/spanien/barcelona/forum/25741.aspx/spanien/barcelona/forum/25741.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-05 17:28
Högaborg

Köp paketresa. Jag skulle egentligen gå på Barcelona - Valencia men det blev inte så. Det var paketresa som jag skulle köpa.
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-03 17:13
Är det någon som har en hemsida eller vet någon länk där man kan ladda ner målen från matchen idag? Tacksam för svar.
Barcelona Kharles
2005-08-04 12:42
Målen från matchen igår kommer upp ganska snart..
Ska packa in dom i winrar, har ni inte det så ladda ner och installera (gratis) från länken.
Länktips: www.rarlabs.com
Barcelona Marcos
2005-08-04 13:10
Själv skriver jag inte med benen, men jag förstår vad du menar. Och jag orkar inte följa upp dina agressioner, så låt oss gå vidare. Har bara sagt vad jag tycker...

Bara jag som tyckte att Ronaldinho försvann från matchen igår då han sökte sig för mycket centralt? iställer för att ta bollen till vänster och därifrån trolla?
Barcelona Marcos
2005-08-04 12:45
Henke är också en av de som står i hans väg, centerforwards båda två, maxi är ung och kan utvecklas, Eto'o en klass för sig... Och Messi... ja, alla kan den delen av historien, Vi har en riktigt stark profil och spelare där.

Mot Numancia gjorde han väll det ända målet... helt okej, kanske skulle det blivit fler om inte Saviola lånats ut till Monaco. Han gjorde sitt jobb för en gångs skull... Säg mig, hur många frilägen och målchanser sumpade han inte de 10 första matcherna :) ? Han är ostabil, har en mycket låg lägsta nivå, och hans högstanivå når inte upp till någon annan forward i vår trupp.

Och nej, jag önskar inte att någon annan bryter benet, något som kanske du vill så att du får se mer av mediokern Henke. Det enda jag hatar med "Barcelona" är Henke. Han förstör Balancen och charmen i laget, han kan inte spela el juego bonito stel som han är.
Barcelona Xavilicious
2005-08-04 11:59
Förresten, vilket nummer Dinho bjöd på.. Han hoppade över bollen så den gick till henke, henke skarvar tillbaka till Dinho, han gör tunnel på den kvarvarande backen och chippar bollen över målvakten, tyvärr en meter över.. Riktigt läckert att se!
Barcelona Xavilicious
2005-08-04 11:57
Carles Puyol Saforcada

Det trodde jag också, såg ut så iaf.

Pelle i sumpan

Jo, Giuly var riktigt bra. Absolut den piggaste spelaren på plan i första.

Barcelona Leo Messi
2005-08-04 10:42
Leo Messi där har vi framtiden, killen kmr bli hur bra som helst :D
Boixos Nois
2005-08-04 11:36
Messi han blir grym som fan...
Barcelona Marcos
2005-08-04 04:28
Menar självklart River Plate. Inte Boca.
Señor Laporta
2005-08-04 11:44
Senast mot kineserna spelade Deco i Ronaldinhos roll. Så även i den första Asien turnén denna sommaren om jag inte minns fel..
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-04 01:27
Kharles

Har du igen länk eller hemsida där man kan ladda ner Barcelona målen från matchen idag? Tacksam för svar :)
Barcelona Kharles
2005-08-03 16:18
Bär i åtanke att vi mötte de kinesiska mästarna. Och Messi är vår nya Pibe de Oro (Guldfot/Maradona). Robinho? Never heard o'him ;-)~

Förstår inte hur man kan önska att den egna spelaren ska bryta benet. Jag har full förståelse för att man kan ogilla en spelare, men ska det gå till överdrift? Sen kul att alla döpt om vår högerytter till Guily. Han heter faktiskt fortfarande Giuly fellow culés ;-)~

Visca el Barça i Visca Catalunya!
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-03 18:05
Lucho

Tack för länken.
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-03 16:19
Ämne: Bär i åtanke att vi ....
Du har rätt om att hur skulle man kunna önska sånt
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-03 16:18
Ämne: När kom Rodri in i 2....
Du har rätt om att Messi är på väg uppåt
Barcelona Marcos
2005-08-04 04:23
Så länge han är på benen kommer det att innebära att risken finns att han sätts in, vilket gör att högstanivån och balancen i laget sänks... Därför säger jag att jag vill att han bryter benet... Okej kanske gick för långt, hoppas han lånas ut till Mallorca.... Vill bara slippa ha honom i truppen, sorry...
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-07-31 20:38
spekulationer, spekulationer...
helt plötsligt kanske Mr President får något ryck och köper 2 vänsterbackar, Henry +2 högerbackar. Han kanske raggar någon sponsor och får in 500 miljoner euro till och köper ett halvt lag...vem vet.Då får alla laguppställningar som presenteras här göras om...vi har alla våra ideer om vem som är en bra värvning, sen dyker det upp något 20-årigt underbarn från Brasilien som ingen hört talas om.
Så gå ut och njut av sommaren, grabbar!
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-03 16:20
Kharles

Hur långt tid är Ezquero skadad?
(--MadriEntes--)
2005-07-31 17:49
Catalan//

Vill du jämföra....??

Då tycker jag att vi istället jämför våra yttebackar med era.

Salgado/Carlos kompletterar varandra väldigt bra och är enligt mig (och många andra) mycket bättre än Gio/Belleti. Det måste tom du som blaugrana erkänna. Det är ett faktum!

Hala
(--MadriEntes--)
Catalan//

Vill du jämföra....??

Salgado/Carlos kompletterar varandra väldigt bra och är enligt mig (och många andra) mycket bättre än Gio/Belleti. Det måste tom du som blaugrana erkänna. Det är ett faktum!

Hala
(--MadriEntes--)
Catalan//

Vill du jämföra....??

Hala
Barcelona Kharles
2005-08-03 16:51
alex163

Madrid Cabrón, Salud al Campeon!! haha ;-)~

Messi

Jag såg sista 20-25min och Deco och Messi var bäst. Enligt de flesta var också dessa bäst i matchen (alla spelade en halvlek)
Barcelona Xavilicious
2005-08-03 16:23
Jaja, Ezquerro var skadad.. Såg ni inte mitt frågetecken, jag var tveksam från början? :P
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-07-31 18:41
Jag tror stenhårt på att Rodri och Pitu kommer att få mer speltid denna säsongen.
Barcelona Catalan
2005-07-31 17:39
Ämne: Ämne: Puyol_2....
Nu jämför du ju våra ytterbackar med era mittbackar. Vi kan istället jämföra vårt mittbackspar med erat.

Puyol/Marquez kompletterar varandra väldigt bra och är enligt mig (och många andra) mycket bättre än Helguera/Woodgates. Det måste tom du som madridista erkänna. Det är ett faktum!

Visca
Barcelona Catalan
2005-07-31 17:29
Gabriel

Kolla länk. Där står det vilka spelare Rijkaard anser vara bäst lämpade för pivote positionen.

Annars håller jag med dig om att Van Bommel borde spela från start. Jag tror inte vi har värvat honom (trots att han kom som bosman, vilket betyder att han kom gratis) för att sitta på bänken och se o lära.

Vår Mister tycker att följande spelare kan spela pivote; Marquez, Edmilson, Motta och Xavi. Han ser altså inte Bommel som en defensiv spelare, vilket inte betyder att han inte KAN spela där, utan bara att Rijkaard satsar på dom här 4 männen som pivotes.

Jag är övertygad om att Marquez kommer bilda mittlås tillsammans med Puyol och att Edmilson kommer agera backup till dessa 2 herrar. Då är det bara Motta och Xavi kvar som tillgängliga pivotes. Jag tror att Mr. Rijkaard satsar på Xavi i dom inledande omgångarna av La liga och sen får vi se hur han hävdar sig där. Och då kommer Deco och Van Bommel husera på dom 2 offensiva mittfältsplatserna.

Marängerna kommer aldrig att vinna något om dom har Helguera/Pavon/Woodgate som mittbackar, tro mig. Men värvar dom en riktig crack så möjligen.

Visca el Barça
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-07-31 20:58
alex163

Han är kass defensivt.
Barcelona Woods
2005-07-31 18:23
hehe undrar vad etoo har för sig på den här bilden..
Real Madrid Real_Marid
2005-08-04 01:05
Di stefano va bättre än va Romario är kan ja garantera men dom andra två är i en klass för sej. Men Maradona var inte som bäst i Barca
Annons: