/spanien/barcelona/forum/25722.aspx/spanien/barcelona/forum/25722.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rivald0
2005-08-31 14:28
dom har 10 000 :- fast
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 14:28
vad tjänar killen (i SEK) om han har en medelbra dag? hur ser det ut med hyreskostnader?
Barcelona Rivald0
2005-08-31 14:25
rawkus min polare jobbar som det där nere nu...arbets tider 12:00 - 21:00
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 14:25
Laporta tackade ju nej på ett bud för Saviola på €10M från Espanyol. Så visst vi kan sträcka oss till 17 och Saviola för Ramos (10+17=27). Helt okej tycker jag. Var nog det han haft i tankarna hela tiden Laporta.

S.W.A.T: inte pund, utan euro. ;)
Barcelona S.W.A.T
2005-08-31 14:12
£27m nej tack för fan! för dom pengarna kan vi lägga på en bra vänster back... men ja tror att vi får honom billigare, om man räknar in Saviola med... ja tror att Laporta tänker så!!!!
Atlético rawkus
2005-08-31 14:07
Skulle det ej funka med länken, så gå bara in på Manpowers hemsida och sök efter ett företag som heter Transcom.

De hjälper till med det mesta sen(utbildning, hjälp med boende osv)

Peace!
Atlético rawkus
2005-08-31 14:04
Hallå på er!

Nån som e sugen på att jobba o bo i Barcelona ???

Sökte ett jobb som telefonförsäljare(endast svenska kunder!!). Man får en grundlön + provison(så man behöver ej va orolig att bli pank iaf..).
Va tvungen att tacka nej då det blir 3 års studier i Australien from. 20 januari -06.

Här har ni länken iaf.

Mvh/rawkus

(edit: redaktionen)
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 13:37
Angående artikeln som nyss kom in här, €27M för Ramos som visserligen är en lovande ung man, men vi behöver bättre en förstärkning på vänsterkanten. Så nej tack! Inte för de pengarna va?
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 12:58
japp..med sitt diamantformade mittfält får väl Zidane plats också...svårt att säga vad detta mittfält har för kvalitéer i samspelet. De känns alla lite ojämna med konstanta ups n´ downs...dåliga och bra dagar. Detta kan nog bli Reals akilleshäl (förutom ett klent mittbacksförsvar). Ronaldo (producerar)/Robinho (talangen) kan man kanske inte klaga så mycket på. Inte Casillas heller. Rauls kvalité de senaste 2 åren känner vi ju till...hade han inte varit en del av klubbens själ hade han sedan länge sålts till....Newcastle ;)
Barcelona Kharles
2005-08-31 12:45
El turco

Jag vet inte om vi slapp undan för att vi är en storklubb då många fler mindre klubbar kommit undan med löjliga bötesbelopp när publiken hånar våra mörkhyade spelare.

Younis

Även om de får Ramos tycker jag de har en del kvar. De behöver ett bättre mittfält, det är den lagdelen som vinner matcherna. Beckham-Gravesen-Baptista är bara styrka och lite talang. De behöver ett spelskickligt mittfält för att hålla i bollen och dominera matcher, annars kommer de att få hoppas att Casillas är i bra form i de resterande 37 omgångarna..
Barcelona Daninho_7
2005-08-31 12:44
Ramos klar för Real Madrid inom några timmar. Faen hade gärna sett honom i Barca
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 12:42
Puyol-Marques som mittlås och Motta pivote.
Eller blir det Xavi som pivote och Bommel-Deco framför. Tycker Bommel är för bra för att vara andrahandsval.Kanske alla förslag blir verklighet, om nu inte Míster kör med samma elva hela tiden som förra säsongen.
Barcelona Younies
2005-08-31 12:36
Låt Madrid köpa precis vem dom vill, men tyvärr det hjälper inte. Vi vinner allt i år !
det enda som oroar mig är som sagt vänsterbackplatsen. Har sagt det från första början och kommer att säga det hela sösongen med.
En ny vänsterback måste bara köpas in för att kunna vinna champions league. På mittbacksplatserna kommer ju det bli Puyol och Marquez som sköter dom platserna, samt oleguer och Edmilson som också kan spela där.
Så det enda vi behöver är en ny vänsterback.
Evra helst !
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 12:25
bara att acceptera. Real värvar 3 fantastiska spelare med Baptista, Robinho och (antagligen) Ramos.
Barcelona bara en: van Bommel.Ezquerro breddar truppen, inte mer. Önskar att vi hade köpt en back. Skulle vi mot förmodan värva Ramos har jag stora förhoppningar om ligatitel. Nu känns det 50-50 mellan Real och Barca.
Real Madrid El turco
2005-08-31 12:11
Han e skitbra som högerback med.

Kharles: medger att det börjar bli utdraget men jag kan inte acceptera att Barcelona ska slippa undan bara för att de är en storklubb. Ni måste spela utan publik, så är det bara. Tills dess fortsätter vi protestera! Det är en principsak.
Barcelona Havaldinho
2005-08-31 12:09
Ramos går till real de är bara tricks som pågår nu för att de ska höja sitt bud, men OM han kommer till oss vill jga han ha på ytterbacken inte i mitten där ska Marquez-Pyoul regera...
Barcelona Kharles
2005-08-31 12:06
Vad jag vet så har vi redan fått vårt straff.. ;-)~
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 11:55
Personligen så hoppas jag han stannar i Sevilla. De ser starka och intressanta ut i år. ;)
Real Madrid El turco
2005-08-31 11:53
Vad som än skrivs av AS och Marca idag kan ni i princip ignorera. De står alla under kontroll från huvudstaden. Det e så att man blir spyfärdig hur de håller på. I det här läget hoppas jag nästan att Barca lägger upp pengarna (vansinnigt!) så att han inte går till Madrid. Men jag tycker fortfarande ni ska stänga Camp Nou och uppfylla straffet, ya!!
Barcelona barcjugg
2005-08-31 11:48
Verkar kört med Ramos. Det lutar väl bara mer o mer åt real tyvärr
Real Madrid Fizu
2005-08-31 11:25
Han kan fortfarande tacka nej. Man kan ju fråga sig varför han skulle ta chansen att spela för världens genom tiderna mest framgångsrika klubb? Att hans gamla lagkamrat Baptista spelar där försämrar nog inte saken.
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 10:45
Fattar inte hur killen tänker om han hellre vill gå till RM. Vore väl ändå det optimala för en 19-åring att få spela med Spaniens bästa mittback Puyol? Fast han har väl inget att säga till om egentligen om klausulen läggs upp.
Barcelona Havaldinho
2005-08-31 10:20
Verkar vara mycket skit snack om avtal hit o ditt just nu allt tror jag är för att pressa den den andra parten...
Den underbara sidan av förhandlingar hahaha
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 10:00
Verkar som Laporta och del Nido har en överenskommelse om en framtida övergång för Ramos till Barça. Men nu när RM har lagt sig i så kan de knäcka den om de väljer att lägga upp klausulen som är satt på Ramos. Allt enligt as.com, hur troligt nu det kan vara.
Barcelona Havaldinho
2005-08-31 09:58
Spännande sista dan nu innan marknaden stänger för terminen...
Ramos eller inte nåt stor köp kommer real göra frågan är bara vem..
Barcelona FCB_Petterzzon
2005-08-30 21:10
HLKINHO

www.ronaldinho10.com
Gå in där har du några klipp i alla fall från barca - chealsea
Pelada
2005-08-30 20:02
Måste säga att det var riktigt roligt. Graciaz Kharles (ursäkta stavning)
Barcelona Younies
2005-08-30 19:23
,
Barcelona Cneemästaren
2005-08-30 19:19
@ HLKINHO
Om du PMar mig så svarar jag med min MSN, jag kan skicka ett klipp med alla mål från det andra mötet mellan Chelsea - Barcelona. Varning dock för Chelsea propaganda, en polare skickade det till mig och han håller på Chelsea. Det är filmat från läktaren och i bakgrunden hörs "London is calling" (Tror jag låten heter..) Men, man får iaf. se målen.
Barcelona Sonde
2005-08-30 19:05
Maxi Lopez: tack för det, jag lägger in den nu.
Annons: