/spanien/barcelona/forum/25677.aspx/spanien/barcelona/forum/25677.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona hombre
2005-08-19 11:24
Serie A har väl bara en kvällsmatch på lörda, respektive Söndag. Medan la liga spelar på sen eftermiddag. Och tv4 visar ju inge större matcher i SerieA. Så det ska nog inte krocka.
Barcelona nr.12
2005-08-19 11:24
La liga är på TV4+ och Serie A på TV4.

Och sen snälla skriv som vanligt folk...
Barcelona hombre
2005-08-19 11:23
Tack viking och majsan! En liten fråga till, hur mycket ska en biljett få kosta för att det ska vara bra pris? typ andra ring? Ska ner till barcelona v.37, är det smartare att beställa biljett på plats? Billigast men osäkrast? det kan ju inte vara såå svårt att få tag i biljetter till Mallorca matchen.. eller?
Barcelona baarca
2005-08-19 11:16
e det nån som vet hur det kommer att gå till med att ha serie a o la liga samtidigt serie a brukar väl oxo spela på helger eller?
SVARA PLZZZZZZZZZZZZ
Barcelona Sersari
2005-08-19 10:50
Viasat Sport 2 visar klassikern Bröndby-Barcelona klockan 12 idag om det är någon som vill se den..
Barcelona Woods
2005-08-19 10:41
På tv 4:s text tv sid 312 står det att matchen Barcelona - Alaves visas från kl. 19:55.. thats it!:)
Barcelona Maxi Lopez
2005-08-19 10:36
Kolla de som vill se macthen mellan Barca och Juve gör så här man ringer 0771-55 00 00 och frågar ifall man kan få sportexpressen över en dag för att se Barca mot Juve så kanske fixar arbetaren det för dig över en dag.

Om man har fått kanalen så gör man så att man sätter på en kanal och låter tv:en vara på i en eller 2 timmar för att få in kanalen.

OBS nummret är endast för de som har Comhem.
Barcelona Kim
2005-08-19 10:16
Jag citerar TV4:s programtablå från lördagen. Observera att Barcelonas match börjar 20:00.
19:05 Dr Phil
20:00 Klassträffen - 15 år senare
21:00 Svart och rent
21:55 Fotboll: La liga
22:50 Höjdpunkter från La Liga
23:00 Fotboll: La liga
23:50 Resurrection Boulevard
01:00 Soul Food
Barcelona Goodnight
2005-08-19 10:14
Det var någon som för några dagar sen här visste hur man fick tag på sportexpressen gratis, vore väldigt snällt om man kunde få veta hur :)
Barcelona Majsan
2005-08-19 10:12
Hombre/ Jag köpte biljetter till Barca-Villareal genom penyan, och det fungerade kanonbra. Du får då ett papper undertecknat av någon från någon i Penyan, och sedan hämtar du bara ut dina biljetter vid Camp Nou.

Vi satt på första ring, alltså allra närmast planen. Jag tänker välja långsida på andra ring nästa gång jag ska ned, för att där vi satt såg man inte hela arenan och upplevde inte heller riktigt storleken. Detta kan dock bero på att vi satt ganska långt upp på första ring, så andra ring skymde all sikt uppåt som ett tak. Det skiljer också kanske 200kr på första och andra ring.
Barcelona DINHO_10
2005-08-19 09:38
länktips till matchen imorgon, någon?
Barcelona Viking
2005-08-19 09:03
hombre//

Jag beställde biljetter två ggr från dom den gångna säsongen, och det gick jätte bra båda gångerna!
Barcelona möter Juventus ons den 24 augsti, matchen direktsänds på sportexpressen.

Se länk för spelschema..

Barcelona Maxi Lopez
2005-08-19 08:50
Tycker att THOMAS JOHANSSON startelva var riktigt bra.
Barcelona hombre
2005-08-19 08:43
Ämne: La Liga-matcher på T....
Om man ska boka biljetter, vart är det bra och sitta. Man vill ju inte sitta med kikare. Nån som rekommenderar någon sektion?
Barcelona hombre
2005-08-19 08:29
hej! behöver lite hjälp.. var kan man se spelprogrammet för säsongen 05-06? Är det hemmamatch antingen v.36 eller 37? Spelar barcelona mot juventus i en träningsmatch nästa vecka? Rekommenderar någon att köpa biljett genom "penyan"? tack för svar!!
Barcelona DINHO_10
2005-08-19 08:08
varför klagar ni?
Barcelona DINHO_10
2005-08-19 08:08
La Liga-matcher på TV4 Plus

Äntligen! Lördgane den 27 augusti drar La Liga igång och redan i premiären är det dags för Henke Larssons Barcelona. De regerande mästarna ställs mot Alaves lördag 27 augusti 19.55 TV4 Plus.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-08-19 02:46
o thnx kharles

Nu känner jag mig lite dum som skrev in ett klagomål till dem. Men jag påpekade dock ett antal misstag de gjorde förra säsongen, så man får ju hoppas denn säsong blir bättre.
Barcelona Kharles
2005-08-19 02:32
Tv4+ visar visst Barça i premiären. Se länk. Det var som någon nämnde, vad är deras la-liga sändningar utan cirkus Barcelona? ;-)~

Konstigt nog finns det inte med i deras internettablå. Jag antar att de inte hunnit uppdatera det.

alex163

Det som gör mig mest förbannad är att det framställs nästan som ett våldsbrott i (okunnig) svensk media. Pajaserna vill väl vara sensationella i sin rapportering om "Nye Maradona". Lågliv.

bona nit
2005-08-19 01:59
Laporta hade helt rätt som ordnade en vänskapsmatch mot Sarajevo, eftersom Bosnien är ett land i utveckling som för inte ås länge sedan hade krig och kommer att ha bättre spelare än vad Serbien och Croatien har, eftersom de hade det innan balkankriget. Det var smar av honom att skaffa en vänskapsmatch där och på sätt få med sig många ungdomar som kommer därifrån och som är väldigt lovande. För att inte glömma Zlatan som just komkmer därifrån. Han är dock född i Sverige medans hans föräldrar är därifrån. Skillnaden är dock att hans pappa är muslim(honom han växte upp med) och hans mamma är katolik. Hans föräldrar har skillt sig pga av kriget och därför kopplar han ihop honom med hans mamma som kopplas ihop med Croatterna pga kriget.
2005-08-19 01:39
Efter en seriös eftertanke, och med tanke att Giuly är på väg att komma tillbaka i sin form vilken gör honom till en yppersta världsklasspelare, så skulle jag vilja ge Messi den platsen i start XI. Han kan nog göra fler mål och skapa mer.
2005-08-19 01:33
YES... jag vill be alla engagerade Cules ett

SKRIVA ETT MAIL TILL TV4 SPORT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och fråga dem vad det är de sysslar med. De vill ju vara bra och det kan man inte vara och man inte visar spaniens viktigaste matcher.!!!!
Barcelona Gabriel
2005-08-19 01:28
Beautiful_ Barça

så det stämmer alltså att dom inte visar barcelona ?
2005-08-19 01:23
Jag kan ta den på mig,, :D TV4 har ju aldrig varit så smarta med tanke på de matcher dom valt att sända förra säsongen.
Men sen är det så att TV4 visar "GRATIS" och vissa enstaka matcher kan jag ju se på datan genom internet. Så jag vet inte om man ska klaga på dem, men med tanke på att de vill göra sitt bästa så borde de anställa ett riktigt fotbollsfan, precis som Aftonbladet borde göra det när det gäller Sportbladet. De har ju Hockeyfans som skriver om fotboll. Vill man sikta högt så ska man nog satsa högre än så.
Barcelona Gabriel
2005-08-19 01:23
EHM

Va snackar du om kim e du allvarlig eller ? vadå inte visa barcelona, e dom helt fuckade i huvet eller. Stämmer det så ska jag personligen ta mig nöjet och göra deras evening till en mardrömm !
Barcelona Nr 10
2005-08-19 01:21
Kim:

haha lugna ner dig TV4+ kommer visa Barcas ligapremiär,,heheh vad våre Tv4 utan Barca??

Edit: Svar inget!
Barcelona Kim
2005-08-19 00:43
Ämne: LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR tills....
Nej, varför sända ligamästarnas ligapremiär när man kan visa något så spännande som Klassträffen - 15 år senare, en härlig dokumentär som väl redan har gått på TV4? Istället visar man Valencia - Betis senare på kvällen. Söndagen bjuder däremot på Real Madrid.
Vem tar på sig uppgiften att påpeka det fullständigt idiotiska i att strunta i regerande mästarnas ligapremiär för TV4?
Real Madrid alex163
2005-08-19 00:34
LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR tills starten.

Någon som vet om tv4 plus sänder både Madrids och Barcas premiär match?
Real Madrid alex163
2005-08-19 00:31
Sluta gnälla nu. Han fick rött kort, okej, felaktigt dömt men varför gör ni så stor grej av det?
Nästa match som Messi kommer få spela i landslaget kommer säkert bli bra och då kan man kalla det en debut. Det som hände har hänt, nu ska ni inte gnälla mer om det och hoppas på att Messi gör en bättre match nästa gång.
2005-08-19 00:11
Ja... den dommaren lär nog inse sitt fel. Men det som är så fett är att om 20 år så kommer man säkert att komma ihåg hans landslagsdebut. Det är jag helt säker på. Det var ju inte hans drömdebut, men som Aimar sa, han kommer att växa av det här, eftersom han fortfarande är ung. Tråkigt för oss, men det kan kanske endå vara bra för hans utveckling. Tänk om han blir något i närheten av Maradona. Då har Barcelona haft alla världens bästa spelare genom tiderna i sin trupp. Förutom Pelé, som jag inte tycker man kan jämföra med nutidens spelare. Det var alldeles för länge sedan.
Annons: