/spanien/barcelona/forum/25706.aspx/spanien/barcelona/forum/25706.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MrDeco20
2005-08-13 14:03
Vad heter den där sidan där man kan hitta klipp av Ronaldinho vs maradona,zidane osv..?

Svara snabbt tack!

Visca el catalunya!
Barcelona Puyol 5
2005-08-13 13:22
Fan va gött att dom inte sålde saviola för jag tror att han kommer att spela i startelvan nästa år när han kommer tillbaka

forza barca
Señor Laporta
2005-08-13 13:14
Ämne: barcelona-z

Ligan....28.e augusti eller?

baarca

Enkelt, dom har inte rättigheterna..
Spanien Maseniello
2005-08-13 13:08
Kharles

Om Ronaldo har du förmodligen rätt, han verkar vara en girig spelare. Det passar honom.

Läs Maradonas självbiografi, där står det om hur usel president Nunez var, som blev anledningen till Maradonas flytt. Även Schusters.
Barcelona baarca
2005-08-13 13:03
Fan vad coolt i tv 4 plus kommer att sändas la liga o serie a undrar varför inte premier league?
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-13 12:49
barcelona-z

Ligan borjar den 28 sep
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-08-13 12:34
barcelona-z

Kolla denna lännk
Barcelona barcelona-z
2005-08-13 12:16
vet nån när ligan börjar ?????????????????
Barcelona Mr_Dinho
2005-08-13 11:56
Alltså vet någon om det går att sen Betis-Barca på någon sida eller så? Snälla svara på min hotmail!!!
Barcelona Ronaldinho_barca
2005-08-13 11:03
Helt korrekt Sonde.
Hade Saviola stannat i Barca så hade han ändå inte fått speltid. Maxi är enligt mig en bättre spelare och har en bättre talang.
Barcelona kommer att ha väldigt stor nytta av min favorit Maximiliano Lopez.

Om 2-3år så lovar jag att han kommer att vara bland världens bästa annfallare.

Han har allt en komplett annfallare ska ha.

tack för mig / Forza
Barcelona Cobain
2005-08-13 10:56
Någon som vet om dagens match går på någon tv-kanal?
Barcelona Sonde
2005-08-13 10:51
"Sonde och Lucho, anser NI att Barça är en helt vanlig klubb och rivaliteten inte sträcker sig mer än att de är vita och vi är blåröda? "

Jag anser att Barça är långt ifrån en vanlig klubb, men jag anser samtidigt att "mer än en klubb" ideologin inte rättfärdigar ett HAT mot Real Madrid.
Det låter väldigt mycket på dig som att man verkligen måste uttrycka sitt ogillande mot de vita för att vara en äkta culé (vad nu det är för något?). Men så kan det väl inte vara?

Valdés: Förmodligen inte mycket alls, beror ju förstås på skador och liknande. Men jag litar på att Rijkaard gör sitt jobb och slänger in Maxi när det blir ordentligt trångt (vilket det lär bli mer än en gång). Jag dessutom övertygad om att Maxi skulle få mer speltid än Saviola om denne var kvar.
Barcelona Valdés
2005-08-13 10:22
Kharles; hatar Du då även tyskar, italienare, japaner(sedan andra världskriget, och det blir svårt att hitta ett enda folkslag som inte varit inblandad i konflikter och krig....). Jag tycker inte om Real Madrids historia men att i huvudsak låta historiska konflikter ligga till grund för fortsatt hat och konflikt blir lätt fundamentalistiskt, då finns det mycket bättre anledningar att tycka illa om dagens Real Madrid.

Du har dock helt rätt i att vi (FC Barcelona) har en historia och tradition att vara stolta över då vi är "mer än en klubb".

Sonde; Du är glad för att vi behåller Maxi men hur många minuters speltid tror Du att han kommer att få i år?

Ikväll vinner vi med 4-3.
2005-08-13 09:53
Vad är det för match?
Jag hänger tyvvär inte med.
Barcelona Barcelona_4Life
2005-08-13 09:45
vilken tid är matchen idag ?

kan nån ge mig nån länk ?
Modo lidell
2005-08-13 09:41
Barca go victory
2005-08-13 09:08
Hahahahahahaha robinho_ronaldo_babptista

Asså du kan inte mena allvar.
Kolla vad du skrev kompis!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-08-13 01:23
Kharles

Aha, usäkta. Det var visst nån tolvåring :).
Aja nu måste jag gå och byta om. Ska på slagt här i Malmö.
Hoppas det blir nån efterfest där man kan sitta lite och nacka om fotboll hehe.

Aja, iaf så blir det spännda nerver imorgon. Ska bli kul. Det var så länge sen. Tror att Betis är en bättre motståndare än vad Real kommer at vara. Men visst är det viktigt att vinna matchen för att visa att man är på hugget och kommer kamma hem La Liga titeln igen.
Barcelona Kharles
2005-08-13 01:11
Beautiful_ Barça

Haha, tror du verkligen att någon någonsin kommer kunna rätta min grammatik? ;-p Om du klickar på länken så ser du vem Maseniello menar.

Maseniello

Alla fallen med spelarna du nämner är inte lika. Ronaldo krävde pengar, fick inte vad han ville och stack till Inter som en girig liten snorunge. Maradona blev svårt skadad efter en match mot Athletic Bilbao där det f.ö. utbröt ett stort bråk. Alla försökte praktiskt taget mörda honom på planen. Sen började han med lite koka vilket ju inte hjälpte det hela. Man fick ett bra erbjudande från Napoli och för allas bästa fick Maradona gå.

Lucho

Så du menar att man måste vara katalan för att tycka att de behandlades illa av Francos fascister..?

libbe

Jag vill inte vara skribent.

Kim

Menar du allvar?
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-08-13 00:57
Ardan.. hahahah

fan va det vore bra om Barca spelare, och framför allt Rijaard skulle sitta och läsa här vad vi skriver. Rijkaard kan ju inte svenska men Henke kan väl översätta för honom :p
Barcelona Frodo
2005-08-13 00:41
Ämne: Frodo

Med allres....
Du har rätt. PL är bättre defensivt än la liga och vice versa. Ur ett helhetsperspektiv är la liga bättre.
Barcelona Ardan
2005-08-13 00:34
Ämne: Ardan: Jag skulle sn....
Vilken match menar du? Bernabeu 2003 - 2004 då vi vann med 1 - 2? Motta började väl på bänken?
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-13 00:32
Frodo

Med allrespekt till Chelsea, men efter allsuccece de har haft beror po att nestan ockso att premier league er enklare an spanska och italienska ligan
Valladolid libbe
2005-08-13 00:30
Kharles

Du ar en utmarkt skribent battre an de som jobbar i zlatanbladet maste jag saga haha?

Allvarligt talat, varfor ar du inte skribent for barca for?
Barcelona Abo Mteshar
2005-08-13 00:30
Lucho

Det stemmer mannen
Barcelona Lucho
2005-08-13 00:26
Ardan: Jag skulle snarare vilja säga att det finns få spelare som hypats så mycket som Thiago Motta i detta forum. Och med viss rätt. Han har väl varit allas favorit ända sedan den matchen mot Real Madrid då han raderade ut Zidane..
Barcelona Frodo
2005-08-13 00:23
Chelsea har nog världens bästa backlinje, sen är det nog Milan och Juventus.
Barcelona Lucho
2005-08-13 00:23
Kharles: "Sonde och Lucho, anser NI att Barça är en helt vanlig klubb och rivaliteten inte sträcker sig mer än att de är vita och vi är blåröda? "

Är du katalan eller bask eller något annat och verkligen har något att vara sur över så kan jag förstå rivaliteten men att ett gäng snorungar sitter här i Sverige och ogillar Real Madrid bara för att dom märker att alla andra gör det tycker jag är otroligt fånigt och ogenomtänkt.

Mitt "hat" gentemot Real Madrid sträcker sig så långt att jag ser dom som dom vår "eviga" konkurrent om ligaguldet och därför alltid hoppas att dom förlorar. Eller jag kan till och med acceptera att dom vinner matcher här och där. Bara dom hamnar efter oss i ligan..
Barcelona Ardan
2005-08-13 00:22
Ämne: Salgado-Marquez-Puyo....
inget vidare.. ta bort salgado o lägg dit diogo ;)
Barcelona Frodo
2005-08-13 00:22
Ämne: Jag minns för ett pa....
Jag tror inte att vi kommer att vinna cl bara för att vi köper en ny vänsterback, men vi har en bättre chans att vinna cl med en bättre vänsterback. Vi såg ju mot dem bättre lagen att vårt försvar inte höll och vänsterbacksplatsen är det största problemet. Belletti kommer nog att höja sig några snäpp i och med Gabris närvaro, Gabri som för övrigt är en bra spelare som är allround.
Annons: