/spanien/barcelona/forum/25722.aspx/spanien/barcelona/forum/25722.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rivald0
2005-08-31 14:28
dom har 10 000 :- fast
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 14:28
vad tjänar killen (i SEK) om han har en medelbra dag? hur ser det ut med hyreskostnader?
Barcelona Rivald0
2005-08-31 14:25
rawkus min polare jobbar som det där nere nu...arbets tider 12:00 - 21:00
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 14:25
Laporta tackade ju nej på ett bud för Saviola på €10M från Espanyol. Så visst vi kan sträcka oss till 17 och Saviola för Ramos (10+17=27). Helt okej tycker jag. Var nog det han haft i tankarna hela tiden Laporta.

S.W.A.T: inte pund, utan euro. ;)
Barcelona S.W.A.T
2005-08-31 14:12
£27m nej tack för fan! för dom pengarna kan vi lägga på en bra vänster back... men ja tror att vi får honom billigare, om man räknar in Saviola med... ja tror att Laporta tänker så!!!!
Atlético rawkus
2005-08-31 14:07
Skulle det ej funka med länken, så gå bara in på Manpowers hemsida och sök efter ett företag som heter Transcom.

De hjälper till med det mesta sen(utbildning, hjälp med boende osv)

Peace!
Atlético rawkus
2005-08-31 14:04
Hallå på er!

Nån som e sugen på att jobba o bo i Barcelona ???

Sökte ett jobb som telefonförsäljare(endast svenska kunder!!). Man får en grundlön + provison(så man behöver ej va orolig att bli pank iaf..).
Va tvungen att tacka nej då det blir 3 års studier i Australien from. 20 januari -06.

Här har ni länken iaf.

Mvh/rawkus

(edit: redaktionen)
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 13:37
Angående artikeln som nyss kom in här, €27M för Ramos som visserligen är en lovande ung man, men vi behöver bättre en förstärkning på vänsterkanten. Så nej tack! Inte för de pengarna va?
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 12:58