/spanien/barcelona/forum/25714.aspx/spanien/barcelona/forum/25714.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_Rambla
2005-09-25 00:36
carlos.//
Tror att mycket av det mentala har vänt nu i och med matchen mot Bilbao. Det var en laginsats att vända och det med 1 man mindre. Nu lär självförtroendet vara på topp. Ni bör ta 3 lätta poäng mot Alaves även om det är borta. Vi spelade nästan ut dem helt, men kunde inte få in bollenjäkeln i mål bara.
Real Madrid Diii Stefano
2005-09-25 00:35
Ja, Henke är en fighter!
Synd att han inte fick sätta någon idag.

Ska ta och dra nu.
Grattis till segern alla barca fans.
Ciaaaaaao

Hala Madrid
Real Madrid Kickade
2005-09-25 00:34
Hur såg Barcas mittfält ut under cruyffs tid?
Barcelona La_Rambla
2005-09-25 00:33
Diii Stefano//
Helt klart, tränaren bör straffkommendera honom i veckan. Jävligt illa mot sina medspelare att göra så. Man såg ju tydligt, domaren blev nästan tokig där. Han måste ha sagt några väl valda ord när han applådera. Som sagt, synd om festen för fansen som nu uteblev.

Ja Henke är skön, trots att det inte stämmer vid mottagning av boll så borrar han ner huvudet och kämpar på. Men sen funkar det fint när han väggspelar med tex Eto'o. Det är den avgörade touchen i boxen när han ska till att avsluta som han krånglar till det. Hoppas det lossar för honom snart.
Real Madrid Raúlmania
2005-09-25 00:31
Oliveira= idioti personifierad

Grattis till segern!
Barcelona Polero
2005-09-25 00:30
La_Rambla

Med tanke på förra säsongen hade man ju rätt att vara lite orolig vad gällde rotation. Vad bytte Míster då? Belletti mot Damia. Gio mot Sylvinho. Och stackars Iniestapojken i mitten på andra.
Vi får hoppas detta fortsätter och att han alltid petar spelare som ser sega ut...som Ronaldinho kan göra emellanåt. Att spela halvskadade spelare tycker jag är ett hån mot killarna på bänken.
Real Madrid Diii Stefano
2005-09-25 00:29
La_Rambla//

Oliviera har bara sig själv att skylla, hade jag varit tränaren hade jag inte blivit förbannad på dommaren utan på Oliveira.

1) Visar ingen respekt mot dommaren, genom att klappa nonchalant för varningen.

2)Överger sina lagkamrater för 90 min slit med en man mindre.

3)Sist men inte minst fansen.

Var det bara jag som såg att Valdes värkade vara jätte nervös näst intill rädd varje gång han fick bollen hemspelad och en betis spelare försökte springa på. Annars tycker jag att Henke är så skön! Han kanske inte gör märkvärdiga grejer på plan, men hans sliiiiiiiiiiiiit! det får även mig som Madrid fan att le.
Barcelona La_Rambla
2005-09-25 00:28
Polere//
Helt klart. Vet inte om det var dig och Kharles jag diskuterade pivoteplatsen här om dan med. Nu verkar det som om vi ska hoppas på Motta och Xavi där?

Tänk sen när Ronaldhino och Deco kommer upp i sin normala standard när de är på topp. Då jäklar blir det åka av. :D

Edit: Glömde ju den gode Kaiser, han är ju också grym som pivote. 3 alternativ mao. :)
Real Madrid carlos.
2005-09-25 00:27
La_Rambla:hehe hoppas på seger imorrn såklart men det blir svårt,det är inte bara att åka ditt och hämta 3 p,alltid svårt att spela på bortaplan i Spanien.

Hala Madrid
Barcelona Polero
2005-09-25 00:26
ja,
Edmilson känns som en ok backup som mittback. Puyol, Marquez, Oleguer, Edmílson...i den rangordningen. Pivoterollen stämmer inte alls för Edmilson men utmärkt för Xavi.
Barcelona Klint
2005-09-25 00:26
Van Bommel är king !
Barcelona La_Rambla
2005-09-25 00:25
Polero//
Japp, underbart! Hoppas verkligen mister inser nu att man måste rotera en sån här säsong och med såna spelare i truppen. Kanske iofs har varit hans planer hela tiden, bara vi som inte fattat det. Han skrattar nog åt fansen just nu den gode Frank. :)
Barcelona Polero
2005-09-25 00:24
Med 11 Betisspelare hade nog Belletti/Sylvinho fått bekänna färg i större utsträckning än ikväll. Men de var ok.
Barcelona La_Rambla
2005-09-25 00:24
carlos.//
Av det Edmilson visat tills nu, så håller han inte bra klass. Speciellt markeringspelet vid hörnor och frisparkar är bedrövligt. Han "tappar" alltid sin spelare verkar det som. Jag skulle nog vilja ha honom på bänken framöver ja.
Barcelona Polero
2005-09-25 00:22
vi spelade med bättre fart ikväll med Ronnie borta. Han har varit seg och anfallet stannat upp. Men jag tror att han är tillbaka heltänd i matchen mot Udine! Äntligen , Rijkaard...rotation!
Barcelona La_Rambla
2005-09-25 00:22
Diii Stefano//
Äntligen en som förstår, att så där uppträder man inte på en plan. Säger som jag sa innan, hade en barcaspelare gjort så hade jag applåderat domaren om han visat ut honom också.
Tycker också att det var synd på utvisningen, tror att Betis hade kunnat ge oss en rejäl match annars.
Barcelona La_Rambla
2005-09-25 00:21
carlos.//
Tack, ni ockå när ni tar emot Olympiakos. I morn får ni gärna ehhh...spela oavgjort säger vi då. :)
Barcelona Agge
2005-09-25 00:20
Bara jag som tycker att Maxi fick lite lite speltid? han kunde väl ha blivit inbytt i samma veva som Esquerro, vi hade ju en betryggande ledning. Bommel imponerar på nytt, hoppas att Rijkaard inser hans kvaliteér och förstår att han är matrial för startelvan.

Vi klarade oss utmärkt utan Deco, Marques och Ronaldinho det hade vi aldrig gjort förra säsongen (inte lika bra i alla fall). Esquerro borde kunna konkurrera med Giuly på högerkanten, eller?
Real Madrid Diii Stefano
Ni spelade väldigt bra måste jag säga, att det även var utan Ronaldinho och Deco offensivt gör saken bara bättre.

Tycker bara synd om spelarna i Betis efter att Oliviera visade sin "genialitet".
Barcelona Polero
alla slåss om en plats och för varandra! skönt...
Real Madrid carlos.
2005-09-25 00:19
Dags att peta edmilson????
Barcelona La_Rambla
2005-09-25 00:19
Diii Stefano//
Angående Edmilson så håller jag med dig, han är en gåta. Tror också att Rijkaard har varit riktigt envis när det gäller honom. Han ska bara fungera verkar inställningen vara där.

Gio har faktiskt skött sig riktigt bra hitintills. Men måste även jag hålla med om att Sylvinho gör en jäkligt bra match idag. Så även Belletti.
Barcelona Koeman!!
2005-09-25 00:18
Messi: Jag hade fel om Ezquerro, ska inte dömma på en match. Men idag visade Ezquerro att han slåss om en plats.
Barcelona Koeman!!
2005-09-25 00:17
Ämne: Ämne: Mycket ....
Belletti förtjänade det idag. Eto' gjorde 2 mål men han kämpade inte så mycket ändå.
Barcelona Polero
2005-09-25 00:17
Ezquerro och Maxi var bra med tanke på hur lite matchtid de fått hittills. Gillar Ezquerro skarpt. Och Maxi ger sig aldrig (hade väl ett halvt mål, va;)
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-09-25 00:16
Är det någon som har alla Barcelonas mål denna säsong och vet någon en länk som lägger in målen efter varje match? Väldigt, väldigt tacksam för svar.
Real Madrid carlos.
När får motståndarna spela med 11 spelare på plan hela matchen:),det har inte hänt i fyra matcher av de fem matcherna hittills i ligan,rätt otroligt faktiskt.

Lycka till i CL,vi ska visa resten av världen att de spanska lagen kan än:).
Hala Madrid
Barcelona Barca Barca
Här ser man vilka som är ÄKTA Real Madrid fans....

Man tackar=)
Barcelona La_Rambla
2005-09-25 00:15
El Blanco//
Tack för lovorden, de värmde. :)
Men visa av erfarenhet, speciellt av inlednignen av den här säsongen så vet vi att det kan vända redan till nästa match.

Hm, Santi kontra McManaman. Nu när du säger det så, kanske det ja. :)
Real Madrid carlos.
2005-09-25 00:14
Grattis till den fina segern.
Annons: