/spanien/barcelona/forum/25674.aspx/spanien/barcelona/forum/25674.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_Rambla
2005-10-02 21:50
King_raul//
Har jag ens "tilltalat" dig? Snarare du som kommer in här och spelar dryg. Ja ta och dra här ifrån är du snäll, och ta din bögnoja med dig. Det om något är ju verligen MOGET! Fjortis. :P
Barcelona L07
2005-10-02 21:12
....
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-02 21:09
King_raul //

Det är sant, vi rensar forumet för mycket med våra vita tröjor, det börjar se rent ut nu.

näh nu drar vi till vår hemmaplan King_raul !!

Real Madrid King_raul
2005-10-02 21:05
Robinho Padaladas,
Nu går vi tillbaka till vårt forum så vi inte blir påhoppade, deras hårda ord berör mig så mkt och jag blir sååå ledsen.

-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-02 21:02
King_raul //

Låt honom vara, han är bara avundsjuk att Beckham har kommit igång. Han har ingen att driva med helt enkelt...

Synd att Beckham ska bli kallad Barbie hela tiden, Ronaldinho är mycket "snyggare" ju... :-)
Real Madrid King_raul
2005-10-02 21:00
La_rambla,
"blonderat sig och gjort slingor" men titta du har lite humor ändå, du som alltid "är så vuxen och mogen" du känns som en 15 åring som ska leka sin pappa i målbrottet.

Dessutom har jag hellre barbie i laget än homot etoo som slickade Messi i örat innan 2a halvlek.
Barcelona Truman
2005-10-02 20:56
nästa liga match

Valdes

Bellan Puyol Mackan Sylvinho

xavi bommel deco

ronaldinho(fri roll)

Eto Maxi
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-02 20:12
iHala Robinho! årets mål?? du måste ha missat Arangos ?
Barcelona La_Rambla
2005-10-02 20:06
Vbg:arn//
Med min läsförståelse är det hur bra som helst, tackar som frågar. Hur är det med dina expertanalyser då? Om man är bra på att matcha unga spelare men sen är oduglig som trängare, är man bra som coach då menar du? För övrigt är det väl han som valt spelartruppen eftersom han är coach.
Nuff said. :P
Barcelona Señor Cúle
2005-10-02 19:58
Jesper Blomquist: Cañisares är spaniens bästa målvakt.

MUHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHA
Barcelona Señor Cúle
2005-10-02 19:58
Nästa Års Startelva.

Valdes
Daniel Alves-Perea-Puyol-Maxwell

Deco-Motta-Xavi

Messí-Eto'o-Ronaldniho

Trygghet bak, tryghet fram. Förlåt att jag gör en elva för nästa år men jag var tvungen bara.
Barcelona Dani
2005-10-02 19:56
Jesper Blomqvist måste vara landets blekaste "expert", har han haft någon åsikt hitills?
Real Madrid Diii Stefano
2005-10-02 19:55
Real Madrid iHala Robinho!
2005-10-02 19:52
Va tycket ni om "barbies" pass till carlos på volley målet?

För övrigt lätt årets mål.
Barcelona Vbg:arn
2005-10-02 19:50
La_Rambla: Hur är det med läsförståelsen egentligen? Jag sa att han är expert på att matcha unga spelare på ett bra sätt, att han sen inte är någon bra tränare sa jag ingenting om.

Jag tror att Moyes sitter kvar för övrigt, man tjänar ingenting på att kcika en tränare när det är spelarmaterialet som inte håller måttet.

Men man hoppas att Rijkaard vet vad han gör också och inte slänger inte Messi från start varje match och låter honom få för mycket press på sig och ta för mycket ansvar. Sånt brukar knäcka talangar.
Barcelona La_Rambla
2005-10-02 19:14
Vad snygg han är i kväll Barbíe. Har visst gjort nya slingor och blonderat sig. :P
Barcelona La_Rambla
2005-10-02 19:04
Vi skiter väl i Rooney. Moyes, skojar du? Kolla hur bra han matchar hela laget nu istället. Vågar du sätta emot att han sitter kvar hela säsongen ut?

Vinner Real i kväll så drar de ifrån oss med 2 poäng och är 3 före. Ingen panik precis. Hoppas Mallorca kan gneta sig till en poäng. Laporta har säkert snackat med domaren och fått en försäkring. :P
2005-10-02 18:44
Messi: Messi kommer vara nyttig, men det går inte att kräva att man ska slänga in honom så fort det gå dåligt och kräva att han ska bli nån slags frälsare.

Man måste matcha unga spelare sparsamt. David Moyes i Everton är expert på det och hans sparsamma matchning av Rooney under den säsong han slog igenom tror jag har en stor del i han enorma utveckling.
Juliano Haus Belletti
2005-10-02 18:37
Ämne: Valdés: Som sagt, sn....
Precis, det känns som om vi bara ser honom en gång så är han bäst i laget nu nästan. Vi får ta det lite lungt och se på vad han egentligen gör.
Barcelona Messi
2005-10-02 18:37
Abbiati/Buffon, Dida och Cech har till skillnad från Valdes ett försvar av världsklass framför sig. Våra insläppta mål är lika mycket försvarets fel som Valdes. Valdes har fått en jävla massa skit sen sin miss mot Valencia, skit som han inte förtjänar. Han räddade oss åtskilliga gånger förra säsongen vilket också gav guld.

Vbg:arn

...men du såg inte matchen mot Juventus, Udinese eller Werder Bremen..? Han skapade i matchen mot Udinese lika mycket som Giuly skapat på alla matcher han spelat i år.

Sen skulle jag inte ha något emot om Ezquerro startade istället för Giuly. Ezquerro är en grymt bra spelare som är mycket underskattad här på Les Rambles.
2005-10-02 18:21
Valdés: Som sagt, snart dags för Barca att skaffa sig en världsmålvakt om man vill konkurrera med dom stora pojkarna Juventus, Milan och Chelsea. Även Real och Man Utd har världsmålvakter som ger trygghet.

Sen förstår jag inte varför så många vill se Messi starta nästa match. Han kom in i matchen igår man syntes väl bara en gång ungefär. Killen har mycket kvar att lära än och får nog nöja sig med inhopp ett tag till.
Barcelona Gabriel
2005-10-02 17:51
Jaja, okej alla saknar Motta så även jag men alltså glöm det ok ? Han kommer snart tillbaka men sen efter några dagar så kommer han gå sönder igen. Stackars Motta alltså, sådan potential han har, men han håller inte.

Please Motta prove me wrong
Real Madrid Diii Stefano
2005-10-02 17:34
Henke gjorde igår en bra match, hoppas att han får starta någon match snart.
Barcelona La_Rambla
2005-10-02 15:00
Dani//
Visst, eller Maxi som target. Men han är ju som det verkar 3:e valet, en backup om Henke går sönder som förra säsongen. Tycker nog att Henke är utmärkt som target och med sina one-touch-skarvningar sätter upp både Eto'o, en djupledslöpande van Bommel eller en Messi som skär in från höger.
Real Madrid Ivanzamorano
2005-10-02 14:57
hahahahahahaha homos
Barcelona L07
2005-10-02 14:50
henke va bra igår...!
messi borde ta över giulys plats nästa match eller henke
Barcelona Kharles
2005-10-02 14:49
Jag saknar Motta.

greeneyes_x

Väx upp och kom ihåg att era mål föregicks av regelbrott, Petrovs ruff på Oleguer innan första målet och handsen på Luccin vid andra målet. Titta noga och sen kom tillbaka. Tack på förhand.
Juliano Haus Belletti
2005-10-02 14:37
Ämne: Tycker att Messi bör....Tycker också att Marquez ska spela mittback med Puyol men jag vill se mittfältet så här

Van Bommel - Xavi - Deco
Barcelona Abo Mteshar
2005-10-02 14:04
Tycker att Messi bör starta i fortsättningen, och Marquez med Pyuol i backlinjen. In med Motta, Xavi och Deco i mitten.

VAd tycker ni Grabbar?
Barcelona Dani
2005-10-02 14:02
Ämne: Visst går Ezquerro f....
Jovisst, men eftersom så många verkar vilja ha in Henke i startelvan efter gårdagens 20 min, menar jag (förutsatt 4-3-3) att det vore bättre att spela med Dinho - Eto'o - Ezquerro från start.

Om det spelet sedan knyter sig, är Henke en bra spelare att kasta in. Sedan kan man ju alltid diskutera om inte Maxi vore ett bättre alternativ för sitt "huvudspel och targetplayer-egenskaper"...

Är du med i mitt resonemang, La_Rambla?
Annons: