/spanien/barcelona/forum/25735.aspx/spanien/barcelona/forum/25735.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
alvo
2005-08-03 22:28
Ämne: Knyckte den här list....
För att ta mittfältet...vad gör Kaka i listan och pirlo.

In med Cambiasso för fasiken och Pizzaro.
Barcelona Bopi
2005-08-03 22:20
den gula tröjan e ju SKÖN!!! de ska ja ha!!
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-03 11:49

Nu börjar det bli dags att ladda för match...2 timmar kvar. Hoppas att framförallt få se Bommel och Messi i full aktion.
Barcelona Puyolinho
2005-08-03 14:09
Xavilicious

Vad är Sportexpressen för kanal ?
Behöver man kort för det eller ?
Barcelona Leo Messi
2005-08-03 20:42
haha PINSAMT J stile visst
Barcelona Xavilicious
2005-08-03 13:55
Härligt att Sportexpressen visar Spaniens bästa lag och inte bara marängerna från huvudstaden. Kl 14.00 sitter jag bänkad framför tv!
Real Madrid Robinho_17
2005-07-31 16:52
Young-And-Gifted// braa äntligen nån som fattar ... o dom som säger " vi ska stoppa kuk i barca i år" är sånna "fans" som blev "fans" när beckham eller eller robinho/baaptista kom till madrid .. dom vet inte vad dom snackar om .. som Young-And-Gifted Sa barca har absolut en av världens bästa spelare ... Men de e fult av er att seja real e dumma som vanligt som visaa av er påstår bara för att vi fick in robinho o babbi .. o va säkra på att perez ska locka fram en världsback så småningsom
(--MadriEntes--)
2005-07-31 16:30
Messi//

I den senaste matchen mot er på bernabeu så hade vi pavon och helguera som mittbackar och vi slog er med 4-2 ändå så du ska inte snacka!

P.S De 3 brassarna Baptista, Robinho och Ronaldo kommer att ta hand om ert försvar!
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-08-03 19:22
Ingen som har länk till mål fårn dagens match? TAck på förhand
(--MadriEntes--)
Messi//

I den senaste matchen mot er på bernabeu så hade vi pavon och helguera som mittbackar och vi slog er med 4-2 ändå så du ska inte snacka!

P.S De 3 brassarna Baptista, Robinho och Ronaldo kommer att ta hand om ert försvar!
(--MadriEntes--)
Messi//

Barcelona Ronaldinho 9302
2005-08-03 22:58
Ämne: en fråga hur ska ni ....
För det första är Motta bättre än Marquez. För det andra kommer troligen Marquez spela som back.
Och för edt tredje vad har Real Madrid för backar Pavon och Salgado?
Barcelona Majsan
2005-07-31 16:48
Valdés/

Håller med om att det är otroligt oroande att ingen ytterback inköpts, men du framför även en hel del jag verkligen inte håller med om.

Den i mina ögon enda riktigt svaga platsen i dagens Barca är, föga överaskande, vänster backposition. Varken Sylvinho eller Gio håller mot bättre motstånd, och vi har ingen annan spelare som aspirerar på platsen än dessa två. På högersidan tycker jag Beletti gjort fantastiska matcher, men också fullständigt värdelösa. Dock är skillnaden här att det faktiskt finns bra spelare som konkurrerar, nämligen Gabri och Damia. Framförallt den förstnämde är en personlig favorit, som i mina ögon är klass och inte utfyllnad. Här ser jag inte alls någon kris.

Du tycker också att vi ska värva en spelare lik Puyol, men det håller jag inte alls med om. Som det ser ut idag finns Puyol, Edmilson, Marquez och Oleguer på den platsen, och det är mer än väl. Ett i mina ögon idealiskt mittbackspar är just Puyol tillsammans med någon av de andra, personligen ser jag definitivt helst Edmilson, och inte Puyol och hans tvilling. Puyol har fart, hjärta och blick, men teknik och huvudspel är inte hans bästa sidor och dessa finns i stället hos Edmilson och Marquez. Vem av dem som passar bäst är svårt att säga, men Marquez är grymt bra på huvudet och Edmilson grymt bra med fötterna, så de kan ju vara perfekta för att alternera beroende på mostånd.

Jag är också en aning trött på det eviga gnället på Guily. Jag håller fullständigt med om att han var värdelös i höstas, men de sista 10-15 omgångarna skapade han hur mycket som helst. Som jag ser det har han definitivt potential att fortsätta i den formen, och i så fall är han en tillgång för vilket lag som helst, och i synnerhet för Barca. Att han som du säger är en sämre fotbollsspelare än Saviola är för mig helt oförståeligt. Däremot håller jag med om att jag tror att Saviola har lika mycket att bidra med som Larsson, Maxi och Esquerro och att Rijkaard gärna kunde förklara sina tankar kring Saviolas kommande utlåning.

För övrigt tror jag definitivt att Real gjort årets värvning i och med Baptista. De kommer bli ruggigt bra i år, dock beroende på vad som sker med Woodgate och Samuel.
Barcelona Patrik
2005-08-03 21:47
Måste säga att när man ser hela bortastället inte enbart tröjan alltså, ser det faktiskt snyggt ut.
Real Madrid Young-And-Gifted
2005-08-03 13:07
Gabriel:

Tro mig om du spelar i Världens bästa landslag, då är du en spelare i världsklass.
Barcelona Patrik
2005-08-03 21:47
Måste säga att när man ser hela bortastället inte enbart tröjan alltså, ser det faktiskt snyggt ut.
Spanien J stile
2005-08-03 21:42
Ämne: den här rankningen f....
För att inte tala om IFK göteborg låg på fjärde plats! Tänk om det skulle hända nu!
Barcelona Adabisi
2005-08-03 20:57
Den listan handlar väl förmodligen om CL förra året och då är den mer motiverad.
Real Madrid AnDeY
2005-07-22 15:46
Asså Hur kan ni tycka att Messi är bättre fotbollspelare en Robinho? Han är bara 21 år och kolla på dom finterna han gör.Han är 3:de efter Ronaldo och Adriano

Som tex
Baptista
Olivera inte är.

Argentina har inga riktigt bra anffalare.Dom har bara nästan Saviola, Crespo och Tevez, Nån jag missat?

Hala Madrid Y Robinho !
Barcelona Kharles
2005-08-03 13:04
Rebin M

Ni som har nya Coolstreaming kan ju se om matchen sänds på CCTV5, har för mig att Sport skrev att den visas där. Jag har hittat några streams som kan fungera där CCTV5 finns.

http://beelinetv.com/

(Och länktipset)
Spinbad
2005-08-03 21:03
Förresten ang. dagens match. Är Maxi Lopes skadad eller bara långt ifrån startelvan?
Barcelona Lucho
2005-08-03 17:45
Marcos: "TÄnker bara på lagets bästa..."

Många tävlar om priset för årets mest korkade inlägg men det vete fan om inte du lyckats avgöra det hela redan nu.

Hur kan man tro att en uppoffring av Henke skulle leda till att laget går bättre?! Jag vill påstå att han fyller en otroligt viktig funktion i dagens Barça. Och nej, med det vill jag inte ha sagt att han ska spela från start, för det ska han inte. Henke har dock egenskaper som få andra spelare i dagens Barça besitter (åtminstone av anfallarna). Han ger alltid hundra när han väl får chansen, han är bra på huvudet, han spelar alltid för laget, han har defensiva kvalitéer och viktigast, han är otroligt duktig på att snubbla in bollen. Kort sagt, i matcher när Eto'o inte lyckas kan Henke bytas in och med sitt spel förändra matchbilden. Inte för att han är den som dribblar sig genom ett helt försvar och dunkar upp bollen som Eto'o och Ronaldinho kan göra utan för att han med sitt slit gör väldigt mycket nytta för andra spelare.

Kimmpa_fcb: Om du vill se hela matchen så brukar Barça-matcher läggas upp på www.fbtz.com efter några timmar..
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-03 18:50
Rickiboy

Du måste vara medlem.
Barcelona Barca-Campeon
2005-08-03 21:16
i vilken kanal spelar sevilla mot barca ???
och när???
Real Madrid robinho_ronaldo_babptista
2005-08-03 21:20
en fråga hur ska ni använda marquez i år ...back eller df.mittfältare......och en grej han e bättre än motta ......motta e kass....maquez e mycket bättre....kan ni svara mig på reals forum..
Barcelona Rickiboy
2005-08-03 18:29
Lucho\vart ska man trycka sen på hemsidan för att se om man kan se målen?..
Barcelona Kharles
2005-08-03 20:48
Den listan är rent skräp. Att inte ha med Deco och Puyol tyder på 'okunskap'.

Sen gjorde Messi 2 assist, till Deco och Gio. Sista målet (Eto'o) assisterade Deco till.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-08-03 21:32
NU är jag medlem fbtz.com men jag fattar inte hur man laddar hem matchen. hjälp snälla..:)
Real Madrid robinho_ronaldo_babptista
2005-08-03 21:14
asså inget illa menat men ska eran borta tröjer vara gult det här säsöngen ....assså alla i barca ser ut o vara parkerings vakter....eran gammla borta tröjer var mycket snyggare.....
Barcelona Kharles
2005-08-03 21:12
Adabisi

Inte ens då. Det ser mest ut som den är baserad på 2 högst 3 matcher.

Spinbad

Han var småskadad, Rijkaard ville nog inte ta risken.
Annons: