/spanien/barcelona/forum/25678.aspx/spanien/barcelona/forum/25678.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona B_a_r_ç_a
2005-08-13 20:57
tjena grabbar..har inte skrivit på forumet på LÄNGE men hittade länk till matchen oah jag tror att det ska funka...håll tummarna.
Valencia Barca_fan____
2005-08-13 20:56
Är det returmöte senare mot Betis ?
Real Madrid #ronaldo#
2005-08-13 20:56
Ämne: vet någon om matchen....
jag tror att den sänds på andalucia tv..men jag e inte säker så jag undra om det var nån här inne som visste
Valencia Barca_fan____
2005-08-13 20:55
http://compamerica.com/tv/

Där hittar ni LA7, tryck bara på italy
Barcelona Ojje
2005-08-13 20:51
vet någon om matchen mot betis sänds på tv??
Barcelona Cheapshot
2005-08-13 20:42
länken lite längre ned fungerar inte =(
Real Madrid #ronaldo#
2005-08-13 20:41
vet du om andalucia tv sänder matchen ???
Modo lidell
2005-08-13 20:37
helo
Barcelona LONA
2005-08-13 20:20
sitter har i maloorca :magaluff. i en madrid bar i min barca troja och vantar pa att matchen ska borja ,hahaha agarna ar inte sa glada att se mig hehehe men vad gor det , vi ar mastarna lat dom sura , och vi ska vinna fler titlar :) jag kanner bara karlek nar jag ser mina hjaltar spela ,, vem kanner som jag ? gor er horda for jag ar sa trott pa fanatikerna som ska hela tiden blanda in politik i det har forumet visca barca
Barcelona Kharles
2005-08-13 20:01
Valdés

Det handlar inte om att hata. Det handlar om att respektera historien. Cruyff och Stoitchkov var inte 'katalaner'. Luis Enrique var inte heller det. Var har jag skrivit att jag hatar någon förresten? Var har jag sagt att de historiska orsakerna ligger till grund för mitt supporterskap? Jag hatar inte, för jag är personligen inte berörd. Jag gillar inte heller, för jag gillar inte orättvisor. Tycker du det fascisterna och nazisterna gjorde var bra (här använder jag din argumentationsteknik)?

Om jag ställer frågan så här: Tycker du att Real Madrids historia är fläckfri? Bär i åtanke att flera madridistiska frontfigurer öppet har hyllat fascismen. Jag kan säga att jag aldrig gillat Aznar, jag har aldrig gillat Lazio och jag gillar verkligen inte Chelsea.

Sonde

Jag anser att Barça är långt ifrån en vanlig klubb, men jag anser samtidigt att "mer än en klubb" ideologin inte rättfärdigar ett HAT mot Real Madrid.

Vad var det vi argumenterade om nu igen? ;-)~
Sen får du tolka antimadridismon hur du vill. Jag kan säga dig att pupas(atleticos) är i grunden antimadridistas. Det säger en del.

Men du får gärna sitta under trädet och lukta på blommorna hela dagen om du vill.

Maseniello

Nuñez var inte usel, i alla fall inte i början. I sin ungdom var inte Maradona någon 'sansad' person. Schuster har jag aldrig gillat. Men jag kan säga att Rivaldo, Guardiola och Sergis 'adjö' var en besvikelse.
Barcelona Woofi
2005-08-13 19:59
Barcelona_4Life //

Läs igenom innan du frågar.

Kolla ett par inlägg ner!
Barcelona Barcelona_4Life
2005-08-13 19:52
är det ingen som har en länk till matchen ikväll ???
Barcelona Fotbollsfreak_92
2005-08-13 19:45
Ämne: Fan vad coolt i tv 4....
De har väl inte rättigheterna till Premier league
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-13 19:27
Jag har kort.
Barcelona Younies
2005-08-13 19:21
Puyolinho/

Det går ite att få den kanalen fall man inte har kort. Sökte nyss på den, finns inget, pga av att det krävs kort för la 7.

Du måste nog ha kort, annars kommer den inte funka hos dig heller.
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-13 19:15
Puyolinho

Hur söker man? :o :p
Barcelona Puyolinho
2005-08-13 19:13
Ni som har Parabol, Det är bara o Söka efter LA7,

Hotbird
Frekvens = 11996
Vertikal
Symbol Rate = 27500
FEC = 3/4
Spanien J stile
2005-08-13 18:54
Ämne: Fan vad coolt i tv 4....
Det är väl en halvsanning... som jag har förstått det har tv4 bara rättigheter till vissa lags matcher, och inte från någon av de stora. Visserligen får man ju se andra lag då de möter dessa lag men annars så... Kommer inte ens ihåg vilka lag det var!
Barcelona Més que un club, una manera de viure
2005-08-13 18:51
Saviola-lösningen tycker jag avr den bästa möjliga i dagsläget. Att han inte platsar i truppen är uppenbart (bättre lirare än Larsson, Maxi...., men inte den speltyp som vi är beroende av.) Det vet intresserade klubbar om och eftersom Frank hela tiden deklarerat att han SAviola inte är hans favoritspelare och att han gjärna skulle se "kaninen" lämna klubben, inser klubbar att de inte behöver lägga så mycket pengar på en spelare som i vilket annat lag som helst skulle vara mycket mer värd. Genom utlåning slipper vi lönen och har fortfarande kvar honom om han skulle få ett genombrott i Sevilla, vilket inte alls är omöjligt, då den klubben kommer att passa Saviola perfekt. Önskar nu lycka till och hoppas att han kommer tillbaka nästa säsong hat som den.
Barcelona Damiá.
2005-08-13 18:45
robinho_ronaldo_babptista

Det var inte precis så att vi ersätte Kluivert med Ludo, utan man kan säga att Eto'o ersätte Kluivert, men dock bara dennes position, eftersom att Kluivert befann sig ofta på bänken i dennes sista säsong i barca, och Ludo är en kantspringare på pappret det är inte Kluivert.
Barcelona Woofi
2005-08-13 18:45
Till Alla som frågar efter länkar till matchen, vet ej om det funkar men denna länk postades för några dagar sen
Lycka till!
"Namn: Barca_nr1 » Svara på inlägg
Länktips: wwitv.com/portal.htm
Sänt: 2005-08-10 12:11:10
ni som vill se matchen på lördag mot betis gå in på länken sen klicka på italy sen la7 matchen visas där.........."
Barcelona Marcos
2005-08-13 18:41
Idag gäller det grabbar.

Redan dukat upp med öl och chips...

Det är dags att vinna första titeln för säsongen, inget ska stoppa oss...
Barcelona Viking
2005-08-13 18:29
Ngn som har en länk till matchen ikväll?
Barcelona Af Ericius
2005-08-13 17:21
Hellu :)

Jag ska till Barcelona i 2 veckor på semester. Barca lirar mot Mallorca då. Jag undrar först om den matchen är hemma och sen om man kan gå på den och isf vad det kostar?
Valencia Barca_fan____
2005-08-13 16:59
//robinho_ronaldo_babptista

Du har saker du borde tänka på , Babptista? Jag undrar vem är de ? hyfsat nyförvarv ni har gjort vad va de han hette Babptista ? Nej just de Baptista hette han nog....

Real Madrid borde inte börja tänka på att värva Backar ? nej köp in nåra anfallare ;)
Barcelona MrDeco20
2005-08-13 16:37
Det är inte den jag menar..inte ronaldinho10.com
utan en annan som heter något som xtrafootball.com eller nåt sånt..där man kan hitta alla mål osv..ronaldinho vs maradona...
Real Madrid robinho_ronaldo_babptista
2005-08-13 16:36
hur fan kan ni behålla Maxi Lopez och Henrik larssom istället för saviola killen e ju mycket bättre än va de här två är .....där var ni dåligt att låna ut honom jag kan lova att han kommer att göra mål mot er.....och glöm inte den andra anfallren just de Patrick Kluivert...........ni säljer honom och köper Guily.....fan aasså ni måste tänka lite mer...
Barcelona Damiá.
2005-08-13 16:29
Kan någon lägga ut en länk som visar matchen, helst innan matchen. tack!

Visca el Barca!
Villarreal Sarajlija
2005-08-13 16:06
e de någon som vet om eran match sänd av någon kanal eller nåt?
Barcelona FCB_Petterzzon
2005-08-13 15:32
MrDeco20

www.ronaldinho10.com där hittar du alla ronaldinhos alla mål i germio, PSG, barca och i landslaget
Annons: