/spanien/barcelona/forum/25625.aspx/spanien/barcelona/forum/25625.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 17:59
känner till att Gabri är borta...det var sportal.nu som var otydliga i sina nyheter (första gången jag är där). Går man in på Barca, sen Puyol står det att killen i är borta i 6 veckor men inget datum i huvudrubriken....fan vad skraj jag blev.
Barcelona BatiGoal
2005-08-31 17:57
Tack gode gud för den hära underbara breda truppen rotera friskt nu Riijkard.

La_rambla:

Ingen är säker på sin post längre vi har bra ersättare även om jag tror att Messi är den som kommer vara den största utmanaren framöver=)
Barcelona La_Rambla
Puh! Insåg detta BatiGoal, hehe.
Ja känns fint att Ezquerro äntligen är fit for fight. Ska bli spännande o se honom.
Barcelona BatiGoal
Barca Arriba:

Fram med länk om du ska forsätta sprida vansinniga nyheter
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 17:56
Alltså, det är Gabri som är skadad i 6v, inte Puyol. Så lugna ner dig lite.

Gabri, 6 semanas KO
Barcelona BatiGoal
2005-08-31 17:56
La_Rambla:

Han förväxlade Gabri med Puyol =)

Goda nyheter är att jokern Santi Ezquerro och våran pivote Motta tränar som vanligt nu, ska bli roligt och se dem ansluta till truppen.
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 17:54
nyheten kommer nog strax...känns skit. Det bli så när man förlitar hela backlinjen till en stor KUNG som man gör med Puyol. Det funkar inte, tycker ledningen borde inse detta.
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 17:52
det blir nog Oleguer/Marques som mittlås nu hela september och halva oktober. Puyol skadad i ca. 6 veckor.
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 17:52
Hua! Skräms inte så för tusan. Har inte heller sett att det står om att Puyol är skadad. Fick hjärtat i halsgropen nu. :(
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 17:51
BatiGoa//
Ibland får man vara (över)tydlig som du ser. ;)
Barcelona BatiGoal
2005-08-31 17:51
Barca Arriba:

Puyol är inte skadad vart har du fått detta ifrån?

Gabri därimot är skadad 4-6 veckor.
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 17:50
alex163//
Du får det till att låta som om Real var den enda klubben han skulle kunna tänka sig att spela för, när du vet att så inte är fallet. Klart som fan att han säger att han vill komma om en så stor klubb som Real visar intresse. Hade nog varit likadant om Juve, Milan, Barça eller någon annan storklubb hade varit de som jagat honom. Då hade han glädjeligen gått dit också.
Barcelona BatiGoal
2005-08-31 17:50
alex163:

SLuta missförstå vad folk skriver.

Real madrid behöver Sergio ramos betydligt mer än vad Barca behöver honom då det är tänkt att Barca lirar med Puyol och marquez enda platsen ledig åt Ramos skulle vara vänster backen , Ramos trivs som bäst som mittback numera. Allså tror jag att Ramos väljer Madrid då om jag var otydlig innan.

coprende?
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 17:46
BatiGoal
tyvärr är Puyol skadad..vad ska vi göra nu????????????????????????????
Real Madrid alex163
2005-08-31 17:45
Ramos har själv sagt att han vill komma till oss så varför skulle det vara så uppenbart att han kommer till er?
Barcelona BatiGoal
2005-08-31 17:45
MARQUEZ/PUYOL är hur grymma som helst tillsammans!

Motta framför så har vi en trio som kommer resultera minst insläppta mål garanterat.

SLUT
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 17:44
Puyol skadad i 6 veckor....shit. Nu får de ångra att backlinjen ignorerats!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-08-31 17:42
De får ju uppgifterna från Marca
Barcelona BatiGoal
2005-08-31 17:42
Sergio ramos kommer gå till den klubb som har mest användning av honom!

Det är ganska så väntat vart han kommer hamna =)
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 17:39
enligt sportal.nu är Ramos numera en Galactico...lite synd...men va fan.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-08-31 17:39
Jag litar mer på Sevillas hemsida än på Reals. Inte skulle de svika sina egna fans med falska uppgifter om att deras spelare. Altså tror jag inte att Ramos går till Real ikväll.
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 17:34
Håller med dig Arriba. De växer fan inte på träd. De få jag skulle kunna tänka mig är alltför dyra eller ej till salu ens.
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 17:32
japp...och (som jag skrev igår)offensiva vänsterbackar med bra defensiva kvalitéer växer inte på träd...är vi inte nöjda med varken Sylvinho eller Gio kanske man bör ifrågasätta hela spelsystemet. Den ena är bra på det , den andra på något annat vilken offensiv vänsterback i världen man än kollar på (och högerback för den delen)...ingen verkar komplett, bara om de är defensiva.
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 17:26
Sen får man väl vara realist. Man kan inte ha världspelare sittandes på bänken som backups. De vill så klart spela. Hur lång tid tror ni det tar innan de börjar gny? Kolla Chelsea, Carvalho tog till lipen efter 1 match. Bra dugliga ersättare som tex Oleguer, Edmilson duger. Puyol och Marquez är klassmittbackar, det funkar hur bra som helst med dem. Visst fick man önska sig så skulle vänsterbacksplatsen förstärkas, det är väl i stort sett alla här inne ense om.
Barcelona Kharles
2005-08-31 17:18
Håller med om att vi inte ska överdriva, han är ju trots allt en 19-åring som inte spelat en full säsong som mittback på den här nivån. Men spelare som Ramos växer inte på träd, han är en sån spelare som stannar i klubben i 10 år. Som Salgado eller Nadal. Dessutom handlar det också om att försvaga RM.

Valdés

CL-final eller inte, vi vann ligan med endast Puyol och Oleguer som mittbackar. Nu har vi Marquez och Edmilson, och även Motta och Van Bommel (som gör att Xavi kan flytta ner mot de sämre lagen på hemmaplan). Tror att en ny back kommer om det visar sig att vi får alltför stora problem utan Puyol, men han spelar ju även när han är skadad och det ska han inte behöva göra..
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 17:17
Hell yes! Jag kan tåla en förlorad ligaseger om de får bort alla skulder som Gaspar såg till o dra på oss med alla feta löner som stjärnorna fick då.
Barcelona Barca Arriba
2005-08-31 17:13
visst....snålheten i Barca (eller saneringen av ekonomin)kan vara av betydelse ifråga om ligaseger eller 2-3:e plats.
Men inte en 19-årig backtalang.
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 17:10
taysinho//
Vi ska komma ihåg dina ord i maj när Puyol ännu en gång höjer bucklan. :)
Barcelona taysinho
2005-08-31 17:02
skulle bara säga det att om nu Real skulle få Ramos då e det e Barcelona som är den stora förloraren...som inte lagt ut en krona på nya spelare...kom igen nu Laporta??
Barcelona La_Rambla
2005-08-31 16:48
Xavilicious//
Det var en helt annan sak! Det kan tom jag sträcka mig till. ;)
Annons: