När kom Rodri in i 2:halvleken?

Sköna passningar av Deco. Messi den killen kommer peta Ludo den här säsongen grymt bra idag

Bäst på plan:Deco

Barcelona Xavilicious
2005-08-03 16:05
Matchrapport: 9-0, Iniesta 1, Larsson 1, Guily 1, Deco 1, Gio 1, Eto'o 2 och Messí 2.
Kineserna var riktigt usla, hade 1 farlig chans.
11-första halvlek (från höger): Jorquera, Damia, Edmilson, Puyol, Sylvinho, Gabri, Marquez, Iniesta, Guily, Larsson, Ronaldhino.
Andra: Valdes, Beletti, Oleguer, Edmilson, Gio, Xavi, V. Bommel, Deco, Messí, Eto'o, Ezquerro(?).
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 15:51
spelaren jag glömt nämna är Rodri som spelar mittback m oleguer
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 15:42
jag tror att Rijkaard har större förtroende för Larsson än vad de flesta tror, vi får se när säsongen kör igång.
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-03 16:08
Xavilicious

Nej Ezquerro är skadad så det verkar ju konstigt om han var med.

Frank Rijkaard verkar ha stort förtroende för Edmilson.
Han är ju den ända som brukar spela hela matchen.
Det kommer att bli intressant sen att se vad Rijkaard gör med honom när säsongen startar.
Barcelona Stoichkov
2005-08-03 15:30
Messí uttagen i Argentinska landslaget. Äntligen. =)
Barcelona Patrik Andersson
2005-08-03 15:24
Inte för att vara negativ men varför vill man inte möta bättre motstånd?
Även om man ska göra PR i asien så kan man väl ändå få möta det bästa dom har, tex de bästa spelarna från alla lag eller något.
Barcelona Puyolinho
2005-08-03 15:17
Asså vrf fungerar Realmadrid TV och inte Barça TV ?
Barcelona Carles Puyol Saforcada
2005-08-03 16:09
Bäst på planen: Lionel Messí!
Barcelona Patrik
2005-08-03 15:44
Pelle i Sumpan

Jag tror också att Rijkaard har ett stort förtroende för Henke. F ö har hela klubben och alla fansen också det.
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 16:02
Det går ju inte att betygsätta några spelare egentligen när motståndarna är slalompinnar.

Träningspasset kallas: anfall med 11 gubbar mot ett mål. Vi hörs, grabbar!
Barcelona Patrik
2005-08-03 15:44
Pelle i Sumpan

Jag tror också att Rijkaard har ett stort förtroende för Henke. F ö har hela klubben och alla fansen också det.
Barcelona Marcos
2005-08-03 15:54
Gaaah!!

Larsson är en sopa... han är skit, han missar hundra frilägen, är långsam, blir skadad hela tiden och snor saviolas plats... Det enda han gör småvettigt är en väggpass då och då annars usel... TA BORT HONOM!

Hoppas han bryter Benet.. skämms att ha han i Barcelona...
Barcelona Blaugrana_1899
2005-08-04 04:10
Och så va sandlådsnivån tillbaka, tack för att ni sänker nivån på forumet grabbar!

Ärligt om ni ska hålla på med småtjaffs så skicka pm till varandra istället så slipper vi läsa massa travs.

Och Marcos: Du får tycka precis vad du vill det stämmer, men du hoppas att Henke bryter benet imorn? är du helt iq-befriad eller bara allmänt dum?. Godnatt
Barcelona Marcos
2005-08-04 04:05
Adabisi

Vafan vill du? Jag är 19..och får tycka vad jag vill. Ja, jag hatar Henke... redan i juli när jag fick reda på att han Skrivit på kontrakt med Barcelona. Och ja... Jag tror på helt allvar att Barcelona blir bättre utan honom på plan. Inget fel med det.

Och ännu en gång... hoppas han bryter benet. Imorrn. Så får vi tillbaka Saviola och jag är nöjd.

Vet inte vad vår mister ser i gubben. Fast iofs är det svårt o veta vad han ser i Gio... men annars en mycket god karl...
Real Madrid Young-And-Gifted
2005-07-22 16:00
Kharles:

Det blir så när avundsjuka "catalonier" kommer och skriver massa smuts i Madrids forum.

Skriv inte onödiga inlägg så kan jag garantera er att det inte blir några som helst problem.
Barcelona Kharles
2005-07-22 15:56
Tequila

Ja det blir så när libero-marängerna kommer in hit.
Atlético Tequila
2005-07-22 15:54
Håller ert forum klass?

"Kan inte någon fixa ett som gör att alla idioter som ska in hit och skriva "hala madrid!!!!!" varje gång något händer i Real Madrid saxas omdelbart och spärras i en månad (gärna mer, helst för all evighet). Jag kan inte se meningen att skriva på just det HÄR forumet och inte heller varför vissa måste avsluta med just "DEN-ENDA-SPANSKA-FRASEN-JAG-LYCKATS-LÄRA-MIG var eviga gång de gör ett inlägg. "

"Robinho kommer nog ångra sig efter nästa säsong. Ingen, då menar jag ingen, spelare petar Barbie-Ronaldo-Raúl-Zidane... Robinho, förbered dig på att sitta på bänken."

"det spelar ingen roll hur många talanger man köper om dom ändå inte får spela. Robiho kommer inte utvecklas till en superstjärna i real madrid för han kommer bara nöta bänk."

"Jag låter er vara och hoppas ni är jävligt avundsjuka för det borde ni vara."

Ett samlingsnamn till demhär; Okunniga snorungar!

"Själv tycker jag att Robinho är en mycket större tallang än vad Messi är och anledningarna är följande:

1.Robinho hyllas av Pele "

Enligt denna person så är man världens största talnag om man hyllas av pele, måste jag tilläga en till kommentar? Ni mogna i les rambles och från madrids forum förstår nog vad jag menar.

"Nu tar vi en titt på Messi:

1.Inte blivit hyllad av den störste: Pele"

Årets argument.

Ni som har skrivit detta, jag vet inte om det beror på eran fotbolls okunnighet, eller om ni allihopa är småglin, men lär er att respektera varandra istället för att hoppa på varandras åsikter. Lär er att argumentera, istället för att såga varndra.

Med andra ord; Skämmes!
Spinbad
2005-08-03 15:50
Henke är egentligen nästan konstigt populär nere i Barcelona. Var minst två matcher förra hösten när jag var på Camp Nou som nästan hela arenan började ropa "Larsson Larsson Larsson" när han var på väg att bytas in. Han är väldigt proffsig och publiken kanske jämför honom med Nattklubbs-KLuivert. Ändå märkligt att han blev så populär så oerhört fort.
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 15:57
Slut:
9-0...Etoó och Messi tvåmålsskyttar.
Riktigt dåligt motstånd.
Kommentatorn pratade om Albertini på plan ett par gånger, jag såg honom inte...hehe;) Han sa också i början på matchen att robinho är klar för Barca...just det!
Dåligt motstånd, pinsamt faktiskt. Det roligaste var att se Messi!!
Barcelona Thiago
2005-08-03 15:59
någon som vet vart man kan ladda ner målen ?
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 15:53
Deco och eto skojar lite med varann....9-0 av Eto´o.
Barcelona Lucho
2005-08-03 15:43
Dinho_10: Du glömmer Henke. Han är den som gjort flest mål hittills under försäsongen. Sedan är ju även Ezquerro en het kandidat till den tredje platsen. Även om han är Ronaldinhos avbytare så tror jag även att vi kommer att få se honom tillsammans med brassen på planen några gånger under säsongen.
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 15:28
oleguer är inne också..alla har bytt.
Messi dunkar in 6-0!!
Messi är riktigt bra...det blir problem att plocka ut 3 anfallare sen, alla är ju ruggigt bra
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 14:58
ingen aning,...återkommer med byten i halvtid om några minuter

en kul sak är att se gabri i mittfältsposition: han och edmilson är 2 spelare som det borde snackas om mer här på forumet. Vi har faktiskt 4 bra mittbackar, inte bara en bra (Puyol).Edmilson kan också nicka vilket är bra i vårt Barca
Annons: