/spanien/barcelona/forum/2568.aspx/spanien/barcelona/forum/2568.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
10/15/2015 23:10
"Namn: Cule4life
Sänt: 2015-10-15 10:31
Barca ute efter Marquinhos igen enligt sport som tröttnat att vara reserv till Luiz - Silva.

Pastore sägs också ha tröttnat. Platsar Pastore i Barca ?"

Jag skulle nog ändå svara nej på Pastore just nu. Allt är såklart förhandlingsbart - för rätt summa så visst.. Han var bländande i Palermo - men de senaste säsongerna har det sett svajigt ut i såväl landslag som klubblag. Han gnistrar till ibland, och då har han en RIKTIGT bra passningsfot, men slarvar alldeles för mycket.
Barcelona neymar JR
10/15/2015 22:58
Liunil Du har inte ens sett en match med grimaldo utan du går efter andras åsikter här inne Utspelade av leverkusen? Inte direkt 4-1 borta mot Bilbao, utan 7 startspelare efter ett jobbigt spelschema. Efter ha vunnit trippeln och starta säsongen utan en riktig försäsong Munir, sandro är såvitt jag kan minnas la masia talanger så visst fan ger han dom chansen. Så länge dem passar in i hans profil, logiskt tänkande väl oavsett man inte gillar hans typ fotboll Guardiola kommer aldrig komma tillbaka, och även om han hade kommit tillbaka hade inte gjort ett skit bättre med den här ledningen Guardiola hade sitt stöd, det har inte lucho. För han gäller det vinna eller få sparken, försök du jobba under dom förhållandena
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
10/15/2015 22:50
Någon mer som hört nyheten om att Neymar kan bli avstängd? Skrattar åt all skit som kommer. Kan inte Barto ta och visa lite balls nu han har varit helt tyst ett tag.

Messis skatteproblem, hans far kan få fängelse, Messi kan få fängelse, Neymar värvningen, där Barca kan hamna i problem, neymar bli avstängd osv osv. Vad har jag missat? Haha parodi det här.
Barcelona Liunil Masse
10/15/2015 22:19
neymar JR Lucho förtjänar kritik. Vi har förlorat med 4-0 och 4-1 den här säsongen mot lag vi på pappret är bättre än. Det är inte ok. Vi blev utspelade av Leverkusen på CN, ett lag vi ska spela ut inte tvärtom. Han föredrar en fotboll vars mittfält inte ger oss kontroll. Jag skiter i vilken trio man har där uppe, mittfältet ska alltid vara Barcas kärna i laget. Sen blir inte saken bättre att han inte ens ger Samper och Grimaldo chansen att spela i A-laget. Det är frustrerande att han hellre väljer att använda Mathieu eller Adriano än att ge chansen till en bra talang som Grimaldo när Alba inte är tillgänglig.
Barcelona neymar JR
10/15/2015 21:51
Kan du röra dig framåt i ditt liv, Pep har lämnat gå vidare. Vad gör det för nytta att jämföra lucho med Pep? Bägge är Barcelona legender, och bägge gör/har gjort ett fantastiskt jobb Pep var vår tränare Lucho är vår tränare
Barcelona Liunil Masse
10/15/2015 21:20
Menotti: "It's a game & you have to play, but Lucho's Barcelona can lose against anyone, if it was Guardiola's Barcelona you had no chance" [Sport] Spik.
Barcelona Ali G
10/15/2015 20:58
Athletic centre back Aymeric Laporte (21) has agreed to join Barcelona next summer in a deal worth around 48M. [daily mirror]

Lite väl dyrt..
Barcelona enkos
10/15/2015 20:39
Viaplay kan man dela med fyra personer eller två och kan användas på fyra enheter samtidigt? Om viaplay tillåter det så kan fyra personer dela på 299 kr och se alla matcher?
Barcelona koeman92
10/15/2015 20:30
Ali G Kan då knappast tänka mig att du har sett speciellt många matcher med Modric, som enligt mig är Reals allra viktigaste spelare. Det är främst pga hans frånvaro som det började vackla för Real i slutet av förra säsongen, och man märker direkt hans frånvaro. Bortsett från att han för Real är lika viktig som både Messi och Busquets är för oss så besitter kroaten en gudomlig teknik och en spelintelligens likt väldigt få. Om inte världens bästa mittfältare, så är han åtminstone top 3. Den saken är säker.
Mascherano#14 el Jefecito
10/15/2015 20:19
Ali G

Snälla nån! Vad röker du själv? Boban har lagt av för längesen :D
Barcelona Ali G
10/15/2015 20:05
Lion24

Modric världens bästa mittfältare? Vad röker du på därnere... Killen är jävligt skadebenägen och snittar 20 matcher per säsong, han har bara haft en bra säsong i Real annars var han en stor flop i sin första säsong. Faktum är att Modric inte ens är den bästa kroatiska mittfältare..
Barcelona oocbgb
10/15/2015 18:47
[QUOTE=Mikheil]Rolig historia, en telefonförsäljare ringer och jag ber honom att inte ringa upp mer för att jag är inte intresserad. Han frågar kort "Är du inte intresserad utav Viasat sport paket för 149kr/mån" så blev jag tyst och sa "fortsätt" :) Han fick mig där! [/QUOTE] Jag fick också det, i 3 månader. Sen fullpris. Har själv jobbat som telefonförsäljare i många år, kolla upp det, är garanterat bara i 3 mån. Som säljare säger man bara det kunden vill höra.
Barcelona Mikheil
10/15/2015 16:35
@Federer:

Rolig historia, en telefonförsäljare ringer och jag ber honom att inte ringa upp mer för att jag är inte intresserad. Han frågar kort "Är du inte intresserad utav Viasat sport paket för 149kr/mån" så blev jag tyst och sa "fortsätt" :)

Han fick mig där!
Barcelona enkos
10/15/2015 16:29
149 kr i mån för Viasat sport paket? Kanske de tre första månaderna och sen 500 kr i månaden typ..
Barcelona Federer
10/15/2015 16:21
@Mikheil:

Hur fick du det erbjudandet?
Barcelona enkos
10/15/2015 16:20
Ronaldo sa häromdagen att han vill avsluta sin karriär i Real genom att spela 6-7 år till men det är inte Real intresserade av. Real har nämligen efter Ronaldos uttalande haft möte och därefter informerat Ronaldo att det inte är aktuellt med revidering av nuvarande kontrakt som går ut om tre år. Något förödmjukande mot Ronaldo kan man säga. . Real har efter 6 år insett att Ronaldo gav inget till klubben och att allt han gjorde var för sina egna intressen. . 1 liga titel på så många år är en av de sämsta perioden i Reals historia
Barcelona shalit
10/15/2015 16:15
@HugoBoss #9:

Rafinha och Iniesta också.
Barcelona Mikheil
10/15/2015 16:05
@enkos:

Jag fick ett grymt bra erbjudande ifrån Viasat. Betala 149kr/mån för Viasat sport paket med HD. Han sa dessutom Viaplay synkar det jag har på TIVOn.
Barcelona enkos
10/15/2015 15:48
Liunil Masse

Ja det kan bli så :)

Jag tror att Santos inte är ute att stänga av Neymar utan vill bara åt pengar. "Avstängning" använder de bara för att få uppmärksamhet något de lyckats redan med..
Barcelona Liunil Masse
10/15/2015 15:27
enkos Får Santos Neymar att bli avstängd under 6 månader så kommer nästan hela Brasiliens befolkning bränna ner den klubben :)
Barcelona enkos
10/15/2015 14:51
Aha nu vill även Santos få Neymar avstängd då de anses sig inte ha fått pengar för hans försäljning. . Tydligen vill man utnyttja situationen kring Barca och pressa för mer pengar.. Dessutom får man till att se att Barca får nya hatare
Barcelona HugoBoss #9
10/15/2015 14:08
Grabbar, vilka är det som INTE är tillgängliga till lördagens match. Är det endast Messi som missar?
Barcelona Lion24
10/15/2015 14:01
Otroligt tråkiga nyheter att Modric är skadad. Jag anser att Modric är världens bästa mittfältare idag. Skador? Mycket olyckliga, på alla spelare och alla lag. Real Madrid har just nu flera skadade spelare, vi har också haft en hel del problem med skador och avstängningar nu i inledningen av säsongen. Men vi har en speciell spelare som är skadad. En spelare som är Modric, Bale, Benzema, James i ett och det är Messi. Vi har våran mittfältare, våran anfallare våran kreatör, våran speluppbyggare, våran målskytt i ETT och mycket mycket mer som är skadad. Så skillnaden på skador är inte så stor, bara att det är fler antal i nummer hos Real Madrid för tillfället. Men skadornas påverkan på spelet? Vi ligger sämre till.
Barcelona Junta Dimision
10/15/2015 13:31
enkos

Det brukar vara så om man har ComHem, kolla upp med din leverantör.
Barcelona enkos
10/15/2015 13:21
När man har viasat abonnemang har man då viaplay kostnadsfritt? Tydligen kommer bara vissa av La liga matcher att sändas på tv kanaler framför allt de sena som inte krockar med pl.. andra alltså i viaplay
Barcelona Mdawg
10/15/2015 12:59
Messi när han hämtar sin femte Ballon d'Or!
Barcelona Mdawg
10/15/2015 12:54
Suarez, who had been working individually during international break, rejoined training today and will be available for next game. [sport] En fröjd för ögat.
Barcelona Mdawg
10/15/2015 12:48
Helgens sändningar på Viasat i länktips.

Barcelona sänds på Viasat Fotboll, Viasat fotboll HD & Viaplay!
Lördag 17/10
20.30 Barcelona-Rayo Vallecano

Skönt det blir med riktigt bra kvalla och förhoppningsvis felfritt, en äkta fotbollslördag i TV-soffan :)
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
10/15/2015 11:31
fan va roligt ifall vi värvar tillbaka ibra:P. nya henke. fyller 35 nästa år. han kan omöjligt kräva startplats då. vill han vinna den där jävla CHAMPIONS så får han lida haha.

ibra vore dröm iaf.P
Barcelona Cule4life
10/15/2015 10:31
Barca ute efter Marquinhos igen enligt sport som tröttnat att vara reserv till Luiz - Silva.

Pastore sägs också ha tröttnat. Platsar Pastore i Barca ?
Annons: