/spanien/barcelona/forum/25686.aspx/spanien/barcelona/forum/25686.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona M30
2005-08-16 21:03
vi borde köpa cicinho för att belletti e typ 32 år gammal
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-08-16 20:42
Kharles

Därför antar jag att du är ett stort fan till Cicinho?
Barcelona Sonde
2005-08-16 20:22
samdaman: Det är en del saker som krånglar nu i samband med att nya SF har kommit. Vi hoppas att allt löser sig så snart som möjligt.
Barcelona Ardan
2005-08-16 20:05
24:e augusti i Barcelona :)
Barcelona Puyolinho
2005-08-16 19:50
När spelas Joan Gamper matchen ?
Barcelona samdaman
2005-08-16 19:25
vad har hänt med arkivet?
Spinbad
2005-08-16 16:46
Det är presidentval nästa sommar va? Tycker det är lite konstigt att Laporta inte gjort någon supervärvning inför det, för det brukar knappast hända att en värvning sker precis dagarna före valet utan om det ska ske någon värvning för att vinna röster lär det ske denna sommaren. Men Laporta borde ju sitta väldigt säkert om inte laget skulle klappa ihop fullständigt under kommande säsong.
Barcelona Kharles
2005-08-16 16:45
Det är skitsnack, Laporta skulle aldrig lägga ut så mycket pengar på en spelare vi inte behöver. AS försöker bara sätta press på madrid så att de värvar honom. Vårt mittfält och anfall är världsklass, skulle också vilja säga att mittförsvaret är världsklass (Puyol, Marquez, Edmilson, - Oleguer håller laligaklass). Vi behöver pålitliga ytterbackar. På högern har vi bredd, men på vänstern har vi två 30-åringar..
Barcelona Daninho_7
2005-08-16 16:36
Barca spöar Juventus i Juan Gamper.
Ngn som akn fixa länk till ngn sida som visar matchen?
Barcelona Daninho_7
2005-08-16 16:35
Personligen sitter man och småhoppas på att antingen Ballack elr Henry kommer nästa år (om ingen av dem förlänger med Bayern/Arsenal)

hoppas på Henry :)
Barcelona Leo Messi
2005-08-16 16:16
Laporta kommer köpa minst en "världsspelare" inför det kommande presidentvalet, vem det blir är svårt att veta
Barcelona Lucho
2005-08-16 15:41
Joaquin skulle vara en väldigt välkommen förstärkning. Inget snack om saken men för att inte hämma Messis framfart så känns det som att Giuly borde säljas i så fall och det jag tror inte att man kommer att göra. Ett alternativ vore kanske att låna ut argentinaren men jag tror i och för sig inte att Barça kommer att värva honom. Laporta vill nog inte lägga ut så mycket pengar..
Barcelona Sersari
2005-08-16 14:55
Jag fick ett tips om en kinesisk länk när matchen mot Real Betis spelades..Det funkade väldigt bra hos mig,hög kvalitet.Jag vill gärna få tag på den igen(Om den nu sänder returmatchen i Barcelona.)Om någon kan tipsa om en annan länk eller kanal som sänder matchen så skulle det vara riktigt bra eftersom att jag verkligen vill se matchen.Tacksam för svar.
Barcelona Kamelen
2005-08-16 14:47
Javito håller till i ett av ungdomslagen.
Barcelona Maxi Lopez
2005-08-16 14:28
Jag tror att Barca måste åminstonde pumpa ut 350 miljoner kr för att få Joaquin från betis och jag tror inte att Laporta skulle betala så mycket för honom.

kommer någon ihåg den killen från barca mot världslaget kommer inte riktigt ihåg hans namn Javito kanske men han verkade lovande men vet ni vad som hände med honom ?

Visca el Barca
Barcelona Barcafan1
2005-08-16 13:08
Enligt tisdagens upplaga av Diario AS skall FC Barcelona lagt ett bud på omkring 25 miljoner euro för Betis högerspringare Joaquin. Sevillalagets president, Manuel Ruiz de Lopera, avböjde budet då man satsar fullt ut på Champions League.

Barca är enligt AS fortfarande intresserat av att värva en offensiv högerkraft då fransmannen Guily inte övertygat tillräckligt den gångna säsongen.

ER DET SANT?
OM Joaquin KOMMER VI HAR DEN BÄSTA ENLIGT MIG ANFALLET
Barcelona MrDeco20
2005-08-16 13:04
Grabbar---snart ska vi spela mot JUVe!!!

Kände mig lite nervös förut..men nu när Buffon och Nedved inte kan delta så känns det mycket lättare måste jag säga...zlatan är också osäker..
Jag säger att Barca vinner den matchen med 2-1...samma siffror som man van Milan med...
Barcelona Ronaldiniho-Puyol
2005-08-16 12:40
Forza Barca!
Kluivert#9
2005-08-16 12:25
Visas vår match mot Juventus på tv?
Barcelona Scorpius_Cx
2005-08-16 10:52
dominera kan man inte göra med många lag, men barca gjorde en bra match mot milan förra året och man förde matchen mycket, milan gjorde sitt mål på en kontring men tyvärr för barcas del så hade man två ribb skott, så att äga matchen mot milan kan få lag göra och ett av de är vårt älskade FC Barcelona.

! mes que un CLUB !
Barcelona Blaugrana_1899
2005-08-16 10:32
Daniel el magnifiç:

Stämmer, bara ett fåtal lag som skulle klara av det men med tanke på våran trupp/startelva och vårat spel så tror jag att vi skulle kunna föra spelet mot Milan och andra lag på bortaplan, men då blir det mer risk att man blir svagare bakåt.

Därimot så ska vi föra matchen på Camp Nou oavsätt motstånd!

Hur ser det ut på värvningsfronten? kommer truppen spikas eller blir det ett nyförvärv nu i sista tid, ser helst en riktigt bra mittback eller varför inte en bra back som kan spela både centralt och till vänster.
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-08-16 09:19
Dieginho

Det går säkert att dominera på bortaplan mot Milan.
Men det blir nog jävligt svårt.
Barcelona Barca-Campeon
2005-08-16 08:36
oj hehe glömde xavi sry
Barcelona Catalan
2005-08-16 05:36
Scorpius_Cx:

Messi spelade till HÖGER i anfallet då han ledde sitt Argentina till vinst i VM för U-20.

Han vann skytteligan och blev utsedd till turneringens bästa spelare, vi har en världsstjärna på gång, tro mig.

Visca el Barça & Visca Messi !
Real Madrid Dieginho
2005-08-16 02:23
viktigt för real o barca när det gäller Cl är att inte gå och dominera på bortaplan. Man ska låta hemmalaget föra matchen o när man får chansen kontra. Man ska inte tro att man kan gå och dominera på bortaplan mot Milan...
Barcelona Scorpius_Cx
2005-08-16 02:05
messi är som bäst på vänstern...då var han kungen i tuneringen han vann med argentina.
Barcelona Frodo
2005-08-16 01:50
En fördel med att ha Messi på plan istället för Giuly är att han ofta skulle kunna byta kant med Ronaldinho om det skulle behövas. Ronaldinho är bäst med högern och Messi med vänstern. Det skulle göra det svårt för motståndarna om de skulle byta kant under matchens gång, men det optimala skulle vara att låta de spela på de tilltänkta positionerna, men om det skulle köra ihop sig skulle det kunna vara en fördel.
Barcelona marcus
2005-08-16 01:40
Beautiful_ Barça

Om du ser messi springa ser du att han är otroligt enfotad, Han använder hela tiden vänstern och det är sällan han använder högern. Det är helt fel det du skriver då även b-tränaren sagt att hans svaghet är att han är för dålig med högern och att den måste tränas. dock är messi bra på att bryta in ifrån högern, och med lite träning bli bättre där.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-08-16 01:17
Barca-Campeon

Jag tror din XI hade funkat utmärkt om du bara ändrar (messi/giuly) mot Xavi och Larsson mot Giuly. Sen tycker jag att Messi ska få mycket chans att få käma om Giulys plats. Den här killen spelar ju utmärkt va som hällst i anfallet. Han kommer bli den ultimata ersättaren till Ronaldinho eftersom det är exakt det som är hans naturliga plats. Killen är tvåfotad och spelar lika bra med högern som med vänstern (även om jag tror hans vänster är lite bättre). Dessutom är han i princip lika bra som offensiv mittfältare. Jag tror att han kommer att konkurrera hårt med Giuly i denna säsongen, och att Larsson + Ezguerro får infinna sig i at sitta på bänken mer än vad de hade tänkt sig. Vi har en superspelare på G. Det har jag alltid sagt.
Det tråkiga är att jag tror inte att Iniesta kommer att få mer speltid än vad han fick förra säsongen. Man borde egentligen aldrig värvat Van Bommel eftersom han känns för mig ganska öveerflödig. Han kommer ju inte att komma med i start XI och jag tror inte han kommer att få nåt genombrott. Iniesta har imponerat stort på mig och jag hoppas att han får den utveckliong han behöver. Jag tror tom att han har kapaciteten att bli bättre än Xavi.
Barcelona Scorpius_Cx
2005-08-16 01:01
När jag sa att försvaret är inte den bästa i europa syftade jag på CL... det håller inte där tyvärr, jag anser att dagens barca kan vinna allt, men att vårt försvar kan förstöra det...eller?
Annons: