/spanien/barcelona/forum/25626.aspx/spanien/barcelona/forum/25626.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-09-05 17:41
Patrik

Jovisst Patrik men jag försöker skapa debatt här om
Ricardo Carvalho i Barca.
Barcelona Patrik
2005-09-05 17:39
Daniel
Vilken spelare som helst skulle vara värd investeringen om han var skillnaden mellan vinst och förlust. Det går liksom inte att säga så.
Barcelona Marcos
2005-09-05 17:32
Det är bedrövligt pinsamt om man tror att Edman är bättre än Gio, det är bara ett fåtal vänsterbackar i världen som är bättre än Gio. Barcelona har inga dussinspelare eller medelmåttor i startelvan. Detta är fakta.

Börjar tröttna på att tjat om hur mycket Gio suger osv, han kanske inte är den bästa men han är helt klart den bästa i truppen just nu och är dessutom delaktig i många av Barcelonas mål.

Han är helt klart en klassspelare. Annars skulle han inte vara första valet i världens bästa klubblag samt i Totalfotbollens fader; det Holländska landslaget.
2005-09-05 17:21
Havaldinho

Men om det är ricardo Carvalhos underskrivt som är skillnaden mellan CLseger eller förlust är det än dålig investering då?

Dessutom undra jag om du tycker att Edman är bättre än GIO?
Barcelona Petts_n
2005-09-05 17:20
Ämne: Daniel El M

Men d....
mycket bra skrivet :) du är en duktig skribent
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 17:06
Daniel El M

Men då har vi de problemet igen för Carvalho är ingen ytterback så han skulle inte kunna göra Gio´s jobb så mycket bättre...
Carvalho är duktig i mitten inte kanten...
Han är en renodlad mittback.
Sen är han dyr att köpa loss, och tror knappast han kommer sitta på bänken utan alla kommer få rotera förutom Cech, Terry, Makelele, Lampard...
Stackars Gio är ju en mittfältare som Rijkaard använder som back bara...
Helt klart är ju att vi har problem på vänsterbacken...

Chivu var ju fantastisk bra i VM 98 som vänster back sen blev han mittback, de är ett intressant men dyrt namn.
För mig är våran ekonomi vikgtigare än en stor stjärna.

Så visst låt oss köra en säsong med Maxwell på free transfer, ung och har potential.
W.Bridge är ett annat namn jag gillar han kommer få nöta bänk efter återkomsten från sin skada för att Del Horno kommer ju äga kanten många år framöver så där kan vi komma undan till ett oki pris...
Så vi ska värva smart men billigt...
Maxwell eller W.Bridge...
Eller investera i Chivu och låta han äga kanten...
Men är osäker om han har EU pass...

Blev ganska mycket skrivet nu men detta är min åsikt som du frågade efter...
Din kommentar och ditt val?
2005-09-05 16:58
Havaldinho

Jo du det håller jag med dig om.
Om Jag var Laporta skulle jag värva Ricardo Cravalho från Chelski. Då han inte får någon plats i laget.
vad tror du skulle det vara någon för Barca?
Helt säkert är väll att han skulle ta GIOs plats.
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 16:53
Daniel El M

Stämmer med dig till 50/50
En spelare bör anvädnas på sin riktiga position så att han kan få ut maximalt av sitt spel, däför är de mer tränaresfel att använda Eto´O på kanten när han är en NR9 MEN sen fanns de en tanke bakom den tanktiken som tyvär inte gick hem denna gång, denna taktik har faktist funkat mer dålig än bra när vi använt den . Men visst har de vart lyckat också men oftare att vårt spel låser sig...
Ett annat exempel på en spelare som är dålig för att han inte får spela på sin rätta position är ju Gio...
2005-09-05 16:48
Ämne: Kharles

De var du....
Svar Båda
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 16:45
Kharles

De var duktigt ;)

Alla är vi väl fulla av shit haha vem skulle annars vara supportrarna ;)

Om Eto´O gör en dålig på kanten är de hans eller Rijkaards fel?
2005-09-05 16:42
Förövrigt anser jag att Deco är världensbästa på sin Position.
Eller vad säger du om det Kharles?
Barcelona Petts_n
2005-09-05 16:39
Ämne: Petts_n// självklart....
okok du har rätt överdrev inte världens bästa Passningsspelare det har du rätt i men i jämförelse med etoo så är till o med inzaghi bättre passningspelare ;)..

tycker om etoo men han ska ösa in kassar i mitten på Ronaldinho´s bollar samtidgt som Ronaldiho är gryym på att komma runt på kanten med sina finter..
Barcelona Kharles
2005-09-05 16:38
Daniel el magnifiç

Nej på båda.

Havaldinho

Jag menade också dig ;-)~

Hristo betyder Kristus.
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 16:36
Kharles

jag skrev att du är full of shit inte Hristo...
Jag var nog den enda på råsunda i lördas som blev skit arg för att Hristo blev utvisad förutom Stoichkov själv då ;)
Kharles vi gräver ner striden nu vi tillhör samma lag och tar hårda diskutioner med varandra p g av missförtånd och bara onödigt för vi ska vara enade mot samma mål...
Men gör aldrig om misstaget att om jag kan min historia för så långt har jag adlrig gått med dig...
Vi må ha en massa olika åsikter MEN har aldrig tvivlat på ditt Barcelona hjärta och din FCB kunskap så den respekten kan man visa varandra...
Förresten vet du vad Hristo betyder?
Real Madrid Robinho_17
2005-09-05 16:35
Kharles// ... Luxe kommer inte få sparken han e den rätta tränaren för oss o sen glöm inte att de va han som fick oss att vakan o byggde upp laget ;)
Real Madrid Robinho_17
2005-09-05 16:34
Petts_n// självklart ronaldinho e bättre .. ja erkänner ronaldinho e världens bästa spelare .. men absolut inte världens bästa psaanings spelare ... o sen så har ricko o ronnie inte samma position o spelstil ...
2005-09-05 16:34
Kharles

Av ren nyfikenhet är Kharles ditt riktiga namn?
Ok i så fall är du Spanjor?
Barcelona Petts_n
2005-09-05 16:32
Ämne: Robinho_17

Kanske....
haha vackert ;).. nej men erkänn att han inte är nån ronaldinho när det gäller passningar. det e iaf min åsikt sen ere klart att han kan passa meftersom killen lyfter lön från världens bästa lag men det är inte på kantetn han ska vara eller har ja fel???
2005-09-05 16:27
Om vi ska ha en Coach som har varit gammal storfotbollspelare då ska vi ha Lothar Matteus.

Men visst håller jag med att Hristo skulle vara kul att se i Barca då han skulle bli Kataloniens svar på våran Zoran=)
Barcelona Kharles
2005-09-05 16:26
Robinho_17

Kanske det, men det är inte hans bästa position och ni överdriver med brassarna. Vad ska hända med dom när Luxe får sparken?

Petts_n

Vad tyckte du om Eto'os bredsida efter Maxis 1-1 mot Chavski?
Barcelona Petts_n
2005-09-05 16:20
Hristo är ingen dålig coach bara väldigt sugen på uppmärksamhet osv. menade inte att vi ska ha honom i vår fina klubb vi ska ha still och klass ;).. Han var som han själv sa gud under sin tid som fotbollsspelare. men låt vår nuvarande holländare stanna men stoppa taktiken om etoo på kanten det gick sådär senast.. ;).. sen menade ja itne att etoo var usel bara det att en målskytt som han inte ska vara en spelare som slår inlägg eftrersom att talangen saknas att ens slå en vanlig bredsida men men..

Dif mot Guld
Real Madrid Robinho_17
2005-09-05 16:17
Kharles ..de e de som e hans position sötnos
Barcelona Kharles
2005-09-05 16:15
Havaldinho

Jag läste vad du skrev och det vet du, men för att undkomma detta skrev du bara "kom tillbaka när du är mer påläst".. Typexempel på full of shit? Och om du visste vad Hristo har gjort för Katalonien så hade du inte skrivit det där shit:et, eller så ligger dina sympatier någon annanstans. Välj själv.

Robinho_17

Vilket pinsamt lag, Ricardinho som DM? Ta det någon annanstans.
Real Madrid Robinho_17
2005-09-05 16:12
efter januari blir starten så här

--------------------Casillas---------------------
-----------Ramos---------------Lugano-----------
-Cicinho--------------------------------Carlos--

------------------Rickardinho-------------------

---Beckham----------------------------Zidane----

--------------------Baptista--------------------

-----------Ronaldo-----------Robinho------------

*Orgasm*
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 16:11
Jag kan min klubbs historia Kharles så inga såna förolämpningar men precis som jag skrev tidigare så läser du inte vad folk skriver för där kunde du sett att jag skrev att Hristo var en av anledningarna till att jag verkligen fastnade för "blaugrana"...
Slösa inte på dina ord om du inte ens läser vad folk skriver...
Tar gärna full oh shit kommentar om jag gjort bort mig...

Men känns onödigt att ta en diskution med dig när du inte ens kan läsa vad folk skriver, kom tillbask när du är mer påläst...
Barcelona Kharles
2005-09-05 16:04
Havaldinho

Skulle du bli glad om någon skrev att du är "full of shit"? Det tyder på hormon-monster fasoner. Och av det du skriver att döma så har du ingen aning om vad Hristo har gjort för Barcelona. Länken är till dig.
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 15:57
Ronaldihno jr

Man kan inte säga att Mourinho är annat än ett geni killen har ju en makalös vinnarlista!!!
3 raka liga titlar på 3 år nu och i olika länder...
Sen uefa ena året champions league andra med PORTO!!!
HELT SANSLÖSA RESULTAT!!!
Han må vara kontroversiell men man kan inte ta ifrån han att han är född vinnare, men alla gör de på sina sätt...
Barcelona catalonia barca
2005-09-05 15:56
alltså måste vaje tränare nä han fölorar snacka om att det var fusk.innan mourinho o nu Hristo.kan han inte fatta att sverige är bättre lag än bilgarien och att bulgarien är amatörer.
Barcelona Patrik
2005-09-05 15:54
Ronaldinho Jr.

Är det lätt att vinna CL med Porto, menar du?
Jag skulle likställa prestationen med att Bulgarien kvalificerar sig till VM som gruppetta.
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 15:51
Kharles

Mina ord står fast...
Inann du försöker göra dig kunnig så läs gärna texterna som folk skriver några gånger så du förstår vad som står för du verkar bilda dig en egen uppfattning...
Sen när blev full of shit fult?
Älskar att argumentera men med såna som tillför nåt...
Klart man kan jämföra Mourinho med Hristo båda är fulla av skit i sina psykningar men Mourinho råkar vara en vinanre från första dan medans Hristo bara vill dölja sina dåliga resultat bakom uräkter...
Säga vad man vill om Mourinho, Benitez & Capello är världens bästa tränare..
Men vi lägger ner pratet om Hristo för du missförtår vad alla skriver...
Sen så vill jag inta ta strid med egna folket...

Annons: