/spanien/barcelona/forum/25658.aspx/spanien/barcelona/forum/25658.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca_dreamteam
2005-08-27 22:16
Så här måste laget se ut till nästa match.

Valdez
Belletti Puyol Marquez Sylvinho

Edmilson
Xavi Deco/Van Bommel
Giuly Etoo Ronaldinho

Barcelona Kamelen
2005-08-27 22:14
Deckade//
Men snälla nån, gå ut till sandlådan och diskutera sådant med din hund.
Barcelona Etoó_9#
2005-08-27 22:14
Deckade//

skulle inte bli överasskad om Cadiz piskar er i morrn! ;)
Barcelona Leo Messi
2005-08-27 22:13
Ämne: Efter kvällen match,....
DotCom ärligt va bara tyst ok? det har fan gått en match
Real Madrid Deckade
HAHHAAHAH...Barca fans ge upp det kommer bli en skräll denna säsongen från Barcas sida haha.0-0 mot Alaves ncncnc.Real Madrid kammar hem segern i år!
Barcelona MrDeco20
robinho beast....

Nej mannen...hahaha vem har sagt det?..
VI hade bara otur idag...nästa tar vi!
Lycka till imorrn!
Atlético DotCom
2005-08-27 22:12
Efter kvällen match,så måste jag säga ,tyvärr vinner ni inte iår,men lycka till.
Barcelona Etoó_9#
Ämne: Ämne: OLEGUEE....
alltsååå killen skulle inte platsa i mitt lag för fan sånt jävla träben.. gio orkar ja inte ens prata om FYFAN alltså..
Barcelona FcB_Yeah
hoppas oleguer och larsson får fri transfer från klubben ... jag spelar bättre än dem två
Barcelona RobinhoBeast_89
2005-08-27 22:11
Öh ni har spelat en match och ni tror redan att ni inte kommer vinna nåt?
Barcelona MrDeco20
till nästa match:

OLEGEUR ska INTE spela HÖGERBACK!
BELLETI ska starta som HÖGERBACK!
ETOO ska inte vara nere på vänsterkanten och hämta upp några Jävla bollar och sen avancera...reijkaard du såg det..jag såg det vi alla såg det det funkar EJ!
ETo'o ska spela på sin orddinarie plats...medan RONaldinho får vara på vänstern och plocka upp bollarna....och avancera...
Barcelona barca_dreamteam
Idag skulle vi vunnit med 4,5 mål med alla chanser vi hade.Det var ingen som gjorde bort sig men Gio ska ändå inte spela från start.Ronnie och Etoo ska spela på sina vanliga positioner i fortsättningen vilket jag också tror att det blir.Dessutom måste Etoo skjuta när han får lägen och inte försöka dribbla en extra back.
Barcelona Leo Messi
2005-08-27 22:10
Ämne: OLEGUEEEEEEER FAN VA....
aa du han suger så hårt ! ! ! ! ! !
Barcelona catalonia barca
gio är ursäkta ordet skit kass och oleguer lika så. och ronaldinho var inte i topp men endå så kan vi vinna ligan denna säsong.vi har 37 matcher kvar.
Barcelona Etoó_9#
OLEGUEEEEEEER FAN VA HAN E KASSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona Leo Messi
2005-08-27 22:08
Är det nån som fattar varför Rijkaard väljer Henke istället för Maxi?
Barcelona Kamelen
- Sylvinho ska starta nästa match.
- Likaså Belletti.
- Ronaldinho håller till på vänstern medans Eto'o befinner sig i mitten.
- van Bommel måste få minst en halvlek.

Dags att testa Peña på vänsterbacken?
Villarreal Sarajlija
otur killar, den som förstör erat spel - de e Guly (stavn.) dessutom som jawa påpekar ...oleguer ...han e inte gjord för att spela högerback...skärp till er nu....ni kan bättre :)
Barcelona taysinho
Om nu Barca ska vinna stora titlar måste man värva spelare främst till försvaret.....varför har det inte gjorts?
Varför satte Riikjaard inte in Van Bommel istället för Deco som var helt osnynlig i andra halvlek.
Varför värva vi då Van Bommel om vi nu ska använda Iniesta som backup till Deco???
Barcelona bubbe
2005-08-27 22:07
Ämne: Grabbar det är bara ....
Samtidigt ska man väl tacka "Rijkaard, Laporta & co." för att vi faktiskt vann en titel förra säsongen. Att skriva av alla våra chanser efter en ganska dålig första match i ligan känns dessutom korkat.
Barcelona MrDeco20
Henke Larsson PLatsar INTE i Barca...hur många gånger måste man säga det asså? Killen är inte tillräckligt bra helt enkelt...tror det har mycket med hans ålder också och att det går så mycket fortare här i Spanien( speciellt i Barca) än i Skottland..Jag har sett det fler än en gång...De gånger han kan göra nål är när han är helt ohotad och själv med målvakten...men det här är SPanien...inte många sånna chanser....!

Reikaard! Låt inte honom spela...IN med INiesta IN med Maxi...

+ att Eto'o bör lära sig att fotboll är ett LAGspel...ALLA ni såg ju när han kunde passa Ronnie men han behöll bollen fööööör länge och sen blev det skit!!!! Det hände inte en gång utan flera gånger..SLäpp bollen !
Atlético Aries
0-0 mot nykomlingarna, inte vad ni hade tänkt er?
Inte vad jag hade tänkt mig i alla fall.
Barcelona catalonia barca
taysinho ///
du kan inte sägga så vi kan vinna .och om det blev 0-0 så betyder det inte att barca kan inte vinna ligan den här säsongen.
Barcelona Maxi Lopez
2005-08-27 22:06
Vilka möter vi i nästa match?
Barcelona Etoó_9#
ja vill ba säga en sak.. matchen vi har så jävla otur.. men va fan ska Rijkaard jävlas med att låta OLGEGUER spela hela jävla tiden?? han suger för fan så jävla kass
Barcelona barcelona_10
jag fattar inte hur rijkaard kan spela med gio, han är så jävla dålig. Motståndarna speler förbi han hur enkelt som helst.
Barcelona Maxi Lopez
taysinho vara för en match som vi spelar lika betyder det inte att vi vinner några titlar jo visst men man blir lite syr att man spelar lika mot Alaves
Barcelona taysinho
2005-08-27 22:03
Grabbar det är bara att inse vi kommer inte att vinna nå titel denna säsong,,,,Tacka Rikjaard, Laporta och co..för det
Barcelona bubbe
Jag har inga som helst vetenskapliga bevis, men det känns ofta som om Barcelona behöver ett snabbt mål för att riktigt våga spela ut, och, för att kunna sätta sina chanser. Annars, som i den här matchen, då vi inte får ett mål i första halvlek trots ganska stort spelövertag, verkar något slags osäkerhet smyga sig på när det blir dags att avsluta anfall.
Osäkerhet på sin egen skicklighet ska inte behövas hos regerande mästare.
Annars måste man självklart ge Alavés (och Barcelona-bekantingen Bonano) en stor éloge.
Barcelona Younies
Inget att göra åt förlusten !
Det viktigaste var att vi inte förlorade.
Men visst känns det tungt.
Men det är vissa saker som jag störd emig på i matchen.
1: Rijkaards idiotiska uppställningar.
Sätt Belletti på högerkanten från början samt Oleguer på bänken idag.
2: Jväligt onödigt att sätta Etoo på vänsterkanten. Vi vet alla att Ronnie trivs bäst i vänstern.
3: Visste är Etoo bra när han dribblar, men allvarligt. räcker det inte med hans dribblingar nu ! Gör det lätt för dig och passa runt bollen.
Vid det tillfället när Ronnie var fri. Fall han hade fått den var det säkert mål där.
Jag börjar fan bli trött på Etoo och hans dribblandes. Fortsätter han så så är det bara att sätta in Maxi eller Larsson där.
Tycker att Etoo hellre kämpar för sig själv för att vinna Guldbollen än att kämpa för laget.
Annons: