/spanien/barcelona/forum/25662.aspx/spanien/barcelona/forum/25662.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-26 21:02
White Magic 05-05

Tack för de kommentarerna :) Giuly kommer säkert att börja på högerkanten de inledande matcherna men om han är lika dålig som han var största delen av förra säsongen så tar nog Messi högerkanten. Men det som han har visat på försäsongen så kommer han att blir svår att peta. Men jag hoppas på att Rijkaard roterar.
Real Madrid White Magic 05-06
2005-08-26 21:00
Jag måste bara säga: Messí!!! Vilken lirare.

Grym talang ni har. Måste gratulera er.
Gör inte samma misstag som med Fabregas.
Han har en lysande framtid framför sig, hoppas bara att ingen skada sätter stopp för honom.
Tror ni att han blir ordinarie nästa säsong?
Valladolid libbe
2005-08-26 20:46
Super talangen messi kommer bli en större stjärna en robinho vänta o se, en blivande världspelare helt klart.
Såg han mot senast i barca-juve och han fullständigt ägde! Helt ofattbart för att vara född 87. Han snurrade upp cannavaro till läktaren och det är sannerligen inte lätt!
Capello hade efter matchen också blivit förtrollad av hans magi och öste med superlativ.
Se upp för messi säger jag bara!

http://www.goal.com/NewsDetail.aspx?idNews=82107&progr=0

Barcelona baarca
2005-08-26 20:26
haallå har ni märkt att maxi e typ utanför grabbarna i barca?
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-08-26 20:21
REAL FAN###1

Lampard är bättre på att skjuta och slå frisparkar men Xavi kan också slå frisparkar och han har bra skott men det är väldigt jämnt mellan de två.

Beautiful_ Barça

At present, Messi is registered as a foreign player due to a number of bureaucratic problems and is therefore unable to play in official matches. He denied that this would cause any problems: "I've been told that I have to wait a few days and then it'll all be sorted out quickly".

Där säger han att det kommer att ta några dagar så det kanske inte tar 2 månader.

Real Madrid REAL FAN###1
2005-08-26 19:47
vem e bäst lampard el xavi? var ärliga.
Barcelona Kamelen
2005-08-26 19:46
Att Robben började på bänken senaste matchen visar bara vilken bredd dem har, otroligt.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-08-26 19:43
Chelsea har inte mycket bättre trupp. Del Horno är en förstärkning, Crespo lite grann. Essien ser jag inte som att han tillför truppen något nytt. Han kommer inte att platsa. Iofs. så roterar Mourinho väldigt mycket, men en sak är säker: De har en jävligt BRED trupp.
Barcelona Kamelen
2005-08-26 19:43
Beautiful_Barça//
Hedman? Han lär ju inte vara något vidare han heller.
Varför är då Maxí inte med i truppen om han nu är frisk?
Real Madrid REAL FAN###1
2005-08-26 19:39
asså om ni möter chelski igen i cl kvarten så kommer det inte bli lätt för er att slå dem då dom har en mkt bättre trupp än förra året.
men trots att ja e real fan så skulle ja bli så jä*la glad om ni slog ryss chelski!!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-08-26 19:37
Äntligen får man se att TV4 tar på allvar mitt mail. Jag skrev till dem och beskrev att det var pinsamt att sända La Liga och missa att sända viktiga matcher som förra året. Och sen att de behövde värva nytt folk som kan fotboll. Fick ett svar där de tackade för min åsikt och skrev att de hade ambitioner att bli bättre.
Nu ser man att Hedman slutar med fotbollen och blir expertkomentator på 4:an. Han borde väl kuna fotboll iallafall.

Kharles
Jävligt klumpigt av dem. Tror att ledningen har bara glömt bort det. Hur som helst så läste jag att hans pass är på väg och det lär inte dröja mer än två månader innan han får det.

Kamelen

Maxi är frisk. Han fick hopa in i slutet mot Juventus.
Barcelona Kamelen
2005-08-26 19:36
Kharles//
Håller med dig, riktigt jävla dåligt av dem.

Föresten, vart håller Maxí hus?.. skadad?
Barcelona Kharles
2005-08-26 18:45
Messi spelar inte imorgon pga sin EU-status.

Jag fattar inte hur de kunde låta detta hända. Pojken har varit Barcelona-spelare halva livet och nu märker de att problem uppstår?

Truppen:

Porteros: Valdés, Jorquera

Defensas: Belletti - Puyol - Edmílson - Gabri - Sylvinho - Oleguer - Van Bronckhorst

Centrocampistas:Van Bommel- Xavi - Deco- Iniesta - Marquez

Delanteros: Ronaldinho - Eto'o - Larsson - Giuly

Hoppas Rijkaard inser att Marquez bör spela med Puyol i backlinjen och Edmilson på mittfältet..
Barcelona bubbe
2005-08-26 18:18
Havaldinho och Kim: Ok. Tack för infon, jag antar att jag fick för mig något när jag tänkte på att han egentligen slog igenom i Valencia.
Barcelona La_Rambla
2005-08-26 17:59
HLKINHO//
De har varit uppe flera gånger. Du får allt lära dig att gå igenom gamla inlägg här. :)
Barcelona HLKINHO
2005-08-26 17:49
snälla kan inte nå sätta in målen från juve matchen
Barcelona La_Rambla
2005-08-26 17:41
Mmm..Iniesta hade varit kung i vilket annat lag som helst än i Barça och Real Madrid!
Barcelona Kim
2005-08-26 17:27
Ämne: Havaldinho: Är du sä....
Gerard är katalan. Däremot är inte Iniesta det. Han kommer ursprungligen från Albacete men flyttade till Barcelonas ungdomslag i tidiga år.
Barcelona La_Rambla
2005-08-26 16:48
Havaldinho//
"Som sagt Franco måste ju fan skämmas alltså, killen har vänt sig i graven så många gånger nu att han börjar bli dizzy... "

Hehe, klockrent! ;)
Barcelona Havaldinho
2005-08-26 16:33
U2 konsert...
Barcelona Valdes_1#
2005-08-26 16:26
va e det med barcas gräsmatta ser fördjävlig ut:S
Barcelona Havaldinho
2005-08-26 16:25
Gerard är uppväxt i klubbens ungdomslag och född i Barcelona området...
Han gick under den STORE Cruyff´s ledning när Cruyff var tränare för oss...
Nån mer som undrar nåt?
Barcelona HLKINHO
2005-08-26 16:24
kan någon fixa fram målen i matchen mot juventus snällla vill se målen...snälla skicka:D
Barcelona Havaldinho
2005-08-26 16:21
Såg att Robinho fick 10:an i Madrid coolt...
Tror tyvär inte att han kommer vara den som lyfter laget...
Finns en spelare av uppersta klass som har värvats och de är Baptista enda nyförvärvet jag är impad av...
Killen har allt RÅSTYRKA, SPEED, TEKNIK, KAMPGLÖD!!!
Han kommer vara viktig för er kasnek den viktigaste i år...
Så mycket klass över Baptista en mer komplett spelare får man leta efter, för mig är han det bästa köpet ni gjort på länge...
Robinho är grym men kommer inte bära laget på sina axlar inte än allafall...
I en lång och tuff säsong kommer Baptista vara den som håller tåget igång för han är inte beroende av enbart sin teknik medans Robinho kommer vika ner sig när inte hans spel klaffar...
Men P.Garcia pinsamt att kalla honom för ett stort köp...
Hans säsong i Milan är inget Milan fans vill bli påminda om...
Diogo spännande för framtiden...

Backlinjen hmmm tror vi i Barcelona inte ska gnälla över våran när man tittar på Reals...
Sälja Samuel är ju fan pinsamt...
Men synden kommer straffa sig vänta bara en lång säsong och Helguera kommer knappast leda laget...
Anledning till att han var grym förut var att Hierro ledde honom och alla andra med sitt ledarskap...
Titta på före och efter Hierro tiden...
Inte en enda titel, är de tacket man får efter allt han gjort för klubben att bli sparkad av Florentino Perez på ett sätt som om det var nåt katten hade släpat in?

Tror ni Berlusconi skulle behandlat Maldini eller Baresi så?
När Man United ville köpa Baresi och Maldini för några år sen, så svarade Berlusconi med att skulle han sälja dessa två är de som att sälja klubbmärket...
Då måste Milan byta färger flaggor allt t o m historia...
Vissa vet värdet på hjärta och patrotism...
Barcelona bubbe
2005-08-26 16:07
Havaldinho: Är du säker på att Gerard (för det är Gerard i Monaco du syftar på väl?) är katalan?
Real Madrid C.Diogo
2005-08-26 16:04
Kharles

Guti kommer alltid att hata Barcelona! Ja kanske många i Sevilla är antimadrid fast Ramos är inte det.

Han så själv att han vill följa efter Baptista och att han vill spela för madrid...!

Föresten ge mig en länk angående Guti?
Barcelona Blaugrana_1899
2005-08-26 16:02
Dagen sanning Havaldinho, det stämmer verkligen.. det finns självklart riktiga fans hos real och de drar jag inte över samma kam men jag är ochså trött på alla småbarn som har fått sin beckhamtröja och tror att dom kan något om fotboll!.
Barcelona Havaldinho
2005-08-26 15:53
Hur kommer de sig att de är bara småbarn som hejar på Madrid?
Just de man förstår inget av värde vid den åldern...
Jävla medgångs fans.
I PITTY you all!!!
När ska ni sluta låta era pappor köpa tröjor åt er?
Så jävla less på små barn madristas på denna sida...
Finns mycket att diskuteras vuxna emellan dessa lag på ett respekt fullt sätt en när jag ser barn skriva spanska landslag med inte bara ett misstag utan TVÅ argentinare i laget vet man inte om man ska skratta eller gråta...
Som sagt Franco måste ju fan skämmas alltså, killen har vänt sig i graven så många gånger nu att han börjar bli dizzy...
Barcelona Killa
2005-08-26 15:52
Jag sa aldrig att det skulle vara lätt att ta hem CL. Jag sa bara att jag hoppades på det. Och sen skulle en dröm final vara mot Chelsea eller Real Madrid, och att vi krosar. Sen verkar det som om ni inte tror på Barca. Jag tycker att vi har det bästa laget i Europa, KRAFTIGT oxså.
Om vi inte får några onödiga skador på våra spelare, och om Belleti och Gio spelar mer DEFENSIVT i viktiga matcher så tycker jag att vi är dem största Guld favoriterna.
Barcelona Kharles
2005-08-26 15:33
Haha, stackars lilla madridista som föddes igår. Antimadridismon är stor i Sevilla. Artikeln är efter 2-2 matchen, El Mundo deportivo.
Money talks.

Kan säga att Guti hade ett barça-hjärta innan. Finns bilder på honom med en Barça-penya i madrid. ;-)~
Annons: