/spanien/barcelona/forum/25628.aspx/spanien/barcelona/forum/25628.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid chicho
2005-11-18 17:38
Casillas vs Valdes: 4-2
ramos vs oleguer: 2-1

real 10 - 7 barca
zidane vs xavi: 3-2

real 12 - 11 barca

real 7 - 4 barca

Verkliga tabeller enligt mig! utan tvekan...

Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 17:27
Gaucho´10- tror inte ens det finns några andra barca fans här som håller med om det.
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 17:23
Ämne: Gaucho´10- tror inte....
Bobby_Raul

För det förstö..så tog jag ut spelare i truppen som är bäst.. och på dina frågor JA..förrutom Guily..där jag räknade med Messi..
Real Madrid chicho
Ämne: Gaucho´10- tror inte....
ja ellerhur
Real Madrid Bobby_Raul
Gaucho´10- får väl förklara igen då, för att vara ordinarie i spanska landslaget måste man spela regelbundet i sitt klubblag vilket guti inte får. Eftersom real madrid har bättre mittfält än spanska landslaget så är det möjligt att man är tillräckligt bra för att spela i landslaget utan att vara ordinarie i sitt klubblag och därför får man ändå inte spela i landslaget.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 17:20
Gaucho´10- tror inte du ärligt kan säga att valdes är bättre än casillas, sylvinho är bättre än carlos, beletti är bättre än salgado, oleguer är bättre än ramos, giuly är bättre än raul
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 17:19
Bobby_Raul

För att HAN ÄR FÖR DÅLIG..
Xavi Platsar för han ÄR BRA!!

Hur kan du då säga att guti är bättre när han inte platsar i Spanien..säg nånting när han väl platsar..
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 17:18
Gaucho´10- LOL man brukar bara ha 11 spelare på plan och inte 13
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 17:17
Hahaha...

Barca - Real !

Målvakt. 1 - 0
Försvar. 3 - 2
Mittfält.3 - 0
Anfall. 3 - 1

totalt 10 - 3

hmm..i baklinjen så får real p. pgav ramos o Helguera..som jag ändå tycker har varit en flopp som hela real..!! ( vad för väntar man sig av Modeler )

Anfallet för Ronaldo..
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 17:16
Vbg:arn- bra att du fattar det här med passningsprocenten, jag kan iofs inte hålla med om att guti är en av europas bästa dribblers, men bästa passningsspelare är vad han är =)
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 17:14
Gaucho´10-du ska nog inte klaga på min intelligens när du inte ens kan skriva svenska rätt. Jag förklarade varför inte guti är ordinarie i spanska landslaget.
Barcelona Vbg:arn
2005-11-18 17:14
Xavi slår många korta pass, då är det klart att passningsprocenten är högre. Bara en inflikning.

Men han är tjugo gånger bättre än Guti! Guti är en av Europas bästa dribblers kanske, men så mycket mer kan han inte.
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 17:11
Ämne: Gaucho´10- jag svara....
haha jag har redan förklarat för dig att..Xavi är bättre än din Guti..:S

Fattar fortfarande inte värför du inte ger diiig..

XAVI är ORDINARIE I SPANINE - vart e guti...plokar bär eller???

Get dig exempel..men neejj du vill inte fårsta eller är det pga..din Intelligens??

Nej jag förstår varför han inte platsar i Spaninen..det här väl för att han är för " BRA " för det spanska landslaget..

Och att Xavi spelar beror på att han är
"För Dålig"....eller..hur resonerar dU??
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 17:09
Gaucho´10- kan inte se att barca har bättre trupp än vad real madrid har.
Real madrid----barca
målvakt 1 0
försvar 4 1
mittfält 7 2
forwads 9 2

i försvaret är det bara puyol som är bättre än en back i real madrid därför får barca 1 poäng medans real får 3, mittfältet där jag valde att man skulle ha lika många så fick ronaldinho ta steget ner eftersom han är den forwad i barca som mest deltar i spelet och han var också den enda som var bättre än sin motsvarighet i real. I anfallet är raul bättre än giuly och ronaldo än etoo därför får real 2 poäng o barca noll. På en del platser så ska jag dock säga att det är mycket jämnt så siffrornas överlägsenhet till real madrids fördel är egentligen inte så stor. IMORN KOMMER DET BLI KAMP
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 17:04
Gaucho´10- jag svarade med att du skulle läsa där jag skrivit om duellerna i matchen där jag redan har skrivit att xavi har bättre passningsprocent, vilket du tydligen inte läste trots att jag sa det till dig. men alla barca supporter är tydligen inte så smarta som de försöker att vara (inget ila menat mot barcafans i allmänhet)
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 17:03
Ämne: Gaucho´10-Jag behöve....
Hahaha om han inte är ens ordinare i REAl..så hur ska han platsa i Barca..

Som har en bättre trupp..:S

Där Xavi redan platsar..

Gå till ert forum nu..o babbla eran Gaja..
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 17:01
Ämne: Gaucho´10- menar du ....
Bobby_Raul

hahaa..du är bra på att formulera om saker..

jag sa att kolla på Xavis Passningprocent..
om kom till mig med ett svar om vem som hade bäst..
men redan där..så fick jag inget svara utan..
vet inte om du förstod då att det var skilnad mellan dom ellr nått..
för du insåg att XAVI var bättre än Guti..
men väntar fortfarande på ditt svar..!!
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 17:01
Gaucho´10-Jag behöver inte resonera kring denna frågan, jag vet varför guti inte är ordinarie i spanska landslaget, det är för spanska landslaget har extremt många alternativ och då kräver aragones att de som ska spela får spela regelbundet i sina klubbar vilket guti tyvär inte får och därför inte vara ordinarie i landlaget.
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 16:57
Bobby_Raul

Nej jag förstår varför han inte platsar i Spaninen..det här väl för att han är för " BRA " för det spanska landslaget..

Och att Xavi spelar beror på att han är
"För Dålig"....eller..hur resonerar dU??
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:56
Gaucho´10- menar du att den med bäst passningsprocent är den bästa passningsspelaren, skulle barca resonera så, hade jag kunnat gå dit och vara ordinarie.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:54
Gaucho´10- jag hoppas att du vet varför guti inte är ordinarie i spanska landslaget, jag kan redan säga att det inte är för att han är för dålig.
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 16:52
Ämne: Gaucho´10- jag är ab....
Nehe...sen när började vi ressonera som er??

Jag har min åsikt o jag tycker utan tvekan att Xavi är 100% bättre än..Guti..!!
Han är inte änns ordinarie i Real..:S:S

och om du har fölt guti..som om jag inte har föllt Xavi..!

Kolla också vem som är ordinarie i Spanien da??

Real Madrid chicho
2005-11-18 16:52
oooohhooooohhhhaaaahahaa
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:51
BatiGoal_!- Ok då fattar jag vad du menar, visst guti har gjort många onödiga saker, vilket han inte gör längre, iaf inte alls ofta. Men det visar också att guti gör allt för real madrid, visst det är ju inte snyggt egentligen
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:49
Gaucho´10- jag är absolut inte knäckt men om du resonerar som du gör så måste du tycka att jag är bättre än xavi eftersom jag lätt på en säsong kan få bättre passningsprocent, tror inte man kan resonera som du gör.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:47
Engen- när det gäller guti så kan jag säga att jag sett matcher långt innan dig, har iofs missat en hel del matcher i år men vet ändå hur guti har spelat
Barcelona Gaucho´10
2005-11-18 16:47
Ämne: Gaucho´10- LOL har d....
haha kunde inte komma med något bättre..
Kunde inte ens svara på min fråga..

Knäckt eller?
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-18 16:43
Bobby_Raul//

Jag respekterar dina åsikter men jag tror inte att vi kommer vara överens om vem som e bäst mellan Guti och Xavi =) men det är det som är det fina alla har rätt till sina åsikter.

När jag skrev att ja tyckte Xavi var bättre än Guti som människa så menade jag attetyden som de båda visar upp när de spelar jag menar vem är den bästa förebilden?

När blev Xavi utvisad för att ha sparkat sin måtståndare?

När blev Xavi utvisad för att ha svurit?

Med tanke på ur de visar sin sida så tycker jag Xavi vinner på den personliga sidan.

Jag vet inte om du försöker reta upp fansen härinne men förväntade du dig verkligen att nån skulle hålla med dig angående Guti vs Xavi?

2 bra spelare en har haft sin prime den andra är på väg att få den med lite internationell hjälp.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-11-18 16:42
Gaucho´10- LOL har du läst vad jag skrivigt om duellen Guti-Xavi???, gör det innan du skriver
Barcelona Engen
2005-11-18 16:42
Bobby_Raul

när det gäller Canizares vs Casillas så vill jag bara säga att det är en smak sak. Båda är jävligt grymt bra målvakter.

När det gäller Guti så jag kan med gott sammvete
säga att jag har sett på alla Reals och Barcelonasmatcher enda sen TV4+ började sända spanskaligan.
Annons: