/spanien/barcelona/forum/25725.aspx/spanien/barcelona/forum/25725.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona fc
2005-08-05 16:26
ja har en fråga till alla BARÇA fans tror ni att Barcelona kommer göra nån värvning innan la liga startar?? skulle vilja HENRy dra på sig BARÇA tröjan:D
Barcelona Maxi Lopez
2005-08-05 10:49
Läste på officiela hemsidan att Van Bommel återuppkalad för landslagsuppdrag skönt och höra. Hade för mig att han vara petad ett tag.
Barcelona Maxi Lopez
2005-08-05 10:43
Vet nån ifall man kan se matchen på någon av Coolstraming kanalerna ?

Snälla ni som skriver skit om Barca håll er till nån annan forum samt egna barca medlemmar som skriver att Henke e skit o.s.v
Barcelona surman
2005-08-05 01:22
Vi har en undebar trupp för året, va kan ställa med två elvor som båda skulle klara sig riktigt högt i tabellen.

---------------------Valdes----------------------
--------------Puyol----------Marquez-------------
---Belletti----------------------------Gio-------
--------------------Motta
-------------Deco-----------Xavi
---Giuly------------------------------Ronaldinho
------------------Eto'o

----------------------Jorquera-------------------
-------------Oleguer--------------Damia
---Gabri--------------------------------Sylvinho
---------------------Edmilson
-------------Van Bommel------Iniesta
--Henke Larsson-----------------------Ezquerro
---------------------Maxi

Med ändå namn som Messi och Rubén på bänken.
Barcelona Patrik Andersson
2005-08-05 08:39
Ämne: när är matchen ikväl....
Klockan 22 börjar matchen. Se länk för kanal.
Barcelona Patrik
2005-08-05 00:10
Ardan

En klassiker här på forumet minst sagt, haha.

Historiens roligaste inlägg serverades dock på Gnagarforum för ungeför ett år sedan. Det var en pojke som inte kunde förstå varför Gnaget låg så dåligt i tabellen när laget egentligen hade kapacitet att vinna allsvenskan eftersom han hade lyckats göra det med i stort sätt samma lag i CM. Det är humor.

EDIT: La oreja de van gogh
Jag tror att jag läste det på sport.es
Men det är mkt möjligt att Offside också skrivit det.
Barcelona Kharles
2005-08-05 01:46
Forca Blaugranas

Ska man ge sig på en diskussion med dig? Jag har inte sagt att alla de är nazister, men många av dom är det. Och många av dom är idioter som bara kommer till arenan för att slåss och förstöra och ropa Puta till vår president. Förut handlade Boixos Nois om tifon och skönsjungande supportrar, nu är de mest tonårsgäng som sitter tysta i sitt hörn i varje match, de som kommer in i alla fall..

Bobby_Raul

Vad snackar du om? Ni har inte ens bättre försvar än era grannar på Calderon. Det är bara St. Casillas som får er att se bra ut.

bona nit
Barcelona Patrik
2005-08-05 00:10
Ardan

En klassiker här på forumet minst sagt, haha.

Historiens roligaste inlägg serverades dock på Gnagarforum för ungeför ett år sedan. Det var en pojke som inte kunde förstå varför Gnaget låg så dåligt i tabellen när laget egentligen hade kapacitet att vinna allsvenskan eftersom han hade lyckats göra det med i stort sätt samma lag i CM. Det är humor.

EDIT: La oreja de van gogh
Jag tror att jag läste det på sport.es
Men det är mkt möjligt att Offside också skrivit det.
Spanien La oreja de van gogh
2005-08-05 00:07
Patrik

Tyvärr kommer tidningen ut varannan månad.

Men jag frågade dig detta eftersom jag är nästan säker på att informationen om att man gör en video om Larssons rörelsemönster till att undervisa Barcelonas ungdomar står i den tidningen (i det tredje nummret av offside tror jag).
infot om detta kan iofs ha stått på andra ställen med.
Barcelona Ardan
2005-08-05 01:02
Ämne: Sluta göra jämförels....Messi/
Det finns folk som tror att de är bättre än de flesta här på forumet! Du är en av dem, du ska jämt komma hit och säga "du måste vara sju år eftersom här på forumet får vi inte skriva roliga inlägg m.m" och jag kan gissa att det är inte första gången du skriver sånt här heller... Jag skrev förra inlägget mest för skoj skull, inte för att det skulle starta kaos här.. men eftersom du inte insåg humorn i inlägget kan jag bara tycka synd om dej ... Väx upp nu och spänn av .. LIVET HAR SINA GODA STUNDER som McD har sagt!

peeace o jag vill passa på och gratulera alla andra som insåg att detta var mest på skoj skull :)
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-04 23:54
Giuly var ju ok förra försäsongen också, men jag håller med, det ser mycket lovande ut!!

Det blir ett ganska angenämnt problem för Míster att plocka ut 3 anfallare inför matcherna: alla är ju egentligen för bra för att sitta på bänken.
Barcelona Gabriel
2005-08-05 03:03
Sheit vad det stör mig på patetiska chelsea fans som tror att Frisk hjälpte Barcelona mer än vad Collina hjälpte Chelsea i returmötet.

Så mycket skitsnack från socrates. Undra hur längesedan det var han borstade sina tänder, hans mun stinker nämnligen skit !
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-05 01:29
surman

Jag tror att Damia är bättre som högerback som är hans riktiga position.
Barcelona Lucho
2005-08-04 22:49
Pelle i Sumpan: ..och dessutom är Miguel högerback så hoppet om en ny vänsterback känns mao minimal iom att man tydligen tycks prioritera en förstärkning på högersidan före vänstersidan.
Barcelona Frodo
2005-08-04 22:31
Hej! Är det någon som vet om Barcelona försöker värva en vänsterback eller inte? Jag vet att Rijkaard har sagt att de har värvat klart men de kan väl inte ha förbisett vänsterbacksplatsen.
Barcelona Kharles
2005-08-04 22:09
Kristian

91 000 månniskor den matchen, kan tänka mig vilken stämning det var (som du påpekade). Tack för bilderna ;-)~

pcm

Tack för länken.

Marcos

Tror du inte att Henke hade kunnat flytta till en storklubb i en av de tre stora ligorna om han ville? Han öste in minst 30 mål i ligan år efter år, men han valde att stanna i Celtic pga något som kallas för lojalitet. Dessutom blev han snabbt omåttligt populär hos Camp Nou-publiken.

Tronalldinho

Gårdagens mål finns i länktipset.
Barcelona Carles Puyol Saforcada
2005-08-05 01:01
Stoichkov: Jag är mycket tveksam till om du verkligen läste mitt inlägg. Jag citerar mig själv: "Men som sagt, det är ju inte beroende på vilket lag som har de bästa enskilda spelarna som man vinner titlar, utan på organisationen, speltanken, inställningen hos spelarna, ett bra grundspel m.m."

Förutom spelarjämförelsen så skrev jag en hel del om andra saker än just spelarjämförelser, som jag tycker var värt att diskutera, och gärna skulle vilja få respons på, istället för att bli sågad nere vid fotknölarna för att jag anslöt mig till en av de cirka 10 skribenterna som redan gjort jämförelser lagen emellan.
Barcelona Kamelen
2005-08-04 21:28
Carles Puyol:
Jag kommer att tacka nej till alla anbud, oavsett om de kommer från Italien, England eller från nåt annat spanskt lag. Det finns helt enkelt inget lag som är bättre än det här.”
Barcelona Patrik
2005-08-04 23:53
La oreja de van gogh

Jag är ingen trogen läsare av Offside, men det är en mycket bra tidning. Kommer ut för sällan och går lite för snabbt att läsa dock..
Barcelona Barca_nr1
2005-08-04 19:27
vad e det f;r snack om att maxi ska bli utlånad.
han ska ingenstans det har rijkaard sagt om han hade blivit hade han blivit det f;r l'ngessen eftersom benfica hade lagt ett lånebud på han..
Barcelona Patrik
2005-08-04 23:53
La oreja de van gogh

Jag är ingen trogen läsare av Offside, men det är en mycket bra tidning. Kommer ut för sällan och går lite för snabbt att läsa dock..
Nikedine
2005-08-04 22:17
Marcos
Som Kharles skriver så skulle Henke ha kunnat gått till en storklubb tidigare om han hade velat och dessutom tyder det faktum att han fick chansen i en storklubb vid 33 års ålder på att han har klass.
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-04 22:42
Inga rykten om det så vitt jag vet...antagligen litar Míster på Sylvinho och Gio. Men man vet ju aldrig...vem skulle det vara isåfall? Ex. Miguel är ju på väg till Juve sägs det
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-04 22:21
Lucho:

visst, håller med...tråkigt med folk som inte kan diskutera utan bara skriver "du e dum i huve", "hoppas han bryter benet" osv. Men det är ingen idé att försöka övertyga sådana individer och ödsla tid på det. Det är roligare med konstruktiva samtalsämnen som ger någonting.
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-04 23:52
Det såg ut att Giuly har tränat på sina boll mottagningar för igår på matchen så tog han emot bollarna mycket bra.
Som i ligan var en av hans nackdel.
Barcelona Lucho
2005-08-04 21:56
Pelle i Sumpan: Det enda Marcos har påstått är ju att Henke suger. Han kommer inte med några vettiga argument till varför han tycker så. Och att istället för att bemöta andra argument, föreslå att diskussionen läggs ner är ju lite trist..

Sedan kan man ju fråga sig om det är någon idé att diskutera överhuvudtaget om allt handlar subjektiva åsikter. Eller vart vill du komma?
Real Madrid #ronaldo#
2005-08-04 22:07
hejsan
när ska Barcelona och Sevilla spela mot varn??
Barcelona Pelle i Sumpan
2005-08-04 21:50
Henkediskussionerna är lite meningslösa...det där är ju subjektivt och ingen kommer någon vart. Man köpte inte killen för att vara schyssta mot honom. Han är bra.
Jag tror att det finns för lite att snacka om just nu helt enkelt...det händer inte så mycket på Barca-fronten (förutom 9-0 segern igår) ha det gott!
Barcelona Marcos
2005-08-04 17:41
Jag sa att vi sätter punkt på diskussionen... och det verkar alla Barcelonafans ha fattat... men så kommer det in en mierdilista som ska fortsätta showen ;)
Barcelona Lucho
2005-08-04 21:31
Marcos: Det är väl ingen som påstår att Henke är i samma klass som Zidane eller Ronaldinho men man kan väl vara en viktig del i ett lag för det? Jag tycker att du gör det lätt för dig när du undviker att bemöta föregående skribenters påståenden och istället säger att du vill "avsluta diskussionen". Det verkar som att du inte har så mycket mer att komma med..
Annons: