/spanien/barcelona/forum/25690.aspx/spanien/barcelona/forum/25690.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Adaminho
2006-01-11 21:10
Gubbar, angående rekordet alla pratar om som är 15 matcher (rätta mej om jag har fel) så vilka sortes matcher är inräknade? La liga, CL och copa del rey då eller? Och marängernas rekord är på just 15 raka segrar som vi har nu.

Men vad är rekordet i antal raka vinster i La liga enbart?

Tack!
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-11 21:06
Vinst ikväll och Marängernas rekord är once and for all utsuddat! Visca el Barça !
Barcelona Gabriel
2006-01-11 21:05
La Rambla

Fungerar det bara precis innan matchen med att sätta på pplive? det buffrade inget när jag försökte med det nu.

Never mind, det fungerar nu :)
Barcelona Rambo~
2006-01-11 21:05
Aaaa Tack La Rambla älskar dig kommer kunna titta på matchen ;) ;) ;) btw e du admin?
Barcelona Messi
2006-01-11 21:03
Beautiful_Barça

Ja, det är lite märkligt. Kommer dock bli kul att se hur Motta sköter sig som mittback.
Barcelona La Rambla
2006-01-11 21:01
Rambo~

Starta den blå, PPLive TV Engine. Sen går du in på länken jag skrev tidigare. Där hittar du: 11/1 21:30- Barcelona - Zamora

Klicka på en av de två PPlive-symbolerna till höger så buffrar den upp efter en stund.

Edit: Ah, okej du fick till det till slut. Ja, jag har samma stillbild, XSAI. Förhoppningsvis så kommer sändningen när det är dags för matchstart.
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-11 21:01
Fattar inte varför Motta ska lira mittback. Sätt in den där Rodri i stället och låt Motta lira som pivote, med Bommel och Iniesta på mittfältet.
Barcelona DINHO_10
2006-01-11 20:59
7-0 på söndag
Barcelona Rambo~
2006-01-11 20:59
Så nu kom Media player upp tack för hjälpen ;) bilden kommer när matchen börjar va? för jag har bara en bild där de står XSAI på :P o nånting med fotboll där nere får hoppas att de e rätt
fast uppkopplingen på media playern är 430kb/s kommer de går bra att se matchen eeller kommere hacka?
Barcelona Messi
2006-01-11 20:57
Startelvan:

Jorquera
Belletti-Puyol-Motta-Gio
Gabri-Van Bommel-Iniesta
Giuly-Larsson-Ezquerro

Motta som mittback alltså.
Barcelona Rambo~
2006-01-11 20:55
la rambla jag har laddat ner programmet. men vilken av de där pplive grejerna ska jag välja? de finnst två jag valde den på höger o nu så ere en pil nere till vänster på mitt skrivbord som går neråt typ laddar (pplive programmet) men inget kommer upp vad har jag gjort fel?
Barcelona La Rambla
2006-01-11 20:47
Kosovo

Du ser väl där det står Synacast på sidan? Till höger har du en grön cirkel med en vit pil i. Klicka på den så laddar du ner programmet.
Barcelona Messi
2006-01-11 20:44
Zamora anlände till Barcelona endast 2 timmar före match. Deras plan blev inställt p.g.a dimma och de har vart på resande fot hela dagen. Inte den uppladdningen man vill ha, va?
Barcelona !!BaRcA!!
2006-01-11 20:43
jag kan inte hjälpa det..jag fnittrar som en liten flicka åt namnet Balboa..släkt med The Italian Stallion? :P
Barcelona Kosovari_86
2006-01-11 20:39
la_rambla

hur laddar man ner skiten fattar ingenting..
Barcelona La Rambla
2006-01-11 20:38
OBS!
Glömde lägga till. Länken tar er till rätt adress efter ca 15s, så stäng inte ner med en gång. :)
Barcelona La Rambla
2006-01-11 20:36
Kharles

Enligt EMD så går Sylvinhos kontrakt ut i år.

Stream till matchen finns i länktips. OBS! Det funkar inte med vanliga PPlive, utan använd Synacasts PPlive. Finns att ladda ner här:
http://www.calciolibero.com/Download.php
Barcelona Kosovari_86
2006-01-11 20:34
nån som har länk till matchen ??
Real Madrid Robiiinho
2006-01-11 20:27
Sänds eran match på PPLive idag ?
Barcelona Blaugrana_1899
2006-01-11 20:22
Kharles // Balboa, ojojoj det där får man akta sig för, europas framtida fotbollsgäng med , haha ironin flödar, man får leta länge länge länge efter något mer patetiskt än vissa maränger.

Stream länk till matchen?
Barcelona JAG
2006-01-11 20:17
Vet någon här inne den exakta datumet för Barca mot At.Madrid!? Är det någon matchtid bokat?
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-11 20:14
Letar också efter någon stream, tipsa gärna :)
Barcelona Kharles
2006-01-11 20:05
Förresten, vet någon en möjlig stream till matchen ikväll? Annars får det bli radion och ladda ner senare på fbtz.com...
Barcelona Kharles
2006-01-11 20:04
Enligt Marca så är Sylvinhos kontrakt till 2007..

Dagens pärla från madridforumet:

Baptista,Robinho,Cassano,Cicinho,Diogo,
Filipe,Soldado,Balboa,Ramos och Casillas

Vi har något stort på gång..

;-)~
Barcelona - FcB 20 -
2006-01-11 19:56
hallo
kan nån visa mej nått sett man kan se matchen på . `?
Barcelona Messi
2006-01-11 19:46
La Rambla

Men allt är ju som natt och dag mellan oss och Real Madrid. ;-)
Barcelona AlexC
2006-01-11 19:42
tror du att Barcelona låg på plus när dom köpt Ronaldinho, Saviola, Deco, Giuyl för att nämna nåra ?? Svaret e enkel: NEJ!

Jag har aldrig sagt att man låg på plus vid dessa spelarköp, men jag vet att när Saviola köptes in var skulderna mindre. Sen inför förra säsongen tog styrelsen fram 50 milj. Euro (rätta mig om jag har fel) för att inhandla spelare som skulle kunna skapa ett slagkraftigt lag.

o snälla sluta tjata på jävla ekonomin för att om en klubb vill verkligen värva en spelar så värvar man en spelare.

Öööhh? Konstigt att inte t.ex. Lazio värvat en massa spelare efter 2001? Man ville säkert ha bättre spelare än de man fick. Du kan inte se något samband med ekonomi där va? Framförallt som ekonomin absolut inte tagit en (alltför) stor plats i dagens fotboll.

Juste sen att du tycker att A Cole är spelar för köpandets skull? nu börjar jag på allvar om du har koll på fotboll?? lr kommer du här in på Barca forumet i ENBART läser Barca nyheter ??

Försök kolla en gång innan du postar för ovanstående är knappt läsbart. Men jag försöker svara; så länge man har Sylvinho i den form han är för tillfället är Cole inte ett nödvändigt köp.
Nej, jag kommer inte in här enbart för att läsa Barçanyheter.

men hatar folk som tror att dom vet ALLT som Barca, du kanske förstår mig broder..

Definierar du någon som kan mer än du om Barça som någon som "tror att dom vet ALLT om Barca"?

Jag tror mig absolut inte veta allt om Barça och tur är väl det. Då hade livets lära vara fulländad och ingen ny kunskap skulle finnas tillgänglig.
Barcelona Et0
2006-01-11 19:42
hade du tänkt dela med dig?:P
Barcelona Beautiful_ Barça
2006-01-11 19:38
Har hittat en kanal som fungerar. Hoppas den kommer att visa mathen nu då.

Vad är det för nyhet ni snackar om ang. Xavi?
Barcelona La Rambla
2006-01-11 19:25
Ah, läste fel i villervallan. :)
I vilekt fall som helst så verkar de som finns nu vara riktigt bra. Kolla bara och jämför med Reals trupp inför den här säsongen och Barças. Som natt och dag.
Annons: