/spanien/barcelona/forum/25653.aspx/spanien/barcelona/forum/25653.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona pcm
2005-08-23 16:55
Og selvfølgelig den grådige pengegrisk Figo...
Barcelona pcm
2005-08-23 16:52
Spillerne der har spillet både for BARCA og puta:

Richardo Zamora, Julen Argote Lopetegui, Alfonso Perez, Roberto Trashorras, Luis Milla, Fernand Goyvaerts, Evaristo Macedo, Justo Tejada, Di Stefano, Josep Samitier, Michael Laudrup, Robert Prosinecki, Nando, Miquel Soler, Georghe Hagi, Ronaldo, Bernd Schuster, Dani, Samuel Eto'o, Albert Celades og Luis Enrique
Barcelona Kharles
2005-08-23 16:50
Jag ser helst Messi istället för Giuly. Undrar också om Åsa är klar med sin uppdatering av sidan nu nångång ;-)
Barcelona pcm
2005-08-23 16:47
Jeg håber meget på at Barca køber en crack! Forhåbeligt det bliver Joaquin, som kunne let vipper Giuly ud på bænken.

Barcelona pcm
2005-08-23 16:44
Stram baller, Åsa, og opdateret med nyheder på din hjemmeside :)
Barcelona pcm
2005-08-23 16:43
www.fcbarcelona.se er ikke opdateret? Ingen nyheder på siden...
Barcelona Havaldinho
2005-08-23 16:43
Skönt att nån rycker in här för denna forum är fan pinsam nivå på, känns som massa dagis barn som tjafsar!
Detta är forum för Barcelona folk och andra med respekt att diskureta, välkommnar gärna de "vita" här men de får ske på en nivå där man kan prata o snacka med varandra på en proffsig fotbollsnivå...
Gillar ni amatörer läs sportbladet fan...
Barcelona Kristian
2005-08-23 16:19
Killa och R9_Robinho_Baptista:

Lägg ned era otroligt onödiga jämförelser. Försök byta telefonnummer så kan ni ju ha en konferens där istället för att "smutsa" ned forumet. Annars väntar avstängning för båda.

Redaktionen
Barcelona Kharles
2005-08-23 16:05
Åh nej, libero-brigaden slår tillbaka.
Barcelona Xavilicious
2005-08-23 16:04
Att Messí inte har eu-pass öppnar för en viss H. Larsson, det ska vi inte glömma bort, det kanske för nåt bra med sig det här.. Henke petar Giuly, trycker in några bollar, hyllas av Rijkaard och meddelar med tårar i ögonen att karriären är slut efter säsongen. Messí lånas ut till typ Athletico Bilbao, rullar in 15 mål, fintar Carlos upp på läktaren mot Madrid och kommer tillbaka till nästa säsong och gör succé.
Barcelona barca_dreamteam
2005-08-23 15:28
Tycker inte vi ska ta Carlos uttalanden på allvar då han varit igång rätt länge.Han är helt klart orolig för oss och det ska han vara då vi är ligamästarna.
Barcelona Kharles
2005-08-23 15:08
RC har alltid varit känd som en clown och mediahora. Hans loskor gör sig bäst ignorerade.

För övrigt kan man ju säga att Robinho helst hade spelat i Blaugrana, vilket var hans dröm innan Real och Luxe kom knackandes på dörren.

Men dvärgen (RC) kommer få äta upp sina ord, när han snart får se Dinho skriva på kontraktet och när vi kör över hans mierda blanca (tror han fortfarande har minnena i bakhuvudet från Eto'o som hugger..). ;-)~
Barcelona Marcos
2005-08-23 15:00
Kolla snubben!

Vad snackar han för skit. Roberto Carlos ta det lugnt nu va. Han påstår att om man frågade Ronaldinho om han skulle vilja lira för Real Madrid så skulle han säga ja. Knappast.

Sedan nedvärderar han våran liga vinst...

Han ska få...
Barcelona Backis
2005-08-23 14:45
Ämne: Ämne: Hej,
....
Tack så mycket svaret!
Får hoppas att det löser sig!
Barcelona Kharles
2005-08-23 14:42
Jag tror problemet är att han räknas som icke-EU spelare då han skrev ett proffskontrakt. Förra året räknades han ju som b-lagsspelare och då kunde han spela som "assimilerad". Men ett litet problem är det allt, tror inte Txiki och co såg detta uppstå. Tror ändå inte att han hade fått så värst mycket speltid nu de närmsta 5-15 omgångarna. Mer lär följa..
Barcelona Barca_nr1
2005-08-23 14:32
det e fel.. jag tror nog att messi har eu pass eftersom spanska ungdomslandslaget ville att han skulle spela med dom förut . han valde argentina istället..
Barcelona MrDeco20
2005-08-23 14:14
idag ville jag hitta barca tv..men det funkade inte..istället så hittade jag Real Madrid Tv....hehehe
Barcelona ronnie10
2005-08-23 14:11
La_Rambla, Kameruaner får inte ha dubbla medborgarskap, därmed detta tråkiga faktum.

Sen känns det väl jävligt oskickligt att inte ha fixat pass till messí ännu, han har väl bott i spanien sen han var 12?
Barcelona Brankt
2005-08-23 13:47
Ämne: Hej,

Frågade igår....
Jag var nere i Barcelona i våras och tittade på en match. Biljetten jag köpte kostade 42 euro, och det var en bra plats. Det finns säkert ännu billigare att få tag i. Jag betalade in pengarna till Barças svenska fanclub och då fick jag betala cirka 500:-. Hoppas att det löser sig...
Barcelona DINHO_10
2005-08-23 12:36
låna ut messi plz
Barcelona La_Rambla
2005-08-23 12:34
Hm, känns nästan lite klantigt att de inte fixat det tidigare. Sen tycker man ju att en sån som Eto'o borde ha ett EU-pass vid det här laget.
Barcelona Havaldinho
2005-08-23 11:47
Frågan inte om de är smartast att låna ut han nu tycker jag...
Barcelona Blaugrana_1899
2005-08-23 11:45
kan inte tro att det är sant, Messí som ska slå igenom den här säsongen tvingas flytta ner till b-laget, hoppas de fixar det här så snabbt som möjligt!
Valencia borjeboy
2005-08-23 11:37
det e ju inte sant att messi saknar pass... då får vi hoppas att guily har högformkuva till dess att det e klart med messis pass... för annars blir det nog jobbigt
Barcelona Lucho
2005-08-23 11:12
Underligt.. var inte något av dom spanska ungdomslandslagen intresserade av att få Messi att spela för Spanien för några år sedan? Som jag kommer ihåg det valde denne dock att representera Argentina.

Appropå hans avsaknad av EU-pass..
Barcelona Blaugrana_1899
2005-08-23 10:49
alex163: säsongen 2002-2003 så gick vi obesgrade i cl fram till att juve slog ut oss i kvartsfinal på övertid.
Barcelona Havaldinho
2005-08-23 09:34
Tror vi kommer att starta en ny era nu faktist...
Vi kommer ha samma spelare nästan medans i Real måste man spela ihop de nya killarna vilket kan ta ett tag...
Sedan har vi värvat vad laget behöver inte för kommersiellt syfte...
De tror jag kommer fälla avgörandet i slutändan...
Däremot ska de bli intressant att se A.Madrid i år hur bra de kan bli...
Men som sagt titeln hamnar i Barcelona...
Barcelona Forca_barca
2005-08-23 08:46
VART KAN MAN FÅ TAG PÅ BARCA TV ?????
Barcelona La_Rambla
2005-08-23 08:23
Mrs Marquez//
Ja sannerligen, nu börjar allvaret snart. Själv kan jag knappt vänta, laddad till tusen, känner mig som en kalv på grönbete. ;)

alex163//
Läste verkligen du och Sinalco samma "Inför säsongen", man kan ju ställa sig frågande. ^^
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-08-23 01:10
läget åsa.. fortfarande vaken?

Är det någon som vet om man kan se onsdagens match på nätet eller på någon Coolstreaming kanal, för jag har nämligen inte sportexpressen och känner ingen som har den.

Visst skulle det vara fett om MFF lyckades kvala imorgon. Kanske man får se Barça gästa på Malmö Stadion. Fast den är ju itne godkänd av UEFA så jag vet inte var man skulle spela hemmamatcherna. Köpenhamn kanske.
Annons: