/spanien/barcelona/forum/25638.aspx/spanien/barcelona/forum/25638.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Ike
2005-09-21 23:31
_Ché_:
Visst, vi får många dommar fördelar, säkert oftare än vad ni får också, man lägger inte märke till dom lika hårt, när det inte drabbar en själv.
Men att det ska vara SÅN HÄR djävla låg nivå, på dommarna som det vart i inledningen av ligan är ju bara för patetiskt?!
Dom måste ju seriöst ta tag i det här problemet för så här kan det fan inte fortsätta.
Barcelona Polero
2005-09-21 23:31
Byta tränare? Det går ju inte så bra för Roma och Reals taktik att sparka 3 gånger per säsong.
Spanien Donjel
2005-09-21 23:30
Iniesta är kass hur fan kan han få spela. Lopez och Henke måste vara dubbelt så bra. Hur Frank Rijkaard tänker är för mig en gåta Edmilson kan ju inte få spela.. Henke gjorde även ett mycket bra inhopp förra matchen..

Ronaldinhio känns som en börda visa matcher vist han kan blixtra till men när man har en som bänk som Barca har då måste man fan använda den...

Har aldrig sett Valdes göra ett misstag förut men det är ju sådant som händer, men ni har nu släppt en 1-0 ledning två gånger..
Barcelona Polero
2005-09-21 23:28
jepp. Valdés misstag är sådant som händer några gånger i karriären. Fattar varken hur publiken eller någon här kan gnälla över det. Nu glömmer vi det!
Allt kan faktiskt bara bli bättre...Ronnie kommer igång, Messí får EU-pass ligger på mina platser 1 och 2 just nu...
VIVA BARCA! Y VIVA VALDÉS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Valencia _Ché_
2005-09-21 23:28
Ike//

Men det var väl ändå på tiden att ni fick domaren emot er! jag minns förra säsongens möten, det var skamligt!
Real Madrid Ike
2005-09-21 23:26
Det finns en sak som är mer irriterande än Madrid suportrar, och det är sken heliga, barca suportrar som ska leka tunga.
Ni är så in i helvete mer provoserande är madrid suportar som ska djävlas.
Skulle vilja höra nån barca suporter våga öppna munnen om medgångs suporter, eller på annat sett leka häfig, när man är ute och tittar på en match.
Bara för man skriker på fel domslut, eller att Tränaren gör idiotiska drag.
Barcelona Bopi
2005-09-21 23:24
emma : klart att de lossnar, men ta detta bara för stunden! e så ARG!
Barcelona La_Rambla
2005-09-21 23:23
Polero//
Listan kan göras längre. Och det gäller vissa sk barcafans som skriver här.
Barcelona Bopi
2005-09-21 23:23
La_Rambla: vi skriver de vi känner just nu!! ingetn annat!
Barcelona emma
2005-09-21 23:22
Nej, men Bopi, det har gått fyra matcher, inte 14 eller 24. Ta det lugnt, det lossnar.
Barcelona Polero
2005-09-21 23:22
RED
går inte Alex 163 kommentarer under rubriceringen "meningslösa"? kan pojken inte bli avstängd åtminstone från Barcas forum? Inte för att han provocerar utan just för att det är helt meningslöst. Det förstör ju bara med dessa slarviga och grundlösa inlägg.
Barcelona La_Rambla
2005-09-21 23:19
emma & Marco//
Håller helt med er 2. Sitta här och svära, skriva könsord och annat om Rijkaard och Valdes. Snacka om medgångssupporter. Här gäller det att vara rakgryggade och vara stolta över laget och bita ihop till nästa match. Det kan bara bli bättre. :)
Real Madrid Ike
Seriöst, har Rijkard skruvat sitt djävla cp hår, för hårt eller?
Vafan håller han på med, VARFÖR?! är oleguer högerback?!??!?!
Det förstör HELA VÅRT SPEL!
Giuly är HELT ensam på höger kanten.
Det enda oleguer klarar av som höger back, är att snurra bort sig själv.
Ge Rijkard 3-4 matcher till på sig.
Går det inte bättre, ska han sparkas.
Spelar ingen roll om det gick åt helvete hela hösten för 2 år sen och vi vände, OK, att han testa oleguer som höger back och gör totalt idiotiska byten, MEN GÅR DET ÅT HEVLETE, så kör man inte samma djävla taktik igen.
RAKA huvet Rijkard, och låt blodet rinna tillbaka till hjärnan.
OCH NEJ, jag är med gångs suporter, jag höll nog på Barca när du gick blöjjor.
Barcelona Bopi
emma : ja har inte set baraca spela så dåligt! inte en bra match i Serien!
Barcelona Barca Barca
Okej okej

Förra matchen vi möter Atl.Madrid som vi alltid har svårt mot på borta plan. OKEJ Rijkaard smarta fanskap, ja förstår varför du la Oleguer på högerbacks positionen. Vi förlorar matchen och det är inget o gråta över Atl.Madrid förnedrar oss och spelar bra medans Barca tror de e gudomliga för att dom har vunnit ligan.

Idag tänkte alla "äntligen ska vi få se belletti" men va händer när vi ser startelvan, Jo her Smarta fanskap(rijkaard) har samma jävla backlinje med spagetti-människan(Edmilson) i mitten och grott-människan(Oleguer) på högerback positionen. Vi tar ledingen okej WOOOOHOOOOO jätte kul. Sen får Valencia en feldömd straff(inget o klaga över, nu vet vi hur de känns) p g a att Oleguer och Edmilson inte klarar av att vinna bollen från Aimar. Vi har släppt in 4 mål på två matchen 3 st av dom är tack vare Edmilson och Oleguer. Valdes ska vi inte klaga på förr eller senare gör man sådana mistag.

Sen till domaren, vilken planet har dom hittat han. Killen kommer in med en inställning "Barcelona får för mkt domslut med sig, ikväll ska ja inte låta Nou Camp publiken styra mig" okej de bra, men din äckliga utomjording du överdrev med dina avblåsningar du förstörde matchen.

Sen över till den s.k smarta ledningen som tycker att truppen är spikad. Okej de bra offensivt sätt ja håller med dom. Men deffensivt hur i hela helvetet kan man låta spelare som edmilson vara kvar och inte köper en ny mittback eller höger back om dom vet att Rijkaard inte litar på Belletti.

Ne nu e ja trött pallar inte klaga mer. Det börjar lukta Real Madrid=(

En sak innan ja drar, är det nån som kan ringa ronaldinho o meddela honom att sluta dra en fröken höger innnan match....
Real Madrid Mago_10
2005-09-21 23:18
asså man börjar undra va som har hänt me ronaldinho,xavi,etoo och deco..men speciellt ronnie o xavi heelt ur form hittils men de är ändå många matcher kvar. Men ifall ni skulle ge betyg till spelarna va skulle ni ge?
Barcelona emma
2005-09-21 23:17
Förstår inte riktigt hur man kan säga att det är pinsamt att vara barçafan efter en 2-2-match mot Valencia. Det är inga blåbär vi snackar om här. Okej att det inte var någon strålande match från Barças sida och att det var två trista mål vi fick emot oss, men herregud, vi fick med oss en poäng och spelarna visade kämparglöd. Inget att springa och gråta hos mamma för.

Nästa match blir det proppen ur.
VISCA BARCELONA!
Barcelona Polero
2005-09-21 23:14
Polero » Svara på inlägg » Redigera eget inlägg
Sänt: 2005-09-21 23:12:18
Oleguer beror nog mycket på att han är catalan och att man vill behålla själen i laget med Valdés, Puyol, Olli och Xavi.
Men kan han inte springa på sin högerkant funkar det inte riktigt i Barcas spelsystem.
Giuly, Ronnie och Etoó försvinner för mycket. Likaså Xavi. ROTATION och KONKURRENS, inte bara stärka självförtroende genom att köra samma elva varje match.
Barcelona Marcos
2005-09-21 23:12
Alla ni som bara snackar skit om laget och tränaren ska inte öppna er käft när vi vinner igen, jävla medgångssupportrar, jag menar det finns sätt att säga att laget spelar mindre bra men att överdriva, svära, säga att vi är sämst gör att jag skämms.

Vi gjorde en bra match, Valencia är ett bra lag. Bara att samla krafterna, vi ska tro på laget och tränaren.

Men självklart Belletti från start och Maxi måste ingå i truppen mot Betis.

Vamos FCB,
Barcelona Polero
Oleguer beror nog mycket på att han är catalan och att man vill behålla själen i laget med Valdés, Puyol, Olli och Xavi.
Men kan han inte springa på sin högerkant funkar det inte riktigt i Barcas spelsystem.
Giuly, Ronnie och Etoó försvinner för mycket. Likaså Xavi. ROTATION och KONKURRENS, inte bara stärka självförtroende genom att köra samma elva varje match.
Real Madrid Dieginho
hur känns det nu när vi kommer o snackar då? Som ni gör varje gång real förlorar. Fan 2-2 omoget som fan. Fast ni spelar bra. Men valencia e inget dåligt lag. Men men gg på hemmaplan...
Real Madrid carlos.
2005-09-21 23:11
Edmilson skulle ha skitit i att dra i tröjan i första läget innan Villa slänger sig,han håller inte i den här ligan tycker jag.

rättvis 2-2 o inget annat.
Hala Madrid
Barcelona Dommaldinho
Jaja, vi har vår svacka så här i början av ligan, sen blir det fullt ös! Känner mig grymt besviken just nu, men jag vet att jag kommer att vara nöjd när ligan är klar!
Real Madrid Robinho är bäst_
Det borde finnas lite bättre domare i spanska ligan,den är ju trots allt världens bästa
Barcelona Bopi
Ike : håller me allt du säger!!

Ärlig talat nu!!! vad håller rijkaard på med? Vad e de för byter han gör??...asså ja tror inte att de e någon som tänker som honom just nu!!

varför startar Oleguer matchen! å varför spelar han HELA??? helt sjukt!Har vart sämst i 2 matcher nu!

Xavi,Deco,Ronaldinho och Etoó... snälla börja att visa att ni e VÄRDSpelare!... det e just nu pinsamt å vara Barca fan!

Snälla!!! Börja spela FOTBOLL!!!
Barcelona La_Rambla
2005-09-21 23:10
Dommaldinho//
Jag struntar fullkomligt i domaren. Inte hans fel att vi tappar poäng. Vi får skylla oss själva.

_Ché_//
Jag skulle kunna beklaga mig som realfansen brukar göra. Ni ställde upp en köttmur a la handbollsförsvar. Men det låter jag bli. Ni spelade en taktiskt, defensiv fotboll och lyckades med taktiken. Så stor grattis till 1 poäng.

alex163 [Sergio Ramos]//
Du och dina kamrater gråter över ett domslut. Ni har 90 min på er att avgöra matchen om ni nu är så bra, men hakar som vanligt upp er på ett avgörande misstag som domaren gör.
Barcelona Leo Messi
2005-09-21 23:09
Henke före Maxi? Oleguer före Belletti?????
Real Madrid carlos.
2005-09-21 23:08
Ja domarna är bedrövliga just nu men det är inte p.g.a. ni tappar poäng utan det är dåligt spel.
Samma problem för Real.
Domarna blåser för allt spelarna får inte ens röra varandra verkar det som,det borde vara som i England.
Kul liga hittils i alla falla,alla slår alla.
Vilken värvning Valencia har gjort i Villa,OJ.
Hala Madrid
Barcelona La_Rambla
Haha! Läs noga nu. Vi lipar inte, det gör ni. Ni förlorade mot ett lag som var bättre än er. De vann välförtjänt. Vi spelade dåligt, hade domaren mot oss i hela matchen. Men märk väl, jag skyller absolut inte på domaren. STOR Skillnad. :)
Barcelona Dommaldinho
Bara ja som tycker att domaren kan ta på sig en Valencia tröja? kaxiga jävel
Annons: